IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Verboden Wapens Vorige pagina | Volgende pagina
Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 19-02-2005 23:03 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Geslepen samurai zwaard aanwezig in huize oud vuil. Even ter info voor de evt. aanwezige insluiper onder ons.

noot: ik heb er nog 1 en die is niet geslepen, bot heeft ook wel wat, natuurlijk.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-02-2005 23:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb hier een Caninus met flink scherpe hoektanden, die heel goed naar het commando "pak" luisterd.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-02-2005 23:04 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

moet je met zo'n ding over straat lopen.

Neger: "ey ey ey man!"
Jij: *zwaard omhoog* "opkankeren"
Neger: "yo man rieleks!!"


Bruce Banner


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-02-2005 23:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2005 23:03 schreef Oud Vuil het volgende:
Geslepen samurai zwaard aanwezig in huize oud vuil. Even ter info voor de evt. aanwezige insluiper onder ons.

noot: ik heb er nog 1 en die is niet geslepen, bot heeft ook wel wat, natuurlijk.


Bij mijn 'voordeur' liggen de pannen tegenover *toink.. grote wokpan* en mijn keukenmessen set hehe.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-02-2005 23:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2005 23:04 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
moet je met zo'n ding over straat lopen.

Neger: "ey ey ey man!"
Jij: *zwaard omhoog* "opkankeren"
Neger: "yo man rieleks!!"


Crocodile dundee (ofzoiets) had ook zo'n stukje in de film met een mega mes


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-02-2005 23:10 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 19 februari 2005 23:05 schreef MindlessMayo het volgende:
Crocodile dundee (ofzoiets) had ook zo'n stukje in de film met een mega mes


You call that a knife? that's no knife..THIS *mega huge mes omhoog* is a knife"


Bruce Banner


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-02-2005 23:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2005 23:10 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
You call that a knife? that's no knife..THIS *mega huge mes omhoog* is a knife"


Haha ja dat ja, heerschend!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-02-2005 1:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Pffff, ik heb gemengde gevoelens bij de aangescherpte wapenwet..

Ik bedoel: een crimineel houdt zich sowieso niet aan de regels, wapenwet of niet

Als er, zeker in een stad als R'dam met regelmatige fouleeracties, 1 op de 50 zijn wapen kwijtraakt is dat al heel wat, me dunkt..

Toen ik mijn huis aan het verbouwen was had ik een fors knipmes in een hoes aan mijn riem bungelen. Als ik iets bij de bouwmarkt moest halen, voer bij de snackbar ging halen of wat dan ook dacht ik er niet eens aan dat ding van mijn riem af te halen maar was ik dus wel volop strafbaar.

Met een lege wijnfles, op de stoep kapot geslagen tijdens het bijvullen van de glasbak, kan je nog veel gruwelijke dingen uithalen (hihi) dan met een fors mes, om een voorbeeld te noemen.

Of met de ketting waarmee ik mijn fiets vastketen, een kurketrekker, een zaag, een nietpistool, een klauwhamer, een breekijzer, een krik, hockeystick, honkbalknuppel, fietspomp, stoeptegel, bekkenstandaard etc etc etc.

Wapens zijn overal, ergo een kwaadwillende vind altijd wel een middel waarmee een ander bedreigd, verminkt etc kan worden.

Een knul die met een knipmes op zak op school "gepakt" wordt is strafbaar, maar iemand met een forse klauwhamer in zijn rugzak (voor handvaardigheid!) niet?

Ik wil trouwens niet impliceren dat ik tegen een strenge wapenwetgeving ben, maar of het veel uithaalt?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-02-2005 2:17 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2005 1:44 schreef Snaack het volgende:
Pffff, ik heb gemengde gevoelens bij de aangescherpte wapenwet..

Ik bedoel: een crimineel houdt zich sowieso niet aan de regels, wapenwet of niet

Als er, zeker in een stad als R'dam met regelmatige fouleeracties, 1 op de 50 zijn wapen kwijtraakt is dat al heel wat, me dunkt..

Toen ik mijn huis aan het verbouwen was had ik een fors knipmes in een hoes aan mijn riem bungelen. Als ik iets bij de bouwmarkt moest halen, voer bij de snackbar ging halen of wat dan ook dacht ik er niet eens aan dat ding van mijn riem af te halen maar was ik dus wel volop strafbaar.

Met een lege wijnfles, op de stoep kapot geslagen tijdens het bijvullen van de glasbak, kan je nog veel gruwelijke dingen uithalen (hihi) dan met een fors mes, om een voorbeeld te noemen.

Of met de ketting waarmee ik mijn fiets vastketen, een kurketrekker, een zaag, een nietpistool, een klauwhamer, een breekijzer, een krik, hockeystick, honkbalknuppel, fietspomp, stoeptegel, bekkenstandaard etc etc etc.

Wapens zijn overal, ergo een kwaadwillende vind altijd wel een middel waarmee een ander bedreigd, verminkt etc kan worden.

Een knul die met een knipmes op zak op school "gepakt" wordt is strafbaar, maar iemand met een forse klauwhamer in zijn rugzak (voor handvaardigheid!) niet?

Ik wil trouwens niet impliceren dat ik tegen een strenge wapenwetgeving ben, maar of het veel uithaalt?

Honkbalknuppels zijn ook verboden "wanneer deze niet voor sport gebruikt worden."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-02-2005 2:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2005 2:17 schreef WhiteRider het volgende:
Honkbalknuppels zijn ook verboden "wanneer deze niet voor sport gebruikt worden."


Met een boomstand van 3 kilo lomp ijzer kan ik iemand ook hardstikke dood slaan.

Is dat ook verboden, indien die niet voor "muzikale doeleinden" gebruikt wordt? En hoe willen ze dat checken?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-02-2005 11:25 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2005 2:27 schreef Snaack het volgende:
Met een boomstand van 3 kilo lomp ijzer kan ik iemand ook hardstikke dood slaan.

Is dat ook verboden, indien die niet voor "muzikale doeleinden" gebruikt wordt? En hoe willen ze dat checken?

Dat is het probleem in zulke zaken ja.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 20-02-2005 11:46 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2005 2:27 schreef Snaack het volgende:
Met een boomstand van 3 kilo lomp ijzer kan ik iemand ook hardstikke dood slaan.

Is dat ook verboden, indien die niet voor "muzikale doeleinden" gebruikt wordt? En hoe willen ze dat checken?


Zodra je iemand doodgeslagen hebt, is het (waarschijnlijk) niet voor muzikale doeleinden gebruikt. zo check je dat


And my marlboro light


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-02-2005 11:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2005 11:46 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Zodra je iemand doodgeslagen hebt, is het (waarschijnlijk) niet voor muzikale doeleinden gebruikt. zo check je dat




Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-02-2005 14:05 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

hehe


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-02-2005 14:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2005 11:46 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Zodra je iemand doodgeslagen hebt, is het (waarschijnlijk) niet voor muzikale doeleinden gebruikt. zo check je dat

Dat hangt er nog maar van af. Het weg/dood slaan van creaturen als Fred Durst dient zeker muzikale doeleinden. En als je in een gore-band zit, dient het natuurlijk om inspiratie op te doen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-02-2005 14:47 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 februari 2005 14:30 schreef ZelThoR het volgende:
Dat hangt er nog maar van af. Het weg/dood slaan van creaturen als Fred Durst dient zeker muzikale doeleinden. En als je in een gore-band zit, dient het natuurlijk om inspiratie op te doen.


Je kan ook iemand zijn harses inslaan op het ritme van Raining Blood.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-02-2005 14:51 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 21 februari 2005 14:47 schreef BurZum het volgende:
Je kan ook iemand zijn harses inslaan op het ritme van Raining Blood.


of MET een cd... Ik heb een special edition van Hammerfall - Renegade, in circelzaag-vorm. Kan je vast ook een bloedbad mee aanrichten onder de Frans Bauer-fans.


zo blijf je dus bezig he


Bruce Banner


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 21-02-2005 15:26 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Dit mag toch nog wel achterin de tuin?



Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 21-02-2005 16:46 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 19 februari 2005 22:01 schreef WhiteRider het volgende:
Ik ben vaak (niet louter via internet) met messen bedreigd. Dan is het toch handig als ik iets bij me heb waar ik me enigszins veilig mee kan voelen.
Volwassen worden schijnt te helpen...

Met een mes over straat gaan maakt je echt niet beter beschermd dan iemand die zonder mes over straat gaat; je weet toch niet hoe je er mee om moet gaan. En bovendien lokt het juist alleen maar meer agressie (en dus neiging tot steken van de ander) uit.

Uiteindelijk heb je aan een mobiele telefoon veel meer. Misschien moet je die gewoon een aan je ouders vragen.

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 21-02-2005 16:53]


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-02-2005 16:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Moet je wel een oud type nemen, die nog goed groot zijn, komen veel harder aan ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-02-2005 16:51 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 21-02-2005 16:53 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

nee zo eentje met camera! dan krijg je van die filmpjes net zoals die marokaan in die maatschappijleerles...



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-02-2005 16:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

???


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Sater
Usericon van Sater
Posted 21-02-2005 16:57 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Maar meestal is het juist om die telefoon te doen...


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 21-02-2005 16:58 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL





[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 21-02-2005 17:01]



Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen