IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : geesten Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-12-2001 15:51 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

weet je wat een lekker gevoel is, als we het toch even over uittreding mogen hebben.
totaal ontpannen op je bed liggen met je armen uitgespreid en je benen ook. en proberen om al je lichaamsdelen te gelijk te voelen. Het makkelijkste is om te beginnen met je armen. Na een poosje lijkt het of je armen zich los van je echte armen beginnen te raken. heel erg ontspannend.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 03-12-2001 15:52 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Leuk man.

Ik hoop da'k eens een keer in de kroeg een geest tegenkom, Loop je net lekker te spoken, kotst er iemand over/door je heen!

Maar om even serieus te zijn, foto's kunnen nooit bewijs zijn, die zijn altijd te bewerken. (It's my job ya know)


Dit slaat nergens op.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-12-2001 15:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Nog iets, was het al weer bijna vergeten.
2 hele rare dingen mee gemaakt.
1: lang geleden toen ik ongeveer 10 was. Ben ik door een glazen ruit gevallen, ik was over mijn everwichts punt heen, en het voelde of iemand mij terug duwde, gelukkig maar want anders was ik er nu al lang niet meer geweest.
2: ik ben een x bijna gestikt door een gekookt ei in een keer door te slikken en die bleef op z'n beurt in mijn luchtpijp steken niemand deed wat, en het ei vloog na een paar seconden groen aanlopend er op onverklaarbare wijze uit. Mijn ouders vonden dat enger dan dat ik stikte....


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 03-12-2001 22:14 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ik heb altijd een akelig gevoel als ik alleen thuis ben en ik zit op de bank, dan voel ik iemand naar kijken en voel dat er iemand in de buurt is. Dan krijg ik het gewoon benauwd. Dan zeg ik de muziek hard aan doe ik mijn ogen dicht.

Ik heb vaak dat ik weet dat er dingen gaan gebeuren die anderen nog niet weten.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 03-12-2001 22:20 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Tegen dat onbehagelijke gevoel thuis is wel wat te doen. Je kunt het "verdrijven" met kaarsen en wierrook. Ook helpen positive symbolen zoals dolfijnen enzo of kristallen hangen op strategische plekken in je huis of kamer.
Good luck


bla...bla...bla...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-12-2001 22:22 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 december 2001 15:56 schreef Cadaveria het volgende:

2: ik ben een x bijna gestikt door een gekookt ei in een keer door te slikken en die bleef op z'n beurt in mijn luchtpijp steken niemand deed wat, en het ei vloog na een paar seconden groen aanlopend er op onverklaarbare wijze uit. Mijn ouders vonden dat enger dan dat ik stikte....


dat je dat ei in één keer doorslikt vinnik NOG enger eigelijk


Je moeder.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-12-2001 9:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ben gemuteerd stiekum ssssttt....
neen ik wou heb kapot bijten maar tja als je tegelijker tijd wat wil zeggen of zo. kan dat best eens mis gaan


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 04-12-2001 16:27 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2001 22:20 schreef Lady Rose het volgende:
Tegen dat onbehagelijke gevoel thuis is wel wat te doen. Je kunt het "verdrijven" met kaarsen en wierrook. Ook helpen positive symbolen zoals dolfijnen enzo of kristallen hangen op strategische plekken in je huis of kamer.
Good luck


alvast bedankt


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-12-2001 20:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2001 22:20 schreef Lady Rose het volgende:
Tegen dat onbehagelijke gevoel thuis is wel wat te doen. Je kunt het "verdrijven" met kaarsen en wierrook. Ook helpen positive symbolen zoals dolfijnen enzo of kristallen hangen op strategische plekken in je huis of kamer.
Good luck


ik kan meer er niks bij voorstellen om eerlijk te zijn. hoe kan een kaars of wierook nou een eventuele geest wegjagen?? is dit niet puur bijgeloof, net zoals knoflook (alhoewel dat wel erg gezond is)?


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 05-12-2001 20:57 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 3 december 2001 15:51 schreef Cadaveria het volgende:
weet je wat een lekker gevoel is, als we het toch even over uittreding mogen hebben.
totaal ontpannen op je bed liggen met je armen uitgespreid en je benen ook. en proberen om al je lichaamsdelen te gelijk te voelen. Het makkelijkste is om te beginnen met je armen. Na een poosje lijkt het of je armen zich los van je echte armen beginnen te raken. heel erg ontspannend.


Dat is inderdaad een heel ontspannend gevoel.
Ik heb trouwens ook weleens dat als ik half in slaap ben gevallen ik ineens met een schok weer in mijn lichaam terug 'val'. Best een vreemd gevoel.


the only pleasure is pain


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-12-2001 21:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2001 20:57 schreef Vampire_girl het volgende:
Dat is inderdaad een heel ontspannend gevoel.
Ik heb trouwens ook weleens dat als ik half in slaap ben gevallen ik ineens met een schok weer in mijn lichaam terug 'val'. Best een vreemd gevoel.


ik heb dat ook wel eens, inderdaad een raar gevoel!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 05-12-2001 23:27 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2001 20:00 schreef attila_de_hun het volgende:
ik kan meer er niks bij voorstellen om eerlijk te zijn. hoe kan een kaars of wierook nou een eventuele geest wegjagen?? is dit niet puur bijgeloof, net zoals knoflook (alhoewel dat wel erg gezond is)?


Nee het heeft te maken met postive energieën. Ik weet dat heel zweverig klinkt, maar het werkt echt. Als er echte klopgeesten ofzo in je huis zitten dan krijg je ze idd met wierrook niet weg, maar tegen negatieve energieën(vooral van vorige bewoners)werkt het prima


bla...bla...bla...


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 06-12-2001 14:12 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2001 15:51 schreef Cadaveria het volgende:
weet je wat een lekker gevoel is, als we het toch even over uittreding mogen hebben.
totaal ontpannen op je bed liggen met je armen uitgespreid en je benen ook. en proberen om al je lichaamsdelen te gelijk te voelen. Het makkelijkste is om te beginnen met je armen. Na een poosje lijkt het of je armen zich los van je echte armen beginnen te raken. heel erg ontspannend.

Ik kan je dit vertellen, -> ik heb het geprobeert, maar ik voelde opeens alleen nog maar mijn penis. Hoe los ik dat op


God hates us all ! God hates us all !


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 06-12-2001 14:24 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Op zoek gaan naar een vriendin


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 06-12-2001 18:37 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

nog een?


God hates us all ! God hates us all !


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-12-2001 18:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2001 22:20 schreef Lady Rose het volgende:
Tegen dat onbehagelijke gevoel thuis is wel wat te doen. Je kunt het "verdrijven" met kaarsen en wierrook. Ook helpen positive symbolen zoals dolfijnen enzo of kristallen hangen op strategische plekken in je huis of kamer.
Good luck


Ik heb anders gehoord dat geesten niet in kaarsen en kristallen geloven... En nu?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 06-12-2001 19:54 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2001 18:49 schreef Greycloak het volgende:
Ik heb anders gehoord dat geesten niet in kaarsen en kristallen geloven... En nu?


VERHUIZEN


bla...bla...bla...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-12-2001 19:57 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

ff serieus: in Engeland schijnen minder spook-waarnemingen te zijn, sinds de komst van de GSM. Schijnt dat die dingen enorm storen, als je een geest bent...

P.S. Lady Rose: Je caps lock zit vast, denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 06-12-2001 19:59]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 06-12-2001 20:59 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ach wierook en kaarsen ruiken lekker en is gezellig maar volgens mij helpt dat niet echt! ik er bij mij thuis geen baat bij.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-12-2001 22:21 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ghosts, my allies in my crusade against the mobile phone... Fear me and my legions!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-12-2001 9:44 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2001 14:12 schreef Ixl het volgende:
Ik kan je dit vertellen, -> ik heb het geprobeert, maar ik voelde opeens alleen nog maar mijn penis. Hoe los ik dat op

hahahah niet over nagedacht ik heb er geen dus tja, ik denk dat je verder moet vragen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-12-2001 12:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2001 14:12 schreef Ixl het volgende:
Ik kan je dit vertellen, -> ik heb het geprobeert, maar ik voelde opeens alleen nog maar mijn penis. Hoe los ik dat op


gewoon, je handen van je geslachtsdeel afhalen


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 07-12-2001 12:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

duhgh dat had ik ook nog kunnen bedenken


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 09-12-2001 15:10 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik denk dat de geesten de aandacht willen vestigen op dat wat voor hen belangrijk is.
Misschien heb je wel een hele belangrijke paranormale leuter... Kan je met die geest praten door je pik.

"Geest bent u daar?" - Erectie
"Bent u goed?" - Slap
"Bent u dood?" - Erectie...

Etc...



Dit slaat nergens op.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-12-2001 16:38 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

eheheh. geesten. LMAO!
sorry, ik geloof namelijk niet in deze onzin. Hetzelfde gelul als met die graan circels. Mensen denken dat ufo's het doen terwijl er gewoon grappenmakers rondlopen die ze maken. .


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen