IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Dead End
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 20-02-2005 22:54 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

er was een maand of wat geleden iemand die zocht naar shit van dead end..

nu zag ik vanmiddag bij black widow rotterdam onder de toonbank nog een stuk of 6 7"s van wartime in eden liggen...



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 31-10-2014 18:16]


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-02-2005 23:04 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Euh? Originele?



Durf het bijna niet te vragen, maarem... Zou je eentje voor me kunnen kopen? Mail me op het adres in mn profiel!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-02-2005 23:14 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

wtf!
Ik neem aan die nederlandse DM band?
wat staat er precies op heb mischien wel interesse

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 20-02-2005 23:15]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-02-2005 23:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2005 23:14 schreef Orion het volgende:
wtf!
Ik neem aan die nederlandse DM band?
wat staat er precies op heb mischien wel interesse
DM? Doooooooooooooooooooooooom!!!!!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-02-2005 23:29 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hmmm ok ken wel een nederlands bandje met die naam , naar mij weten was dat meer DM maar ok.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 20-02-2005 23:41 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

A: this heresy

B: forever
A dreamers lament

doomdeath met viool... in lijn met phlebotomized ( maar dan sfeervoller), ethereal winds, castle en ouwe gathering

bart, de eerste zangert van the gathering is daarna wish begonnen samen met twee dead end mensen (alwin en micha)

die ep is voor iedereen die de andere bands die ik net noem zekerssss een aanrader

ze staan overgens op dfsa deel 4 ook met twee nummers ( forever en angeltears )
-------------------------------------------------------------------
ik kom niet echt vaak in rotterdam maar een ieder die het singletje wil en het niet erg vind om er nog even op te wachten ... arco<aap>planetpuntenel


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Susan
Usericon van Susan
Posted 21-02-2005 8:46 by Susan Wijzig reactieProfiel van SusanQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2005 23:29 schreef Orion het volgende:
hmmm ok ken wel een nederlands bandje met die naam , naar mij weten was dat meer DM maar ok.


Is idd helemaal niet zo dom, want ik ken hen ook alleen als een death metal band. Een gast daarvan heette Misha als ik me goed herinner. (ga toch straks es effe die tape zoeken...)


[Dit bericht is gewijzigd door Susan op 21-02-2005 8:48]



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 21-02-2005 9:45 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

purity heet die tape en is inderdaad meer death metal gericht dan de 7"


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 31-10-2014 11:50 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Aight, wie heeft Tales van Dead End (eerste demo) of kent iemand die deze heeft.
Voor een cd release van het gehele ouvre mist alleen een scan van deze demo.


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 31-10-2014 18:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 oktober 2014 11:50 schreef verlepte theedoek het volgende:
... een cd release van het gehele ouvre ...




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 31-10-2014 18:53 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

Komt i.d.d. een cd uit met van allerlei releases erop.
bassist wil dead end weer (her)formeren.


I am mine own redeemer...!


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen