IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : klachten Vorige pagina | Volgende pagina
Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 28-12-2002 16:17 by Wishmaster Profiel van Wishmasterhttp://www.vincearts.com

Mja, ik werd hier even poepmisselijk van...
Waarom wil je neit gewoon even toegeven.. op liever, opgeven....
Domme opmerkingen..


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 28-12-2002 16:17 by Saphire Profiel van Saphire

Ik klaag over het geklaag hier op dit forum. Ik vind dat jullie je maar allemaal een beetje moeten gedragen en niet teveel zeiken. Als iets je irriteert, sluit dan het topic en ga ergens anders verder. Ga nou niet zitten flamen op iemand/meerdere personen want dat vind ik/is nogal kinderachtig.

De foto's van Sorpresa waren mooi, maar te vaak gepost. Goed, da's irritant, en ze zou moeten ophouden met ze te vaak posten. Zeg//mail 'r dat nou een keertje met daarbij nadrukkelijk dat ze moet nokken, et voila, opgelost. Verder al die andere kinderachtige heen-en-weer verwijten...argh. Als nou EEN persoon stopt met dat gezeik...Ik bedoel, het ene woord lokt t andere uit, toch? En als je het dan vervelend vind, dan stop je gewoon. Of zie ik het dan verkeerd? Mensen die elkaar hier niet mogen, zouden elkaar moeten vermijden of iig niet lame reacties gaan geven die er alleen op slaan om reacties uit te lokken. Maarjah, dan zitten er ook nog van die types tussen die daar juist voor online komen....

Daarbij vind ik dat Lord Morgoth, met alle respect, ook iets minder kinderachtig had mogen reageren. Alhoewel aan de andere kant gezien die loze kreten er niet veel anders op zat. Kwaad met kwaad bestrijden (Oh I love cliches....)

Ik ben zelf ook een Mod (daar heet het 'guide') in een of andere internationale chatbox en ik weet toch wel een beetje hoe irritant zo'n situatie als die nu aan de gang is kan zijn. En hoe 't nog moeilijker is om onpartijdig te blijven.

Mahgoed. Als jullie nou es allemaal vriendjes proberen te zijn, of op z'n minst elkaar es uit de weg gaan, dan word het misschien wel weer gezellig hier....

Signing out.

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 28-12-2002 16:20]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 28-12-2002 16:18 by Snagger Profiel van Snagger

Ik wil "fire" even op zn knieën hier, dat hij mijn topic weer zo snel mogelijk open doet !


Ik, Wil Schuurman


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-12-2002 16:18 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 28 december 2002 16:17 schreef Lord Morgoth het volgende:
Sorry maar da's jouw mening. Ik zal even openkaart spelen wat dat betreft: dat ligt aan jouw, ik mag je namelijk niet punt. Dat met inside-lie staat daar los van en heeft een hele andere insteek.
Dat weten we. Maar dat rechtvaardigd je schelden tegenover mij trouwens nog steeds niet.

Maar andere mag je dus wel? Waarom scheldt je ze dan uit?

Je bent beter af als user ofzo.


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 28-12-2002 16:18 by Eternal Darkness Profiel van Eternal Darknesshttp://-

Ik vond dat de reactie van Lady Rose misschien hard gebracht was maar het blijft haar eigen mening.Die mag ze hebben en ze heeft gelijk als je jezelf niet mooi vind en dat zo vaak verkondigd maar toch overal foto's van jezelf wil posten dat je aandacht wil.Alleen maar lof eigenlijk voor haar behalve misschien de manier waarop het gebracht was maar he dat is het moment.

Lord Morgoth was inderdaad behoorlijk actief als mod toen Lady Rose werd beledigd dat is misschien niet slim om als persoon te reageren inplaats van mod.Ik weet dat het moeilijk is maar je hebt een functie daarin zul je het goede voorbeeld moeten geven en niet opmerken maken over dat Inside-Lie(als ik me niet vergis)zn lul in Sorpresa zou steken


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-12-2002 16:19 by Lord Morgoth Profiel van Lord Morgoth

quote:
Op 28 december 2002 16:17 schreef Wishmaster het volgende:
Mja, ik werd hier even poepmisselijk van...
Waarom wil je neit gewoon even toegeven.. op liever, opgeven....
Domme opmerkingen..


Ok ik geef toe, ik had haar geen snol moeten noemen. Voor de rest blijf ik bij mijn standpunt.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-12-2002 16:20 by Snaack Profiel van Snaack

Ik heb het net pas gelezen (foto topic) en ik moet zeggen dat ik het behoorlijk kinderachtige reacties van zowel LM als LR vind..

Ik heb geen zin om er nog meer woorden aan vuil te maken


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 28-12-2002 16:22 by Wishmaster Profiel van Wishmasterhttp://www.vincearts.com

quote:
Op 28 december 2002 16:17 schreef Saphire het volgende:

De foto's van Sorpresa waren mooi, maar te vaak gepost. Goed, da's irritant, en ze zou moeten ophouden met ze te vaak posten.

Dat is zo.. maarrrrrrr.. ze poste ze zelf niet continu, iedereen Quote hem.. kon zij er ook maar iets aan doen dat ze mooi is? ( )
NEEN, en dan gelijk posten "staat die snol hier ook al?" dan ben je s-t-o-m bezig...


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 28-12-2002 16:23 by Saphire Profiel van Saphire

Oh, en ookal vind ik Lady Rose een schat van een meid (is ze ook), maar ze had idd wat subtieler mogen zijn in haar reactie op die foto's enzow...


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-12-2002 16:24 by Snaack Profiel van Snaack

sja

1 woord

nou 2 dan

overduidelijk jalours


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-12-2002 16:24 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Vriendjespolitiek afschaffen = Lady Doos en Lord Farquat alle rechten ontdoen betreffende ZM.

Zo.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 28-12-2002 16:25 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 28 december 2002 16:22 schreef Wishmaster het volgende:
Dat is zo.. maarrrrrrr.. ze poste ze zelf niet continu, iedereen Quote hem.. kon zij er ook maar iets aan doen dat ze mooi is? ( )
NEEN, en dan gelijk posten "staat die snol hier ook al?" dan ben je s-t-o-m bezig...
idd. Iemand wordt uitgescholden voor iets waar zijzelf niets aan kan doen en jullie kennen haar niet eens.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 28-12-2002 16:25 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 28 december 2002 16:22 schreef Wishmaster het volgende:
Dat is zo.. maarrrrrrr.. ze poste ze zelf niet continu, iedereen Quote hem.. kon zij er ook maar iets aan doen dat ze mooi is? ( )
NEEN, en dan gelijk posten "staat die snol hier ook al?" dan ben je s-t-o-m bezig...


Ah klopt jah, nouja dat met dat quoten had ik niet meegekregen.

En trouwens, wat is er mis mee als een meisje nogal een low-self esteem heeft, vervolgens wat foto's post waarvan ze stiekum wel weet dat men ze wel mooi zullen vinden, om een ego-boost te krijgen? Nix toch?


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-12-2002 16:25 by Lord Morgoth Profiel van Lord Morgoth

quote:
Op 28 december 2002 16:24 schreef Slechtheid het volgende:
Vriendjespolitiek afschaffen = Lady Doos en Lord Farquat alle rechten ontdoen betreffende ZM.

Zo.


Wederom het is Lord Morgoth.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-12-2002 16:26 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 28 december 2002 16:25 schreef Lord Morgoth het volgende:
Wederom het is Lord Morgoth.
Wederom reageer je, dus wederom is het goed.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 28-12-2002 16:27 by Snaack Profiel van Snaack

Lord Faggot..

Lady Doos..


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-12-2002 16:27 by Lord Morgoth Profiel van Lord Morgoth

quote:
Op 28 december 2002 16:26 schreef Slechtheid het volgende:
Wederom reageer je, dus wederom is het goed.


Ach wat jij wilt.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 28-12-2002 16:27 by Eternal Darkness Profiel van Eternal Darknesshttp://-

wederom zijn we hier bezig met LM kinderachtig uitlokken....


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 28-12-2002 16:28 by Saphire Profiel van Saphire

quote:
Op 28 december 2002 16:27 schreef Eternal Darkness het volgende:
wederom zijn we hier bezig met LM kinderachtig uitlokken....



Wederom heb je gelijk.

Ik vraag me stiekum een beetje af wat de gemiddelde leeftijd en het bijbehorende IQ hier is...


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 28-12-2002 16:30 by Wishmaster Profiel van Wishmasterhttp://www.vincearts.com

jongens, verneuk 't topic nou niet, anders krijgt snagger nog gelijk...

"straks komt hier nog een slotje op"


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-12-2002 16:30 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 28 december 2002 16:18 schreef Snagger het volgende:
Ik wil "fire" even op zn knieën hier, dat hij mijn topic weer zo snel mogelijk open doet !

Niks ervan, mijn NLDM topic dicht, jouw NLTM topic dicht!


Zenial


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-12-2002 16:30 by Lord Morgoth Profiel van Lord Morgoth

quote:
Op 28 december 2002 16:18 schreef Snagger het volgende:
Ik wil "fire" even op zn knieën hier, dat hij mijn topic weer zo snel mogelijk open doet !


Omdat we met de andere klacht niet echt verder komen (het feit dat ik mijn verontschuldigingen aanbied word compleet genegeerd), wil ik even inspringen op de klacht van Snagger.

Fire heeft jouw topic gesloten omdat er al in het topic zelf was aangegeven dat er al een topic over Nederdoom bestond (http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=315128).


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 28-12-2002 16:31 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 28 december 2002 16:30 schreef Lord Morgoth het volgende:
Omdat we met de andere klacht niet echt verder komen (het feit dat ik mijn verontschuldigingen aanbied word compleet genegeerd), wil ik even inspringen op de klacht van Snagger.

Fire heeft jouw topic gesloten omdat er al in het topic zelf was aangegeven dat er al een topic over Nederdoom bestond (http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=315128).


NLTM is natuurlijk thrash metal kerol!!


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 28-12-2002 16:32 by Lord Morgoth Profiel van Lord Morgoth

Damn, ik zie het ja, ik dacht dat het Nederdoom topic van Sangger was.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 28-12-2002 16:32 by Dunne_Hein Profiel van Dunne_Hein

quote:
Op 28 december 2002 16:27 schreef Snaack het volgende:
Lord Faggot..

Lady Doos..



Ik dacht dat je er geen woorden meer vuil aan zou maken?

Was jij trouwens ook niet de persoon die een tijd terug zat te gillen dat je naar Hollands Metaal zou gaan en nooit meer terug zou komen op Zware Metalen?

Als het hier allemaal zo kut is, waarom blijf je hier dan posten?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen