IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinning, onzinnig, heerschend en droevig nieuws. Deel IX Vorige pagina | Volgende pagina
Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 10-05-2005 20:43 by Spuitpoep Profiel van Spuitpoep

zo'n herrie om een paar hondjes...


:p


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-05-2005 21:38 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 10 mei 2005 20:00 schreef Jenje het volgende:
Wat gebruikt die sensatiepartij toch weer belachelijke beelden om zieltjes te winnen.


Het is niet eens van de SP zelf denk ik.

Zelfs ik schat Marijnissen hoger in dan het verspreiden van onwaarheden over de grondwet. (alhoewel...).

Dit is natuurlijk een truc waarvoor enkel iemand die behoorlijk nat achter de oren is, en toch niet mag stemmen, zal vallen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-05-2005 22:08 by M. Profiel van M.

quote:
Op 10 mei 2005 19:10 schreef CurseOfDeath het volgende:




Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-05-2005 0:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

de nederlandsche wet is toch niet anders dan dat wetsartikel

ik stem tegen de nieuwe grondwet omdat ik de samenwerking te ver vind gaan, ik ben tegen veel verdere 'politieke' samenwerking die leid tot het verliezen van macht in eigen land.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-05-2005 16:37 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

goed plan

DEN HAAG - Het kabinet gaat Antilliaanse jongeren die hier voor overlast zorgen, keihard aanpakken.


Jonge Antillianen die hier worden veroordeeld kunnen van de rechter straks als bijkomende straf een enkeltje naar de Antillen opgelegd krijgen. Ook worden andere Antilliaanse jongeren ontmoedigd naar ons land te komen. Dat staat in de toelatings- en terugkeerregeling voor Antilliaanse jongeren van minister Verdonk (Integratie), waar de meeste betrokken bewindslieden en minister-president Balkenende achter de schermen inmiddels al overeenstemming over hebben bereikt. Overmorgen worden de plannen officieel besproken in de ministerraad.

Zonder pardon

Onderdeel van het pakket harde maatregelen is dat een Antilliaan onder de achttien jaar die hier naar toekomt, straks moet aantonen dat hij of zij een Nederlandse voogd heeft. Deze voogd moet voor de jongere zorgen en is ook volledig verantwoordelijk voor hem of haar. Als de minderjarige dat bij binnenkomst niet kan bewijzen, dan wordt hij zonder pardon op het vliegtuig terug naar de Antillen gezet.

Ook Antilliaanse jongeren tussen de 18 en 24 jaar die niet aan de zogenoemde sociale vormingsplicht hebben voldaan op bijvoorbeeld Curaçao, worden niet tot Nederland toegelaten. Als zij bij aankomst op Schiphol niet aan kunnen tonen dat zij dit leer- en werktraject hebben gevolgd, worden zij op het eerste beste vliegtuig terug naar huis gezet.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-05-2005 17:02 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

wat leven we toch in een teringland. dat die christenkwezels nog enige mate van invloed hebben is ongelooflijk. dat het een domme kutreclame is, daar ga ik mee akoord maar dat men zich er aanstoort omdat het godslastering zou zijn . alle fundamentalistische religieuzen zijn gefrusteerde rukkers die hun overtollige energie maar eens in nuttige dingen moeten gaan steken.

'Hand van God' voorlopig van de buis

Uitgegeven: 10 mei 2005 15:38

AMSTERDAM - Telecombedrijf Versatel zendt de commercial 'Hand van God' de komende twee weken niet meer uit in afwachting van de uitspraak van de Reclame Code Commissie (RCC). In Amsterdam vond dinsdag een hoorzitting van de commissie plaats naar aanleiding van klachten over de reclamespot. De ChristenUnie overhandigde daarbij bijna 1100 handtekeningen aan Versatel en de RCC.

De commissie ontving vanaf de eerste uitzenddatum op 18 april 213 klachten over de reclame voor een supersnelle adsl-verbinding met het exclusieve aanbod voor rechtstreekse uitzendingen van het eredivisievoetbal. In de commercial tikt de 'Hand van God' een doelpoging van Feyenoorder Romeo Castelen binnen. De klagers noemden het spotje kwetsend voor gelovigen. De ChristenUnie verzamelde tot dinsdagmiddag al 1100 handtekeningen tegen de reclame.


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-05-2005 17:03]


Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 11-05-2005 17:04 by Maledictus XVI Profiel van Maledictus XVI

Wanneer gaat er nu iemand eens een klacht wegens discriminatie of iets soortgelijks indienen tegen één of ander geloof...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-05-2005 17:06 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

en nu we het toch over religieuzen hebben:

Doden bij rellen na misbruik koran

In Afghanistan zijn bij hevige rellen in de stad Jalalabad ten minste vier doden en vijftig gewonden gevallen. Woedende Afghanen betoogden er op straat nadat bekend werd dat op gevangenenkamp Guantanamo Bay de koran ontheiligd zou worden.

De Amerikaanse en Afghaanse militairen ter plaatse slaagden er niet in te voorkomen dat het gebouw van de Verenigde Naties bestormd werd. Ook gebouwen van westerse hulporganisaties moesten het ontgelden.

Eerder deze week publiceerde het blad Newsweek een artikel over Guantanamo Bay, waar al-Qaeda- en Taliban-gevangenen worden vastgehouden. Daar zou tijdens een verhoor een exemplaar van de koran door de plee gespoeld zijn.


Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 11-05-2005 17:07 by Maledictus XVI Profiel van Maledictus XVI

quote:


Eerder deze week publiceerde het blad Newsweek een artikel over Guantanamo Bay, waar al-Qaeda- en Taliban-gevangenen worden vastgehouden. Daar zou tijdens een verhoor een exemplaar van de koran door de plee gespoeld zijn.



Die ondervragingsrituelen dezer dagen... onmenselijk...

Ik zou er toch eens goed mijn gat aan afgeveegd hebben. Mocht het een Westerse druk zijn weleenswaar.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-05-2005 17:08 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 mei 2005 17:04 schreef Maledictus XVI het volgende:
Wanneer gaat er nu iemand eens een klacht wegens discriminatie of iets soortgelijks indienen tegen één of ander geloof...


Als de reacties nu van feyenoordfans was gekomen had ik het wel geloofd, ook al is iedere goal door dit team alleen maar logisch te verklaren door goddelijke interventie gezien de kwaliteit van de "spelers" daar.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-05-2005 17:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 mei 2005 17:07 schreef Maledictus XVI het volgende:
Die ondervragingsrituelen dezer dagen... onmenselijk...

Ik zou er toch eens goed mijn gat aan afgeveegd hebben. Mocht het een Westerse druk zijn weleenswaar.


nou, je moet eens ondervraagd worden in een of ander midden oostenland. Geef mij dan maar als pressiemiddel dat ze een koran of een bijbel door de plee spoelen. Liever dat dan stroom op mijn testikels of uitgetrokken nagels of...


Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 11-05-2005 17:10 by Maledictus XVI Profiel van Maledictus XVI

True!

Wel team heeft nu iemand met familienaam Goor als kapitein, dat moet Feyenoord zijn.

Wat doen ze dan met de goal van Maradona in Argentinië? Blasfemie?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-05-2005 17:13 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 11 mei 2005 17:02 schreef attila_de_hun het volgende:
wat leven we toch in een teringland. dat die christenkwezels nog enige mate van invloed hebben is ongelooflijk. dat het een domme kutreclame is, daar ga ik mee akoord maar dat men zich er aanstoort omdat het godslastering zou zijn . alle fundamentalistische religieuzen zijn gefrusteerde rukkers die hun overtollige energie maar eens in nuttige dingen moeten gaan steken.



Elke groep mag gaan klagen over wat zij wel en niet aanstootgevend vinden, zo ook de christenen. Waarom zouden zij uitgesloten moeten zijn van het klaagrecht terwijl homoorganisaties/multiculti organisaties/andere idealistische organisaties ook allerlei TV uitingen volgen en, indien zij het noodzakelijk achten, erover klagen (ook vaak met succes)?



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-05-2005 17:14 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 11 mei 2005 17:08 schreef attila_de_hun het volgende:
Als de reacties nu van feyenoordfans was gekomen had ik het wel geloofd, ook al is iedere goal door dit team alleen maar logisch te verklaren door goddelijke interventie gezien de kwaliteit van de "spelers" daar.


Jij volgt het voetbal blijkbaar niet echt knul. Als je dat deed dan wist je dat Feyenoord's probleem zich niet rondom de voorhoede en de aanval concentreren (meest productieve team van de competitie) en ook niet rondom de kwaliteit van de spelers.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2005 17:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hmm Chellie is me voor ..

Dit geval heeft in principe niet eens wat te maken met de christelijke factor ... als jij genoeg medetegenstaders van een reclame achter je kunt krijgen kun je ook een hoorzitting aanvragen en dan zal de reclame ook van het beeld verdwijnen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-05-2005 17:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 mei 2005 17:14 schreef Chelman het volgende:
Jij volgt het voetbal blijkbaar niet echt knul. Als je dat deed dan wist je dat Feyenoord's probleem zich niet rondom de voorhoede en de aanval concentreren (meest productieve team van de competitie) en ook niet rondom de kwaliteit van de spelers.


voldoende om te weten dat ik feyenoord een ongelooflijk kutteam vind knul.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 11-05-2005 17:41 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 11 mei 2005 17:14 schreef Chelman het volgende:
Jij volgt het voetbal blijkbaar niet echt knul. Als je dat deed dan wist je dat Feyenoord's probleem zich niet rondom de voorhoede en de aanval concentreren (meest productieve team van de competitie) en ook niet rondom de kwaliteit van de spelers.


Aan de voorhoede ligt het inderdaad niet, de kwaliteit van de spelers is over het algemeen ook goed alleen van enige organisatie in het veld in compleet geen sprake. Het 'team' (team is in deze context wellicht niet het juiste woord) hangt als los zand aan elkaar *einde commentaar van voetbalkenner Jebes*


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2005 17:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Boeit het? Voetbal blijft een stupide spel wat over het algemeen alleen maar voor overlast en hoge kosten zorgt


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-05-2005 17:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 mei 2005 17:15 schreef Jenje het volgende:
Hmm Chellie is me voor ..

Dit geval heeft in principe niet eens wat te maken met de christelijke factor ... als jij genoeg medetegenstaders van een reclame achter je kunt krijgen kun je ook een hoorzitting aanvragen en dan zal de reclame ook van het beeld verdwijnen


jij(en sjel) hebben wel een punt maar ik vind dat je gewoon voorzichtig moet zijn met het toekennen van gunsten of met toegevingen op basis van het kwetsen van een godsdienst. ten eerste de impact heeft altijd gevolgen voor de niet-religieuzen(stel datik met plezier naar deze reclame keek, wordt ik dan niet dwarsgezeten?). ten tweede godsdienst is gebaseerd op aannamen terwijl andere belangenorganizaties vaak met punten komen die in principe te meten zijn(en te controleren) ook al is het natuurlijk niet altijd makkelijk(het meten van discrimatie).


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 11-05-2005 17:45 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 11 mei 2005 17:43 schreef Jenje het volgende:
Boeit het? Voetbal blijft een stupide spel wat over het algemeen alleen maar voor overlast en hoge kosten zorgt


Wat betreft de hoge kosten en overlast (hoewel overlast niet altijd veroorzaakt wordt) ben ik het met je eens. Maar een stupide spel vind ik het zeker niet


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 11-05-2005 17:45 by Maledictus XVI Profiel van Maledictus XVI

quote:
Op 11 mei 2005 17:43 schreef Jenje het volgende:
Boeit het? Voetbal blijft een stupide spel wat over het algemeen alleen maar voor overlast en hoge kosten zorgt


Hoe gay can you be


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-05-2005 17:45 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 mei 2005 17:43 schreef Jenje het volgende:
Boeit het? Voetbal blijft een stupide spel wat over het algemeen alleen maar voor overlast en hoge kosten zorgt


snookeren is inderdaad boeiender.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-05-2005 17:51 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 11 mei 2005 17:45 schreef Maledictus XVI het volgende:
Hoe gay can you be
Hoe voorspelbaar kun je zijn ...
Jammer.


Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 11-05-2005 17:54 by Maledictus XVI Profiel van Maledictus XVI

Intriest,... spellingschecker


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 11-05-2005 19:37 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 11 mei 2005 17:43 schreef Jenje het volgende:
Boeit het? Voetbal blijft een stupide spel wat over het algemeen alleen maar voor overlast en hoge kosten zorgt

Zo, ben ik het eens een keer met je eens.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen