IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : geesten Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-03-2005 14:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2005 14:37 schreef Misanthrope het volgende:
Touche.

Al gaat dit meer over het menselijk gevoel dan over wetenschappelijke feitjes.


Jazeker. Maar in het algemeen; sommigen theoriën zijn (met de huidige kennis) niet te bewijzen of definitief te ontkrachten(leven na de dood/geesten, god, buitenaards leven etc. etc.), en wat iemand daar dan al dan niet van gelooft is vooral een persoonlijk keuze. En die keuze staat waarschijnlijk los van arrogantie(en andere karaktereigenschappen).


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-03-2005 15:02 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Mee eens. Tenzij die persoon hetgeen wat anderen geloven als onzin afdoet en hetgeen hij/zij gelooft als enige waarheid verkondigt.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 12-03-2005 15:03]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


#scargirl#
Usericon van #scargirl#
Posted 15-03-2006 15:10 by #scargirl# Wijzig reactieProfiel van #scargirl#Quote dit bericht

mijn moeder zegt dat er in het huis waar ze vroeger woondde geesten zijn. ze hoort dan een baby huilen terwijl er nergens een baby is.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 15-03-2006 15:12 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Ik hoor wel eens lama's schijten...






Man, ik heb een andere hobby nodig.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-03-2006 15:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Vind ik nou niet echt een bewijs voor de aanwezigheid van geesten...

Waar zijn trouwens de geesten van Dino's?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-03-2006 15:13 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

dus zijn het gelijk geesten?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 15-03-2006 15:14 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

1. Cradle of Filth
2. Fantasy
3. Geesten

..

4. Gothic?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-03-2006 15:14 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

ik hoorde net een heel lief klein dinosaurusje schijten

cute


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2006 15:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Sorry Emiel


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-03-2006 15:18 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik hoor liever de grote, de grote inspiratie voor sunn Ohaakjessluitenhaakjessluitenhaakjessluiten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 15-03-2006 15:18 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 15 maart 2006 15:14 schreef Psychonaut het volgende:
1. Cradle of Filth
2. Fantasy
3. Geesten

..

4. Gothic?

Mijn vermoeden ook.



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-03-2006 15:34 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 15 maart 2006 15:17 schreef Jenje het volgende:
Sorry Emiel


O.k. Erik


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2006 15:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2006 15:10 schreef #scargirl# het volgende:
mijn moeder zegt dat er in het huis waar ze vroeger woondde geesten zijn. ze hoort dan een baby huilen terwijl er nergens een baby is.
IN DE SPIEGEL MUTS!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-03-2006 15:39 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ja voor de spiegel staan en dan in het donker bloody mary oproepen.....





SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 15-03-2006 15:52 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik geloof wel in geesten vooral na mijn bijna dood ervaring.
Ik kwam toen op vakantie tijdens het zwemmen onder een opblaasboot terecht, en ik kwam er niet meer onderuit.
Na 45 sec toen ik bijna stikte zag ik een gedaante in het water die me wenkte, ik weet nog steeds niet echt wat het was maar het was wel redelijk freaky,
Vooral toen ik onder de boot vandaan kwam en er niemand in het water bleek te zijn behalve ik en die roeiboot.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-03-2006 15:53 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2006 15:52 schreef GrindMaster het volgende:
Ik geloof wel in geesten vooral na mijn bijna dood ervaring.
Ik kwam toen op vakantie tijdens het zwemmen onder een opblaasboot terecht, en ik kwam er niet meer onderuit.
Na 45 sec toen ik bijna stikte zag ik een gedaante in het water die me wenkte, ik weet nog steeds niet echt wat het was maar het was wel redelijk freaky,
Vooral toen ik onder de boot vandaan kwam en er niemand in het water bleek te zijn behalve ik en die roeiboot.


Hmm dat is gewoon een illusie aangezien je hersens geen zuurstof meer krijgen op zo moment dus ga je hallucineren haha..zat je vast onder een rubberen expemplaar van de titanic.

[Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 15-03-2006 15:54]


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 15-03-2006 15:56 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2006 15:53 schreef Smoochy het volgende:
Hmm dat is gewoon een illusie aangezien je hersens geen zuurstof meer krijgen op zo moment dus ga je hallucineren haha..zat je vast onder een rubberen expemplaar van de titanic.


Mijn hersenen kregen inderdaad weinig lucht
(lijkt me logisch als je bijna verdrinkt)
Maar het was zo realistisch dat het wel erg freaky was.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-03-2006 15:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

@Smoochy

Een arrogante stelling, aangezien je voor het gemak aanneemt dat de mensheid op dit moment over sluitende theorieën betreffende dergelijke fenomenen beschikt.

In deze neem ik een (lekker veilig) agnostisch standpunt in. De mensheid kan nog niet bewijzen dat het bestaat, maar ook niet dat het niet bestaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 15-03-2006 15:59]


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 15-03-2006 16:01 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2006 15:58 schreef Snaack het volgende:
@Smoochy

Een arrogante stelling, aangezien je voor het gemak aanneemt dat de mensheid op dit moment over sluitende theorieën betreffende dergelijke fenomenen beschikt.

In deze neem ik een (lekker veilig) agnostisch standpunt in. De mensheid kan nog niet bewijzen dat het bestaat, maar ook niet dat het niet bestaat.


Nou, ik heb het ook maar van Discovery..



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 15-03-2006 16:01 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2006 15:58 schreef Snaack het volgende:
Een arrogante stelling, aangezien je voor het gemak aanneemt dat de mensheid op dit moment over sluitende theorieën betreffende dergelijke fenomenen beschikt.

In deze neem ik een (lekker veilig) agnostisch standpunt in. De mensheid kan nog niet bewijzen dat het bestaat, maar ook niet dat het niet bestaat.


Er zijn inderdaad nog geen keiharde bewijzen, maar er was bijv een tijdje geleden een programma waarin mensen vertelde over hun ervaring.
ze waren aangevallen en de littekens zaten nog op hun huid.
Dat word dan ook wel erg moeilijk te verklaren aangezien het hele gezin onder de littekens zat.


Why doesn't my music get me all the chicks?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 15-03-2006 16:02 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

dat was idd wel een laipe documentaire!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 15-03-2006 16:05 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2006 16:02 schreef jbassist het volgende:
dat was idd wel een laipe documentaire!!

heb je hem ook gezien?


Why doesn't my music get me all the chicks?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-03-2006 16:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2006 15:58 schreef Snaack het volgende:
@Smoochy

Een arrogante stelling, aangezien je voor het gemak aanneemt dat de mensheid op dit moment over sluitende theorieën betreffende dergelijke fenomenen beschikt.

In deze neem ik een (lekker veilig) agnostisch standpunt in. De mensheid kan nog niet bewijzen dat het bestaat, maar ook niet dat het niet bestaat.
In feite kan de mens niets met zekerheid bewijzen. En zelfs dat niet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-03-2006 16:21 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 maart 2006 15:58 schreef Snaack het volgende:
@Smoochy

Een arrogante stelling, aangezien je voor het gemak aanneemt dat de mensheid op dit moment over sluitende theorieën betreffende dergelijke fenomenen beschikt.

In deze neem ik een (lekker veilig) agnostisch standpunt in. De mensheid kan nog niet bewijzen dat het bestaat, maar ook niet dat het niet bestaat.

net zo arrogant om aan te nemen dat er geesten bestaan.

zelf denk ik dat we onze eigen geest voor geen hout begrijpen en er maar andere geesten aanplakken.

de hersenen hebben de gewoonte alles te labelen, als je een vlek ziet ga je er bijvoorbeeld een voorwerp in zien, je ziet het niet volledig maar je hersenen proberen er een volmaakter beeld van te creeeren. Daarom herken je vaak dingen die er niet zijn. Verwachtig is ook belangrijk, als je dingen verwacht ben je eerder geneigt dat te horen. daarom hoor je je naam vaak ergens in terug komen. maar ook angsten komen dan erg naar boven.

en dan zijn er nog vele zintuigelijke bedriegingen waar we vrij weinig vanaf weten. bijvoorbeeld het trillen van het netvlies, hierdoor kan je een vlek zien waar onze hersenen weer een labeltje overheen plakken.
deze trillingen hoef je niet eens te horen, en kunnen in simpele apparaten zitten als ventilatoren.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 15-03-2006 17:22 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Hmm, geesten bestaan niet in de vorm van gedaantes of iets. Maar energievelden (wat allang bewezen is) bestaan wel, wanneer er in een kamer jarenlang ruzie is geweest of mensen zijn vermoord en je komt daarna in die kamer dat voel je de negatieve sfeer en voel je je gewoon niet op je gemak. Tenzij je die negatieve energie weet te overwinnen met meer positieve energie door bijvoorbeeld met meerdere mensen er naar toe te gaan.
Energievelden kan je meten, en in bijvoorbeeld oude kastelen, huizen (vooral in Engeland) heb je dat veel meer. Wanneer je je ongemakelijk voelt, en het is ook nog is donker ga je op alles heel nauwletten en dus ook wanneer er maar iets gebeurd, dingen inbeelden.
Toch zijn er nog heel veel dingen onverklaarbaar, maar verhalen van mensen hier over dit soort dingen enz geloof ik maar weinig tot niks van.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen