IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Fluisterwoud, Darkened Nocturn Slaughtercult + Support Vorige pagina | Volgende pagina
Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 23-03-2005 8:40 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2005 0:16 schreef Digerdoden het volgende:
welbrand is een stuk boeiender


Heb weltbrand meerdere malen gezien, is mijn band gewoon niet denk ik...
Maargoed het zal er zeker niet minder op worden!


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


sterft
Usericon van sterft
Posted 24-03-2005 9:35 by sterft Wijzig reactieProfiel van sterftQuote dit bericht

Zonder Wereldfikkie zou Sater niet gratis
binnenkomen en derhalve niet komen?


Sater
Usericon van Sater
Posted 24-03-2005 18:11 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Gratis? Wie heeft het over gratis. Was het maar zo'n feest! Wat kost het eigenlijk?
Kom jij nog?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 24-03-2005 22:42 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

4 euro


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 25-03-2005 2:30 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

~wow

daar zullen de mensen voor korm meoten staan voor die 4 euro


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


sterft
Usericon van sterft
Posted 25-03-2005 12:16 by sterft Wijzig reactieProfiel van sterftQuote dit bericht

Hmm het zal wel 5 euro kosten en ja ik ben
present...


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 25-03-2005 13:10 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Woerdschok is toch altijd 5 euro?


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 25-03-2005 13:15 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

zaterdag 26 maart
zaal open: 21:00 uur
prijs: € 4,-

Woerdschok zet weer blackmetal muziek op de planken van het Babylon podium!
Dit keer met het Duitse Darkened Nocternal Slaughtercult, het Nederlandse Fluisterwoud en Weltbrand. Allemaal staan ze garant voor kwaliteit blackmetal met een zwart sausje.
Wees dus voorbereid voor deze avond vol duisternis!


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Sater
Usericon van Sater
Posted 25-03-2005 19:26 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Krom staan voor 4 euro?

Dat is wel een beetje weinig he..


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 25-03-2005 20:58 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Wie speelt er als laatst, Fluisterwoud of DNS?


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 25-03-2005 21:08 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

DNS of corpse


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 26-03-2005 13:19 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

eventueel kunnen er nog 2 mensen meerrijden vanuit delft


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-03-2005 16:43 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 maart 2005 18:58 schreef BurZum het volgende:
Als de bankrekening een beetje mee wil werken ben ik hier ook bij


Niet dus. Kanker!


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 27-03-2005 16:08 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/











[Dit bericht is gewijzigd door Rensykdom op 27-03-2005 16:22]


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-03-2005 16:10 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hey.,. gaaf

als je meer hebt, zou je die dan kunnen mailen naar fluisterwoud&gmail.com?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 27-03-2005 16:11 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

wil je ze ook van weltbrand?


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-03-2005 16:11 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

van alle bands als eht kan


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 27-03-2005 16:12 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 27 maart 2005 16:11 schreef irritante klootzak het volgende:
van alle bands als eht kan


DNS is kut dus ook geen fotos van gemaakt.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 27-03-2005 16:13 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

van DNS heb ik geen foto`s omdat we daar snel weggingen en van weltbrand is er maar 1 goed gelukt doordat de verkeerde optie aanstond
maar ze komen er zo aan!


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 27-03-2005 16:15 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

hehe zeg volgende keer dan ook hoe ik die cam in moet stellen slet.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 27-03-2005 16:16 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2005 16:15 schreef Rensykdom het volgende:
hehe zeg volgende keer dan ook hoe ik die cam in moet stellen slet.



"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 27-03-2005 16:17 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hey tahnx!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-03-2005 19:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

vette foto's en vette paint van de fluisterwoud heren


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Miklos
Usericon van Miklos
Posted 27-03-2005 22:23 by Miklos Wijzig reactieProfiel van MiklosQuote dit bericht

Juist het was opzich wel jammer dat aan het begin (naar mijn mening) het geluid niet helemaal goed was afgesteld, maar vanaf den duustre wouden was het geluid goed


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 28-03-2005 14:37 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

ik zie dat beide bands mijn foto`s op hun site hebben geplaatst, gaaf


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen