IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Rotten Sound Vorige pagina
Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 23-02-2011 20:44 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Review + interview binnenkort op de frontpage


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Judas Spritz
Usericon van Judas Spritz
Posted 18-03-2011 11:20 by Judas Spritz Wijzig reactieProfiel van Judas SpritzQuote dit bericht

Cursed is vet!!! Kreeg hem vanochtend binnen op mooi grijs splatter vinyl. Draait nu z'n 3e rondje. Woeste shit!



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-07-2011 23:05 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Is die nieuwe grandioos over het hoofd gezien of vindt men het gewoon niet interessant? Ik ben er zeer over te spreken, aggressieve plaat die toch interessant blijft. Vette band.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-07-2011 23:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ja, vette shit natuurlijk! Oude werk ook! Live ook! Zelfs/juist in de stralende zon supervet!

edit: ook Afgrund luisteren, M.!

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 28-07-2011 23:09]


I wish I was a butterfly


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-07-2011 23:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ja, dat vond ik toch stukken minder.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-09-2011 13:55 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 28 juli 2011 23:05 schreef M. het volgende:
Is die nieuwe grandioos over het hoofd gezien of vindt men het gewoon niet interessant?


Ik vind de laatste 2 albums van Rotten sound eigenlijk zwaar tegenvallen.

Ze proberen meer variatie in hun muziek aan te brengen. Wat eigenlijk gewoon betekent dat ze vaker het tempo naar beneden schroeven. Persoonlijk vind ik dat erg jammer want ik hou wel van een blastfestijn op z'n tijd.

Ook hebben ze zichzelf een beetje het old school Zweedse death metal geluid aangemeten. Een beetje het Entombed/Dismember kettingzaag geluid.

Dat geluid gemengd met het tragere spel zorgt dat ze steeds meer naar death metal neigen en steeds minder naar grindcore. Maar grindcore is nou juist hun sterkste kant.

Kortom, in mijn ogen schuift Rotten sound steeds meer op van een geweldige grindcore band naar een matige death metal band. En dat vind ik best jammer.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-01-2013 20:46 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 31-03-2023 16:57 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Nieuwe album is uit. Erg vet!


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-04-2023 15:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Oh shit! Dacht dat ik niet genoeg had opgelet met deze band, maar het is gewoon mokerlang geleden dat er een nieuw album was Ben benieuwd!


I wish I was a butterfly


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-04-2023 16:40 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Het verbaast me en een heel album zal me wat te veel worden, maar ik trek dit best.


When your people matter, menstrual health matters


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen