IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : klachten Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-11-2002 0:50 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 27 november 2002 23:48 schreef altx het volgende:
...

Recht op vrije meningsuiting houdt daar op waar je enig ander persoon kwetst.

...



Sorry dat ik mij even meng in jullie (of kan ik beter zeggen jouw) persoonlijke twist. Maar wat jij hier schrijft... Ik heb godverdomme geen recht om iets te denken omdat ergens een zielepiet zit die zich misschien gekwets zou voelen ? Begrijp je dat juist dit soort "zedenlijke" standpunten de mens ignorant maakt? Begrijp je dat je met dit standpunt eigenlijk beter voor de rest van je leven je bek dicht kan houden, omdat er waarschijnlijk egens een eikel zit die zich door jouw mening gekwetst voelt?

Heb jij zelf wel eens nagedacht over wat je hier schrijft? Ik heb het gevoel dat je met een schaap-achtig moraal principe je gelijk probeert te halen dmv van politieke correctheid . Heb je ooit nagedacht, al is het maar een minuut geweest, waar je hedendaagse zedenleer een grote mengsel van is? Ethiek ?!? Iets waar ik absoluut niet in geloof. Ethiek is de leer van schapen. De ethiek heeft gelijkenissen met zeer bekende religieuze organisaties, die het "zelf denken" tegenwerkt. Probeer eens je eigen deugden te maken dmv nadenken.






altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-11-2002 0:57 by altx Profiel van altx

quote:
Op 28 november 2002 0:50 schreef Azagthoth het volgende:
Sorry dat ik mij even meng in jullie (of kan ik beter zeggen jouw) persoonlijke twist. Maar wat jij hier schrijft... Ik heb godverdomme geen recht om iets te denken omdat ergens een zielepiet zit die zich misschien gekwets zou voelen ? Begrijp je dat juist dit soort "zedenlijke" standpunten de mens ignorant maakt? Begrijp je dat je met dit standpunt eigenlijk beter voor de rest van je leven je bek dicht kan houden, omdat er waarschijnlijk egens een eikel zit die zich door jouw mening gekwetst voelt?

Heb jij zelf wel eens nagedacht over wat je hier schrijft? Ik heb het gevoel dat je met een schaap-achtig moraal principe je gelijk probeert te halen dmv van politieke correctheid . Heb je ooit nagedacht, al is het maar een minuut geweest, waar je hedendaagse zedenleer een grote mengsel van is? Ethiek ?!? Iets waar ik absoluut niet in geloof. Ethiek is de leer van schapen. De ethiek heeft gelijkenissen met zeer bekende religieuze organisaties, die het "zelf denken" tegenwerkt. Probeer eens je eigen deugden te maken dmv nadenken.






Het basisidee is dat wij mensen hersenen, ik herhaal hersenen, gekregen hebben, waarmee wij in staat gesteld worden om te bepalen wat wel en wat niet kan, oftewel wat ethisch wel en wat ethisch niet verantwoord is.

Ik ben van mening (blijkbaar ben ik zo'n beetje de enige) dat de bewering dat een ontzettend groot aantal mensen verdiend de dood gevonden hebben, ethisch niet verantwoord is.

Ik heb blijkbaar ooit eens geleerd mijn hersenen ook daadwerkelijk voor die taak te gebruiken... Ben ik daarmee een schaap? Nee juist niet, want ik ben zelf, door middel van mijn eigen overpeinzingen, tot de conclusie gekomen dat zoiets niet door de beugel kan.

Vervang 'joden' in het hele verhaal nou eens door metalheads, of Dwaallichten, Snaacks of Azagthoths en jullie waren het allang met me eens geweest...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-11-2002 0:58 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

heej? noem je mij nu een jood???



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-11-2002 1:02 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Grappig

Het enige wat ik hier zie is intellectuele masturbatie van de kant van Dwaallicht

nou nou nou, wat ben jij slim jongen...


Zenial


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-11-2002 1:02 by altx Profiel van altx

quote:
Op 28 november 2002 0:58 schreef Azagthoth het volgende:
heej? noem je mij nu een jood???


Jij hebt er duidelijk niets van begrepen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-11-2002 1:05 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Een hoop gezever, een hoop triest gedoe hier

Er is maar 1 argument:

"Art. 1 . Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."


Klaar.


Zenial


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-11-2002 1:05 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

Ik dacht dat we al voorbij het antisemitisme waren.


edit: originele reactie kwam niet goed tot zijn recht omdat er net iemand voor me was.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 28-11-2002 1:09]



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-11-2002 1:12 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 28 november 2002 1:02 schreef Zenial het volgende:
Grappig

Het enige wat ik hier zie is intellectuele masturbatie van de kant van Dwaallicht

nou nou nou, wat ben jij slim jongen...

Nou, dit was echt de beste inbreng tot dusver.

Laffe post, en erg makkelijk. Iedereen kan dit zeggen. OntZETTENDE dweil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-11-2002 1:13 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 28 november 2002 1:05 schreef Zenial het volgende:
Een hoop gezever, een hoop triest gedoe hier

Er is maar 1 argument:

"Art. 1 . Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."


Klaar.

Oh, gaan we weer met de grondwet smijten.

Ik heb dat kreng niet bedacht.

'Is niet toegestaan'... are you for fucking real?? Fucking stom stuk schooljongen, ren toch terug naar je meester.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-11-2002 1:16 by altx Profiel van altx

quote:
Op 28 november 2002 1:05 schreef Azagthoth het volgende:
Ik dacht dat we al voorbij het antisemitisme waren.


edit: originele reactie kwam niet goed tot zijn recht omdat er net iemand voor me was.


No hard feelings naar jou toe.

Maar Dwaallicht vond dat ik argumenten moest aandienen voor mijn bewering dat het niet ethisch verantwoord is om te zeggen dat de holocaust verdiend was, dus dat was 1 van de argumenten die je daarvoor zou kunnen geven.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-11-2002 1:18 by altx Profiel van altx

quote:
Op 28 november 2002 1:13 schreef Dwaallicht het volgende:
Oh, gaan we weer met de grondwet smijten.

Ik heb dat kreng niet bedacht.

'Is niet toegestaan'... are you for fucking real?? Fucking stom stuk schooljongen, ren toch terug naar je meester.


Jezus Dwaallicht, ik had echt niet verwacht dat jij zo f***ing hypocriet kon zijn. Je loopt allerlei mensen van alles te verwijten, maar ondertussen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-11-2002 1:18 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 28 november 2002 1:13 schreef Dwaallicht het volgende:
'Is niet toegestaan'... are you for fucking real?? Fucking stom stuk schooljongen, ren toch terug naar je meester.

Oeh, gaan we schelden? Nee da's intellectueel!

Maar goed, veel succes met je crusade tegen de grondwet knulletje


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2002 1:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hoezo, hij beaamt alleen dat je een opleidng hebt genoten, dus dat je een mate van intelligentie en beschaving hebt.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-11-2002 1:20 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 28 november 2002 1:18 schreef altx het volgende:
Jezus Dwaallicht, ik had echt niet verwacht dat jij zo f***ing hypocriet kon zijn. Je loopt allerlei mensen van alles te verwijten, maar ondertussen...

Nou, dan flikker je toch op, als mannetjes uit het niets opeens aankomen zetten met beweringen als intellectuele masturbatie mogen ze ook opkankeren.

Ga elkaar maar pijpen in je standje 69 met in de andere hand de grondwet, stelletje fatsoensrukkers.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-11-2002 1:21 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 28 november 2002 1:18 schreef Zenial het volgende:
Oeh, gaan we schelden? Nee da's intellectueel!

...


Jij weet ook niet echt wat je wilt he ?



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-11-2002 1:22 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Hahahaha.... Hoe klinkt een dwaallicht die in het nauw is gedreven?

Antwoord:
quote:
Op 28 november 2002 1:20 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou, dan flikker je toch op, als mannetjes uit het niets opeens aankomen zetten met beweringen als intellectuele masturbatie mogen ze ook opkankeren.

Ga elkaar maar pijpen in je standje 69 met in de andere hand de grondwet, stelletje fatsoensrukkers.


In tijden niet zo meer gelachen!!!


Zenial


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 28-11-2002 1:22 by altx Profiel van altx

quote:
Op 28 november 2002 1:20 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou, dan flikker je toch op, als mannetjes uit het niets opeens aankomen zetten met beweringen als intellectuele masturbatie mogen ze ook opkankeren.

Ga elkaar maar pijpen in je standje 69 met in de andere hand de grondwet, stelletje fatsoensrukkers.


Word wakker man en realiseer je dat je zelf ook niet zo'n schatje bent...

En nu ga ik slapen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 28-11-2002 1:23 by Azagthoth Profiel van Azagthothhttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 28 november 2002 1:22 schreef Zenial het volgende:
Hahahaha.... Hoe klinkt een dwaallicht die in het nauw is gedreven?

Antwoord:


In tijden niet zo meer gelachen!!!


Hoezo zie jij hem dan in het nauw gedreven ? Geirriteerd lijkt mij een betere omschrijving.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 28-11-2002 1:24]



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-11-2002 1:25 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 28 november 2002 1:22 schreef Zenial het volgende:
Hahahaha.... Hoe klinkt een dwaallicht die in het nauw is gedreven?

Antwoord:


In tijden niet zo meer gelachen!!!

Gutteguttegut verschuil je maar weer achter je gegiechel. Wat ben jij een clown zeg, en een laffe ook nog. Sukkel!

Het leven is niet voor iedereen een grap!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2002 1:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mensen .. hier is de flamecage voor.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-11-2002 1:29 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 28 november 2002 1:23 schreef Azagthoth het volgende:
Hoezo zie jij hem dan in het nauw gedreven ?

Okee, laat ik eens proberen de discussie weer serieus te krijgen.
1) Iemand (vier pagina's terug ondertussen) klaagt over de racisme en vraagt om moderator-actie
2) Dwaallicht noemt dat Fascisme
3) Mensen zijn niet blij dat dwaallie vindt dat racistische opmerkingen gemaakt mogen worden
4) Dwaallicht blijft fascime roepen en zeggen dat ie erg intelligent is en niemand goede tegenargumenten geeft
5) Iemand geeft artikel 1 grondwet als tegenargument
6) Dwaallicht gaat schelden

Zeg me maar wat ik gemist heb dan


Zenial


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-11-2002 1:29 by Dargull Profiel van Dargull

Wil ik nog ff op inbrengen dat ik (<-- let op mening )

1. Steeds meer van jullie een stelletje gehersenspoelde cultuur-imperialisten vind.

2. De Gronwet weer bij zenial uit de kast kan mag ie ff artikel 5 lezen.

3. Jullie een mooi topic over ethiek moeten beginnen, omdat het klachten topic, en niet een plaats oom aan intellectueel geflame te doen.

Dank U.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-11-2002 1:32 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 28 november 2002 1:29 schreef Dargull het volgende:
2. De Gronwet weer bij zenial uit de kast kan mag ie ff artikel 5 lezen.

"Artikel 5. Ieder heeft het recht verzoeken schriftelijk bij het bevoegd gezag in te dienen."
ff door-googelen hehe..


Zenial


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 28-11-2002 1:33 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 28 november 2002 1:32 schreef Zenial het volgende:
"Artikel 5. Ieder heeft het recht verzoeken schriftelijk bij het bevoegd gezag in te dienen."
ff door-googelen hehe..


oeps foutje ik dacht dat 5 over vrijheiid van drukpers en mening ging.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-11-2002 1:34 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 28 november 2002 1:29 schreef Zenial het volgende:
6) Dwaallicht gaat schelden


Dit komt omdat de een of andere HOMEAU die tot op dat moment totaal NIETS heeft bijgedragen aan de discussie zomaar zijdelings z'n commentaar erbij begint te giechelen, op totaal onconstructieve wijze.

En daar wilde ik dus even over KLAGEN (on-topic dus ja, sneaky, shaky, sorry mod ).

OF je komt met argumenten, OF je houdt je stinkende moralistische smoelwerk dicht en trekt je terug naar je ZENIAL forum alwaar bovenstaande giechelbezigheden beter thuishoren (op straffe van uitgescholden worden, want ik wil NIEMAND het recht van spreken ontnemen, oh nee).

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 28-11-2002 1:34]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen