IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : geesten Vorige pagina | Volgende pagina
BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 05-09-2007 10:38 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

gave foto joh!

al is het een weerspiegeling van iets, dan nog is het een leuke gangmaker op feesten en partijen


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 05-09-2007 10:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2007 10:33 schreef Aphrodite het volgende:
Nee idd, dat snap ik. Ik wilde graag wat meningen hierover hebben, snap dr nl zelf ook helemaal niets van.

Mening? Dat met zo'n slechte saai onscherpe foto het bewijs van het bestaan geesten niet gesterkt wordt.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Aphrodite
Usericon van Aphrodite
Posted 05-09-2007 10:44 by Aphrodite Wijzig reactieProfiel van AphroditeQuote dit berichthttp://www.elexorien.com

quote:
Op 5 september 2007 10:38 schreef BitchSlap het volgende:
gave foto joh!

al is het een weerspiegeling van iets, dan nog is het een leuke gangmaker op feesten en partijen
Whaha, ja het is idd een vage foto, maar dat gezicht is wel erg duidelijk, hoever je ook inzoomt. Een gangmaker is het zeker...



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-09-2007 10:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2007 10:38 schreef ZelThoR het volgende:
Mening? Dat met zo'n slechte saai onscherpe foto het bewijs van het bestaan geesten niet gesterkt wordt.


En zeker niet wanneer het overduidelijk een lichtdispersie door het glas is die waarschijnlijk door een lamp in de ruimte of de flits van het fototoestel.

Een dergelijk effect (maar dan scherp) bereik je in Photoshop met de LensFlare filter als ik me niet vergis.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 05-09-2007 12:17 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com


http://www.sargel18.com/Orbs.htm





[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 05-09-2007 12:20]


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-09-2007 13:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2007 10:44 schreef Aphrodite het volgende:
Whaha, ja het is idd een vage foto, maar dat gezicht is wel erg duidelijk, hoever je ook inzoomt. Een gangmaker is het zeker...


Dat verschijnsel heet Pareidolia / Pareidolie.. Oftewel; dat het menselijke brein is ingesteld om het herkennen van gezichten.

Iets met evolutie en overleven



[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 05-09-2007 13:13]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-09-2007 13:20 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2007 12:17 schreef BerserkerWoman het volgende:
http://www.sargel18.com/Orbs.htm

Ik mag toch hopen dat deze site een grap is.. Hoe labiel kun je anders zijn zeg


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 05-09-2007 14:17 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Nee hoor, dit is echt


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 05-09-2007 14:27 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 5 september 2007 13:12 schreef spectre het volgende:
Dat verschijnsel heet Pareidolia / Pareidolie.. Oftewel; dat het menselijke brein is ingesteld om het herkennen van gezichten.

Iets met evolutie en overleven



Dat wordt gezegd ja, maar wie zegt dat dit waar is? Hetzelfde verhaaltje als het gezicht op Mars, nuchtere mensen/wetenschappers/onderzoekers die verder nergens in geloven wat bovennatuurlijk kan zijn hebben altijd een zogenaamde realistische conclusie voor alles, maar als je nagaat dat zelfs die conclusies niet altijd verklaarbaar zijn ga je er toch snel van uit dat dat de waarheid is, omdat een wetenschappers etc.. het zegt.

In elk geval weet ik wel zeker dat er meer is tussen hemel en aarde, maar ja wie ben ik om iemand te overtuigen daarvan.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 05-09-2007 14:44 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 5 september 2007 10:22 schreef Aphrodite het volgende:
Gister ff foto's aan t bekijken bij een vriendin van me, wees ze me ineens op iets wat leek op een heel raar gezicht in een foto! Deze is genomen in een kasteel in Zwitserland die ik heb bekeken op vakantie dit jaar. Zou dit gewoon een rare verdraaing van iets normaals zijn of zou het iets vreemders kunnen zijn? Links van mijn vriend zie je een harnas, kijk maar eens naar het buikgedeelte van dat harnas...




quote:
Op 5 september 2007 10:29 schreef Aphrodite het volgende:
Het kan iig niet de weerspiegeling van de muur achter me zijn want die zaal was teringgroot, en achter me stond niet iets waar gezichten in voor kwamen... Vind het gewoon wat vaag, niet dat ik per se denk dat het een geest is, maar ik kan het iig niet verklaren.


Er is niet alleen een gezicht op te zien, er zijn op een paar plekken op de foto wat groenige verkleuring te zien:



Of dat ene nu een gezicht is? Zou best kunnen, maar dat weet dus niemand met zekerheid en ook hier zijn weer andere verklaringen voor, lens die mischien hier en daar een beetje beslagen is of dat het beschermlaagje een beetje versleten is (hier had ik ook last van met mn camera en het gaf een soort mistig licht rond om sommige personen)...maar ja, was er dan niets te zien op de andere foto's en waren er geen grote ramen die het licht konden beïnvloeden? Anders is het toch wel idd vreemd.


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-09-2007 14:55 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2007 14:27 schreef BerserkerWoman het volgende:
Dat wordt gezegd ja, maar wie zegt dat dit waar is?
Ik, heb jaren gewerkt onder een baas die een expert op gebied van gezichtsherkenning is. Als je wil kan ik je tal van onderzoeksresultaten laten zien waarin het wordt aangetoond. Los van het feit dat ik het zelf tig keer heb mogen meten bij mensen, zowel neurologisch als gedragsmatig.

quote:
Hetzelfde verhaaltje als het gezicht op Mars, nuchtere mensen/wetenschappers/onderzoekers die verder nergens in geloven wat bovennatuurlijk kan zijn hebben altijd een zogenaamde realistische conclusie voor alles, maar als je nagaat dat zelfs die conclusies niet altijd verklaarbaar zijn ga je er toch snel van uit dat dat de waarheid is, omdat een wetenschappers etc.. het zegt.

In elk geval weet ik wel zeker dat er meer is tussen hemel en aarde, maar ja wie ben ik om iemand te overtuigen daarvan.
Hier spreek je jezelf tegen

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 05-09-2007 14:56]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


JRNV
Usericon van JRNV
Posted 05-09-2007 15:27 by JRNV Wijzig reactieProfiel van JRNVQuote dit bericht

Wat ik nu ga vertellen weet ik nog van een tijd geleden dus sommige dingen zijn mischien verdraait maar dit is het zoals ik het mij herinner:

Je hebt ook van die occult lui die zich bezighouden met het oproepen en summonen van deze "Geesten", zei noemen het Xenodimensionals',ik zal even vertellen wat sommige van deze mensen zeggen en denken te weten[ik zeg denken want ik hoef mij niet te mengen in deze wereld].

Demonen, geesten, Goden en noem maar op, ze zeggen dat je ze wel kan summonen met bepaalde rituelen, het vreemde hiervan is dat niemand weet waar deze rituelen vandaan komen[oorspron], dus het is al best erg fucking oud, nu zou je denken dat de mens vroeger veel spiritueler waren, en dat geloof ik best.
Kijk alleen al naar de Egyptenaren, het zou mij niks verbazen als die ook nog contact zouden hebben gehad met het een en ander.

Ik weet niet hoe deze rituelen gaan en hoef ik ook niet te weten, gelukkig is het niet 1, 2 ,3 klaar want dan zouden veel mensen het doen en hoe zou de wereld er dan uitzien

Iig, het zou dus zo zijn dat als je een geest, demoon, verschijnsel op zou roepen dat er regels zijn, dat zei niet denken als ons, dat ze mischien een beweging fout opvatten en je dan willen straffen, door je te haunten etc.
Deze "Cultisten' schijnen te weten wat ze doen en raden ook iedereen sterk af om dit Niet zelf uit te zoeken, zij schijnen te weten wat je wel en niet kan doen in het bijzijn van..., the point was dus dat er meer is dan wij zien, en dat je niet zo kortzichtig iets een demoon, kwaad of iets anders noemt, het ging er dus om hoe je met ze omgaat, en dat zou dan bepalen of ze je goed of kwaaad doen.

Nogmaals ik heb dit verhaal niet zelf bedacht, dus ga niets aan mij vragen hierover, maar ik raad je sterk af om kortzichtig hier overna te denken!

owja, het is bewezen dat je lichaam lichter is na je dood dan voor je dood, of dit te maken heeft met het verlaten van je ziel of niet[wat ik best geloof], blijf ik ik nog raar vinden, maar er is dus zeker meer dan we denken.

[Dit bericht is gewijzigd door JRNV op 05-09-2007 15:29]


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 05-09-2007 16:00 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 5 september 2007 14:55 schreef Daops het volgende:
Ik, heb jaren gewerkt onder een baas die een expert op gebied van gezichtsherkenning is. Als je wil kan ik je tal van onderzoeksresultaten laten zien waarin het wordt aangetoond.


Verklaar u nader. Bedoel je dus het tegenbewijs van iets bovennatuurlijks wat in die resultaten wordt aangetoond? En wat houdt Gezichtsherkenning in, dat de neus een beetje afwijkt van zn plek ofzo? ja sorry dit verhaaltje is een beetje onduidelijk.

quote:
Los van het feit dat ik het zelf tig keer heb mogen meten bij mensen, zowel neurologisch als gedragsmatig.


Meten bij mensen Volgens mij hadden we het over geesten en zoals op de foto hierboven dat er een gezicht te zien is + dat er mensen zijn die er een betere/andere verklaring voor hebben. Het enige wat ik kan opmaken uit het laatste stukje tekst hier is simpel gezegd; dat je mensen test of onderzoekt om te kijken of ze nog wel helemaal helder zijn.
En zelfs dat kan ik er niet echt uit opmaken eigenlijk, maar ik ga er maar vanuit dat je zoiets dergelijks bedoeld.

quote:
Hier spreek je jezelf tegen

Waar precies?



[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 05-09-2007 16:02]


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 05-09-2007 16:04 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 5 september 2007 15:27 schreef JRNV het volgende:
Wat ik nu ga vertellen weet ik nog van een tijd geleden dus sommige dingen zijn mischien verdraait maar dit is het zoals ik het mij herinner:

Je hebt ook van die occult lui die zich bezighouden met het oproepen en summonen van deze "Geesten", zei noemen het Xenodimensionals',ik zal even vertellen wat sommige van deze mensen zeggen en denken te weten[ik zeg denken want ik hoef mij niet te mengen in deze wereld].

Demonen, geesten, Goden en noem maar op, ze zeggen dat je ze wel kan summonen met bepaalde rituelen, het vreemde hiervan is dat niemand weet waar deze rituelen vandaan komen[oorspron], dus het is al best erg fucking oud, nu zou je denken dat de mens vroeger veel spiritueler waren, en dat geloof ik best.
Kijk alleen al naar de Egyptenaren, het zou mij niks verbazen als die ook nog contact zouden hebben gehad met het een en ander.

Ik weet niet hoe deze rituelen gaan en hoef ik ook niet te weten, gelukkig is het niet 1, 2 ,3 klaar want dan zouden veel mensen het doen en hoe zou de wereld er dan uitzien

Iig, het zou dus zo zijn dat als je een geest, demoon, verschijnsel op zou roepen dat er regels zijn, dat zei niet denken als ons, dat ze mischien een beweging fout opvatten en je dan willen straffen, door je te haunten etc.
Deze "Cultisten' schijnen te weten wat ze doen en raden ook iedereen sterk af om dit Niet zelf uit te zoeken, zij schijnen te weten wat je wel en niet kan doen in het bijzijn van..., the point was dus dat er meer is dan wij zien, en dat je niet zo kortzichtig iets een demoon, kwaad of iets anders noemt, het ging er dus om hoe je met ze omgaat, en dat zou dan bepalen of ze je goed of kwaaad doen.

Nogmaals ik heb dit verhaal niet zelf bedacht, dus ga niets aan mij vragen hierover, maar ik raad je sterk af om kortzichtig hier overna te denken!

owja, het is bewezen dat je lichaam lichter is na je dood dan voor je dood, of dit te maken heeft met het verlaten van je ziel of niet[wat ik best geloof], blijf ik ik nog raar vinden, maar er is dus zeker meer dan we denken.


Ik zeg maar eens zo, typ "2012" in bij google en je krijgt een hele heldere visie op dingen en hoe het leven in elkaar zit, als je je hierin gaat verdiepen en blijft zoeken zul je steeds meer info vinden en vallen er heel wat dingen op zn plek.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 05-09-2007 16:13 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

spectre bedoelt dat mensen uit zichzelf ergens iets inzien. Er zijn ook moslims die het woord Allah in een opengesneden courgette zien. Er zijn christenen die Maria zien in een wijnvlek.

Dus, misschien zijn er wel islamitische geesten met een voorkeur voor courgettes. Of misschien zien mensen gewoon wat ze willen zien.
Ik kan een slechte foto maken met wat crappy lichtinval en een vlek voor de lens. Zou je me dan ook gelijk geloven als ik zeg er een 3 potige aap in te zien? Wie controleert dat het niet aan de camera zelf ligt, de omgeving, licht, spiegeling etc.? En waarom hebben mensen rode ogen op foto's? Zijn we eigenlijk allemaal bezeten door demonen en zien we dat alleen op foto's? Foto's laten soms dingen zien die er helemaal niet zien. Want mijn ogen zijn echt niet rood. Donkergroen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 05-09-2007 16:15]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 05-09-2007 17:02 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Het verbaast me eigenlijk dat dit soort gesprekken in 2007 nog plaatsvinden.

Hopelijk is dat in 2012 dan over!!!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-09-2007 17:07 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2007 16:00 schreef BerserkerWoman het volgende:
Verklaar u nader. Bedoel je dus het tegenbewijs van iets bovennatuurlijks wat in die resultaten wordt aangetoond? En wat houdt Gezichtsherkenning in, dat de neus een beetje afwijkt van zn plek ofzo? ja sorry dit verhaaltje is een beetje onduidelijk.
Spectre zei "Dat verschijnsel heet Pareidolia / Pareidolie.. Oftewel; dat het menselijke brein is ingesteld om het herkennen van gezichten.", waarop jij reageerde met "Dat wordt gezegd ja, maar wie zegt dat dit waar is?". Waarop ik vervolgens reageer dat ik zeg dat het waar is, met als motivatie mijn studie en werkervaring op o.a. dit precieze vakgebied.

Ik zal het proberen kort te houden.. Gezichtsherkenning is wat het woord zegt: het herkennen van een gezicht als zodanig en onderling. Holistisch (ofwel als een geheel), dus bijv. niet een samenraapsel van wat ogen, een mond, een neus etc. Wij mensen zijn experts ('voorgeprogrammeerd' ahw) om gezichten te herkennen, en menen ze ook snel in bepaalde situaties te zien waar er in werkelijkheid niets is. Echter wel onder bepaalde strikte voorwaarden. Er moet o.a. een bepaalde mate van realisme zijn. Een gezicht op z'n kop wordt veel slechter herkend als zodanig.

Als de hier geposte foto zo geplaatst was, had vrijwel niemand er een gezicht in gezien:



quote:

Meten bij mensen Volgens mij hadden we het over geesten en zoals op de foto hierboven dat er een gezicht te zien is + dat er mensen zijn die er een betere/andere verklaring voor hebben. Het enige wat ik kan opmaken uit het laatste stukje tekst hier is simpel gezegd; dat je mensen test of onderzoekt om te kijken of ze nog wel helemaal helder zijn.
En zelfs dat kan ik er niet echt uit opmaken eigenlijk, maar ik ga er maar vanuit dat je zoiets dergelijks bedoeld.
Wat dit onderzoek betreft heb ik volkomen normale mensen getest. Puur wetenschappelijk onderzoek dus, om te onderzoeken hoe menselijke waarneming werkt op dit gebiedje.

Voorbeeld: je ziet een duidelijk hogere en snellere hersenactiviteit (in de daarvoor specifieke gebieden) op het moment dat je gezichten aanbiedt op een scherm in vergelijking met aanbieden van omgekeerde gezichten en/of andere objecten zoals een schoen.

Hoop dat u het volgt

quote:

Waar precies?

Je trekt eerst wetenschappelijk conclusies mbt bepaalde zaken in twijfel en wil deze niet zomaar klakkeloos overnemen, en vervolgens dat jij "In elk geval wel zeker weet dat er meer is tussen hemel en aarde". Dat is nogal tegenstrijdig -> wetenschappelijke conclusies betwijfel je en iets wat jij 'gelooft' breng je als een onomstotelijk feit zonder enige motivatie. Dat bedoelde ik


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


watery black
Usericon van watery black
Posted 05-09-2007 17:09 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2007 16:13 schreef Gemene Lepel het volgende:
spectre bedoelt dat mensen uit zichzelf ergens iets inzien. Er zijn ook moslims die het woord Allah in een opengesneden courgette zien. Er zijn christenen die Maria zien in een wijnvlek.



of ze zien jezus in een tosti en verkopen die dan voor bakken geld op ebay


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-09-2007 17:11 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2007 17:09 schreef watery black het volgende:
of ze zien jezus in een tosti en verkopen die dan voor bakken geld op ebay


Dat heet geen pareidolia, dat heet slim.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-09-2007 17:12 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2007 17:09 schreef watery black het volgende:
of ze zien jezus in een tosti en verkopen die dan voor bakken geld op ebay
Lach maar, die heb ik daarna wel weer met vette winst doorverkocht!


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-09-2007 17:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2007 17:02 schreef M. het volgende:
Het verbaast me eigenlijk dat dit soort gesprekken in 2007 nog plaatsvinden.

Hopelijk is dat in 2012 dan over!!!


Nee, natuurlijk niet. Weet je hoeveel doomsday voorspellingen de rondte doen (cq. hebben gedaan)? Ik ben bang dat we na 2012 over 2066 o.i.d. zullen horen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-09-2007 17:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2007 16:13 schreef Gemene Lepel het volgende:
En waarom hebben mensen rode ogen op foto's? Zijn we eigenlijk allemaal bezeten door demonen en zien we dat alleen op foto's? Foto's laten soms dingen zien die er helemaal niet zien. Want mijn ogen zijn echt niet rood. Donkergroen.




Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-09-2007 17:17 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2007 17:12 schreef Chelman het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Weet je hoeveel doomsday voorspellingen de rondte doen (cq. hebben gedaan)? Ik ben bang dat we na 2012 over 2066 o.i.d. zullen horen.
Ik zou willen voorstellen dat mensen die zo overtuigd zijn van een doomsday (iedere dag is er wel eentje) beloven zich alsnog van kant te maken, mocht er niks gebeuren.. Blijft het "survival of the fittest"-principe tenminste gehandhaafd

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 05-09-2007 17:26]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


watery black
Usericon van watery black
Posted 05-09-2007 17:23 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2007 17:12 schreef Daops het volgende:
Lach maar, die heb ik daarna wel weer met vette winst doorverkocht!

aaahhhh jij was dat...


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Daops
Usericon van Daops
Posted 05-09-2007 17:29 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2007 17:23 schreef watery black het volgende:
aaahhhh jij was dat...
En ik heb echt niet stiekem aan jezus zitten knagen tussendoor..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen