![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: PM FB Ik, woordenaar ![]() |
|
en hij is weg ![]() Ik, woordenaar ![]() |
|
Er is een samenwerking met Sun Kil Moon aangekondigd. Benieuwd. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
![]() Ik, woordenaar ![]() |
|
Het is lekker ![]() |
|
dankje Ik, woordenaar ![]() |
|
Ja, jij ook, Hyp. ![]() |
|
I know Ik, woordenaar ![]() |
|
Mooie samenwerkingsplaat! De eerste drie nummers zijn gewoon Jesu met Mark Kozelek op zang, dat is echt gaaf. Daarna krijg je wat meer Sun Kil Moon-terrein met een mooie ode aan Chris Squire van Yes (Fragile), daarna vindt er echt een samensmelting plaats. Kozelek schrijft weer in de "dagboekstijl" en leest zelfs een aantal fanbrieven voor, daar legt Justin K. Broadrick prachtige dromerige instrumentals over heen. Dat moet je liggen, ik hou daar wel van. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 17-01-2016 19:26] ![]() |
|
Ik ook wel ![]() "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Dit blijft echt een geniale track. Ik denk dat er geen betere combinatie van metal en shoegaze mogelijk is dan deze. Loodzwaar en vederlicht tegelijkertijd. ![]() Ik heb trouwens ook laatst de picture disk versie van het debuutalbum beluisterd. Een veel nettere productie met meer ruimte voor details en melodieën. Dat bevalt me ook wel. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 13-04-2018 19:54] ![]() |
|
Dit blijft één van m'n favoriete nummers. Wil hem ook wel eens live zien met Jesu. Die samenwerking met Sun Kill Moon is ook erg sterk. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |