IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken films IX Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-04-2005 18:16 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 18 april 2005 9:54 schreef Leviathanica het volgende:
Ju-On 2, vage film, maar wel goed.


Die film heb ik gekeken nadat ik 8 joints had gerookt, ik ben er een week bang door geweest.


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 22-04-2005 20:30 by Chimaira Profiel van Chimaira

quote:
Op 22 april 2005 18:16 schreef Schaep het volgende:
Die film heb ik gekeken nadat ik 8 joints had gerookt, ik ben er een week bang door geweest.


Japanse vrouwen met witte gezichten en zwarte oogschaduw zijn eng!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 22-04-2005 22:07 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Net Ice Age. Jammer dat er zo'n subplot over die baby en die dieren tussen het coole verhaal van het eekhoorntje en zijn eikel zit

Nu is het tijd voor MTV asian screen


Zenial


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 22-04-2005 22:34 by IceQueen Profiel van IceQueen

C"est arrive prés de chez vous

Brengt een mens op gedachten...En geeft me flash backs van een verleden dat etrug in mn heden is


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 22-04-2005 22:37 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 22 april 2005 22:34 schreef IceQueen het volgende:
C"est arrive prés de chez vous

Brengt een mens op gedachten...En geeft me flash backs van een verleden dat etrug in mn heden is

Supere film, en te weten dat dit het eindwerk was van een paar Belgische filmstudenten en ze hier de politie op bezoek kregen, ferm gebuisd waren en in Cannes prijzen kregen , het moest weer eens in België gebeuren


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 22-04-2005 22:53 by IceQueen Profiel van IceQueen

quote:
Op 22 april 2005 22:37 schreef beli mawr het volgende:
Supere film, en te weten dat dit het eindwerk was van een paar Belgische filmstudenten en ze hier de politie op bezoek kregen, ferm gebuisd waren en in Cannes prijzen kregen , het moest weer eens in België gebeuren


Ja,idd...
Flikken op bezoek...sssssttt, die mensen zijn niet Ijskonijns beste vriendjes


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 22-04-2005 23:06 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 22 april 2005 22:53 schreef IceQueen het volgende:
Ja,idd...
Flikken op bezoek...sssssttt, die mensen zijn niet Ijskonijns beste vriendjes

Mwoa, ik heb er nog nooit problemen mee gehad, ben enkel al geholpen door hen


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 22-04-2005 23:16 by IceQueen Profiel van IceQueen

quote:
Op 22 april 2005 23:06 schreef beli mawr het volgende:
Mwoa, ik heb er nog nooit problemen mee gehad, ben enkel al geholpen door hen


Ik kan er alleen enkelen serieus de grond inboren met wat ik weet...

Maar da's off topic

onlangs nog de tweede matrix gehuurd...vriend van me wou die nog ns zien, k vind er nog steeds de ballen aan (jaha,ben dan ook vrouwelijk ) en k blijf van mening dat ze er na de eerste hadden mee moeten ophouden...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 24-04-2005 1:23 by A. Profiel van A.

Andrey Rublyov

Ik zeg het nog maar een keer, Andrei Tarkovsky is geniaal.

[Dit bericht is gewijzigd door A. op 24-04-2005 1:24]


Welcome to the Atrocity Exhibition


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-04-2005 1:25 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ik ga nu nog ff Fight Club zien


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 24-04-2005 1:26 by arnibes Profiel van arnibes

spetters van paul verhoeven.
Echt alle dingen die je van hem verwacht zit er weer in.


Argh
Usericon van Argh
Posted 24-04-2005 1:28 by Argh Profiel van Argh

Fargo, Stand by me


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 24-04-2005 2:09 by mental Profiel van mental

kut kut kut, weer iemand die fargo gezien heeft. Moet dat ding toch eindelijk eens gaan kijken.


Fuck the world and fuck you


Argh
Usericon van Argh
Posted 24-04-2005 2:15 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 24 april 2005 2:09 schreef mental het volgende:
kut kut kut, weer iemand die fargo gezien heeft. Moet dat ding toch eindelijk eens gaan kijken.


Hij was vanavond op Yorin, gemiste kans


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Lies
Usericon van Lies
Posted 24-04-2005 2:29 by Lies Profiel van Lies

Blackadder's Christmas Carol, Deadly Outlaw Rekka, The Bourne Identity en Trainspotting. Ja ja.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Argh
Usericon van Argh
Posted 24-04-2005 2:40 by Argh Profiel van Argh

Deadly Outlaw Rekka ook gezien;

Rock & Roll wtf?

vond em zelf wat minder, kwam erg traag op gang, en leidde eigenlijk tot niks, had wel wat meer actie en bloederige bende verwacht van Takashi Miike , maar er zaten wel veel leuke 'grapjes' in.. ik hoop dat Old Boy ook eens langskomt, die film lijkt me tegek...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-04-2005 14:06 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Gisteren de remake van the ring gekeken. Ja, ik loop achter de feiten aan, al m'n hele leven.

Het was een tijd geleden, dat ik zo'n onderhoudende film heb gezien. Gaaf.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-04-2005 14:10 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 24 april 2005 2:40 schreef Argh het volgende:
Deadly Outlaw Rekka ook gezien;

Rock & Roll wtf?

vond em zelf wat minder, kwam erg traag op gang, en leidde eigenlijk tot niks, had wel wat meer actie en bloederige bende verwacht van Takashi Miike , maar er zaten wel veel leuke 'grapjes' in.. ik hoop dat Old Boy ook eens langskomt, die film lijkt me tegek...

Oldboy is erg stoer ja, goede mix tussen brute actie en emotioneel verhaal (met daarin ook wat brutigheid).

Er wordt van Oldboy uiteraard een Amerikaanse remake gemaakt, hopen dat die net zo stoer is.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-04-2005 9:45 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Gisteren Shawshank Redemption


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-04-2005 10:13 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 24 april 2005 2:40 schreef Argh het volgende:
Deadly Outlaw Rekka ook gezien;

Rock & Roll wtf?

vond em zelf wat minder, kwam erg traag op gang, en leidde eigenlijk tot niks, had wel wat meer actie en bloederige bende verwacht van Takashi Miike , maar er zaten wel veel leuke 'grapjes' in.. ik hoop dat Old Boy ook eens langskomt, die film lijkt me tegek...


Ik vond 'm saai, ik heb de film niet afgekeken.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 25-04-2005 10:21 by A. Profiel van A.

quote:
Op 25 april 2005 10:13 schreef Leviathanica het volgende:
Ik vond 'm saai, ik heb de film niet afgekeken.


Ah. Even kijken dan.


Welcome to the Atrocity Exhibition


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-04-2005 11:13 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 25 april 2005 10:13 schreef Leviathanica het volgende:
Ik vond 'm saai, ik heb de film niet afgekeken.

Was inderdaad een wat mindere in de serie.

Verder niet helemaal ontopic net weer begonnen met Neon Genesis Evangelion te kijken. En Ranma 1/2


Zenial


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-04-2005 11:14 by invictis Profiel van invictis

Colateral; aangenaam door verrast


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 25-04-2005 11:15 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 24 april 2005 1:26 schreef arnibes het volgende:
spetters van paul verhoeven.
Echt alle dingen die je van hem verwacht zit er weer in.
Ja,vies


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 25-04-2005 17:35 by Verval Profiel van Verval

Deadly Outlaw Rekka.

Valt wat tegen als je bedenkt dat hij ook Ichi en Fudoh heeft gemaakt. En ik snapte geen ruk van het einde.

De twee 'raketwerper scenes' waren wel erg stoer.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen