IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : De Euro, voor of tegen. Vorige pagina | Volgende pagina
the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 26-04-2002 15:24 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

de euro is voor mij in iedergeval kut op het moment.
ik heb er eigelijk geen reet verstand van maar ik kan me voorstellen dat met een grotere economie de zaken in de toekomst wel wat welvarender worden.
maar ja, loop ik weer interesant te lullen over zaken waar ik geen zak vanaf weet


draconian power
Usericon van draconian power
Posted 26-04-2002 15:25 by draconian power Wijzig reactieProfiel van draconian powerQuote dit bericht


vond de florijn wel wat makkelijker, kom nu geld tekort


Let´s bring back the METAL


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-04-2002 15:26 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

als ik nou meer stufi kreeg, dan vind ik het niet zo heel erg dat de prijzen er door omhoog gaan. Maar op dit moment


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 26-04-2002 18:29 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Het grote nadeel aan de euro-munten is en blijft de grootte en het gewicht. Ze zijn groter en zwaarder dan het oude Nederlandse geld.
'Vroeger' als je veel kleingeld had, was dat nog niet zo'n probleem voor je portemonnee, maar nu met de euro haal ik geregeld die munten eruit en stop ik ze in mijn broekzak!

En omdat de grootte van de prijzen gehalveerd zijn/lijken, geef je ook sneller je geld uit aan goederen, omdat het voor je gevoel goedkoper is dan in het gulden-tijdperk. :MAD:

IK WIL DE GULDEN TERUG!!!!!!!!


Bring The People Together


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 26-04-2002 18:50 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik heb geen klachten over de Euro.
Ik reken dan ook niks om. Het zijn toch nooit de gewone mensen die er baat bij hebben. Geld blijft geld, of het nu ronde of vierkante munten zijn, het kan me nog steeds weinig schelen.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-04-2002 18:51 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik begin er eindelijk een klein beetje aan te wennen geloof ik.

maar ik zal wel blijven omrekenen.


Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 04-05-2002 8:14 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

Ik mis de gulden!
Euro = lelijk, zwaar, stom, niet-metal en sneller uitgegeven

"dictaat: "De Euro lijkt net op sperma; het vliegt je zak uit"


[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]


SQT
Usericon van SQT
Posted 04-05-2002 8:15 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

mijn sperma vliegt niet hoor (althans in dit stadium nog niet, misschien als ik wat ouder ben )


Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 04-05-2002 8:19 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

Bijdehandje


[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 04-05-2002 9:50 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ik kan er voor of tegen zijn. Hij is er toch al, dus mijn mening maakt nog weinig uit. Maar ik ben gewoon voor de " Gulden "


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 04-05-2002 10:00 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

ik ben gewend aan de euro reken ook niets om .alleen vind ik wel dat alles duurder is geworden in de supermarkt enzo


welcome to hell,fuckin, hell yeah


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 04-05-2002 10:23 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Ik vind de euro maar niks. Ik zit nog altijd met het kleingeld te kloten. Het briefgeld herken ik al een stuk sneller. Maar toch, ik had liever die ouwe harde guldens gehad. Ik loop ook nog steeds terug te rekenen.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-05-2002 10:52 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Euro is kut

Ik mot nog steeds alles omrekene en al die kut eurocentjes daar zie ik mn god geen verschil tussen....


Ik, Wil Schuurman


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 04-05-2002 11:11 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ik probeer niets terug te rekenen, beetje zinloos en bovendien kun je soms maar beter niet weten voor hoeveel je getild wordt.

Afgezien van de economische voordelen die er ongetwijfeld aan een gedeelde munteenheid kleven, vind ik het vanuit nostalgisch oogpunt niet zo leuk. *trillend lipje*
Kwalitatief zijn die muntjes ook bagger, over 5 jaar kun je het verschil niet meer zien tussen een eurocent en een hard stukje poep.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 04-05-2002 11:17 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2002 11:11 schreef DimmuChild het volgende:
Kwalitatief zijn die muntjes ook bagger, over 5 jaar kun je het verschil niet meer zien tussen een eurocent en een hard stukje poep.


Je zal toch raar opkijken ja, als je opeens eurocenten aan het schijte bent....


Ik, Wil Schuurman


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 04-05-2002 11:22 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2002 11:17 schreef Snagger het volgende:
Je zal toch raar opkijken ja, als je opeens eurocenten aan het schijte bent....


In dat geval zweer ik elke vorm van norit af en kauw ik de hele dag kauwgum.

Schijtend rijk worden, gaaf.



Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 04-05-2002 11:25 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

Ze hadden voor mij wel die 1 en 2 cent stukken weg mogen laten...

Dan moeten prijskaartjes van E 1.99, maar E 1.95 worden


[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 04-05-2002 11:33 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

idd die 1 en 2 cent mogen er weer uit. en alles is duurder geworden...is nie schijn! maar ze gaan dr wa aan doen. hebk gelezen.

ben niet echt VOOR de euro maar ja we hebben het nu dus we moeten er maar mee leren leven he...


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-05-2002 17:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik vraag me trouwens af wat die preutse amerikanen van onze euromunten denken met dat mannelijk geslachtsdeel rechts bovenin (vooral bij de 2 euro zeer duidelijk).

zijn de euro's al verboden in de US???


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-05-2002 17:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nee, daar hebben ze muntjes met een zwart balkje.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 04-05-2002 23:40 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 mei 2002 17:18 schreef Dwaallicht het volgende:
Nee, daar hebben ze muntjes met een zwart balkje.


whaaaahhh

euro+usa sucken allebei enorrrm


Oud Vuil.


Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 05-05-2002 6:48 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2002 17:17 schreef attila_de_hun het volgende:
...met dat mannelijk geslachtsdeel rechts bovenin (vooral bij de 2 euro zeer duidelijk).
Heb ik iets gemist tijdens de introductie v/d euro? geslachtsdeel


[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-05-2002 9:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

pak een euromuntje, als het effe kan van 2 euro.

kijk naar rechtsboven, naar de scandinavische landen. Die bootsen toch behoorlijk een mannelijk geslachtsdeel na.


Kreator
life is lost
Usericon van Kreator
Posted 05-05-2002 9:50 by Kreator Wijzig reactieProfiel van KreatorQuote dit bericht

sjongejonge

Beetje heeeeel ver gezocht he???

Ja, en unox maakt worsten in de vorm van lullen, express!!! en de 0 van het euromuntje van 20 cent lijkt qua vorm op een vrouwentepel

1000000 x


[scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-05-2002 14:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

oei, dat van UNOX wist ik niet!!!


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen