IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Abonnement opzeggen Vorige pagina
Sassette
Usericon van Sassette
Posted 10-02-2005 9:37 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

Erger is ik heb mijn abonnement wel op tijd opgezegd maar deze week kwam er gewoon weer een gids binnen en nu zie dat het geld ook weer is afgeschreven


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 10-02-2005 9:41 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Naar de bank toe en stoneren die hap!


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-02-2005 9:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wel bevestiging ontvangen van de opzegging?
Als opzegging daar niet bekend is zal ze gewoon een herinnering ontvangen etc etc ...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-02-2005 9:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2005 0:44 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
m'n pa kwam met het gave idee om een opzeg-brief te typen, gedateerd ergens in de periode dat je nog kon opzeggen, en daar een kopie van te maken. Vervolgens bellen, en zeggen dat je al eeuwen geleden hebt opgezegd. Als ze dan bewijs vragen, laat je die kopie zien

"had het toen al verstuurd, misschien niet aangekomen?"

ROCK!
Alsof dat gaat werken, dan krijg je een vrinelijk briefje dat je het met de TPG uit mag gaan vechten ... en die kunnen precies zien waasr en wanneer het briefje verstuurt is en dan zien ze dat je een pauper bent.


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 10-02-2005 10:01 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

quote:
Op 10 februari 2005 9:49 schreef Jenje het volgende:
Wel bevestiging ontvangen van de opzegging?
Als opzegging daar niet bekend is zal ze gewoon een herinnering ontvangen etc etc ...


Nee, helaas niet. Vandaar dat ik het ook even goed in de gaten heb gehouden.
Ik had tegelijk een adreswijziging doorgegeven en die is wel doorgevoerd dus ik had hoop dat dit dan ook wel goed zou gaan maar niet dus.


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-02-2005 10:13 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 10 februari 2005 9:50 schreef Jenje het volgende:
Alsof dat gaat werken, dan krijg je een vrinelijk briefje dat je het met de TPG uit mag gaan vechten ... en die kunnen precies zien waasr en wanneer het briefje verstuurt is en dan zien ze dat je een pauper bent.


het puntis juist dat je die brief nooit moet versturen. TPG zal nooit toegeven dat ze de post kwijt zijn geraakt. Mochten ze dat wel gaan doen, dan kan jij zeggen dat het dus wel verstuurd is, en dat bijvoorbeeld Veronica het met TPG mag gaan uitvechten


Bruce Banner


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 10-02-2005 10:20 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

Zo net geld terug geboekt. Zelfs daarvoor moet je al weer zo'n klote menu doorlopen met eerst zo'n lang onzin verhaal over wanneer je welk ander nummer moet bellen...

En ik heb heb veronica gebeld en ze probeerden er natuurlijk weer onderuit te komen. Nou mevrouw daarover is bij ons niets bekend.
Maar als jullie niets hebben ontvangen hoe komt het dan dat de adreswijziging wel is doorgevoerd. Hmm oke dan maak ik voor u een uitzondering ik zie inderdaad dat u bent verhuisd.
Het kan nog wel zo zijn dat u een rekening krijgt voor de teveel gekregen nummers

Alsof ik die ga betalen...


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-02-2005 10:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2005 9:41 schreef arrebar het volgende:
Naar de bank toe en stoneren die hap!


Of zelfs storneren.

edit: anyway. Een topic met gezeik over een paar euro. Live with it. Het kost je meer moeite, vrije tijd en grijze haren om er achteraan te gaan dan die paar euro die je ermee verdient. En zoals Jenje zei: gewoon je gezond verstand gebruiken.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 10-02-2005 10:22]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-02-2005 12:11 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ach ja, ik kan het altijd proberen toch, en anders betaal ik alsnog, zoveel moeite kost het niet.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-04-2005 16:29 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2005 0:44 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
m'n pa kwam met het gave idee om een opzeg-brief te typen, gedateerd ergens in de periode dat je nog kon opzeggen, en daar een kopie van te maken. Vervolgens bellen, en zeggen dat je al eeuwen geleden hebt opgezegd. Als ze dan bewijs vragen, laat je die kopie zien

"had het toen al verstuurd, misschien niet aangekomen?"

ROCK!


Lain, je vader heerscht!

Het is gelukt, ik heb vandaag opnieuw een rekening gekregen, maar deze rekening is alleen voor wat ik tot nu toe van ze heb ontvangen, wat betekend dat ik meer dan 40 euro minder hoef te betalen!


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 02-04-2005 19:07 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Hmmm, ik wil mijn abonnement op de Aardschok opzeggen, maar ik neem aan dat alleen niet betalen wel voldoende is om geen Aardschok meer te ontvangen. Op de website zag ik iig geen mogelijkheid tot opzegging of contact e.d.


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-04-2005 19:25 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Haha, ik heb me eens onder mijn ISDN-abo uitgeluld.

Had wel een aansluiting, maar geen telefoon.

Vervolgens gezegd dat IK door zou geven wanneer de aansluiting geactiveerd zou worden maar dat ze zelf iets verzonnen hadden.

Uiteindelijk door een hoge miep van de klantenservice gebeld (op mijn mobiel ) die, nadat ze mijn verbruik nagetrokken had (0,0) haar excuses aanbood en de facturen vernietigde

Ging toch om een paar honderd pleuro ondertussen, want het duurde natuurlijk maanden voordat ik haar uiteindelijk aan de lijn kreeg en het abo liep al die tijd door.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-04-2005 20:19 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2005 19:07 schreef DecomposingBitch het volgende:
Hmmm, ik wil mijn abonnement op de Aardschok opzeggen, maar ik neem aan dat alleen niet betalen wel voldoende is om geen Aardschok meer te ontvangen. Op de website zag ik iig geen mogelijkheid tot opzegging of contact e.d.


Hmm.. lijkt me niet zo slim, als je dat doet moet je in ieder geval nog betalen voor alle edities die je nog ontvangt (al dan niet met toegevoegde kosten van incassobureau's en dergelijke ) ..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 02-04-2005 20:20]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 02-04-2005 20:59 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 2 april 2005 16:29 schreef Schaep het volgende:
Lain, je vader heerscht!

Het is gelukt, ik heb vandaag opnieuw een rekening gekregen, maar deze rekening is alleen voor wat ik tot nu toe van ze heb ontvangen, wat betekend dat ik meer dan 40 euro minder hoef te betalen!


Ook hier geldt: Zo vader, zo zoon

Tof dat het gelukt is


Bruce Banner


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-04-2005 21:05 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

roflcopt0r!


Dat dit topic nog in leven is..



Suck my piss


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-04-2005 21:08 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2005 20:59 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Ook hier geldt: Zo vader, zo zoon

Tof dat het gelukt is


Zeker wel!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen