IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : klachten Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-09-2002 19:36 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Ik vind dat er iets te trigger-happy gemodereerd wordt.

Niet alle off-topic is per definitie slowchat nl. maar men is wel heel snel met 'on topic!'. Ik vind dat wel een beetje jammer af en toe want soms gaat een discussie gewoon langs verschillende onderwerpen; als je dan naar een ander topic zou moeten onderbreekt dat de conversatie en is het over, da's zeer irritant.

Kortom, ik verzoek de mods dan ook wat selectiever te zijn in hun, ehmz, represailles.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 18-09-2002 19:37 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

Kramy joh, gedraag je es fatsoenlijk joh!

Die regels zijn er nouw eenmaal, als je het anders wil zal je zelf een forum moeten bouwen jongen!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-09-2002 19:39 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 18 september 2002 19:36 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vind dat er iets te trigger-happy gemodereerd wordt.

Niet alle off-topic is per definitie slowchat nl. maar men is wel heel snel met 'on topic!'. Ik vind dat wel een beetje jammer af en toe want soms gaat een discussie gewoon langs verschillende onderwerpen; als je dan naar een ander topic zou moeten onderbreekt dat de conversatie en is het over, da's zeer irritant.

Kortom, ik verzoek de mods dan ook wat selectiever te zijn in hun, ehmz, represailles.


Je slaat den spijker op zijn spreekwoordelijke kop


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-09-2002 19:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik ben er mee eens dat er te streng wordt gemodereerd door een aantal mods. op zich is het natuurlijk prima dat ze er veel zijn en goed opletten, maar soms heb ik zo iets van 'kom zeg doe even relaxed'.

En tevens vind ik dat er ook meteen zo boos gereageerd word door de mods, terwijl iedereen weet dat als je iets rustig vraagt je het eerder voor elkaar krijgt hier, en dat je dan dus niet hele pagina's met gemodereerde berichten krijgt. Pas als mensen echt niet gehoor geven aan de vriendelijke vraag vind ik dat je harde taal mag gaan gebruiken.

Ook vind ik het jammer dat er nu maar 2 a 3 mods zijn (de nieuwe (dargull, Helmet en Vampire Girl) die al het werk doen, en de brokken op ruimen van het niet of slecht functioneren van de andere mods.

Wat ik nog veel irritanter en erger vind is het gedrag van moderator Asherah die zelf keihard de andere moderators negeert (een voorval waarbij Vampire_girl tot 3 maal toe een off topic gesprek wilde beëindigen en Asherah gaat gewoon door) en zelf de regels in haar voordeel buigt (eerst een off topic reactie plaatsen en als laatste regel erneer zetten 'en nu weer on topic'.

Kortom: er moet eens kritisch naar de onderlinge werkverdeling gekeken worden naar mijn mening


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 19-09-2002 13:59 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

yep, te streng!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 19-09-2002 14:08 by Asherah Profiel van Asherah

quote:
Op 18 september 2002 19:56 schreef Jenje het volgende:
Wat ik nog veel irritanter en erger vind is het gedrag van moderator Asherah die zelf keihard de andere moderators negeert (een voorval waarbij Vampire_girl tot 3 maal toe een off topic gesprek wilde beëindigen en Asherah gaat gewoon door) en zelf de regels in haar voordeel buigt (eerst een off topic reactie plaatsen en als laatste regel erneer zetten 'en nu weer on topic'.


Sorry, maar ik ben het helemaal niet eens met jouw vrij overdreven stellingname. Jij zit echt te zoeken naar een foutje geloof ik hé? Soit, ik vond jou vroeger ook geen goede mod omdat je net veel te laat ingreep.
De drie maal ontopic van Vampire_girl die jij daar aanhaalt ging waarschijnlijk over dat nageroepen worden op straat waar het in een ander topic ff ging, als toen iemand anders had gepost, "Héé, dat vind ik kei erg voor jullie, en dat snap ik echt niet, en sorry, nu weer ontopic" had ik dat ook laten staan en ik zie niet in waar jij je nu weer over druk maakt, want ik heb vaak het idee dat het m net daarom gaat, dat je maar ergens KAN over zitten zagen.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 19-09-2002 14:20 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 19 september 2002 14:08 schreef Asherah het volgende:
Sorry, maar ik ben het helemaal niet eens met jouw vrij overdreven stellingname. Jij zit echt te zoeken naar een foutje geloof ik hé? Soit, ik vond jou vroeger ook geen goede mod omdat je net veel te laat ingreep.
De drie maal ontopic van Vampire_girl die jij daar aanhaalt ging waarschijnlijk over dat nageroepen worden op straat waar het in een ander topic ff ging, als toen iemand anders had gepost, "Héé, dat vind ik kei erg voor jullie, en dat snap ik echt niet, en sorry, nu weer ontopic" had ik dat ook laten staan en ik zie niet in waar jij je nu weer over druk maakt, want ik heb vaak het idee dat het m net daarom gaat, dat je maar ergens KAN over zitten zagen.



Niet zeuren en gewoon minder streng zijn! Het lijkt hier wel een goelag kamp...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-09-2002 14:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-09-2002 16:07 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

ik heb wel eens het probleem dat de pagina niet helemaal naar beneden wil. Ik weet dat er meer posts onderstaan, maar laad het op 1 of andere manier niet..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-09-2002 16:15 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Heb je de scrollbalk geprobeert?



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-09-2002 16:16 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Hmm, off topic: Cadaveria, het is write en niet wright.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-09-2002 16:16 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 19 september 2002 16:15 schreef Vargen666 het volgende:
Heb je de scrollbalk geprobeert?
joh als dat dus gebeurd dat de pagina blijft 'hangen' is de post die ik als laaste kan lezen heel vreemd. De icoontjes zijn erg groot en het e-mail adres staat voleddig getypt met rare tekentjes er tussen door ipv een icoontje.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 19-09-2002 16:17 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Dan is je pagina dus niet volledig geladen. Gewoon op refresh drukken in je browser, en zodoende de pagina opnieuw downloaden.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-09-2002 17:43 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 19 september 2002 16:17 schreef Vargen666 het volgende:
Dan is je pagina dus niet volledig geladen. Gewoon op refresh drukken in je browser, en zodoende de pagina opnieuw downloaden.
ok ik zal het proberen zodra het weer voorkomt. thanks


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-09-2002 17:44 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

ik heb wel eens problemen met het opnieuw inladen van een pagina nadat ik een reactie verstuurd heb. De pagina wordt dan Compleet opnieuw ingelezen, ook alle plaatjes enzo, waarschijnlijk omdat er ergens staat dat er niks uit een cache gehaald mag worden. Maar dit vreet zoveel tijd en resources dat mijn browser en soms mijn hele computer erop crasht


Zenial


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-09-2002 20:04 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Even ter informatie: ZM is 's nachts wel eens 15 minuten niet bereikbaar.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 19-09-2002 20:07 by Dargull Profiel van Dargull

om 4:00 uur wordt het dump-forum geleegd afhankelijk van hoeveel daar staat is ZM dan ff niet bereikbaar.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-09-2002 13:46 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Waarom is het douche-topik dicht?
Nieuwe leden, nieuwe visies.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-09-2002 13:48 by Asherah Profiel van Asherah

Omdat het omhooggeschopt werd zonder dat het nodig was blijkbaar... maarre, ik vond het persoonlijk wel op zn plaats staan tussen het "roos" topic en het "wat hebben jullie het laatst gegeten topic"...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-09-2002 13:50 by Heiden Profiel van Heiden

Ja, als er een nieuw topic over douchen word geopend is het van 'eerst zoeken' en nu word er nog eens iets met een oud topic gedaan, flikkeren ze het gelijk dicht.

p.s. Het douchen was lekker...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 23-09-2002 13:55 by Lord Morgoth Profiel van Lord Morgoth

Ja gaat klagen omdat je een compleet onzinnig topic omhoogschopt met een compleet nutteloze reactie welke vervolgens gesloten word?


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-09-2002 13:55 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Dan sluit 50% van alle topiks maar...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-09-2002 13:56 by altx Profiel van altx

Ja, ik wil niet lastig doen of zo, maar volgens mij is het *niet* de taak van de moderators om te bepalen of een topic interessant is of niet: dat merk je vanzelf aan hoe snel een topic binnen de active topics weer naar beneden zakt. Toch?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-09-2002 13:57 by Asherah Profiel van Asherah

Aan de andere kant... dit is toch nog steeds een metalforum, en er zijn al bedroevend veel totaal oninteressante en waardeloze topics...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 23-09-2002 13:58]


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 23-09-2002 13:58 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Ik snap ook niet precies waarom het gesloten is?

Heiden heeft een complete on topic post gedaan na eerst naar het relevante topic te zoeken (om zeker te weten dat hij het zelf niet aan hoefte te maken) en vervolgens word het hele topic (3 pagina's tellende) dicht gedaan?

Ik snap de logica er niet achter?



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen