IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Farscape (science fiction) Vorige pagina
Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 28-08-2002 15:48 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Zij speelt ook in de Vin Diesel-doorbraak Pitch Black. Waar haar personage bruut opgevreten werd door die vliegende beesten!!!


Bring The People Together


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 28-08-2002 15:59 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Farscape daar speelt toch ook Kevin Sorbo in van de Hercules serie?

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 28-08-2002 15:59]


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 28-08-2002 16:09 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

ze hebben dr nu ook al een computer spel van gemaakt... maar die vinnik ruk... (had ook niet veel zin om emm uit te proberen trouwens)


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 28-08-2002 17:30 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2002 15:59 schreef Witchking het volgende:
Farscape daar speelt toch ook Kevin Sorbo in van de Hercules serie?

nee das andromeda(of zoiets)


My madness, my sadness


Deathbard
Usericon van Deathbard
Posted 29-08-2002 17:11 by Deathbard Wijzig reactieProfiel van DeathbardQuote dit bericht

Die chick die chiana speelt heeft ook naaktfoto's laten doen ...zal die link nog eens opzoeken voor jullie


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 29-08-2002 17:37 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Kzie nu welke serie het is en heb toen gezien in Spanje.

Ik vond het toen wel een vette serie.
Even wat downen .


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 01-09-2002 15:57 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Winters Rage, die serie komt vanmiddag op Yorin om 17:00, met de eerste aflevering, gevolgd door een andere nieuwe sf-serie Mutant X. (Waarom nogsteeds geen Farscape??? ).

Deathbard, echt waar??? I wanna see!! Ik ben wel benieuwd hoe die Gigi Edgly (schrijf je dat zo?) en zonder make up (en kleding) eruit ziet.


Bring The People Together


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 01-09-2002 16:24 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 15:57 schreef Darkzone het volgende:
Winters Rage, die serie komt vanmiddag op Yorin om 17:00, met de eerste aflevering, gevolgd door een andere nieuwe sf-serie Mutant X. (Waarom nogsteeds geen Farscape??? ).

Deathbard, echt waar??? I wanna see!! Ik ben wel benieuwd hoe die Gigi Edgly (schrijf je dat zo?) en zonder make up (en kleding) eruit ziet.

w00t!thx voor de tip, anders had ik et natuurlijk pas vanavond weer gezien dat er wat leuks was


My madness, my sadness


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 01-09-2002 16:52 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Andromeda komt volgens het Veronica-blad om 17:00 uur, maar volgens Yorin-text komt dan Mutant X en komt Andromeda zelfs nieteens!!!
Erg vaag......


Bring The People Together


Asgorath
Praise the Tuin Kabouters
Usericon van Asgorath
Posted 01-09-2002 17:00 by Asgorath Wijzig reactieProfiel van AsgorathQuote dit berichthttp://www.doom-metal.com

Voor de genen die het einde van Babylon 5 gemist hebben. Een tijdje terug heeft RTL 5 ze alsnog uitgezonden op zaterdag en zondag middag. Ze hebben toen eerst alle films uitgezonden (incl. the pilot voor The crusades) en daarna zijn ze ineens door gegaan waar ze ooit gestopt waren met de serie.

Nu zenden ze op hele vreemde tijden het laatste seizoen weer uit. Volgens mij door elkaar, maar dat weet ik niet zeker. Maar misschien kan je alsnog het echte einde mee pakken (erg goed gedaan..).

Jammer dat zowel The cursades as The Rangers spinoffs in America al na 1 seizoen gecanceld zijn. The Crusades wat ik ervan gezien had op DivX zag er wel leuk uit.

Okay dit was niet zo ontopic


"Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 01-09-2002 18:24 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2002 16:52 schreef Darkzone het volgende:
Andromeda komt volgens het Veronica-blad om 17:00 uur, maar volgens Yorin-text komt dan Mutant X en komt Andromeda zelfs nieteens!!!
Erg vaag......

hebbik ook gemerkt jah...
gvd!
ken ik ze alsnog gaan downloaden


My madness, my sadness


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-09-2002 18:44 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ook effe off-topic vraagje:

komt die nieuwe star trek serie ooit nog bij ons op de TV???


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 01-09-2002 18:47 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik denk dat ie nu nog te duur is voor de publieke omroepen, en de commerciele zenders zijn inmiddels denk ik al wel blut
dus waarschijnlijk nog een jaartje w88(of downloaden)


My madness, my sadness


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2002 10:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Gisteren mijn eerste Farscape aflevering gezien (bij Yorin). Die is me zeer geod bevallen. Ook al had ik de serie nog nooit gezien, na enkle minuten wist ik wel ongveer wat de hoofdlijn is in deze serie(wat niet aan mijn IQ ligt maar aan de duidelijkheid van de serie). Ik hoop maar dat alle seizoenen hier uitgezonden gaan worden(want je weet maar nooit met de commerciƫlen). Ik blijf in ieder geval kijken (en ga de serie op de BBC ook maar eens bijhouden).


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 18-11-2002 13:33 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Ik vind farscape wel een vette serie, heb hem al een tijdje gevolgd op de bbc, helaas kwam op diezelfde tijd de young ones op nl twee, dus dat was jammer voor farscape


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen