IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Verboden Wapens Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-02-2005 21:55 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Weet iemand hier heel toevallig of een klapmes waarvan het snijvlak niet mijn gehele handpalm overbrugt op straat gedragen mag worden?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-02-2005 21:57 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

wtf heb je dat voor nodig dan? om enorme appels te schillen?


Bruce Banner


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-02-2005 21:57 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 februari 2005 21:57 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
wtf heb je dat voor nodig dan? om enorme appels te schillen?


Negers neersteken natuurlijk.


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 19-02-2005 21:58 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2005 21:55 schreef WhiteRider het volgende:
Weet iemand hier heel toevallig of een klapmes waarvan het snijvlak niet mijn gehele handpalm overbrugt op straat gedragen mag worden?


Messen zijn voor negers.


Welcome to the Atrocity Exhibition


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-02-2005 21:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2005 21:55 schreef WhiteRider het volgende:
Weet iemand hier heel toevallig of een klapmes waarvan het snijvlak niet mijn gehele handpalm overbrugt op straat gedragen mag worden?


Ik zou het niet weten, ik heb als wapen mijn dodelijke kisten aan mijn voeten.

Maarre waar heb je dat voor nodig dan?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-02-2005 21:59]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-02-2005 21:58 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

In een wijk op school zitten met alleen maar agressieve moslims, nee, da's leuk!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 19-02-2005 21:59 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ga even langs je locale politie bureau en vraag het daar even. Weet je het tenminste zeker. Succes!



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-02-2005 22:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2005 21:58 schreef WhiteRider het volgende:
In een wijk op school zitten met alleen maar agressieve moslims, nee, da's leuk!


Nee, tijdens een vechtpartijtje per ongeluk iemand dodelijk verwonden.. das pas leuk. Neem maar aan dat een mes grijpen welke je op zak hebt, in zo'n situatie meer een soort reflex is.

Maar goed, eff langs politie bureau en vragen kan geen kwaad lijkt me. Google al geprobeerd?

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-02-2005 22:01]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-02-2005 22:01 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2005 22:00 schreef MindlessMayo het volgende:
Nee, tijdens een vechtpartijtje per ongeluk iemand dodelijk verwonden.. das pas leuk. Neem maar aan dat een mes grijpen welke je op zak hebt, in zo'n situatie meer een soort reflex is.

Ik ben vaak (niet louter via internet) met messen bedreigd. Dan is het toch handig als ik iets bij me heb waar ik me enigszins veilig mee kan voelen.


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 19-02-2005 22:22 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 19 februari 2005 21:55 schreef WhiteRider het volgende:
Weet iemand hier heel toevallig of een klapmes waarvan het snijvlak niet mijn gehele handpalm overbrugt op straat gedragen mag worden?

Hahaha, Rob, wat ben je toch een stoere vent.


Maar goed: In nederland is het dragen van wapens TEN ALLE TIJDEN verboden, tenzij je een vergunning hebt. Maar die geven ze niet aan 15-jarigen.
Wordt je opgepakt terwijl je een gewoon tafelmes bij hebt, dan ben je al zwaar de lul. Het hebben van een broodmes in huis mag eigenlijk niet eens (lees er het wetboek maar op na).

Kortom: wapens zijn uit den boze.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-02-2005 22:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2005 22:01 schreef WhiteRider het volgende:
Ik ben vaak (niet louter via internet) met messen bedreigd. Dan is het toch handig als ik iets bij me heb waar ik me enigszins veilig mee kan voelen.


Mja ieder zo zijn keuze, ik voel me eigenlijk altijd wel veilig. Misschien ook wel door een aantal zelfverdedigings technieken. Maar goed, ik zou niet zo snel naar wapens grijpen.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 19-02-2005 22:37 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 19 februari 2005 22:01 schreef WhiteRider het volgende:
Ik ben vaak (niet louter via internet) met messen bedreigd. Dan is het toch handig als ik iets bij me heb waar ik me enigszins veilig mee kan voelen.

dude telefoon met camerafunctie, is ook nog eens leuk voor ons, kunnen we ook meegenieten.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-02-2005 22:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wapens zijn zoals Rutan al zegt in alle soorten en maten verboden ... Zelfs een aardappelschillenmessie (daar loop je namelijk niet "zomaar" mee op zak).

Verder is het dragen van een mes een vals gevoel van veiligheid aangezien je denkt dat je wat terug kunt doen, maar zodra 2 personen met messen tegenover elkaar staan is de steekkans vele malen groter. Beste is gewoon je er buiten houden of anders gewoon iemand met je handen aan poeier slaan .. wapens zijn 100% gay


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 19-02-2005 22:39 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

en overrated?





MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-02-2005 22:41 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2005 22:38 schreef Jenje het volgende:
Wapens zijn zoals Rutan al zegt in alle soorten en maten verboden ... Zelfs een aardappelschillenmessie (daar loop je namelijk niet "zomaar" mee op zak).

Verder is het dragen van een mes een vals gevoel van veiligheid aangezien je denkt dat je wat terug kunt doen, maar zodra 2 personen met messen tegenover elkaar staan is de steekkans vele malen groter. Beste is gewoon je er buiten houden of anders gewoon iemand met je handen aan poeier slaan .. wapens zijn 100% gay


Of anders gewoon wegrennen, lekker mieterig tegenover je vriendjes maar goed.. liever safe then sorry. Kun je echt niet anders, dan zwakke plekken schoppen. Genoeg gemene kutplekjes waar je een ander behoorlijke pijn/schade mee kunt veroorzaken. Flinke pijn toebrengen geeft jou weer tijd om er vandoor te gaan. Tsja maak je geen enkele kans, dan maar vitale organen beschermen en hopen dat iemand je komt redden hehe.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-02-2005 22:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Juust .. gewoon je er zoveel mogelijk buiten houden .. 's nachts niet stoppen voor lui die wat willen vragen en zeker niet in slechte buurten.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-02-2005 22:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2005 22:44 schreef Jenje het volgende:
Juust .. gewoon je er zoveel mogelijk buiten houden .. 's nachts niet stoppen voor lui die wat willen vragen en zeker niet in slechte buurten.


Had het hier laatst in de buurt, stond een kerel op de brug naar mij te schreeuwen voor hulp. Ik fietse alleen en het was ergens rond 4 uur 's nachts. Die kerel riep dat er iemand in het water lag en dat ik moest helpen. Ik vertrouwde het voor geen reet, als er al iemand in het water lag had die vent allang bij de kant gestaan en bovendien was het daar gemakkelijk op de kant te klimmen. Snel doorgefietst, niet helemaal gerust erop of mijn gedachte klopte. Volgende dag in de krant gelezen dat er een man door middel van dit smoesje mensen lokte om ze vervolgens te overvallen met een mes in het park naast die brug.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-02-2005 22:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als een grote volwassen vent hulp vraagt aan een meid omdat er iemand in het water ligt ... klopt niet he ...

Wijze beslissing dus ...
Heb het in Enschede ook wel eens gehad .. ey ey ey .. ey man ... niks reageren geweoon doorlopen


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-02-2005 22:50 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2005 22:44 schreef Jenje het volgende:
Juust .. gewoon je er zoveel mogelijk buiten houden .. 's nachts niet stoppen voor lui die wat willen vragen en zeker niet in slechte buurten.


Hehe, dat had ik een poosje geleden toen ik door de stad fietste.

Neger: "Hey, ...!"
Ik: "Wat zegt u?"
Neger: "Oh, laat maar."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-02-2005 22:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2005 22:50 schreef Jenje het volgende:
Als een grote volwassen vent hulp vraagt aan een meid omdat er iemand in het water ligt ... klopt niet he ...

Wijze beslissing dus ...
Heb het in Enschede ook wel eens gehad .. ey ey ey .. ey man ... niks reageren geweoon doorlopen


Nee maar je gaat wel even aan jezelf twijfelen, zo van.. stel dat het nu wel zo was en dat die kerel echt hulp nodig had.

Was wel blij dat ik er niet op ingegaan was uiteindelijk hehe.


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 19-02-2005 22:59 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 19 februari 2005 22:38 schreef Jenje het volgende:
wapens zijn 100% gay

Neehoor, hangt leuk aan je muur.

Trouwens: als je die LOTR zwaarden bijslijpt, heb je ook verboden wapens thuis. Om maar een voorbeeld te noemen...


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-02-2005 23:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2005 22:59 schreef Rutan het volgende:
Neehoor, hangt leuk aan je muur.

Trouwens: als je die LOTR zwaarden bijslijpt, heb je ook verboden wapens thuis. Om maar een voorbeeld te noemen...
Pas nou op, nu gaan alle powermetalfans hun plastic zwaardjes slijpen ...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-02-2005 23:00 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 19 februari 2005 22:59 schreef Rutan het volgende:
Neehoor, hangt leuk aan je muur.

Trouwens: als je die LOTR zwaarden bijslijpt, heb je ook verboden wapens thuis. Om maar een voorbeeld te noemen...


LotR wordt hier dan ook als "gay" bestempeld . waarom zou je die laten bijslijpen? om als een echte King of Gondor de aardappels te schillen?


Bruce Banner


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 19-02-2005 23:01 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 19 februari 2005 23:00 schreef Jenje het volgende:
Pas nou op, nu gaan alle powermetalfans hun plastic zwaardjes slijpen ...

Hehehe, destijds gelezen? Je hebt zo'n mes wat moeiteloos door detectiepoortjes heengaat. Van materiaal gemaakt wat nog het meeste op plastic lijkt, maar is enorm stug. Een messenslijper heeft het er moeilijk mee dat ding goed scherp te krijgen, want het materiaal is enorm stevig.
Onderzoekje in de panorama. Wilden kijken hoe veilig het nu was in de vliegtuigen na 11 september.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-02-2005 23:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2005 23:00 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
LotR wordt hier dan ook als "gay" bestempeld . waarom zou je die laten bijslijpen? om als een echte King of Gondor de aardappels te schillen?

Thou shall schil de aardappels *dreig zwiepp*

Hmzz best handig, ik had vroegah zo'n kromzwaard achtig geval. Misschien wel leuk om die weer eens van de zolder bij mijn ouders te vissen hehe.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-02-2005 23:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2005 23:01 schreef Rutan het volgende:
Hehehe, destijds gelezen? Je hebt zo'n mes wat moeiteloos door detectiepoortjes heengaat. Van materiaal gemaakt wat nog het meeste op plastic lijkt, maar is enorm stug. Een messenslijper heeft het er moeilijk mee dat ding goed scherp te krijgen, want het materiaal is enorm stevig.
Onderzoekje in de panorama. Wilden kijken hoe veilig het nu was in de vliegtuigen na 11 september.
LOL ... ja zla dan een staal legering zijn met vele koolstof, hard maar wel makkelijk te breken


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen