IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : klachten Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-11-2002 21:31 by altx Profiel van altx

quote:
Op 13 november 2002 21:14 schreef daVid het volgende:
Computerfreak een image dat altijd aan me heeft gekleefd.


Er moet een komma tussen, of een dubbele punt. (...)


Niet waar, niet waar.

De persoonsvorm is weggelaten. Het zijn eigenlijk twee zinnen waar het voegwoord 'en' tussen zou kunnen, maar dit voegwoord heb ik ook weggelaten.

Er had ook kunnen staan:
'Alt-X' is een uitdrukking die met computers te maken heeft, en computerfreak is een image dat altijd aan me heeft gekleefd.

En dan zie je gelijk dat er geen komma of dubbele punt tussen moet.

Zo, na dit lesje Nederlands ga ik weer ff wat anders doen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 14-11-2002 20:33 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 13 november 2002 21:31 schreef altx het volgende:
De persoonsvorm is weggelaten. Het zijn eigenlijk twee zinnen waar het voegwoord 'en' tussen zou kunnen, maar dit voegwoord heb ik ook weggelaten.
Dat verandert niets aan de sructuur van de daaropvolgende zin.

quote:
Op 13 november 2002 21:31 schreef altx het volgende:Er had ook kunnen staan:
'Alt-X' is een uitdrukking die met computers te maken heeft, en computerfreak is een image dat altijd aan me heeft gekleefd.

En dan zie je gelijk dat er geen komma of dubbele punt tussen moet.

Gewoon de persoonsvorm weglaten is bij mijn weten geen fatsoenlijk Nederlands.

Maareh, eigenlijk is er voor dit soort geneuzel het topic "De draad der Nederlandsche taal."


Touché, pussycat!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-11-2002 0:00 by altx Profiel van altx

Hmmm, hebben jullie nou echt niets beters te doen dan precies bij degene die pakweg 3 spelfouten per jaar maakt, te gaan zeuren dat hij slecht Nederlands zou schrijven???


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-11-2002 0:01 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 15 november 2002 0:00 schreef altx het volgende:
Hmmm, hebben jullie nou echt niets beters te doen dan precies bij degene die pakweg 3 spelfouten per jaar maakt, te gaan zeuren dat hij slecht Nederlands zou schrijven???






ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-11-2002 0:49 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ik vind dat iemand die zegt dat de holocaust verdiend is niet op dit forum thuis hoort.

(en voor diegene ja ik vind ook dat joodse mensen niet zo moeten doorzaniken over de holocaust, en ik ben zeker, zeker niet pro joods.)


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 22-11-2002 0:55 by Dargull Profiel van Dargull

wie wat waar?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-11-2002 9:56 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

"maar ik vind het feit dat Israël het nodig vond de situatie op deze wijze uit te buiten (het verhaal over zeep van menselijk vet en weet ik wat niet meer is ook als op zijn minstuiterst dubieus aangetoond) toch zeker niet iets om te negeren en op zekere wijze een bevestiging van de noodzaak van de holocaust"

het gaat vooral om die laatste zin en ik combinatie met zijn usernaam.
hij kan er natuurlijk niets aan doen dat hij zo dom is. maar hij mag best zijn mond houden


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 22-11-2002 11:17 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Dan blijven "wie?" en "waar?" nog over .


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-11-2002 13:08 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

holocausto op het israel in de EU topic


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 22-11-2002 13:19 by Dargull Profiel van Dargull

Tsja ik ben het er ook niet mee eens maar hij ventileert duidelijk een mening...

zal het is in het mod-forum mikken...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 22-11-2002 13:21 by Paul (Administrator) Profiel van Paulhttp://https://www.brainoverload.nl/

ontkent hij het nu met die uitspraak ?


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 22-11-2002 13:25 by Dargull Profiel van Dargull

nee hij zegt dat hij vind dat de holocaust een bepaalde noodzaak was.

hij ontkent het dus niet.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 22-11-2002 13:26 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 22 november 2002 13:19 schreef Dargull het volgende:
Tsja ik ben het er ook niet mee eens maar hij ventileert duidelijk een mening...






Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 22-11-2002 14:05 by Paul (Administrator) Profiel van Paulhttp://https://www.brainoverload.nl/

We moeten dit wel goed in de gaten houden. Dit moet geen vrijplaats voor neonazis worden.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-11-2002 14:31 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 22 november 2002 13:19 schreef Dargull het volgende:
Tsja ik ben het er ook niet mee eens maar hij ventileert duidelijk een mening...
..

ja dat mensen die zeggen dat er zeep van ze is gemaakt uitgemoord moeten worden. en dan niet alleen de mensen die het zelf zeggen maar het hele volk.

extreem rechts berust nu eenmaal op meningen omdat de feiten uitblijven, dat is nu juist het hele principe


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-11-2002 0:32 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 22 november 2002 14:31 schreef ghoulliette het volgende:
extreem rechts berust nu eenmaal op meningen omdat de feiten uitblijven, dat is nu juist het hele principe

Nee, jij bent vertegenwoordiger van de absolute waarheid .

Fascist!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 23-11-2002 13:58 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 22 november 2002 14:31 schreef ghoulliette het volgende:
ja dat mensen die zeggen dat er zeep van ze is gemaakt uitgemoord moeten worden. en dan niet alleen de mensen die het zelf zeggen maar het hele volk.

extreem rechts berust nu eenmaal op meningen omdat de feiten uitblijven, dat is nu juist het hele principe


Sorry, maar de mening die ik er uit opmaak is dat ie vind dat er eenzekere reden voor de holocaust was.

En nu ben ik dat welliswaar niet met 'm eens maar als we dat gaan moddereren, moeten we de vrijheid op dit forum wel erg ver gaan zoeken, begrijp me niet verkeerd er zijn grenzen, maar zolang het zoals holocausto doet netjes geformuleerd wordt en geen lomp bot geroep is kan het wat mij betreft. Maar het staat je uiteraard vrij holocausto 'n mailtje te sturen en de discussie met 'm aan te gaan.

Maar zoals Paul al zij het moet hier uiteraard geen vrijplaats voor neo-nazi's worden.

P.S. Dwaallicht, facisme is een politieke stroming, hoe weet jij nu of Ghoullash die stroming aanhangt


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-11-2002 14:17 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Kan me niet schelen, ze heeft zichzelf al wel duidelijk genoeg gemaakt dacht ik zo met haar tolerantie-fascisme.
Mensen hun mogelijkheid om zich uit te spreken willen ontnemen omdat ze iets zeggen dat volgens je eigen particuliere mening die je aankleedt als 'hoe het hoort' 'niet kan'...

En trouwens, Holocausto is gewoon een bandlid van Beherit.

En trouwens, dat heeft helemaal geen reet met z'n intelligentie te maken.

Bah, flikker op naar de Anti-Defamation League of zo in plaats van ons te vervelen met je hate crime-achtige retoriek (Ghouliette dus, pluim voor Dargull).


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-11-2002 14:24 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 23 november 2002 14:17 schreef Dwaallicht het volgende:
Kan me niet schelen, ze heeft zichzelf al wel duidelijk genoeg gemaakt dacht ik zo met haar tolerantie-fascisme.
Mensen hun mogelijkheid om zich uit te spreken willen ontnemen omdat ze iets zeggen dat volgens je eigen particuliere mening die je aankleedt als 'hoe het hoort' 'niet kan'...

En trouwens, Holocausto is gewoon een bandlid van Beherit.

En trouwens, dat heeft helemaal geen reet met z'n intelligentie te maken.

Bah, flikker op naar de Anti-Defamation League of zo in plaats van ons te vervelen met je hate crime-achtige retoriek (Ghouliette dus, pluim voor Dargull).




Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-11-2002 22:50 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 23 november 2002 14:17 schreef Dwaallicht het volgende:
Kan me niet schelen, ze heeft zichzelf al wel duidelijk genoeg gemaakt dacht ik zo met haar tolerantie-fascisme.
Mensen hun mogelijkheid om zich uit te spreken willen ontnemen omdat ze iets zeggen dat volgens je eigen particuliere mening die je aankleedt als 'hoe het hoort' 'niet kan'...

En trouwens, Holocausto is gewoon een bandlid van Beherit.

En trouwens, dat heeft helemaal geen reet met z'n intelligentie te maken.

Bah, flikker op naar de Anti-Defamation League of zo in plaats van ons te vervelen met je hate crime-achtige retoriek (Ghouliette dus, pluim voor Dargull).


zie je wel al dat rechtse gedoe leidt alleen maar naar agressie.

soory dat ik me aangevallen voelde door holocausto, ik zal snel me mond gaan houden en in een hoekje kruipen. stel je voor dat ik wel mijn mening zou profileren.

dwaallicht dat ik mijn mening geef betekend nog niet dat een ander dat niet mag. ik verbied het toch niet, zeg alleen dat ikke het niet gepast vind op een vorming.

sjezus ik zal wel een vegetarier zijn.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2002 18:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Icequeen wrote:
Fuck Israel!!! geen bruine apen in europa!!!!!


Dit vindt ik dus puur rascisme.
Weg met dit soort onmensen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-11-2002 19:00 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 27 november 2002 18:31 schreef Jenje het volgende:
Weg met dit soort onmensen.

Maar ja, wat is dit dan, Jenje? Ook een behoorlijk fascistoïde opmerking, dacht ik zo.

Jaja, de publieke ruimte is één groot feest .


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 27-11-2002 19:26 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Ik wil graag klagen over het feit dat het gros van de mensheid dom is en dat ik datzelfde gros nog eens technische computer/internet ondersteuning moet geven ook.



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-11-2002 20:52 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

quote:
Op 27 november 2002 18:31 schreef Jenje het volgende:
Dit vindt ik dus puur rascisme.
Weg met dit soort onmensen.


Ja dear, WAAR staat dit dan ergens?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-11-2002 22:27 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 27 november 2002 19:00 schreef Dwaallicht het volgende:
Maar ja, wat is dit dan, Jenje? Ook een behoorlijk fascistoïde opmerking, dacht ik zo.

Jaja, de publieke ruimte is één groot feest .

ik wil klagen dat iedereen die tegen racsime is in dwaallichts ogen meteen een fascist is!!!

en tnightmaire in het israel topic alweer!!!!!!!!!!!!!! (tjeetje)


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen