IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het partijprogramma van Wilders / Zeiken over de PVV-topic Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-02-2008 19:00 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 februari 2008 18:56 schreef Dypfrys het volgende:
Lijkt me duidelijk: hij scoort veel stemmen omdat mensen een ongegronde angst hebben en bij het minste of geringste brullen van een politieke leeuw zich achter hem scharen.


omdat het volk zich niet zo betrokken voelt bij de politiek en niemand openlijk mag zeggen wat hij van moslims vind. echt niet zo dat 90% van de mensen geen problemen heeft er mee....

wat een kutterm trouwens, 'het volk' en generaliseren is meetsal juist goed maar nu even kut hehe. hoop dat mn punt duidelijk is want ik typ nu met 1 vinger


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-02-2008 19:00 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 februari 2008 18:59 schreef blonde rockgod het volgende:
Daarom is democratie mischien ook niet het beste voor een volk... bij gebrek aan een beter systeem is het wel het beste waarschijnlijk. Maar het is jammer dat marketing en politiek met elkaar verweven zijn.


+1 maar het is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven...


Je moeder.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-02-2008 19:01 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 februari 2008 19:00 schreef karnivoor het volgende:
omdat het volk zich niet zo betrokken voelt bij de politiek en niemand openlijk mag zeggen wat hij van moslims vind. echt niet zo dat 90% van de mensen geen problemen heeft er mee....

wat een kutterm trouwens, 'het volk' en generaliseren is meetsal juist goed maar nu even kut hehe. hoop dat mn punt duidelijk is want ik typ nu met 1 vinger


Goed gedaan Jahpie! Met 1 vinger! Wow!

Maar heb jij persoonlijk last van moslims?



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-02-2008 19:06 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 februari 2008 19:01 schreef blonde rockgod het volgende:
Goed gedaan Jahpie! Met 1 vinger! Wow!

Maar heb jij persoonlijk last van moslims?


af en toe. net nog toen ik naar de mac liep. maar dat had meer te maken met dat het een ontspoorde irritante kutjongere was. en dat dat 80 tot 90% van de gevallen een allochtoon betreft vind ik wel apart als je ziet dat er 'maar' 1 miljoen allochtonen zijn. o en moslim is wat overtrokken, gaat mij meer om de gemiddelde hangallochtoon. maar wbt échte moslims, ook vaak zat last van (oa veel op het werk), van die lui die té hard aan hun cultuur vast blijven houden waardoor je ze voor geen meter verstaat + dat ze de regels in NL daardoor niet begrijpen.

maar dat terzijde, en inmiddels weer met 2 vingers, de patat is op


Je moeder.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-02-2008 19:12 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 februari 2008 18:50 schreef blonde rockgod het volgende:
Hij is populist, zoals toendertijd gezegd werd: Hij speelt in op de onderbuikgevoelens van de gemiddelde nederlander. Oplossingen heb ik nog nooit gehoord van hem, alleen maar veel geschreeuw en weinig wol.
Als liberaal-conservatief die hij is, is Wilders voor een kleine overheid. Minimaliseren van uitkeringen en subsidies, meer martkwerking in meerdere sectoren en belastingverlagingen. Dat kan je zeggen dat hij voor bepaalde problemen of onderwerpen met niets of iig geen oplossingen aankomt, maar dat ik ook juist min of meer zijn bedoeling. Conservatieven en liberalen hebben nou eenmaal gemeen dat ze voor een kleine overheid staan en vinden dat de burger voor zoveel mogelijk zelf moet zorgen en zijn/haar problemen zoveel mogelijk zelf moet oplossen. Afgezien van zijn standpunten over dierenwelzijn en ouderenzorg is zijn gehele verhaal behoorlijk consistent rechts. Een kleine overheid, lage belastingen, terughoudendheid in het opgeven van soevereiniteit, een streng asiebeleid, zwaar straffen en files oplossen dmv meer asfalt. Als je van de PVV of Wilders persoonlijk staatsgerichte/georienteerde oplossingen dmv het ambtenarenapparaat verwacht ben je gewoon aan het verkeerde adres. Dat druist 100% tegen de diepere politiek-filosofische overtuiging van de partij in.
Oftewel, Wilders beidt wel degelijk oplossingen: Laat de burger meer zelf oplossen dmv belastingverlagingen, sluit autochtone criminelen langer op, zet criminele allochtonen uit, investeer in wegen en kernenergie en verminder de overheidsuitgaven.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-02-2008 19:12 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 februari 2008 19:06 schreef karnivoor het volgende:
af en toe. net nog toen ik naar de mac liep. maar dat had meer te maken met dat het een ontspoorde irritante kutjongere was. en dat dat 80 tot 90% van de gevallen een allochtoon betreft vind ik wel apart als je ziet dat er 'maar' 1 miljoen allochtonen zijn. o en moslim is wat overtrokken, gaat mij meer om de gemiddelde hangallochtoon. maar wbt échte moslims, ook vaak zat last van (oa veel op het werk), van die lui die té hard aan hun cultuur vast blijven houden waardoor je ze voor geen meter verstaat + dat ze de regels in NL daardoor niet begrijpen.

maar dat terzijde, en inmiddels weer met 2 vingers, de patat is op


Goede bekomst!

Hangjongeren... ahja, meerendeel in de stad is donker getint, klopt. Maar zoals in het gat waar ik ben opgegroeid hebben ze in verhouding veel meer problemen met hangjongeren (waarschijnlijk omdat er echt geen reet te doen is als je passief bent ingesteld), en daarvan is iedereen blank.

En ja, het is niet goed als men te hard vasthoud aan eigen regeltjes en cultuur. Maar dat gebeurd ook bij de zwarte kousen kerk bijvoorbeeld... maarja, daarmee win je geen stemmen in Nederland.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-02-2008 19:14 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 februari 2008 19:00 schreef karnivoor het volgende:
omdat het volk zich niet zo betrokken voelt bij de politiek en niemand openlijk mag zeggen wat hij van moslims vind. echt niet zo dat 90% van de mensen geen problemen heeft er mee....

wat een kutterm trouwens, 'het volk' en generaliseren is meetsal juist goed maar nu even kut hehe. hoop dat mn punt duidelijk is want ik typ nu met 1 vinger
omdat het volk zich niet betrokken voelt bij of omdat een groot gedeelte van de politieke elite vervreemd is van het volk. Ik zie een verschil.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-02-2008 19:15 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 februari 2008 18:59 schreef blonde rockgod het volgende:
Daarom is democratie mischien ook niet het beste voor een volk... bij gebrek aan een beter systeem is het wel het beste waarschijnlijk. Maar het is jammer dat marketing en politiek met elkaar verweven zijn.
Democratie vraagt om populisme.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-02-2008 19:17 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 februari 2008 19:12 schreef kwelgeest het volgende:
Als liberaal-conservatief die hij is, is Wilders voor een kleine overheid. Minimaliseren van uitkeringen en subsidies, meer martkwerking in meerdere sectoren en belastingverlagingen. Dat kan je zeggen dat hij voor bepaalde problemen of onderwerpen met niets of iig geen oplossingen aankomt, maar dat ik ook juist min of meer zijn bedoeling. Conservatieven en liberalen hebben nou eenmaal gemeen dat ze voor een kleine overheid staan en vinden dat de burger voor zoveel mogelijk zelf moet zorgen en zijn/haar problemen zoveel mogelijk zelf moet oplossen. Afgezien van zijn standpunten over dierenwelzijn en ouderenzorg is zijn gehele verhaal behoorlijk consistent rechts. Een kleine overheid, lage belastingen, terughoudendheid in het opgeven van soevereiniteit, een streng asiebeleid, zwaar straffen en files oplossen dmv meer asfalt. Als je van de PVV of Wilders persoonlijk staatsgerichte/georienteerde oplossingen dmv het ambtenarenapparaat verwacht ben je gewoon aan het verkeerde adres. Dat druist 100% tegen de diepere politiek-filosofische overtuiging van de partij in.
Oftewel, Wilders beidt wel degelijk oplossingen: Laat de burger meer zelf oplossen dmv belastingverlagingen, sluit autochtone criminelen langer op, zet criminele allochtonen uit, investeer in wegen en kernenergie en verminder de overheidsuitgaven.


Mkay, maar meer asfalt is echt niet de oplossing voor files, hoezeer ik ook toejuich dat er meer wegen komen. En ik weet wel dat hij de burger meer zelf wil laten oplossen, maar de burger kan dat helemaal niet aan volgens mij.

Het gaat mij meer over zijn profilering die in de media (en door eigen toedoen, wat heeft een politicus nou met een film van doen? Laat hem goddomme politicus zijn, daar wordt hij riant voor betaald!) waar hij als een kip zonder kop dingen roept en daarna weer het volgende, zonder oplossingen voor de dingen die hij zelf neerlegd. Beetje energie verspilling vind ik.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-02-2008 19:18 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 februari 2008 19:15 schreef kwelgeest het volgende:
Democratie vraagt om populisme.


Vandaar ook mijn post.



Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 19-02-2008 19:21 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

quote:
Op 19 februari 2008 19:12 schreef kwelgeest het volgende:
Als liberaal-conservatief die hij is, is Wilders voor een kleine overheid. Minimaliseren van uitkeringen en subsidies, meer martkwerking in meerdere sectoren en belastingverlagingen. Dat kan je zeggen dat hij voor bepaalde problemen of onderwerpen met niets of iig geen oplossingen aankomt, maar dat ik ook juist min of meer zijn bedoeling. Conservatieven en liberalen hebben nou eenmaal gemeen dat ze voor een kleine overheid staan en vinden dat de burger voor zoveel mogelijk zelf moet zorgen en zijn/haar problemen zoveel mogelijk zelf moet oplossen. Afgezien van zijn standpunten over dierenwelzijn en ouderenzorg is zijn gehele verhaal behoorlijk consistent rechts. Een kleine overheid, lage belastingen, terughoudendheid in het opgeven van soevereiniteit, een streng asiebeleid, zwaar straffen en files oplossen dmv meer asfalt. Als je van de PVV of Wilders persoonlijk staatsgerichte/georienteerde oplossingen dmv het ambtenarenapparaat verwacht ben je gewoon aan het verkeerde adres. Dat druist 100% tegen de diepere politiek-filosofische overtuiging van de partij in.
Oftewel, Wilders beidt wel degelijk oplossingen: Laat de burger meer zelf oplossen dmv belastingverlagingen, sluit autochtone criminelen langer op, zet criminele allochtonen uit, investeer in wegen en kernenergie en verminder de overheidsuitgaven.


Klopt grotendeels alleen de wat fascistische insteek van Wilders vind ik niet goed(mbt het politieapparaat en allochtonen uitzetten) Ik bedoel wat wil je ermee bereiken? de orde die hij verwacht lijkt meer uit te monden in een soort anarchie waarin iedereen alles mag zeggen denken. Kijk ik vind het op zich een goed principe alleen je moet dat soort dingen niet gaan uitbuiten en allochtonen (1e 2e 3e generatie?) uitzetten is natuurlijk ook een punt van discussie. Ik durf daar niet meteen mijn mening over te geven, maar ik vind het zoals het nu lijkt nogal ver gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 19-02-2008 19:22]


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-02-2008 19:23 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 februari 2008 19:17 schreef blonde rockgod het volgende:
Mkay, maar meer asfalt is echt niet de oplossing voor files, hoezeer ik ook toejuich dat er meer wegen komen. En ik weet wel dat hij de burger meer zelf wil laten oplossen, maar de burger kan dat helemaal niet aan volgens mij.
Je hoort mij niet zeggen dat meer asfalt DE oplossing is, maar het zou zeker zorgen voor een vermindering van drukte per m^2 asfalt. Daarbij komt dat de VVD en ToN ook zweren bij meer asfalt, en het CDA er ook niet vies van is. Links ziet meer in investeren in carpoulen en OV, rechts meer in meer asfalt.

quote:
Het gaat mij meer over zijn profilering die in de media (en door eigen toedoen, wat heeft een politicus nou met een film van doen? Laat hem goddomme politicus zijn, daar wordt hij riant voor betaald!) waar hij als een kip zonder kop dingen roept en daarna weer het volgende, zonder oplossingen voor de dingen die hij zelf neerlegd. Beetje energie verspilling vind ik.
Ik denk toch dat veel mensen veel uitspraken van Wilders te emotioneel benaderen. Zoals iedere partij laat ook de PVV gewoon proefballonnetjes op.
Na de laatste verkiezingen heeft Wilders zelf gezegd dat hij inprincipe met iedereen wilde regeren zolang er maar geen belastingverhogingen kwamen en het generaal-pardon niet doorging. Over al het andere was te praten.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 19-02-2008 19:26]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-02-2008 19:29 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 februari 2008 19:21 schreef Dypfrys het volgende:
Klopt grotendeels alleen de wat fascistische insteek van Wilders vind ik niet goed(mbt het politieapparaat en allochtonen uitzetten) Ik bedoel wat wil je ermee bereiken? de orde die hij verwacht lijkt meer uit te monden in een soort anarchie waarin iedereen alles mag zeggen denken. Kijk ik vind het op zich een goed principe alleen je moet dat soort dingen niet gaan uitbuiten en allochtonen (1e 2e 3e generatie?) uitzetten is natuurlijk ook een punt van discussie. Ik durf daar niet meteen mijn mening over te geven, maar ik vind het zoals het nu lijkt nogal ver gaan.
Wat wil je ermee bereiken? Een situatie waarin mensen zich veilig voelen, men 's nachts gewoon over straat kan. Een situatie waarin de burger ziet dat criminelen daadwerkelijk en hard aangepakt worden zodat de burger ziet dat de staat er is om haar te beschermen en het overtreden van de wet minder aantrekkelijk wordt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-02-2008 19:33 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 februari 2008 19:29 schreef kwelgeest het volgende:
Wat wil je ermee bereiken? Een situatie waarin mensen zich veilig voelen, men 's nachts gewoon over straat kan.
Hmmmmmmm, ik kan overal gewoon de straat over s'nachts hoor... Bangmakerij.

quote:
Een situatie waarin de burger ziet dat criminelen daadwerkelijk en hard aangepakt worden zodat de burger ziet dat de staat er is om haar te beschermen en het overtreden van de wet minder aantrekkelijk wordt.


Als het nodig is om zwaardere straffen (waarvan blijkt dat het averechts werkt trouwens) in te stellen, is het dan niet verstandiger om meer aan preventie te doen? Dus een beter klimaat scheppen in Nederland in plaats van bangmakerij en stigmatisering?



Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 19-02-2008 19:35 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

quote:
Op 19 februari 2008 19:29 schreef kwelgeest het volgende:
Wat wil je ermee bereiken? Een situatie waarin mensen zich veilig voelen, men 's nachts gewoon over straat kan. Een situatie waarin de burger ziet dat criminelen daadwerkelijk en hard aangepakt worden zodat de burger ziet dat de staat er is om haar te beschermen en het overtreden van de wet minder aantrekkelijk wordt.


Tsja veiligheid is ook relatief... Tot nu toe ben ik me door zijn opstandigheid tegen Islamisme en daarmee het Midden-Oosten niet echt veiliger gaan voelen.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-02-2008 19:36 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 februari 2008 19:35 schreef Dypfrys het volgende:
Tsja veiligheid is ook relatief... Tot nu toe ben ik me door zijn opstandigheid tegen Islamisme en daarmee het Midden-Oosten niet echt veiliger gaan voelen.


Maar ik voel me ook niet onveiliger hoor...



Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 19-02-2008 19:38 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

quote:
Op 19 februari 2008 19:36 schreef blonde rockgod het volgende:
Maar ik voel me ook niet onveiliger hoor...

Ok ik ben dan misschien een beetje een hypocriet maar ik vrees wel voor het dichtdraaien van de oliekraan


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 19-02-2008 19:39 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 19 februari 2008 19:38 schreef Dypfrys het volgende:
Ok ik ben dan misschien een beetje een hypocriet maar ik vrees wel voor het dichtdraaien van de oliekraan


dus maar de andere kant op kijken? jij westerling!


Je moeder.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-02-2008 19:39 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 februari 2008 19:38 schreef Dypfrys het volgende:
Ok ik ben dan misschien een beetje een hypocriet maar ik vrees wel voor het dichtdraaien van de oliekraan


Ochja, dan gaan we toch allemaal in auto's op gas rijden? Draaien we de gaskraan naar het buitenland dicht, hebben we genoeg voor eeuwen!



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-02-2008 19:42 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 februari 2008 19:33 schreef blonde rockgod het volgende:
Hmmmmmmm, ik kan overal gewoon de straat over s'nachts hoor... Bangmakerij.



Als het nodig is om zwaardere straffen (waarvan blijkt dat het averechts werkt trouwens) in te stellen, is het dan niet verstandiger om meer aan preventie te doen? Dus een beter klimaat scheppen in Nederland in plaats van bangmakerij en stigmatisering?
Dmv Vogelaarwijken en zulk soort projecten? Nee, dat lijkt mij niet wenselijk. Dan probeer je het probleem te maskeren voor de burger door en een flinke zak geld tegenaan te gooien ipv dat je het probleem echt aanpakt.
Je moet de rotte appelen eruit halen en de rest gewoon haar gang laten gaan zonder belerend vingertje van bovenaf.

Het is overigens wel zo dat zowel pakkans als strafzwaarte meewegen in de 'beslissing' tot het begaan van een overtreding of misdrijf.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 19-02-2008 19:44 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

quote:
Op 19 februari 2008 19:39 schreef blonde rockgod het volgende:
Ochja, dan gaan we toch allemaal in auto's op gas rijden? Draaien we de gaskraan naar het buitenland dicht, hebben we genoeg voor eeuwen!

Goed plan
quote:
dus maar de andere kant op kijken? jij westerling!

Andere oplossingen?


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-02-2008 19:46 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 februari 2008 19:44 schreef Dypfrys het volgende:

Andere oplossingen?

Poot stijf houden en investeren in andere technologie. Het Midden-Oosten kan niet zonder onze oliedollars.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 19-02-2008 19:49 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

quote:
Op 19 februari 2008 19:46 schreef kwelgeest het volgende:
Poot stijf houden en investeren in andere technologie. Het Midden-Oosten kan niet zonder onze oliedollars.

En wij momenteel nog niet zonder hun olie dus kunnen we beter nu nog even aardig blijven toch?


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-02-2008 19:51 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 februari 2008 19:49 schreef Dypfrys het volgende:
En wij momenteel nog niet zonder hun olie dus kunnen we beter nu nog even aardig blijven toch?
Ik heb weinig zin om bepaalde vrijheden en veiligheid te verruilen voor olie.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 19-02-2008 19:51 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 19 februari 2008 19:42 schreef kwelgeest het volgende:
Dmv Vogelaarwijken en zulk soort projecten? Nee, dat lijkt mij niet wenselijk. Dan probeer je het probleem te maskeren voor de burger door en een flinke zak geld tegenaan te gooien ipv dat je het probleem echt aanpakt.
Je moet de rotte appelen eruit halen en de rest gewoon haar gang laten gaan zonder belerend vingertje van bovenaf.

Zoals hier in Zwolle, zijn ze Holterbroek (beruchte buurt) aan het opknappen, met als gevolg dat de huizenprijs omhoogschiet en de mensen die er woonden er niet meer kunnen wonen... nu gaan de probleemgezinnen over de hele stad verspreid wonen en hebben ze overal een beetje last, dat is niet wenselijk nee.

Maar ik zeg ook niet dat er door een zak geld problemen worden opgelost, maar dat door preventie (daarmee onder andere de jeugd laten merken dat niet alles kan, of veel meer verlichting in buurten die als "eng" worden beschouwd, en een politie die inderdaad doet wat ze moeten doen in plaats van quote voor boetes volgen)een hoop ellende kan worden voorkomen.

En ja, het is met hangjongeren net als vroeger op het schoolplein, als je een groep tegenover je had, dan pak je diegene met de grootste bek, en die ros je in elkaar. Dus de "leiders" het vuur aan de schenen leggen, de meerderheid van de overlastbezorgers zijn toch meelopers.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen