IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Thelonious Monster
de laar
Usericon van de laar
Posted 16-02-2005 19:48 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Na het onlangs horen van het nummer Body and soul van Thelonious monster vroeg ik me af of iemand hier deze band rond zanger/alcoholist/junk en kettingroker Bob Forrest nog kent.

En of iemand ooit nog iets van die meneer heeft gehoord. Het lijkt me namelijk niet ondenkbaar dat hij ooit een optreden niet heeft overleefd.


de laar
Usericon van de laar
Posted 27-04-2005 18:56 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

*schop*

Niemand?

Naar het schijnt heeft hij jaren geleden zelfmoord gepleegd en is merkwaardig genoeg nogal in de vergetelheid geraakt.


Madthijs
Usericon van Madthijs
Posted 27-04-2005 20:11 by Madthijs Wijzig reactieProfiel van MadthijsQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fondlecorpse

quote:
Op 27 april 2005 18:56 schreef de laar het volgende:
*schop*

Niemand?

Naar het schijnt heeft hij jaren geleden zelfmoord gepleegd en is merkwaardig genoeg nogal in de vergetelheid geraakt.

Sorry ken m niet.... wat is t voor iets dan?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-04-2005 21:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb/had dat singletje, maar verder stelde die band geen fuck voor en die zanger was idd een junk, ben niet verwondert dat ie dood is ..


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 27-04-2005 21:34 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

Hij is niet dood.


Welcome to the Atrocity Exhibition


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 27-04-2005 21:35 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

*gaat rechtop zitten*




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-04-2005 21:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hij zou het wel moeten zijn ...


de laar
Usericon van de laar
Posted 28-04-2005 18:38 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2005 21:33 schreef Jenje het volgende:
Heb/had dat singletje, maar verder stelde die band geen fuck voor en die zanger was idd een junk, ben niet verwondert dat ie dood is ..

Live was dit toch wel een vermakelijk bandje. Hoewel de toeschouwers vooraan wel het gevaar liepen zich ernstig te verwonden als Bob d.m.v. een dodemanssprong tussen het publiek belandde.

Het klonk live ook veel energieker dan het ingetogen plaatwerk, dat dus wat tegenviel.


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 28-04-2005 18:56 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Een jaartje of drie-vier terug was er een mooie Loladamuzica special over Bob Forrest en wat ie nu doet. Blijkt dat hij en zijn zoon een duo vormen die nu in folk-circuit zitten. Hij schijnt ook junk-af te zijn.


de laar
Usericon van de laar
Posted 28-04-2005 19:39 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Verrek hij leeft!!

Ik heb net een nummer van Bicycle Thief (z'n nieuwe band) gevonden op internet.

"Let's get stoned" hoor ik hem zingen, dus of hij van de drugs af is betwijfel ik.


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 01-05-2005 12:58 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

In die docu kwam hij behoorlijk nuchter over. Al zag hij er wel uit alsof hij zestig was. misschien is ie dat ook wel...

Iemand Pinkpoop 93 (geloof ik..) gezien op tv? Toen Bob Forrest gedurende het optreden zo zat als een aap de zijstellages inklom? En er bijna uitflikkerde? Dat had een enorm Rock en Roll einde kunnen zijn...


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 01-05-2005 13:29 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Heb ik gezien. Wat een zatlap. Smeets in rep en roer! Was zeer zeker een rock & roll dood geweest als ie naar beneden lazerde


de laar
Usericon van de laar
Posted 01-05-2005 19:10 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Uiteindelijk brak of bezeerde die dolle z'n voet tijdens een mislukte poging de gitarist in te tapen met plakband.
Dat betekende dus toch nog een voortijdig einde van een sensationeel doch beschamend optreden.


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen