IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel IX Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 13-03-2005 18:46 by invictis Profiel van invictis

yep ik zeik graag wannabewijzneuzen af


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-03-2005 18:48 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

en ik zeik graag mensen af die niets te zeggen hebben en die zich liever bezig houden met de nutteloze dingen des levens.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


invictis
Usericon van invictis
Posted 13-03-2005 18:49 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 13 maart 2005 18:48 schreef ElitE het volgende:
en ik zeik graag mensen af die niets te zeggen hebben en die zich liever bezig houden met de nutteloze dingen des levens.


dan heb je aan ghouliette een goeie, enjoy


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-03-2005 18:49 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-03-2005 19:59 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 maart 2005 18:46 schreef invictis het volgende:
yep ik zeik graag wannabewijzneuzen af

he goed gevonden joh!! *porbeert te klappen maar handen raken elkaar steeds net niet*


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-03-2005 20:01 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

Wat is die Wilders toch een sneuo


invictis
Usericon van invictis
Posted 13-03-2005 20:04 by invictis Profiel van invictis

nieuwe minister president ghegheghe , berg jij je dan maar


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 13-03-2005 20:12 by Jezebel Profiel van Jezebel

quote:
Op 13 maart 2005 20:04 schreef invictis het volgende:
nieuwe minister president ghegheghe , berg jij je dan maar


Nou, dat dacht ik dus niet. Volgens de laatste opiniepeilingen is hij naar 4 zetels gezakt.

"Ik ben niet tegen de Islam, ik ben tegen de uitwasemingen van de Islam.
Ik ben niet tegen kleurspoeling, ik ben tegen de uitwasemingen van kleurspoelingen."

*sorry*



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 13-03-2005 20:13 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Kleuter schiet 2-jarig broertje neer

Een vierjarige kleuter uit Houston in Texas heeft zaterdag met een pistool van zijn moeder zijn jongere broertje neergeschoten. De vierjarige was boos geworden op de peuter, en had vervolgens uit de slaapkamer van zijn moeder het wapen gehaald en tegen het hoofd van zijn broer gezet.

Mogelijk dacht het jongetje dat hij te maken had met een speelgoedpistool. De moeder had het vuurwapen in huis gehaald omdat er regelmatig werd ingebroken in de buurt. De peuter ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis.




Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-03-2005 20:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Prachtig man, dat domme Amerikaanse wetje wat zegt dat je wapens rond mag laten slingeren!

Ze mogen die wet wel wat losser maken, er zijn nog teveel Amerikanen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-03-2005 20:15 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 maart 2005 20:12 schreef Jezebel het volgende:
Nou, dat dacht ik dus niet. Volgens de laatste opiniepeilingen is hij naar 4 zetels gezakt.

"Ik ben niet tegen de Islam, ik ben tegen de uitwasemingen van de Islam.
Ik ben niet tegen kleurspoeling, ik ben tegen de uitwasemingen van kleurspoelingen."

*sorry*

Ja, net zoals de christenen, ik ben net tegen homo's als ze maar geen sex met andere mannen hebben


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 13-03-2005 20:25 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Tikfoutje leidt tot paniek

Wat een tikfoutje al niet kan veroorzaken. Een website van het Amerikaanse congres meldde dat de Verenigde Staten in de jaren zestig kernproeven uitvoerde in 'Sudan'. De geschrokken minister van Buitenlandse Zaken van het Afrikaanse land gelastte vervolgens onmiddelijk een onderzoek naar het bericht.

Soedan, dat voor grote delen bestaat uit woestijn, zou in de jaren vijftig en zestig vermoedelijk als ideaal zijn gezien voor kernproeven, die toen nog voornamelijk bovengronds plaatsvonden. De VS testten echter niet in Afrika, maar in Sedan, in de Amerikaanse staat Nevada. Amerikaanse diplomaten konden de Soedanese regering geruststellen en boden hun verontschuldigingen aan voor de verwarring.




Iedereen heeft recht op mijn mening.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-03-2005 20:33 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 13 maart 2005 20:15 schreef ghoulliette het volgende:
Ja, net zoals de christenen, ik ben net tegen homo's als ze maar geen sex met andere mannen hebben


Dat is toch ook gewoon smerig?!

Leuke reclame heeft dat Slam FM trouwens.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 13-03-2005 22:02 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Was dit al gepost?

Hoogervorst wil kijken naar 'vet-tax' 13-03-'05

Minister Hoogervorst van Volksgezondheid is bereid om te onderzoeken of er belasting kan worden geheven op vet voedsel. Hij verklaarde dat in het programma Buitenhof in reactie op kritiek van de Raad voor de Volksgezondheid. Hoogervorst denkt overigens dat een 'vet-tax' moeilijk te realiseren is.

Voorzitter Sanders van die raad zei in Buitenhof dat campagnes om kinderen minder vet te laten eten weliswaar lovenswaardig zijn, maar weinig zoden aan de dijk zetten. De overheid lanceert dezer dagen een spotje van Postbus 51.

Sanders pleitte voor accijnsverhogingen op allerlei vette producten. Hij vergeleek met het accijnzen op tabak en alcohol. Die hebben volgens hem bijgedragen aan de vermindering van het roken en drinken.

Staatssecretaris Ross zei twee jaar geleden al weinig voor een 'vet-tax' te voelen. Ook Unilever-baas Burgmans heeft zich al tegenstander van een 'vet-tax' getoond. Volgens hem was de prijsverhoging op tabak ook geen succes.


Ja hoor. Kan ik een beetje belasting gaan betalen, omdat dikzakken niet van de patat etc af kunnen blijven.

edit: link

http://www.nos.nl/nieuws/artikelen/2005/3/13/hoogervorstwilkijkennaarvettax.html

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 13-03-2005 22:06]



invictis
Usericon van invictis
Posted 13-03-2005 22:04 by invictis Profiel van invictis

friet


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 13-03-2005 22:05 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Whatever.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-03-2005 22:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Maar wat is een vet product? In ong 99% van alle producten zit ene vorm van vet ... gewoon weer een manier van de regering om geld te verdienen aan de burger ...


Lies
Usericon van Lies
Posted 13-03-2005 22:13 by Lies Profiel van Lies

quote:
Op 13 maart 2005 22:12 schreef Jenje het volgende:
gewoon weer een manier van de regering om geld te verdienen aan de burger ...
Ham- of cheese-?


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-03-2005 22:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 13 maart 2005 22:13 schreef Lies het volgende:
Ham- of cheese-?


Quarter Pounder


*die dus ook wel weer duurder zal gaan worden*

Welke partij is tegen?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-03-2005 22:16 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 13 maart 2005 22:12 schreef Jenje het volgende:
Maar wat is een vet product? In ong 99% van alle producten zit ene vorm van vet ... gewoon weer een manier van de regering om geld te verdienen aan de burger ...
Van de andere kant is het een inconsequent beleid om de rokers en drinkers wel te bestraffen op hun ongezonde gedrag en de eters van vet niet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-03-2005 22:17 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

zitten tabac/nicotine en alcohol in de schijf van 5?


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-03-2005 22:17 by aerodis Profiel van aerodis

Tja, probleem is dat je bij eten (bijna) niet aan het verorberen van vet ontkomt. Dus zoals Jenje al zei: Waar trek je de grens?

Even de tekst lezen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-03-2005 22:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 13 maart 2005 22:17 schreef ghoulliette het volgende:
zitten tabac/nicotine en alcohol in de schijf van 5?


Alcohol kan wel .. daar bier gemaakt wordt met granen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-03-2005 22:18 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 maart 2005 22:02 schreef Oud Vuil het volgende:
Was dit al gepost?

Hoogervorst wil kijken naar 'vet-tax' 13-03-'05

Minister Hoogervorst van Volksgezondheid is bereid om te onderzoeken of er belasting kan worden geheven op vet voedsel. Hij verklaarde dat in het programma Buitenhof in reactie op kritiek van de Raad voor de Volksgezondheid. Hoogervorst denkt overigens dat een 'vet-tax' moeilijk te realiseren is.

Voorzitter Sanders van die raad zei in Buitenhof dat campagnes om kinderen minder vet te laten eten weliswaar lovenswaardig zijn, maar weinig zoden aan de dijk zetten. De overheid lanceert dezer dagen een spotje van Postbus 51.

Sanders pleitte voor accijnsverhogingen op allerlei vette producten. Hij vergeleek met het accijnzen op tabak en alcohol. Die hebben volgens hem bijgedragen aan de vermindering van het roken en drinken.

Staatssecretaris Ross zei twee jaar geleden al weinig voor een 'vet-tax' te voelen. Ook Unilever-baas Burgmans heeft zich al tegenstander van een 'vet-tax' getoond. Volgens hem was de prijsverhoging op tabak ook geen succes.


Ja hoor. Kan ik een beetje belasting gaan betalen, omdat dikzakken niet van de patat etc af kunnen blijven.

edit: link

http://www.nos.nl/nieuws/artikelen/2005/3/13/hoogervorstwilkijkennaarvettax.html

Het principe is dus wel de gebruiker betaald als ik het goed lees. Dus de dikkies moeten meer geld betalen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-03-2005 22:19 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 13 maart 2005 22:18 schreef Jenje het volgende:
Alcohol kan wel .. daar bier gemaakt wordt met granen

en suikers.... oke...

Alcohol mag blijven


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen