IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel IX Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-04-2005 11:33 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-04-2005 11:34 by Iskariot Profiel van Iskariot

CDA wil aso's in containerwoningen

Uitgegeven: 25 april 2005 10:25
DEN HAAG - Regeringspartij CDA wil huurders die ernstige overlast opleveren, gedwongen laten verhuizen naar een containerwoning buiten de stad. Het CDA-Tweede-Kamerlid Sterk gaat hierover een wetsvoorstel indienen. Gemeenten en maatschappelijke instellingen zouden gezamenlijk moeten zorgen voor goede begeleiding van de asociale huurders.

Als ze hun leven hebben gebeterd, zouden ze weer naar een normaal huis kunnen terugkeren. Een aantal gemeenten in Nederland beschikt al over de 'laatste kans woningen'. Maar volgens Sterk zijn lang niet alle gemeenten zover. PvdA en VVD waren maandagochtend nog niet bereikbaar voor een reactie op het CDA-plan.


Hahahaha, zo'n belachelijk plan dat het eigenlijk wel weer goed is


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-04-2005 11:34 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

En daar gaan ze weer! II


UWV helpt allochtone vrouwen in de WAO aan baan

AMSTERDAM - Uitkeringsinstantie UWV heeft succes met een nieuwe methode om laagopgeleide allochtone vrouwen in de WAO aan een baan te helpen. Dat heeft de uitvoerder van de WW en de WAO maandag gezegd.

In een proef plaatste het UWV tot nu toe 20 procent van de 93 deelnemers in een baan. De organisatie verwacht uiteindelijk 35 procent van de vrouwen aan de slag te helpen.




"Zonder deze nieuwe methode komt slechts 6,5 procent van de arbeidsongeschikte allochtone vrouwen met een lage opleiding weer aan het werk. Aan de hand van resultaten uit de proef gaat UWV de nieuwe methodiek landelijk invoeren", zegt de uitkeringsinstantie. De proef wordt gehouden in Groningen, Hengelo en Venlo.

Volgens het UWV leven veel laagopgeleide allochtone vrouwen in een sociaal isolement, omdat ze vaak slecht Nederlands spreken. De uitkeringsinstantie probeert het isolement te doorbreken door ze korte taal- en werkstages te bieden.

De allochtone vrouwen met een arbeidshandicap gaan gemakkelijker weer aan het werk, als hun partner bij de begeleiding naar een baan betrokken wordt, heeft het UWV ondervonden. De steun van het gezin blijkt erg belangrijk voor de doelgroep. De begeleiding door het UWV vindt in de nieuwe methode daarom niet alleen op kantoor maar ook thuis plaats.



En als je nou een autochtone man bent zonder baan??

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 25-04-2005 11:35]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-04-2005 13:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

die vrouwen toch ook altijd, terug sturen naar hun land van herkomst zou ik zeggen:

Man mishandeld door echtgenote

De politie heeft een 40-jarige vrouw uit Dieren aangehouden nadat ze haar man had mishandeld. De politie heeft de vrouw aangehouden op basis van "huiselijk geweld".

De echtgenoot, een 48-jarige man, zocht hulp bij de politie nadat hij bij een schermutseling in huis licht gewond raakte. Daarop vluchtte hij het huis uit. Gewaarschuwde agenten gingen naar zijn huis om de 40-jarige Dierense daar aan te houden. Bij haar aanhouding verzette de vrouw zich tegen de agenten door te schoppen en te bijten.

De man van de agressieve vrouw deed aangifte tegen haar omdat zij hem zou hebben gekrabd en gebeten en enkele kopstoten had gegeven . De vrouw is voor verhoor ingesloten.



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-04-2005 15:13 by Iskariot Profiel van Iskariot

Winkelcentrum weert 'hangouderen'

Uitgegeven: 26 april 2005 14:09
OUDE PEKELA - Groepjes verveelde 'hangouderen' die het winkelend publiek nauwlettend in de gaten houden. De ondernemers van winkelcentrum De Helling in het Groningse Oude Pekela waren ze meer dan zat. En dus heeft de gemeente Pekela, waar het dorpje onder valt, een samenscholingsverbod voor bejaarden ingesteld.

Volgens een woordvoerder van de gemeente waren de overwegend mannelijke hangouderen niet alleen een bron van overlast voor de winkeliers, maar waren ze ook het winkelend publiek een doorn in het oog. "In een dorp waar iedereen elkaar kent, is het niet prettig als er continu in je winkelwagentje wordt gekeken", aldus de zegsman dinsdag. Klik hier !

Ook zouden de bejaarden met regelmaat al dan niet grappige opmerkingen naar de bezoekers van het winkelcentrum hebben gemaakt. Winkeliers stoorden zich vooral aan het feit dat de rondhangende ouderen het zicht op hun etalages ontnamen.

De gemeente heeft bij iedere ingang van het winkelcentrum borden opgehangen waarop de nieuwe huisregel valt te lezen. Senioren die het verbod negeren, worden door de politie weggestuurd. "Als ze dan nog niet luisteren, riskeren ze een boete."


Die ouderen ook altijd


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-04-2005 15:22 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 26 april 2005 15:13 schreef Iskariot het volgende:
Winkelcentrum weert 'hangouderen'

. "In een dorp waar iedereen elkaar kent, is het niet prettig als er continu in je winkelwagentje wordt gekeken", aldus de zegsman dinsdag. Klik hier !

O
hahaha.. ik vind het zooooo vervelend dat er in mijn winkelwagentje wordt gekeken..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 26-04-2005 15:28 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

Mevrouw Teunissen koopt wel heel veel wcpapier tegenwoordig



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 26-04-2005 15:31 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Wat een gezeur, laat die mensen nou hangen, waar ik eerst woonde hadden ze juist speciaal voor de oudjes bankjes neergezet om te 'hangen'.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 26-04-2005 15:35 by Nameless shadow Profiel van Nameless shadowhttp://jeroendekker.com

In de middeleeuwen hadden ze vlak bij de poort buiten de stad een speciale plek waar mensen konden 'hangen', daar kwamen zelfs mensen op af!



Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 26-04-2005 18:23 by Spuitpoep Profiel van Spuitpoep

Schokkende ontdekking nieuwe reeks "Temptation Island".
------------------------------------------------------------ --------------------

Dit deze morgen opvallend doorgenomend in e achterkrant van Het Belang van Limburg

Amsterdam - Tot ieders verbazing is de recentste en voorlopig laatste reeks van de top VT4 reeks "Temptation Island" op een drama geindigd waneer verleidster Irma uit Nederland positief getest werd op het HIV-virus. Al snel gaf ze met groot betreur toe dat ze onveilige seks had met ruim 6 van de vrijgezelle mannen die ze liever anoniem wezen te blijven. "Ik had er geen benul van en kwam tot de schokkende ontdekking toen ik bloed wilde geven bij een lokaal goed doel" zegt de Nederlandse die momenteel als bediende werkt in een restaurant te Amsterdam. De 6 mannen zijn op de hoogte gebracht en zullen binnenkort zelf een HIV-test ondergaan.




HEEFT IEMAND HIER WEET VAN????????




:p


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-04-2005 18:25 by kwelgeest Profiel van kwelgeest



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 26-04-2005 18:28 by Spuitpoep Profiel van Spuitpoep

is hier iemand die deze krant leest


:p


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-04-2005 18:30 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Limburgs belang? Dagelijks!

















Trouwens: Hoezo? Heb jij haar ook een beurt gegeven?

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 26-04-2005 18:30]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-04-2005 18:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Jammer dat het bericht niet klopt ...

Bij de vrijgezelle dames (de verleidsters dus) zijn maar 4 kerels ...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-04-2005 18:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 25 april 2005 11:34 schreef Leviathanica het volgende:
En daar gaan ze weer! II


UWV helpt allochtone vrouwen in de WAO aan baan

AMSTERDAM - Uitkeringsinstantie UWV heeft succes met een nieuwe methode om laagopgeleide allochtone vrouwen in de WAO aan een baan te helpen. Dat heeft de uitvoerder van de WW en de WAO maandag gezegd.

In een proef plaatste het UWV tot nu toe 20 procent van de 93 deelnemers in een baan. De organisatie verwacht uiteindelijk 35 procent van de vrouwen aan de slag te helpen.




"Zonder deze nieuwe methode komt slechts 6,5 procent van de arbeidsongeschikte allochtone vrouwen met een lage opleiding weer aan het werk. Aan de hand van resultaten uit de proef gaat UWV de nieuwe methodiek landelijk invoeren", zegt de uitkeringsinstantie. De proef wordt gehouden in Groningen, Hengelo en Venlo.

Volgens het UWV leven veel laagopgeleide allochtone vrouwen in een sociaal isolement, omdat ze vaak slecht Nederlands spreken. De uitkeringsinstantie probeert het isolement te doorbreken door ze korte taal- en werkstages te bieden.

De allochtone vrouwen met een arbeidshandicap gaan gemakkelijker weer aan het werk, als hun partner bij de begeleiding naar een baan betrokken wordt, heeft het UWV ondervonden. De steun van het gezin blijkt erg belangrijk voor de doelgroep. De begeleiding door het UWV vindt in de nieuwe methode daarom niet alleen op kantoor maar ook thuis plaats.



En als je nou een autochtone man bent zonder baan??
Dan mag je thuis gaan zitten en dan moet je je bek houden als Fatima komt aanzeiken dat ze het zo zwaar heeft met haar zware werk als legedozenuitpakster


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 26-04-2005 18:33 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Maar heeft de snol nou aids of niet?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 26-04-2005 18:33 by Spuitpoep Profiel van Spuitpoep

niet sluttie genoeg. denk ik , hoe ziet die er eigenlijk uit, dat HIV-besmestend 6pakster



*huiver*


het zouden 6 mannelijke vrijgezellen zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Spuitpoep op 26-04-2005 18:34]


:p


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 26-04-2005 18:34 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ieww..


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-04-2005 18:36 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 26 april 2005 18:33 schreef Spuitpoep het volgende:
het zouden 6 mannelijke vrijgezellen zijn
Dan klopt het al helemaal van geen kant aangezien zij één van de vrijgezelle dames is die bij de mannen die een relatie denken te hebben op het eiland zit ...

Limburgse kranten moeten zich houden tot het verslaan van schijtende vleermuizen en eindelozen grotten en verder de dop op de pen houden.


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 26-04-2005 18:36 by Spuitpoep Profiel van Spuitpoep

niks op teletekst...

misschien heeft ze kanker ipv aids?


:p


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-04-2005 18:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

.. aan de kop te zien is het een door downsyndroom gemuteerde versie van HIV


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 26-04-2005 18:41 by Spuitpoep Profiel van Spuitpoep

Hey! what's wrong with you,
you're looking kind of Down to me






:p


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-04-2005 18:42 by Chelman Profiel van Chelman

Lelijk wijf





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 26-04-2005 18:43 by Spuitpoep Profiel van Spuitpoep

haar naveldildo geeft af


:p


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-04-2005 13:22 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Ouderenfonds pleit voor 'bejaardenhangplekken'

Uitgegeven: 27 april 2005 13:01
Laatst gewijzigd: 27 april 2005 13:02

OUDE PEKELA/BUNNIK - Het Nationaal Fonds Ouderenhulp pleit voor speciale hangplekken voor bejaarden. Deze 'hang-outs', zoals het fonds ze noemt, moeten vereenzaming en verveling van bejaarden voorkomen, aldus directeur J. Romme van het fonds woensdag.

Het ouderenfonds komt met het plan nadat de Groningse gemeente Oude Pekela deze week in een lokaal winkelcentrum een samenscholingsverbod voor hangouderen had ingesteld.


Groepjes verveelde bejaarden zochten elkaar in het centrum op en hielden daar de bezoekers nauwlettend in de gaten. Dit tot grote ergernis van zowel de ondernemers als het winkelend publiek.



Het moet echt niet gekker worden in dit land ...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen