IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : De Euro, voor of tegen. Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-09-2002 22:44 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht



Zie de site voor meer informatie.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 17-09-2002 22:48 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Tegen, de Euro is lelijk en het omrekenen zuigt.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 17-09-2002 23:32 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

TEGEN DE EURO !!!!!!!!!!

ALLEEN AL DE VAKANTIE HEFT ME DUS 400 EURO MEER GEKOST EN HEB MINDER KUNNEN DOEN ALS VORIG JAAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (( BEN DUS WEL ANAR HET ZELFDE LAND TOEGEWEEST))


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja mijn gat in de hand is veel groter geworden.

maar tja dit is niet alleen door de euro, maar ook door de geweldige economische situatie.

wat wel zo is, terugdraaien kost nog veel meer, en dan komt er nog weer inflatie bovenop. het is goedkoper om nu die er toch is, de euro maar te houden.


vond het wel verrekte handig bij graspop en wacken moet ik zeggen. die euro


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 18-09-2002 0:44 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Met wat voor munt ik betaal zal me worst zijn, wat me harder stoort is dat ik voor 'hetzelfde' geld minder krijg!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

maar er is elk jaar zowiezo inflatie, dit ligt niet alleen aan de euro.

bedoel ik werk nu ruim twee jaar bij de hema. en ook ver voor de euro werden de prijzen om dezoveel tijd omhoog geggooid.

dit is niets iets nieuws. of hebben jullie je oma's nooit over vroeger horen praten


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 18-09-2002 0:46 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Tegen.....alles is tering duur geworden erdoor


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-09-2002 0:49 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Tegen de euro, we worden bezeken waar we bij staan!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 18-09-2002 0:50 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 0:46 schreef ghoulliette het volgende:
maar er is elk jaar zowiezo inflatie, dit ligt niet alleen aan de euro.

bedoel ik werk nu ruim twee jaar bij de hema. en ook ver voor de euro werden de prijzen om dezoveel tijd omhoog geggooid.

dit is niets iets nieuws. of hebben jullie je oma's nooit over vroeger horen praten

ja hoho, maar dit gaat niet in zulke mega stappen hoor, de euro heeft er wel degelijk mee te maken!!!


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik voel me genegeerd


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 0:50 schreef FireFox het volgende:
ja hoho, maar dit gaat niet in zulke mega stappen hoor, de euro heeft er wel degelijk mee te maken!!!


ja maar slechts voor 17% als ik het mij goed herinnering. dus 17% van de totale percentage.

iig maar een klein deel (is berekend)


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 18-09-2002 0:54 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 0:51 schreef ghoulliette het volgende:
ja maar slechts voor 17% als ik het mij goed herinnering. dus 17% van de totale percentage.

iig maar een klein deel (is berekend)

ik kan mij van de voorgaande jaren niet herinneren dat een prijs zich verdubbelde


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 0:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 0:54 schreef FireFox het volgende:
ik kan mij van de voorgaande jaren niet herinneren dat een prijs zich verdubbelde


is ook niet overal zo.

maar bij bijv. blikjes automaten wel. die is echter geen inflatie. maar een naaistreek van de eigenaar van de blikjes automaat.

dit komt dus niet direct door de euro, maar door de geniepige mens (indirect dus door de euro). winkeliers hebben hun kansgegrepen om de prijzen van sommige dingen te verhogen zonder dat hier een reden toe is.

maar dit is dus geen inflatie (in economische termen gezien)


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 18-09-2002 0:58 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

damn dat zeg ik ook niet, ik beweer dat na de invoering van de euro dingen duurder zijn geworden en daarom ben ik tegen, dat het niet de schuld is van het plakje metaal snap ik ook wel...


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 1:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 0:58 schreef FireFox het volgende:
damn dat zeg ik ook niet, ik beweer dat na de invoering van de euro dingen duurder zijn geworden en daarom ben ik tegen, dat het niet de schuld is van het plakje metaal snap ik ook wel...

ja het is idd kut, maar wat doe je ertegen??? dat is de vrij. ik voel me vrij machteloos wat dat betrefd. weet wel dat ik nu niet voor niets 2 baantjes heb naast mijn studie


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-09-2002 1:39 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Uitgaan enzo is wel overal een stuk duurder geworden en gewoon eten volgens mij ook (als eerst na de supermarkt ging was ik voor ongeveer 2 dagen 15-20 gulden kwijt, nu zeker zo'n 10 euro). Maar niet elk jaar worden prijsen bijsteld, dus daar moet je ook nog mee rekening houden (dat je opeens de inflatie van iets van 3 jaar ofzo op je bord krijgt).

Op vakantie is het wel handig, maar mis de gulden toch wel, het was toch wel iets Nederlandsch


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-09-2002 9:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik mis de gulden niet, bovendien vind ik dat vreemd dat mensen de gulden nu opeens wel missen. wie miste er de 1 cent, wie mistte er het briefje van 5??


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 18-09-2002 9:25 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2002 9:20 schreef ghoulliette het volgende:
ik mis de gulden niet, bovendien vind ik dat vreemd dat mensen de gulden nu opeens wel missen. wie miste er de 1 cent, wie mistte er het briefje van 5??

het kleinste muntje wat we hadden was de stuiver, nu de een eurocent, kortom we hebben nu weer van dat kleine $%@$%&!geld wat we eerst afgeschaft hadden


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 18-09-2002 9:47 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Tegen! Ik wordt helemaal debiel van al die muntjes!

En nog debieler van de hoge prijzen,sta je bij de super om af te rekenen je tas zit half vol boodschappen,zegt dat Miepje :'Da's dan 23.98

...ik mis het kwartje..


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 19-11-2002 17:57 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Platgeslagen 20 cent is 1 euro waard

Geef een flinke mep met bijvoorbeeld een hamer op een muntje van twintig eurocent en met een beetje geluk ziet een parkeerautomaat het muntstuk aan voor een euro.

Dagblad De Telegraaf ontving onlangs een tip dat dit mogelijk op waarheid berustte en besloot het eens te testen. En wat blijkt: niet alleen parkeerautomaten, maar ook condoom- en snoepautomaten zien het muntje voor een echte euro aan. De twintig-eurocent is overigens wel twee gram lichter dan een echte euro. Maar in de praktijk lijkt dat niet veel uit te maken.

De directeur van Taxameter Centrale BV, die door de krant om een reactie werd gevraagd, meldde dat hij niet wilde geloven dat ook zijn parkeerautomaten het valse muntje accepteerden.

(Bron: Fok!)


I'm not being rude. You're just insignificant.


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 19-11-2002 19:26 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Toch maar TEGEN! IK had er eind 2001 helemaal de pest in. Het zou echt gaan gebeuren. En nu we met de € leven wordt je idd flink bezeken!

Frietje majo/pinda €2,10 das 4,50.- in guldens
Alles is rete duur en al die winkeliers er maar profijt van hebben.

Dat kleine geld is ook flink KUT
Heb een beker op mn kamer staan helemaal vol met die rode pleuris muntjes(1,2 en 5 cent). Zit iets van €5 in

Het enige voordeel ervan is dat je makkie in het buitenland kan betalen. Maar hoe vaak ga je nu naar t buitenland Dan is ff wisselen nog geeneens zo'n groot probleem.

Flink tegen dus!


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-11-2002 19:28 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik ben voor de euro, opdat we een sterker economisch blok worden dan Amerika, maar ik ben tegen de enorme prijsverhogingen die er naast de inflatie nog eens bij zijn gekomen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-11-2002 19:41 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2002 19:28 schreef Misanthrope het volgende:
Ik ben voor de euro, opdat we een sterker economisch blok worden dan Amerika, maar ik ben tegen de enorme prijsverhogingen die er naast de inflatie nog eens bij zijn gekomen.

idd, dat afronden voor eigen gemak moet maar es stoppen


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 19-11-2002 20:20 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

TEGEN, opkankeren met die geldtrekkende uitzuigers!


Lightning
Metropolis
Usericon van Lightning
Posted 19-11-2002 22:16 by Lightning Wijzig reactieProfiel van LightningQuote dit bericht

idd


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen