IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken films IX Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-04-2005 12:06 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 april 2005 11:03 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik vind dat hij anders behoorlijk goed dat zwaard behandeld.

Hahaha wat een kutargument. Dat kan elke acteur leren.
quote:
En het komt geloofwaardig over.

Tom Cruise is nooit geloofwaardig. De enige rol die hij geloofwaardig zou kunnen spelen is die van overgewaardeerde acteur.


Zenial


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-04-2005 12:09 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 13 april 2005 12:06 schreef Zenial het volgende:
Hahaha wat een kutargument. Dat kan elke acteur leren.

Tom Cruise is nooit geloofwaardig. De enige rol die hij geloofwaardig zou kunnen spelen is die van overgewaardeerde acteur.


Ja allemaal makkelijk praten, maar tot dusver heb je niet echt alternatieven gegeven.
Het "dat kan iedereen leren" argument is ook zwak, blijkbaar kan niet iedereen zo goed tennissen als Federer


"This one is older than shit, heavier than time!"


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-04-2005 12:19 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 12 april 2005 23:09 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Simon heb ik gisteren ook gezien, erg goed ja!
dus jij zat naast mij op de bank


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 13-04-2005 12:26 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 april 2005 9:22 schreef Orion het volgende:
Gister weer eens : The Last Samurai gekeken

sterke film met een sterk verhaal


Op zich had het een hele mooie film kunnen zijn, ik heb er wel met plezier naar gekeken maar had toch wel een paar erger punten. Onder andere het drama gedeelte, die was zo overtrokken, totaal niet geloofwaardig. Neem nu bijvoorbeeld zo'n sterf scene, nog eenmaal omhoog kijken en de blaadjes zien rondfladderen voor de laatste adem werd uitgeblazen..

Nee, mij teveel gtst sterfscene achtig.
Dat gemat in die film vond ik dan wel weer prachtig!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-04-2005 13:14 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 april 2005 12:09 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja allemaal makkelijk praten, maar tot dusver heb je niet echt alternatieven gegeven.

Omdat er zoveel alternatieven zijn. Maar als je een naam wil hoor, zou bijv. Edward Norton al stukken beter zijn.
quote:
Het "dat kan iedereen leren" argument is ook zwak, blijkbaar kan niet iedereen zo goed tennissen als Federer

Hahaha sorry als ik je wereldbeeld nu stoor, maar wat je in een film ziet is niet echt. Als Tom Cruise met zijn zwaardje in een echt gevecht tegenover een echte samurai zou staan heb je binnen een minuut coctailhapjes met cruise-smaak. En elke jodocus kan goed genoeg leren tennissen om in een film te spelen dat hij van die Federer wint.


Zenial


invictis
Usericon van invictis
Posted 13-04-2005 16:22 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 13 april 2005 12:06 schreef Zenial het volgende:
Hahaha wat een kutargument. Dat kan elke acteur leren.

Tom Cruise is nooit geloofwaardig. De enige rol die hij geloofwaardig zou kunnen spelen is die van overgewaardeerde acteur.



...mwah, in "Interview with a vampire" vond ik hem juist heel gaaf Lestat neerzetten 1e klas.
En in "Last Samurai" vond ik hem ook best zijn mannetje staan.
Ik denk dat het meer een kwestie is dat sommige acteurs je wel liggen en andere niet.
Sommige mensen kunnen Jim Carrey voor geen meter uitstaan bij wijze van.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 13-04-2005 16:31 by Sneeuwwitje Profiel van Sneeuwwitje

quote:
Op 13 april 2005 12:19 schreef spectre het volgende:
dus jij zat naast mij op de bank

ja sorry, ik had me even voor moeten stellen.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-04-2005 16:47 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 april 2005 16:22 schreef invictis het volgende:
...mwah, in "Interview with a vampire" vond ik hem juist heel gaaf Lestat neerzetten 1e klas.

Mja da's waar, een van zn weinige goede rollen.


Zenial


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-04-2005 16:48 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 13 april 2005 16:47 schreef Zenial het volgende:
Mja da's waar, een van zn weinige goede rollen.


Minority Report vond ik ook goed te pruimen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


invictis
Usericon van invictis
Posted 13-04-2005 16:49 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 13 april 2005 16:48 schreef Mark Z het volgende:
Minority Report vond ik ook goed te pruimen.



niet gezien, dus het is de moeite waard?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-04-2005 16:52 by spectre Profiel van spectre

"Collateral" dan toch ook en wat te denken van "Eyes Wide Shut"?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


invictis
Usericon van invictis
Posted 13-04-2005 16:54 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 13 april 2005 16:52 schreef spectre het volgende:
"Collateral" dan toch ook en wat te denken van "Eyes Wide Shut"?


welke van die films zat in het straatje van Blade runner eigenlijk, was dat Collateral?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 13-04-2005 19:24 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 13 april 2005 16:22 schreef invictis het volgende:
...mwah, in "Interview with a vampire" vond ik hem juist heel gaaf Lestat neerzetten 1e klas.



Zeker, maar verder vind ik het geen boeiende acteur.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-04-2005 19:46 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 april 2005 16:48 schreef Mark Z het volgende:
Minority Report vond ik ook goed te pruimen.

quote:
Op 13 april 2005 16:52 schreef spectre het volgende:
"Collateral" dan toch ook en wat te denken van "Eyes Wide Shut"?

Nee nee nee nu beginnen jullie weer achter elkaar zaadfilms op te noemen. Kijk eens wat verder dan de locale bios mensen!!


Zenial


Lies
Usericon van Lies
Posted 13-04-2005 22:22 by Lies Profiel van Lies

Ha. Tom Cruise is inderdaad een irritant ventje. Dat feit, in combinatie met Spielberg's irritantigheid, zorgt ervoor dat ik War of the Worlds hoogstwaarschijnlijk links ga laten liggen.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-04-2005 22:44 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

The War of the Worlds moet wel gaaf worden, anders word ik gek.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


invictis
Usericon van invictis
Posted 13-04-2005 22:45 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 13 april 2005 22:22 schreef Lies het volgende:
Ha. Tom Cruise is inderdaad een irritant ventje. Dat feit, in combinatie met Spielberg's irritantigheid, zorgt ervoor dat ik War of the Worlds hoogstwaarschijnlijk links ga laten liggen.


mooi doe dat; dat scheelt weer een plek in de bios, en heb ik weer iemand minder voor mijn neus zitten met een gsm


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 13-04-2005 22:46 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 13 april 2005 22:44 schreef Misanthrope het volgende:
The War of the Worlds moet wel gaaf worden, anders word ik gek.


natuurlijk wordt die gaaf, ik hoop dat ze ook wat van de oude soundtrack erin verwikkelen
en ik ben reuze benieuwd naar die striders


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-04-2005 23:04 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 april 2005 22:46 schreef invictis het volgende:
natuurlijk wordt die gaaf, ik hoop dat ze ook wat van de oude soundtrack erin verwikkelen
en ik ben reuze benieuwd naar die striders

Ik vond het bij de trailer al kut dat ze die intro van de soundtrack hadden veranderd. Volgens mij kunnen ze hem beter niet gebruiken dan half wel half niet.
Maar inderdaad, ondanks Spielberg en Cruise moet die film gewoon goed worden hehe...


Zenial


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-04-2005 0:03 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 13 april 2005 13:14 schreef Zenial het volgende:
Omdat er zoveel alternatieven zijn. Maar als je een naam wil hoor, zou bijv. Edward Norton al stukken beter zijn.

Hahaha sorry als ik je wereldbeeld nu stoor, maar wat je in een film ziet is niet echt. Als Tom Cruise met zijn zwaardje in een echt gevecht tegenover een echte samurai zou staan heb je binnen een minuut coctailhapjes met cruise-smaak. En elke jodocus kan goed genoeg leren tennissen om in een film te spelen dat hij van die Federer wint.


Dat heeft niks met wereldbeelden te maken, je ziet toch duidelijk de bewegingen die hij moet maken. Daaruit leid ik af dat hij wel enige skills heeft opgedaan. Zoiets komt niet uit de lucht vallen, misschien denk jij er allemaal wat te makkelijk over.
Het tweede punt is, dat hij gewoon goed overkomt op het scherm. Zeg maar, charisma


"This one is older than shit, heavier than time!"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-04-2005 0:31 by M. Profiel van M.

Hallo, eh, TOP GUN?!?!?!?!??????

Kijk, dat bedoel ik.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 14-04-2005 0:35 by Iskariot Profiel van Iskariot

KVLT noem je dat


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-04-2005 0:50 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 14 april 2005 0:03 schreef 0Tolerence het volgende:
Dat heeft niks met wereldbeelden te maken, je ziet toch duidelijk de bewegingen die hij moet maken. Daaruit leid ik af dat hij wel enige skills heeft opgedaan. Zoiets komt niet uit de lucht vallen, misschien denk jij er allemaal wat te makkelijk over.

Maar kunnen zwaardvechten of niet heeft er verder weinig mee te maken of ie een goed acteur is. Duizenden mensen en acteurs kunnen beter zwaardvechten dan ons tom
quote:
Het tweede punt is, dat hij gewoon goed overkomt op het scherm. Zeg maar, charisma

Mja vind jij misschien, ik vind t een arrogante dwerg.

Ontopic: White Noise gekeken. Interessant gegeven, slecht uitgewerkt. Hadden ze veel meer en veel realistischere dingen mee kunnen doen. Vraag me ook af waarom ze Michael Keaton hebben gecast. Misschien denken ze na Lost in Translation dat er een revival is van jaren 80 acteurs ofzo.


Zenial


Argh
Usericon van Argh
Posted 14-04-2005 1:05 by Argh Profiel van Argh

ik ga zo ook white noise kijken, ook al schijnt hij kut te zijn hehe...

net nog even Fight Club gekeken, blijft steengoed... grappig dat ik wat 'hidden' zooi in de montage 'ontdekte' paar keer mn dvd speler stilgezet, leuke montage in de eerste 20 min en nee dan heb ik het niet over die piemel..


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-04-2005 1:37 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 april 2005 0:50 schreef Zenial het volgende:
Maar kunnen zwaardvechten of niet heeft er verder weinig mee te maken of ie een goed acteur is. Duizenden mensen en acteurs kunnen beter zwaardvechten dan ons tom


Uiteraard; komt nog bij dat shots eindeloos herhaald worden totdat het er eens een keer goed op staat....

quote:
Mja vind jij misschien, ik vind t een arrogante dwerg.

...


Dat klopt denk ik ook wel; ik had heel sterk het idee dat hij zichzelf speelde in Rain man maar misschien vergis ik me en was dat zijn meest geniale rol

..en wat voor een drol moet je zijn om een professional als Nicole Kidman te laten vallen voor een carrierehoer als Penelope Cruz?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-04-2005 1:38]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen