![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Auteur: |
|
|||
|
quote: Zoals ik al zei, het is gewoon een beetje jammer... Op deze manier wek je de schijn dat het de organisatie eigenlijk geen ene f**k kan schelen welke bands er komen spelen en dat kan toch niet de bedoeling zijn lijkt mij... En ok, ik ben een enorme zeikerd, ik weet het. Maar helaas lopen er nog heel veel meer zeikerds rond op deze aardbol... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|||||||||
|
organisatie is zware metalen. Dus zeik gerust verder. |
|||||||||
|
quote: Het is ook een domme fout, dat zal niemand ontkennen. Maar goed, was je zowieso al van plan te gaan of wilde je alleen even op de fouten komen wijzen? Just say NO to Hardcore Emo's! |
|||||||||
|
quote: Ik heb helaas al een andere afspraak. Ik had Cruachan namelijk heel graag gezien. En het is altijd wel leuk zo veel ZM'ers bij elkaar. Maar verder beroep ik mij op het recht op vrije meningsuiting... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|||||||||
|
quote: Dat bedoel ik... Dankzij degene die die flyer in elkaar geknutseld heeft, slaat ZM een modderfiguur. Dank je wel hoor. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|||||||||
|
ook al zo bang dat ze nu met rotte tomaten naar je gaan gooien? |
|||||||||
|
quote: Ook? Jij hebt er ervaring mee? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|||||||||
|
Is er een plaats waar ik zou kunnen overnachten (aangezien ik van ver kom zou dat best handig zijn), het meebrengen van een slaapzak en velbedje is geen enkel probleem voor me. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness |
|||||||||
|
Tja, op de ZM page en op de gegevens die wij naar de willemeen hebben gestuurd stond het allemaal goed... De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Klik * Departure Myspace * Myspace * http://twitter.com/rajackar |
|||||||||
|
quote: Mja eventueel Zwolle wel als ik terug naar Zwolle ga, maar goed.. ook niet dichtbij. Just say NO to Hardcore Emo's! |
|||||||||
|
quote: Een andere afspraak? Gewoon afzeggen, hoppakee! Just say NO to Hardcore Emo's! |
|||||||||
|
quote: Heb ff gechecked op onze posters staat het ook goed. De drukker is alleen niet consequent geweest toen hij de flyers maakte. |
|||||||||
|
quote: Gaaf! Kun je je geld niet ff gaan terugvragen of zo? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|||||||||
|
quote:Lijkt mij wel redelijk ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. |
|||||||||
|
quote: Ik heb ook 1 keer een drukfout gehad, het drukwerk is toen (uiteraard) met spoed opnieuw gedrukt en bij mij thuis bezorgd, uiteraard kosteloos. |
|||||||||
|
quote: Alleen moet nu dus wel ff iemand de moeite nemen om die drukker te gaan vertellen dat-ie een drukfout heeft gemaakt. Vrijwilligers? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|||||||||
|
quote: Sja.. Hoe lang is het drukwerk al af? Ik heb het gelijk toen ik het op ging halen verteld.. ZM fest is al over 2 weken. Voordat het nieuw materiaal verspreid is ben je zo een week verder, dan is de impact minimaal denk ik. |
|||||||||
|
Dat schiet dan niet echt op, zeg. Tis nu toch al even bekend, dat die dingen fout zijn. |
|||||||||
|
quote: Het was klaarblijkelijk niet belangrijk genoeg om even te controleren... Tsja, je moet natuurlijk prioriteiten stellen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|||||||||
|
quote: we zijn een jongerencentrum, we hebben zelf een drukkerij waar den lieve kinders hun crea bea kant kunnen ontdekken. Het is dus allemaal vrijwilligerswerk. edit: dat betekend geen drukkosten die je terug kunt vragen. daarnaast staat het op de posters wel goed zoals ik dus al zei. [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 03-04-2005 4:23] |
|||||||||
|
Ik kom ook, maar alleen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|||||||||
|
quote: Sja, ieder zijn deel he. Gelukkig houden jullie zo veel van elkaar dat elk z'n eigen concertkaartje betaalt. Twee tweeten in een envelop -- http://twitter.com/fietsgnoom |
|||||||||
|
gheghe |
|||||||||
|
Ik ga niet, dus ik mag op het gaylijstje. Subtiel kamerolifantje |
|||||||||
| Index / ZwareMetalen festival | 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |