IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : klachten Vorige pagina | Volgende pagina
WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 12-10-2002 13:02 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

quote:
Op 12 oktober 2002 13:00 schreef Heosphoros het volgende:
Wat komt jij nou slijmen. Zeg het dan tegen mij, dan veranderde ik het zelf..... s**t

(jaja het is me dag niet nee)


Ik vond het ongepast om in dat topic tegen jou te gaan zeiken, want dat is niet de bedoeling ervan! En eigenlijk heb ik ook vrij weinig zin meer om uberhaupt tegen je te praten!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 12-10-2002 13:03 by Dargull Profiel van Dargull

hhhm kritiek op de mod-poilcy hoort hier, niet gescheld op elkaar daar zijn instant-messengers vooruit gevonden.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 12-10-2002 13:04 by Heosphoros Profiel van Heosphoros

Alsof ik met jouw wil praten? Zielig mens

@die kim figuur

[Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 12-10-2002 13:04]


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-10-2002 13:05 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 12 oktober 2002 13:02 schreef WickedKimmie het volgende:
Ik vond het ongepast om in dat topic tegen jou te gaan zeiken, want dat is niet de bedoeling ervan!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 12-10-2002 13:07 by Heosphoros Profiel van Heosphoros

quote:
Op 12 oktober 2002 13:05 schreef helmet het volgende:


Kijk hem dan? zucht


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 12-10-2002 19:56 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

Ik hoop dat je dit leest, FireFox

quote:
Op 12 oktober 2002 19:51 schreef FireFox het volgende:
sja.... en over dit topic.... eigenlijk kun je hier weinig op zeggen hm (gezien kritiek niet mag...)
Nou begrijp je (en volgens mij ben je niet de enige) het een verkeerd natuurlijk. Kritiek mag natuurlijk wel, maar je moet het wel weten te brengen. Laat de poster wel in zijn waarde.. dat is toch iets wat altijd geldt. Je mag best de actie ter discussie stellen, maar je moet het niet persoonlijk gaan spelen of bot uit de hoek komen. Goed fatsoen heet dat enzo


I'm not being rude. You're just insignificant.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 12-10-2002 20:00 by Demogorgon Profiel van Demogorgonhttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 12 oktober 2002 19:56 schreef helmet het volgende:
Ik hoop dat je dit leest, FireFox

Nou begrijp je (en volgens mij ben je niet de enige) het een verkeerd natuurlijk. Kritiek mag natuurlijk wel, maar je moet het wel weten te brengen. Laat de poster wel in zijn waarde.. dat is toch iets wat altijd geldt. Je mag best de actie ter discussie stellen, maar je moet het niet persoonlijk gaan spelen of bot uit de hoek komen. Goed fatsoen heet dat enzo

ben ik het opzich wel mee eens, maar iedereen moet ook wel tegen ene beetje kritiek kunnen.... wat niet iedereen hier kan...
maar ik vind dat discussies niet te snel moeten worden af gekapt door iemand met iets als *ONTOPIC* want dat is best vervelend soms. het geeft toch niet als je iets van het onderwerp afdwaalt (let wel IETS)


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-10-2002 20:01 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 12 oktober 2002 19:56 schreef helmet het volgende:
Ik hoop dat je dit leest, FireFox

Nou begrijp je (en volgens mij ben je niet de enige) het een verkeerd natuurlijk. Kritiek mag natuurlijk wel, maar je moet het wel weten te brengen. Laat de poster wel in zijn waarde.. dat is toch iets wat altijd geldt. Je mag best de actie ter discussie stellen, maar je moet het niet persoonlijk gaan spelen of bot uit de hoek komen. Goed fatsoen heet dat enzo

gelezen en gesnapt


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 12-10-2002 20:17 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 12 oktober 2002 13:04 schreef Heosphoros het volgende:
Alsof ik met jouw wil praten? Zielig mens

@die kim figuur


Jij wil met niemand praten is het niet? suf***


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 14-10-2002 11:32 by winters rage Profiel van winters rage

@ helmet,
uitlokking?
ik zei et misschien een beetje bot maar uitlokking tot wat moet et dan geweest zijn?
( ik mail je btw niet omdat me mail verneukt is)


My madness, my sadness


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 14-10-2002 11:34 by Heosphoros Profiel van Heosphoros

quote:
Op 12 oktober 2002 20:17 schreef Vampie het volgende:
Jij wil met niemand praten is het niet? suf***


O jawel hoor. Maar niet met kneuzen.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 14-10-2002 11:35 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

quote:
Op 14 oktober 2002 11:34 schreef Heosphoros het volgende:
O jawel hoor. Maar niet met kneuzen.

en bedankt


I spy with my little and verrry evil eye.....


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 14-10-2002 11:35 by Vampie Profiel van Vampie

Kom maar een keer langs..gaan we lekker kneuzen..


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 14-10-2002 11:37 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 14 oktober 2002 11:35 schreef Vampie het volgende:
Kom maar een keer langs..gaan we lekker kneuzen..

kneuzen of kneuzingen ?


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-10-2002 11:38 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Geachte moderators, ik hoop dat jullie de grens tussen het forumbeleid en je persoonlijke opvatting over 'goed fatsoen' een beetje uit elkaar kunnen houden. Ik heb de indruk dat dat nu een beetje door elkaar loopt, vooral als er commentaar als 'gevoelloze opmerking' oid bijstaat. Jullie hoeven toch niet voor andere mensen te gaan beslissen of ze zich gekwetst zouden kunnen gaan voelen?

(maar ik vind het ook wel een behoorlijke kutactie om een zelfmoordtopic te openen want daarmee belast je wildvreemden met shit waar ze niet mee belast zouden moeten worden -- en nu is het te laat om het terug te draaien)


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-10-2002 11:39 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 14 oktober 2002 11:38 schreef Dwaallicht het volgende:
Geachte moderators, ik hoop dat jullie de grens tussen het forumbeleid en je persoonlijke opvatting over 'goed fatsoen' een beetje uit elkaar kunnen houden. Ik heb de indruk dat dat nu een beetje door elkaar loopt, vooral als er commentaar als 'gevoelloze opmerking' oid bijstaat. Jullie hoeven toch niet voor andere mensen te gaan beslissen of ze zich gekwetst zouden kunnen gaan voelen?

(maar ik vind het ook wel een behoorlijke kutactie om een zelfmoordtopic te openen want daarmee belast je wildvreemden met shit waar ze niet mee belast zouden moeten worden -- en nu is het te laat om het terug te draaien)


Bij dergelijke zaken moet je rekening houden met de allerteerste zieltjes op het forum.

[edit] en in dit topic dus met de topicstarter, als die nog iets komt lezen...

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 14-10-2002 11:41]


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 14-10-2002 11:41 by Heosphoros Profiel van Heosphoros

quote:
Op 14 oktober 2002 11:39 schreef TNightmare het volgende:
Bij dergelijke zaken moet je rekening houden met de allerteerste zieltjes op het forum.


Ff voor de duidelijkheid... het is een metalforum makker. geen homo world forum.

ps. Zijn jullie mods ook zo nichtering in "de pit".

[Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 14-10-2002 11:41]


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 14-10-2002 11:41 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 14 oktober 2002 11:38 schreef Dwaallicht het volgende:
Geachte moderators, ik hoop dat jullie de grens tussen het forumbeleid en je persoonlijke opvatting over 'goed fatsoen' een beetje uit elkaar kunnen houden. Ik heb de indruk dat dat nu een beetje door elkaar loopt, vooral als er commentaar als 'gevoelloze opmerking' oid bijstaat. Jullie hoeven toch niet voor andere mensen te gaan beslissen of ze zich gekwetst zouden kunnen gaan voelen?




Mijn eerste indruk was dat Heos een 'gevoelloze opmerking' plaatste! Ik heb het al veranderd.


the only pleasure is pain


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 14-10-2002 11:41 by winters rage Profiel van winters rage

quote:
Op 14 oktober 2002 11:35 schreef Vampie het volgende:
Kom maar een keer langs..gaan we lekker kneuzen..

wat moet ik me hierbij indenken?
----------
goeie opmerking dwaallicht


My madness, my sadness


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-10-2002 11:43 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Weet ik niet (persoonlijk vind ik dat je zulke zaken niet op een forum moet gooien, dus wat dat betreft is het allemaal 'fucked'), ik ben van mening dat mensen verantwoordelijk zijn voor hun eigen gevoelens en niet voor die van anderen.

Maar goed, deze opmerking in het kader van het feit dat ik niet hoop dat botte mensen monddood gemaakt gaan worden of zo. Want het schept wel een precedent door op deze manier alle pestopmerkingen weg te halen -- conflict (hoe kleinzielig en bot ook) is toch ook deel van een open forum?

Maar de mod-aantekening 'gevoelloze opmerking' deed mij dit posten -- op die manier krijg ik de indruk dat het hier om een persoonlijke overweging gaat en niet om een moderator-overweging.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 14-10-2002 11:43 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

quote:
Op 14 oktober 2002 11:41 schreef Heosphoros het volgende:
Ff voor de duidelijkheid... het is een metalforum makker. geen homo world forum.

ps. Zijn jullie mods ook zo nichtering in "de pit".


Heeft dat ook maar IETS met elkaar te maken??? En mogen er op een metal-forum dan geen tere zieltjes zijn...en waarom dan wel niet? Omdat ze ook pitten, en dus ook maar 'hard' moeten zijn qua gevoelens???


I spy with my little and verrry evil eye.....


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-10-2002 11:43 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 14 oktober 2002 11:41 schreef Heosphoros het volgende:
Ff voor de duidelijkheid... het is een metalforum makker. geen homo world forum.


Niet iedereen is even ongevoelig voor dit soort zaken, dude. De kudde loopt zo hard als het zwakste dier...


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 14-10-2002 11:45 by Heosphoros Profiel van Heosphoros

quote:
Op 14 oktober 2002 11:43 schreef WickedKimmie het volgende:
Heeft dat ook maar IETS met elkaar te maken??? En mogen er op een metal-forum dan geen tere zieltjes zijn...en waarom dan wel niet? Omdat ze ook pitten, en dus ook maar 'hard' moeten zijn qua gevoelens???


Je weet van narigheid niet wat je moet zeggen he


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-10-2002 11:46 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 oktober 2002 11:32 schreef winters rage het volgende:
@ helmet,
uitlokking?
ik zei et misschien een beetje bot maar uitlokking tot wat moet et dan geweest zijn?
( ik mail je btw niet omdat me mail verneukt is)
Uitlokking tot nog meer ellende in het topic.. die vraag had een stuk minder bot gekund, want ik geef je wel dat 't een legitieme vraag was.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 14-10-2002 11:47 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Nu ja ik heb ook geen zin om er een rel over te schoppen -- dat is het uiteraard niet waard.

Mocht iemand op het briljante idee komen om dit soort dingen aan te kondigen, doe dat dan alsjeblieft bij de psychiater en val niet-gekwalificeerde wildvreemden niet lastig met je privé-sores.

Maar ja, achterafgedachten en moeilijke zaken... gezellig, dat modereren.

Neem een kop koffie .


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen