IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : David Bowie Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-01-2008 17:38 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Dancing in the Street met Mick Jagger.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 19-01-2008 18:01 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2008 17:38 schreef Lionheart het volgende:
Dancing in the Street met Mick Jagger.



Aarrggghhh das één van de meest irritante nummers ooit.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-01-2008 18:05 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Echt iets voor WR dit.


Fuck the world and fuck you


SmashedWindow
Usericon van SmashedWindow
Posted 20-01-2008 3:43 by SmashedWindow Wijzig reactieProfiel van SmashedWindowQuote dit bericht

Tin Machine vind ik dus weer niks en 3x niks. Ziggy Stardust daarentegen is gewoon een klassieker. Ooit eens een dumppartij exemplaar (verminkt door een gaatje door het doosje en boekje te boren) gekocht, en later de 30th anniversary edition.

En Labyrinth heerscht inderdaad - heb de regio 1 collector's edition DVD en de soundtrack CD, en vervelen doet het nooit.


Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2008 13:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2008 16:51 schreef De Ulk het volgende:
Zijn oude werk heerscht!

Hunky Dory is mijn favoriet, maar ook Ziggy Stardust, Space Oddity, The Man Who Sold The World, Aladdin Sane en de coverplaat Pinups vind ik erg goed.

Zijn jaren 80 popplaten vind ik zwaar ruk, maar Tin Machine is dan wel weer OK.

edit: typen!


man who sold....




signature


Sater
Usericon van Sater
Posted 20-01-2008 15:02 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Low, Heroes, Diamond Dogs...ook niet te versmaden.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-07-2008 20:58 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht



De beste...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-07-2008 21:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik moet altijd denken aan de aargh film het stuk in Bahnhof Zoo


signature


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-07-2008 21:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

gave film en meesterlijke zanger


Je moeder.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 10-01-2009 14:55 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-01-2009 15:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Hunky Dory!

Met het meesterlijke "Life on Mars?", één van de mooiste en geniaalste popliedjes ooit.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-01-2009 16:20 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

De man heeft absoluut goede liedjes geschreven, maar eigenlijk vind ik dat hij helemaal niet kan zingen. Nee, echt.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 10-01-2009 16:22 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2009 15:19 schreef Onweerwolf het volgende:
Hunky Dory!

Met het meesterlijke "Life on Mars?", één van de mooiste en geniaalste popliedjes ooit.


Dat is inderdaad één van de mooiste en geniaalste popliedjes ooit.


Bareuh...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-01-2009 16:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2009 16:20 schreef De Tegenpartij het volgende:
De man heeft absoluut goede liedjes geschreven, maar eigenlijk vind ik dat hij helemaal niet kan zingen. Nee, echt.


Nee, jij!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 10-01-2009 16:37 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2009 16:20 schreef De Tegenpartij het volgende:
De man heeft absoluut goede liedjes geschreven, maar eigenlijk vind ik dat hij helemaal niet kan zingen. Nee, echt.




Dit meen je niet echt!!

http://www.youtube.com/watch?v=j-wvgmZxbe8


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-01-2009 16:55 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Tsja, hij zit er wel eens naast, zowel live als op plaat. Dat kán de bedoeling zijn, maar dan vind ik het iig niet mooi.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-01-2009 23:49 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2009 16:55 schreef De Tegenpartij het volgende:
Tsja, hij zit er wel eens naast, zowel live als op plaat. Dat kán de bedoeling zijn, maar dan vind ik het iig niet mooi.


En dan wel Cathedral waarderen? Hahahaha....


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-01-2009 5:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Doe mij deze maar... briljant nummer..



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-01-2009 8:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Met Bowie heb ik hetzelfde als met Madonna, het zijn net kameleons die razendsnel van stijl en image wisselen om de haverklap, en het meer daarvan dan van hun muzikale talent moeten hebben. In het geval van Madonna vind ik het vaak meer geslaagd, Bowie heeft nog nooit een klassieker als "Ray of light" geschreven. Desalwelteplus zijn "Changes", "Station to station", "Ziggy Stardust" en "Heroes" best redelijk te pruimen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-01-2009 10:03 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 januari 2009 23:49 schreef Staalman het volgende:
En dan wel Cathedral waarderen? Hahahaha....


Hehehe, vind ik vnl gaaf vanwege de dubbele gitaarpartijen op "forest".

Ik hoor hem liever grunten als bij napalm death.


Hé. Tis gewoon een mening, hoor.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 11-01-2009 14:56 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

hey wim ik vind je nog wel aardig hoor!

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 11-01-2009 14:56]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 11-01-2009 22:15 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Saviour machine en all the madmen


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 12-03-2010 20:34 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

dat zijn best wel geniale nummers ja


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 13-03-2010 11:00 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 11 January 2009 8:06 schreef bastianus het volgende:
Met Bowie heb ik hetzelfde als met Madonna, het zijn net kameleons die razendsnel van stijl en image wisselen om de haverklap, en het meer daarvan dan van hun muzikale talent moeten hebben. In het geval van Madonna vind ik het vaak meer geslaagd, Bowie heeft nog nooit een klassieker als "Ray of light" geschreven. Desalwelteplus zijn "Changes", "Station to station", "Ziggy Stardust" en "Heroes" best redelijk te pruimen.


Slechte vergelijking.

In tegenstelling tot Madonna schrijft Bowie wel al zijn muziek zelf.
Daarbij heeft Bowie vrachtladingen aan klassiekers geschreven.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 13-03-2010 11:07 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 13 March 2010 11:00 schreef Verval het volgende:
Slechte vergelijking.

In tegenstelling tot Madonna schrijft Bowie wel al zijn muziek zelf.
Daarbij heeft Bowie vrachtladingen aan klassiekers geschreven.


Klopt, zoals daar zijn Space Oddity, Ziggy Stardust, Life On Mars, Heroes, The Jean Genie, Changes...

Stuk voor stuk beter dan Ray Of Light. Al moet ik toegeven dat ie na 1980 ook een boel rotzooi heeft uitgebracht...


Bareuh...


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen