IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : geesten Vorige pagina | Volgende pagina
Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 13-12-2002 14:19 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 13 december 2002 14:17 schreef helmet het volgende:
Helaas zijn de meest interessante verhalen ook nog eens persoonlijk waardoor mensen ze niet graag vertellen.


Inderdaad en zeker niet op een forum. Als je dat al eens zou vertellen is het onder 4 ogen aan iemand die je goed kent en vertrouwt.


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 13-12-2002 14:21 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 14:16 schreef pale enchantress het volgende:
wil je daar ook nog over uitbreiden???alsjeblieft?

Hoor nl graag dat soort verhalen


Zie deze quote:

quote:
Posted 13-12-2002 14:17 by helmet (Global-Moderator)
Helaas zijn de meest interessante verhalen ook nog eens persoonlijk waardoor mensen ze niet graag vertellen.



Ik vertel die ervaring enkel aan mensen die
a: de komende 2 uur nix te doen hebben en
b: die ik erop vertrouw dat ze het heel erg serieus nemen, maar er ook enigzins skeptisch over kunnen nadenken. Dus niet meteen zoiets hebben van 'woohoo! Show me!'

Ik kan wel een tipje van de sluier oplichten, en dat is het volgende.

Praktisch mijn hele leven lang zat ik te hopen op een 'magische' gebeurtenis, iets dat voor mij bewees dat er meer is op deze aardbol. Maar toen het eindelijk gebeurde, was ik er een heel stuk minder blij mee als verwacht.
Poltergeists zijn niet zo lief laten we maar zeggen.


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 13-12-2002 14:42 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 14:21 schreef Saphire het volgende:
Zie deze quote:




Ik vertel die ervaring enkel aan mensen die
a: de komende 2 uur nix te doen hebben en
b: die ik erop vertrouw dat ze het heel erg serieus nemen, maar er ook enigzins skeptisch over kunnen nadenken. Dus niet meteen zoiets hebben van 'woohoo! Show me!'

Ik kan wel een tipje van de sluier oplichten, en dat is het volgende.

Praktisch mijn hele leven lang zat ik te hopen op een 'magische' gebeurtenis, iets dat voor mij bewees dat er meer is op deze aardbol. Maar toen het eindelijk gebeurde, was ik er een heel stuk minder blij mee als verwacht.
Poltergeists zijn niet zo lief laten we maar zeggen.
dat kan ik begrijpen,...heb ook al wel persoonlijke ervaringen gehad,en die vertel ik hier ook niet,maar met de andere heb ik natuurlijk geen probleem,...


true disco chick


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-12-2002 14:44 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

als je de verhalen van een ander wilt horen zul je jouw verhaal ook moeten delen, vind ik eigenlijk.


bla...bla...bla...


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 13-12-2002 14:48 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 14:44 schreef Lady Rose het volgende:
als je de verhalen van een ander wilt horen zul je jouw verhaal ook moeten delen, vind ik eigenlijk.




cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 13-12-2002 15:00 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 14:44 schreef Lady Rose het volgende:
als je de verhalen van een ander wilt horen zul je jouw verhaal ook moeten delen, vind ik eigenlijk.
zie enkele pagina's terug
ik ben het met je eens ,maar ik heb degene die ik wou vertellen al verteld

[Dit bericht is gewijzigd door pale enchantress op 13-12-2002 15:02]


true disco chick


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 13-12-2002 15:42 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Ik heb soms het gevoel dat er 1 pijlsnel vertrekt uit mijn onderbroek, is dat normaal



Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 13-12-2002 15:59 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

Lees onderstaande aanwijzingen en volg ze op. Je volume moet wel hard genoeg staan anders is het "gemurmel" niet te horen. Enige concentratie en geduld s vereist; het lukt niet iedereen om in dertig seconden het spook te vinden.

quote:

Apparently the owners of this house had been seeing images and hearing voices for quite a while. They did some research and found that a lady once lived in the house and lost her husband during the civil war. They say that she used to sit at the table and look across the fields in anticipation of her loved one returning home. He never came. So, they say she still waits. They caught this photo (using digital imaging and sound) of what they claim, to be her. This one is wild and a little spooky once you find the ghost in the picture. It took me about 30 seconds to find it, but when you do, it just stands out. Like one of those optical illusions. To
save you some time, concentrate around the table and sort of towards the window
(look closely).

Also, if you have volume, turn it up as you can hear some faint murmurings which they say is the ghost talking. Click on the following link for the picture.



spookhuis




Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 13-12-2002 16:00 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 15:59 schreef Markam het volgende:
Lees onderstaande aanwijzingen en volg ze op. Je volume moet wel hard genoeg staan anders is het "gemurmel" niet te horen. Enige concentratie en geduld s vereist; het lukt niet iedereen om in dertig seconden het spook te vinden.



spookhuis




Oew die's fake, wel heel erg leuk :D


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 13-12-2002 16:24 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Ik schrok me dood, man !! Ik dacht van : Hmmm..... Ik hoor niks, ik schroef het volume effe wat omhoog. Man, wat ben ik geschrokken zeg !!


BLASTBEATS FOREVER


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 13-12-2002 16:26 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

koel he! ik schrok me ook helemaal de tyfus



Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 13-12-2002 16:26 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik heb een tijdje geleden een geest gezien. Bij een vriendin in Groningen. Ik vond het niet eng, eerder vrij normaal. Maar mijn vriendin heeft de hele stad bij elkaar gekrijst.


bla...bla...bla...


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 13-12-2002 16:37 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 16:26 schreef Markam het volgende:
koel he! ik schrok me ook helemaal de tyfus


Nou zo gaaf vondt ik het niet, ik dacht dat ik erin bleef ! En ik nog zo mooi het geluid omhoog gezet, want ik hoorde maar niks, ik zag even later dat ie half open stond!
In één keer een witte flits in mijn gezichtsveld en zweten daarna, echt niet te filmen. Ik ben echt nog nooit zo hard geschrokken


BLASTBEATS FOREVER


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 13-12-2002 16:39 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

Geesten bestaan. Ze zijn net zo echt als jij of ik. Zelf heb ik t een paar keer meegemaakt dat ik heel agressieve geesten tegenkwam: een paar Bokkenrijders, waarvan eentje probeerde mn keel dicht te knijpen, en een ander me uit mn lichaam probeerde te duwen.
Ik weet niet of t al in een ander forum staat, maar ik ben zelf empath (dwz dat ik dingen voel die zijn gebeurd, mn record staat nu op een brand van zo'n 500 jaar geleden) en die gevoeligheid zit in de familie: mn broertje is helderziend en mn zusje is medium (zij kan ook daadwerkelijk geesten zien, wij twee "voelen" ze alleen als ze aanwezig zijn).

T gevoel klopt wel zo'n beetje: Koud, je haren gaan overeind staan, je krijgt knikkende knieën, dat soort dingen.
Tis niet altijd even leuk, zeker niet als je een van die rotzakken tegenkomt...


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 13-12-2002 16:45 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 13 december 2002 16:39 schreef Blackjack het volgende:
Geesten bestaan. Ze zijn net zo echt als jij of ik. Zelf heb ik t een paar keer meegemaakt dat ik heel agressieve geesten tegenkwam: een paar Bokkenrijders, waarvan eentje probeerde mn keel dicht te knijpen, en een ander me uit mn lichaam probeerde te duwen.
Ik weet niet of t al in een ander forum staat, maar ik ben zelf empath (dwz dat ik dingen voel die zijn gebeurd, mn record staat nu op een brand van zo'n 500 jaar geleden) en die gevoeligheid zit in de familie: mn broertje is helderziend en mn zusje is medium (zij kan ook daadwerkelijk geesten zien, wij twee "voelen" ze alleen als ze aanwezig zijn).

T gevoel klopt wel zo'n beetje: Koud, je haren gaan overeind staan, je krijgt knikkende knieën, dat soort dingen.
Tis niet altijd even leuk, zeker niet als je een van die rotzakken tegenkomt...


Sorry hoor, maar ik vlieg hier spontaan in de lach



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-12-2002 16:46 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 december 2002 16:45 schreef Kramy het volgende:
Sorry hoor, maar ik vlieg hier spontaan in de lach
Afgestompt door jarenlange christelijke indoctrinatie...


I'm not being rude. You're just insignificant.


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 13-12-2002 16:49 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 16:45 schreef Kramy het volgende:
Sorry hoor, maar ik vlieg hier spontaan in de lach



Wat mij betreft lach je je scheel, maar ik geef antwoord op een vraag. Als je de dingen meegemaakt heb die ik heb ervaren, zou ik willen weten of je dan nog lacht


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 13-12-2002 16:49 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 13 december 2002 15:59 schreef Markam het volgende:
spookhuis


ik kende hem nog van lollig



Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 13-12-2002 16:52 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

lachen met iets waarvan je bitter weinig afweet is een teken van angst, onbegrip en in je zelf in de knoop liggende gevoelens waar je niet aan uitgeraakt. M.a.w. denkmantel voor angst en frustratie.

typisch christelijk

(sorry, kon het niet laten)


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 13-12-2002 16:57 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 16:52 schreef Mortanius het volgende:
lachen met iets waarvan je bitter weinig afweet is een teken van angst, onbegrip en in je zelf in de knoop liggende gevoelens waar je niet aan uitgeraakt. M.a.w. denkmantel voor angst en frustratie.

typisch christelijk

(sorry, kon het niet laten)



NIet onaardig geformuleerd


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 13-12-2002 16:59 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Whahhaa wat een reacties. Denk je nou echt dat dat aan geesten ofzo ligt!? ik krijg ook wel eens een vage koude rilling ofzo over mijn rug terwijl ik in een warme tot hete omgeving zit, maar dan ga ik toch ook niet meteen aan geesten liggen denken ofzo.
Al die onzin over geesten is gewoon door de mens verzonnen, en het zou dus wel heel toevallig zijn als dat die dingen dan ook echt allemaal op die manier bestaan. BTW ik hoor hier van iedereen die in geesten gelooft en er zogenaamd mee te maken gehad heeft andere soort verhalen over ze, dus het is allemaal iets anders. En als ik dan zo'n verhaal leest dan schiet ik in de lach ja

Ennuh het is wel heel erg zielig als je mij nu voor dom uit wil maken omdat ik in de kerk ingeschreven sta terwijl je zelf in geesten gelooft

Denk eens na zeg



Kramy
Usericon van Kramy
Posted 13-12-2002 17:01 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 13 december 2002 16:52 schreef Mortanius het volgende:
lachen met iets waarvan je bitter weinig afweet is een teken van angst, onbegrip en in je zelf in de knoop liggende gevoelens waar je niet aan uitgeraakt. M.a.w. denkmantel voor angst en frustratie.

typisch christelijk

(sorry, kon het niet laten)


angst!? voor iets waar je niet in gelooft? Wow dat is knap! ik schijt in mijn broek zeg daarom lach ik ook zo hard maar ja dat had jij natuurlijk allang door

ennuh, ik heb geen enkele angst/frustratie/in de knoop liggende gevoelens op het moment dus lul niet



Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 13-12-2002 17:06 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

[quote]Op 13 december 2002 16:59 schreef Kramy het volgende:
BTW ik hoor hier van iedereen die in geesten gelooft en er zogenaamd mee te maken gehad heeft andere soort verhalen over ze, dus het is allemaal iets anders. En als ik dan zo'n verhaal leest dan schiet ik in de lach ja
_____________________________________

Ik dacht ook niet dat jij die eerste vraag had gesteld? Als t je niet interesseert of als je er niet in gelooft, hoef je toch niet te reageren?
______________________________________


Ennuh het is wel heel erg zielig als je mij nu voor dom uit wil maken omdat ik in de kerk ingeschreven sta terwijl je zelf in geesten gelooft
________________________________________

Ik geloof niet dat ik je voor dom heb uitgemaakt. Ik zeg alleen dat je niet moet denken dat ik hier onzin sta te verkopen. Wat ik heb meegemaakt is echt, en ik ben niet de enige die het mee heeft gemaakt. Ik nodig je uit om eens een keer langs te komen, dan kun je zelf kijken of ik uit mn nek lul of niet.
BTW. Geesten hebben niks met de kerk te maken.


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 13-12-2002 17:09 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

geloven jullie dat geesten je dromen kunnen beinvloeden?


true disco chick


Blackjack
Ja bakker...
Usericon van Blackjack
Posted 13-12-2002 17:09 by Blackjack Wijzig reactieProfiel van BlackjackQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 17:09 schreef pale enchantress het volgende:
geloven jullie dat geesten je dromen kunnen beinvloeden?


Ja


Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen