IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Jongen met lichamelijke handicap zkt begeleiding Volgende pagina
ernogs
Usericon van ernogs
Posted 04-03-2005 17:04 by ernogs Wijzig reactieProfiel van ernogsQuote dit bericht

Hallo, ik ben n jongen van 25 met n spierziekte
di gek is op metal, zoals metallica, slayer, pantera, deicide, ik zoek iemand uit de omgeving achterhoek/twente die me wil
begeleiden, als ik naar concerten of festivals
wil. wie dit wat lijkt mag reageren.



[Dit bericht is gewijzigd door ernogs op 04-03-2005 17:07]


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 04-03-2005 18:04 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

ik ha had wel leuk gevonden maar kweet niet waar twente ligt... ik woon in haarlem,


it ain't so bad to be a psychopath


invictis
Usericon van invictis
Posted 04-03-2005 18:06 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik zit ook helaas niet in de buurt, maar ik denk dat je er wel heel slim aan hebt gedaan om dit te doen , er zullen vast wel mensen uit jouw buurt zijn die dit lezen en je een keer op stap willen nemen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 04-03-2005 18:07 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

hmm, je weet niet waar Twente ligt?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-03-2005 18:09 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Dichtbij is het niet, maar ik wil zeker wel een paar keer die kant inkomen.

Edit: Tenzij je echt iemand uit de buurt wil hebben ? Ik wil best met je meegaan, moet ik alleen effe iets meer rijden als iemand die daar om de hoek woont, maar dat vind ik geen probleem.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 04-03-2005 18:13]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 04-03-2005 18:18 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

heb ff gekeken waar twente ligt, is idd wel erg ver weg


it ain't so bad to be a psychopath


invictis
Usericon van invictis
Posted 04-03-2005 18:19 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

gelukkig wonen ZM-ers door heel Nederland, dus het dunkt me dat dit wel goed moet komen


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-03-2005 18:25 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Ernogs, waar in Twente of de Achterhoek woon je precies?



[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 04-03-2005 18:28]


..."Hate can only create more hate"...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-03-2005 18:27 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Immortella en XnegativeX zijn ZMers die daar ergens moeten rondlopen, geloof ik.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ernogs
Usericon van ernogs
Posted 04-03-2005 19:03 by ernogs Wijzig reactieProfiel van ernogsQuote dit bericht

ik woon in de omgeving van groenlo
als iemand n rijbewijs heeft is t helemaal mooi


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-03-2005 19:13 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2005 19:03 schreef ernogs het volgende:
ik woon in de omgeving van groenlo
als iemand n rijbewijs heeft is t helemaal mooi


Rijbewijs heb ik, en auto.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 04-03-2005 19:16 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 4 maart 2005 18:04 schreef psychopath het volgende:
ik ha had wel leuk gevonden maar kweet niet waar twente ligt... ik woon in haarlem,



Jeetje, je bent al de 3e Haarlemmer hier. Het wordt nog wat!


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


trol
Usericon van trol
Posted 04-03-2005 19:19 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

http://www.pgb.nl/

Al aan een persoonsgebonden budget gedacht?


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 04-03-2005 19:54 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

trol, wat ben je toch een goede hulpverlener!







Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-03-2005 19:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2005 19:19 schreef trol het volgende:
http://www.pgb.nl/

Al aan een persoonsgebonden budget gedacht?



Eh juist ja..



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-03-2005 20:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2005 17:04 schreef ernogs het volgende:
Hallo, ik ben n jongen van 25 met n spierziekte
di gek is op metal, zoals metallica, slayer, pantera, deicide, ik zoek iemand uit de omgeving achterhoek/twente die me wil
begeleiden, als ik naar concerten of festivals
wil. wie dit wat lijkt mag reageren.




Hoe zie jij dit precies voor ogen? Zoek je een gediplomeerd begeleider of eerder een vrijwilliger die je af en toe meesleept? Betaald of onbetaald, heb je eisen? Benzine kosten zijn ook niet gratis etc.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-03-2005 20:01 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

De vrijwilliger-optie neem ik aan.. ik ben zeker geen gediplomeerd verpleger, en 'tis niet iets wat elke week kan..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 04-03-2005 21:13 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

3e haarlemmer??? kom jij ook uit haarlem dan???


it ain't so bad to be a psychopath


trol
Usericon van trol
Posted 04-03-2005 23:07 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

quote:
Op 4 maart 2005 19:58 schreef MindlessMayo het volgende:

Eh juist ja..




Wat nou...
Ik weet bijna wel zeker dat je geen idee hebt waar ik het over heb. De reply was dan ook niet aan jou gericht.

In het kort; PGB is een manier om begeleiding te financieren. Je krijgt een budget die je naar eigen inzicht en wens kan besteden aan aktiviteiten en eventueel salaris van begeleiders(kan ook iemand zonder opleiding zijn) Enige voorwaarde is dat je geen begeleiding krijgt van een AWBZ gefinancierde instelling.

@ernogs:
Goede kans dat je al van het bestaan van PGB weet. Zo niet doe er uw voordeel mee. De indicatiestelling is een eitje.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 04-03-2005 23:12 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2005 17:04 schreef ernogs het volgende:
Hallo, ik ben n jongen van 25 met n spierziekte
di gek is op metal, zoals metallica, slayer, pantera, deicide, ik zoek iemand uit de omgeving achterhoek/twente die me wil
begeleiden, als ik naar concerten of festivals
wil. wie dit wat lijkt mag reageren.




Ben niet van Nederland,en dus zeker niet van Twente,anders zou k zoiets zeker doen.Altijd fijn om nieuwe mensen te leren kennen


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 05-03-2005 0:28 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 4 maart 2005 21:13 schreef psychopath het volgende:
3e haarlemmer??? kom jij ook uit haarlem dan???



t'moet niet gekker worden

maar even weer ontopic. Ik neem aan dat je niet in een rolstoel zit, of in iedergeval nog zo mobiel kunt zijn dat je in en uit een auto kan stappen.

Ik ben zelf OV-taxi chauffeur, is er niet zoiets in jouw omgeving?



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-03-2005 0:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 maart 2005 23:07 schreef trol het volgende:
Wat nou...
Ik weet bijna wel zeker dat je geen idee hebt waar ik het over heb.



Nee inderdaad, er werken ook vast niet meer mensen in de zorg op ZM rrrright? Hmmzz even denken wat ik ook alweer deed in de zorg, oja ambulant activiteiten begeleider. Nee je hebt gelijk, geen idee wat PGB is hoor.



Ontopic:
Maar goed, meer achtergrond info zou welkom zijn. Wil je een vrijwilliger of wil je een betaalde kracht? Wat zijn je eisen daaraan, in wat voor zin heb jij hulp nodig etc etc.


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 05-03-2005 0:39 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

mindless waarom is de tip van trol in jouw ogen niet goed? Ik denk dat ie hier best wat mee kan...



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 05-03-2005 0:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2005 0:39 schreef Markam het volgende:
mindless waarom is de tip van trol in jouw ogen niet goed? Ik denk dat ie hier best wat mee kan...


25 jaar, spierziekte.. ik kan me niet voorstellen dat hij niet op de hoogte is van het bestaan van pgb. Daar is tegenwoordig een hoop heisa om (harstikke goed overigens, waar een potje voor is.. gebruiken die handel), vandaar mijn reactie.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-03-2005 0:44]


Argh
Usericon van Argh
Posted 05-03-2005 0:48 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

wat is men ineens vriendelijk, zou dit ook zo zijn geweest als de beste man van korn / slipknot etc had gehouden?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 05-03-2005 0:49 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

nee dat snap ik (dat ie ervan gehoort heeft idd) en 25 jaar vandaar ook mijn vraag of ie in een rolstoel zit (duchenne vaak vanaf 12 in een rolstoel)



Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen