IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het partijprogramma van Wilders / Zeiken over de PVV-topic Vorige pagina | Volgende pagina
##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 11:49 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 september 2008 11:39 schreef Gemene Lepel het volgende:
Dan maar wel hopen dat je bij de 40 procent zit die de middelbare school afrond.


hopen?

doen!

is een iets andere mentaliteit dan de nederlandse zesjescultuur. je moet een straight-A student zijn.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-09-2008 11:53 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Haha, en dan ben jij het die mensen voor naiëf uitmaakt? Godver, je lijkt wel een verlichtingsdenker die de mens ziet als een tabula rasa. Een mens wordt niet alleen door zichzelf, maar ook door zijn omgeving geschapen.

quote:
News & Notes , May 23, 2005 · A New York Times poll found 80 percent of Americans still believe it's possible to pull yourself up by the proverbial bootstraps. But a recent mobility study suggests the American Dream may be more style than substance. According to the study, the lower classes of Canada, Britain, Germany and France have an easier time moving their way up the social ladder than their American counterparts.


http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=4662456

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 22-09-2008 11:56]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-09-2008 12:01 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 22 september 2008 9:42 schreef ##**Boemba**## het volgende:
lul niet zo dom




Voorlopig lul ik niet zo dom als jij dat doet. Ik signaleer problemen en benoem ze en geef waar nodig mijn mening. Wat jij hier doet is constant infantiele vragen stellen en utopische denkbeelden verspreiden die totaal niet gestoeld zijn op de realiteit.

Het feit dat in de verenigde staten zoveel immigratie problemen zijn is omdat de grens overlopen wordt. Dit gebeurd niet vanuit een bewuste keuze, zoals in nederland wel het geval is geweest met het generaal pardon.

Aan jouw moet ik alles uitleggen, dus wie is er nu geestelijk minder bedeelt. Of zal ik die conclusie ook alvast voor je trekken.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-09-2008 12:06 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Alhoewel ik het niet helemaal eens ben met 0tolerance wat betreft dit tipoc sluit ik me aan bij zijn notie van Boemba als naiëve utopist.

Ook zou ik graag, desnoods per mail, onderzoeken zien die de American Dream ondersteunen. En dan bedoel ik niet een lijst met drie sprookjesachtige succes verhalen uit begin 20e eeuw.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 12:06 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 september 2008 12:01 schreef 0Tolerence het volgende:
Voorlopig lul ik niet zo dom als jij dat doet. Ik signaleer problemen en benoem ze en geef waar nodig mijn mening. Wat jij hier doet is constant infantiele vragen stellen en utopische denkbeelden verspreiden die totaal niet gestoeld zijn op de realiteit.



jij lult wel dom als je zegt dat er in amerika geen generale pardons uitgedeeld worden (want dat worden ze, miljoenen tegelijk zelfs) en wilders napraten maakt jou niet echt een autoriteit. stel jij maar eens wat meer vragen, een beetje wijzer worden kan voor jou geen kwaad.

quote:

Het feit dat in de verenigde staten zoveel immigratie problemen zijn is omdat de grens overlopen wordt. Dit gebeurd niet vanuit een bewuste keuze, zoals in nederland wel het geval is geweest met het generaal pardon.



wat weet jij daar nou van?
jij weet niet eens dat amerika constant leurt met generale pardons en dat dit zelfs op initiatief is van conservatief en wat wij graag rechts noemen.

quote:

Aan jouw moet ik alles uitleggen, dus wie is er nu geestelijk minder bedeelt. Of zal ik die conclusie ook alvast voor je trekken.


je hoeft niks uit te leggen, ik vraag alleen maar naar simpele feitjes, cijfers etc. Infantiel in jouw ogen, maar ja, wie ben jij?




##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 12:10 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 september 2008 12:06 schreef Gemene Lepel het volgende:
Alhoewel ik het niet helemaal eens ben met 0tolerance wat betreft dit tipoc sluit ik me aan bij zijn notie van Boemba als naiëve utopist.

Ook zou ik graag, desnoods per mail, onderzoeken zien die de American Dream ondersteunen. En dan bedoel ik niet een lijst met drie sprookjesachtige succes verhalen uit begin 20e eeuw.


ik vind een streven naar een utopie niet naief.
integendeel.

het is maar welk utopia je nastreeft. zoals ik al zei kent amerika genoeg problemen, maar in essentie is dat land gemaakt zoals een land zou moeten zijn.

brandjes blussen, bozigheden bezigen, korte-termijn denken etc. wat jullie in dit draadje doen toont een algeheel gebrek aan visie.

durf een beetje te dromen
zie je de boel weer in perspectief



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-09-2008 12:12 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Jij onderkent sociaal-maatschappelijke problemen die delen van de Amerikaanse bevolking kansen ontneemt. In plaats daarvan hou je krampachtig vast aan de achterhaalde notie van de 'American Dream'. Wie heeft er geen lange termijn visie?

Verder heb ik best utopische ideeën. De vernietiging van de natiestaat bijvoorbeeld. Het is echter een utopisch idee omdat het volgens mij onhaalbaar en onpraktisch is, en bovendien uitgaat van perfecte omstandigheden en bij behorend perfecte inwoners.

quote:

je hoeft niks uit te leggen, ik vraag alleen maar naar simpele feitjes, cijfers etc. Infantiel in jouw ogen, maar ja, wie ben jij?


Over cijfers gesproken: ondersteun jouw American Dream eens ermee?

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 22-09-2008 12:18]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 12:19 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 september 2008 12:12 schreef Gemene Lepel het volgende:
Jij onderkent sociaal-maatschappelijke problemen die delen van de Amerikaanse bevolking kansen ontneemt. In plaats daarvan hou je krampachtig vast aan de achterhaalde notie van de 'American Dream'. Wie heeft er geen lange termijn visie?



ik vind niet dat je mij een blind geloof in zoiets als 'the american dream' in de schoenen kunt schuiven. dat is iets van de jaren 80 van de vorige eeuw.

maar de (tot nu toe) redelijk grote onafhankelijkheid die de mensen daar kennen ten opzichte van de overheid is in essentie nastrevenswaardig

dat schept gewoon meer kansen voor echte uitblinkers

maar noem het maar dom, naief, niet realistisch

het levert amerika in ieder geval absoluut en relatief de meeste nobelprijswinnaars op...

[edit]

dit laatste sluit dan weer aan op jouw edit
quote:
Over cijfers gesproken: ondersteun jouw American Dream eens ermee?



[Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 22-09-2008 12:21]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-09-2008 12:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 september 2008 12:19 schreef ##**Boemba**## het volgende:
het levert amerika in ieder geval absoluut en relatief de meeste nobelprijswinnaars op...


USA: 304
NLD: 18

Inwoners USA: 305 miljoen
Inwoners NLD: 16 miljoen

Ratio USA: iets minder dan 1 per miljoen.
Ratio NLD: iets meer dan 1 per miljoen.

QED


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 12:49 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 september 2008 12:36 schreef ZelThoR het volgende:
USA: 304
NLD: 18

Inwoners USA: 305 miljoen
Inwoners NLD: 16 miljoen

Ratio USA: iets minder dan 1 per miljoen.
Ratio NLD: iets meer dan 1 per miljoen.

QED


na de tweede wereldoorlog:

nl: 9 (= 0,00006%)
us: 275 (= 0,00009%)

de afgelopen 25 jaar:
nl: 4
us: 138

jij was toch degene die zei dat we het niet over het begin van de 20e eeuw mochten hebben?

en je mag er ook wel bij vertellen dat (op twee na) alle 'nederlandse' winnaars hun onderzoeken deden in/voor amerika






[Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 22-09-2008 12:55]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-09-2008 12:51 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 september 2008 12:49 schreef ##**Boemba**## het volgende:
na de tweede wereldoorlog:

nl: 9 (= 0,00006%)
us: 275 (= 0,00009%)

de afgelopen 25 jaar:
nl: 4
us: 138

jij was toch degene die zei dat we het niet over het begin van de 20e eeuw mochten hebben?


Ohja, cijfers manipuleren zodat je je gelijk alsnog krijgt, wat een held! Zeg dan meteen dat je "de afgelopen 25 jaar" bedoelt, aap.

En dat kan ik dus beter!

UK : 3 winnaars in 2007 (waarvan 1 Iranier)
USA: 6 winnaar in 2007 (waarvan 1 Rus, 1 Brit en 1 Italiaan haha!)

Inwoners UK : 61 miljoen
Inwoners USA: 305 miljoen

Boom! In your face, bitch!

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 22-09-2008 12:58]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 12:57 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 september 2008 12:51 schreef ZelThoR het volgende:
Ohja, cijfers manipuleren zodat je je gelijk alsnog krijgt, wat een held!


ik heb toch gelijk?

lijkt me zelfs extra dramatisch dat de amerikanen in een stijgende lijn zitten en de europeanen niet...

(alleen met de vrede wil het maar niet lukken)



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-09-2008 12:57 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Check m'n edit maar!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-09-2008 13:14 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 22 september 2008 12:06 schreef ##**Boemba**## het volgende:
jij lult wel dom als je zegt dat er in amerika geen generale pardons uitgedeeld worden (want dat worden ze, miljoenen tegelijk zelfs) en wilders napraten maakt jou niet echt een autoriteit. stel jij maar eens wat meer vragen, een beetje wijzer worden kan voor jou geen kwaad.



wat weet jij daar nou van?
jij weet niet eens dat amerika constant leurt met generale pardons en dat dit zelfs op initiatief is van conservatief en wat wij graag rechts noemen.



je hoeft niks uit te leggen, ik vraag alleen maar naar simpele feitjes, cijfers etc. Infantiel in jouw ogen, maar ja, wie ben jij?





Wilders napraten? yea right. Ik heb van jou nog niks van wat betreft oplossingen op geen enkel vlak gehoord. Ten tweede, oplossingen die ik aandraag komen voort uit logisch en rationeel nadenken. Iets dat jij ook eens moet proberen.

Ten tweede, cijfers zijn cijfers en zijn vatbaar voor interpretatie. Cijfers leuren staat niet gelijk aan intelligente discussies voeren.

En ja wie ben ik, wie ben jij eigenlijk? Kom eens ZELF met een logische oplossingen voor problemen en denk er ZELF eens overna. Wie ik ben is redelijk onbelangrijk.


"This one is older than shit, heavier than time!"


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 13:15 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 september 2008 12:57 schreef ZelThoR het volgende:
Check m'n edit maar!


ja lekker selectief

2006:
US: alle categorien
UK: nul

en over 2007: Oliver Smithies (born June 23, 1925) is a British-born American

daarnaast kun je nog lekker selectief zijn want kunst en vrede vind ik geen 'leerbare' eigenschappen

ik vind je wel een beetje een kneus als je niet kunt onderkennen dat amerika de grootste binnensleper is van de nobelprijs (van de afgelopen 25 jaar) en daarnaast degene is die ook buitenlandse winnaars tot deze hoogten heeft laten stijgen.

en als je dan echt de tijd hebt en je wikipedia fijn wil gebruiken, kijk dan eens naar de onderzoeken waarop bijv. de britten en de nederlanders zich hebben gebaseerd

en waar geven de winnaars tegenwoordig les?

het is leuk en aardig en ontzettend politiek correct om tegen amerika aan te schoppen, maar op wetenschappelijk vlak blijven ze (vooralsnog) toonaangevend



##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 13:18 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 september 2008 13:14 schreef 0Tolerence het volgende:
En ja wie ben ik, wie ben jij eigenlijk?



ik ben blijkbaar iemand die eerst vragen stelt en zich daarna een mening vormt
laat staan een oplossing aandraagt
ik ben nog niet eens overtuigd van het probleem

ik heb bijvoorbeeld het hele weekend nog geen moslim gezien




quote:

Kom eens ZELF met een logische oplossingen voor problemen en denk er ZELF eens overna.


er zijn geen logische oplossingen voor onlogisch geformuleerde 'problemen'.

quote:

Wie ik ben is redelijk onbelangrijk.


geen tijd voor om dat uit te zoeken, dus dat neem ik met liefde van je aan

(maar maakt dat jouw mening dan ook niet erg onbelangrijk?)



[Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 22-09-2008 13:18]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-09-2008 13:21 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Jij bent een typisch voorbeeld van het poldermodel. Eeuwig slap ouwehoeren zonder ooit met 1 oplossing te komen, dit is overigens ook de zwakte van het nederlandse stelsel. Er zijn teveel discussies en er wordt te weinig concreet opgelost.

Wat betreft het niet signaleren van moslims? Als je de kranten hebt gelezen over de laatste jaren dan is er genoeg aanleiding om te signaleren dat de integratie compleet mislukt is. De tijd voor actie is dus eigenlijk allang geweest zoals ik al eerder heb gezegd.


"This one is older than shit, heavier than time!"


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 13:27 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

ik wil trouwens wel een 'oplossing' van jou er bij pakken

quote:

Het was slimmer geweest als ze de basis van inburgering, huisvesting en werkgelegenheid eerst goed hadden geregeld en daaruit de instroom van asielzoekers te vergroten in plaats van andersom.



dit vind jij logisch, terwijl jij dus van een onlogische probleemstelling uitgaat. want eerder geeft jij aan:

quote:

Met betrekking tot het "bergvolk" heeft hij ook groot gelijk en Gouda is daar een uitstekend voorbeeld van hoe er het uit de hand gelopen is.



asielzoekers hebben niets met 'gouda' te maken.
eigenlijk alles wat wilders de moslims toedicht slaat niet op asielzoekers. het slaat op tweede- en derdegeneratie marokkanen en turken. Allemaal met een nederlands paspoort, en die zijn ook allemaal dus niet 'toegelaten' zoals jij stelt, maar zijn hier gewoon geboren uit mensen die toen al nederlander waren of het nu ook zijn.

dat generaal pardon heeft dus niks te maken met de reljeugd waar iedereen zo'n hekel aan heeft.

en het is ook te simplistisch om te zeggen dat het aan 'de' moslims of aan 'de' marokkanen ligt. Want er bestaan geen relouderen onder de marokkanen.

dus nee

als het al oplossingen zijn, dan slaan ze niet op een echt probleem, of in ieder geval niet op de problemen die jij hebt.

begrjp je dit?






##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 13:29 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 september 2008 13:21 schreef 0Tolerence het volgende:
Jij bent een typisch voorbeeld van het poldermodel. Eeuwig slap ouwehoeren zonder ooit met 1 oplossing te komen, dit is overigens ook de zwakte van het nederlandse stelsel. Er zijn teveel discussies en er wordt te weinig concreet opgelost.



jij bent het typische voorbeeld van de nederlandse klaagcultuur.

quote:

Wat betreft het niet signaleren van moslims? Als je de kranten hebt gelezen over de laatste jaren dan is er genoeg aanleiding om te signaleren dat de integratie compleet mislukt is. De tijd voor actie is dus eigenlijk allang geweest zoals ik al eerder heb gezegd.


ja, is dat niet raar?

waarom was er geen 'gouda' voor pim fortuyn?
waarom gebruikten we toen het woord allochtonen en gebruikte niemand de term 'moslims'

misschien stel ik voor jou te veel vragen, maar ik denk dat de oplossingen beginnen bij het vragen naar de kern van het probleem.



[Dit bericht is gewijzigd door ##**Boemba**## op 22-09-2008 13:30]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-09-2008 13:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ boemba:

Die onafhankelijkheid van burgers is wel erg fijn dat ben ik met je eens, maar in Nederland is dat veel minder haalbaar. de VS heeft 31,6 inwoners/km² (2008) en Nederland 395,6 inwoners/km² (2008).

Extra buren betekend jammer genoeg ook extra regels.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 14:19 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 september 2008 13:36 schreef ElitE het volgende:
@ boemba:

Die onafhankelijkheid van burgers is wel erg fijn dat ben ik met je eens, maar in Nederland is dat veel minder haalbaar. de VS heeft 31,6 inwoners/km² (2008) en Nederland 395,6 inwoners/km² (2008).



ook dat is relatief natuurlijk
rotterdam heeft bijna 3000 inwoners op de vierkante kilometer (ja, dan zou ik mij ook sneller ergeren aan al die buitenlanders als ze letterlijk op je lip zitten) en drenthe drie man en een dood varken.

staten en steden als new york kennen hetzelfde probleem

quote:

Extra buren betekend jammer genoeg ook extra regels.



ja, om vreedzaam samen te leven, dus om de basisplicht van de staat: je inwoners beschermen.

maar niet op andere gebieden.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-09-2008 14:23 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 22 september 2008 13:27 schreef ##**Boemba**## het volgende:
ik wil trouwens wel een 'oplossing' van jou er bij pakken



dit vind jij logisch, terwijl jij dus van een onlogische probleemstelling uitgaat. want eerder geeft jij aan:



asielzoekers hebben niets met 'gouda' te maken.
eigenlijk alles wat wilders de moslims toedicht slaat niet op asielzoekers. het slaat op tweede- en derdegeneratie marokkanen en turken. Allemaal met een nederlands paspoort, en die zijn ook allemaal dus niet 'toegelaten' zoals jij stelt, maar zijn hier gewoon geboren uit mensen die toen al nederlander waren of het nu ook zijn.

dat generaal pardon heeft dus niks te maken met de reljeugd waar iedereen zo'n hekel aan heeft.

en het is ook te simplistisch om te zeggen dat het aan 'de' moslims of aan 'de' marokkanen ligt. Want er bestaan geen relouderen onder de marokkanen.

dus nee

als het al oplossingen zijn, dan slaan ze niet op een echt probleem, of in ieder geval niet op de problemen die jij hebt.

begrjp je dit?







Ik zal het even voor je uitleggen, want je begrijpt er idd geen reet van.

Gouda is een symptoom van alles dat is mis gegaan mbt. het integratievraagstuk. Dit speelt dus al heel lang en het komt nu meer op de voorgrond, omdat het nu zichtbaar uit de hand is gelopen.

Het generaal pardon heeft hier een relatie mee, omdat de regering nog steeds NIKS heeft geleerd van het verleden. Integratie was 20 jaar geleden al geen beleid voor en dat is er nu dus NOG niet!

Daarom zeg ik, begin bij de basis van het integratie probleem en ga vandaar uit verder. Zet een goed integratie programma op om mensen te begeleiden en los de huidige problemen met autochtonen nederlanders op.

Ga dus niet eerst een hoop mensen binnen laten wetende dat integratie nog steeds niet GOED geregeld is. Op deze manier zal je nooit grip krijgen op de zaken.

Als er geen fundering is, valt een huis uitelkaar!


"This one is older than shit, heavier than time!"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-09-2008 14:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Verschil in amerika is dat het wel gemakkelijker is om te kiezen voor een rustigere plek, niet alleen om te wonen, maar ook om overlast veroorzakende industrie enzo ergens anders te zetten.

maar inderdaad het zou in Nederland ook makkelijk met minder regels kunnen en dat is ook nodig ook want als overheid kun je nu niet meet effiecient werken. En het is natuurlijk tering irritant.
Je kan wel wat overlast wegnemen door regeltjes van heghoogte(weer anders dan schuttinghoogte) in voor en achtertuin te bepalen, maar hebben we die regeltjes nodig?

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 22-09-2008 14:27]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-09-2008 14:26 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 22 september 2008 13:29 schreef ##**Boemba**## het volgende:
jij bent het typische voorbeeld van de nederlandse klaagcultuur.



ja, is dat niet raar?

waarom was er geen 'gouda' voor pim fortuyn?
waarom gebruikten we toen het woord allochtonen en gebruikte niemand de term 'moslims'

misschien stel ik voor jou te veel vragen, maar ik denk dat de oplossingen beginnen bij het vragen naar de kern van het probleem.




Nu heeft pim fortuyn de schuld? Wat dacht je van de marokkanen zelf? Die mogen dit doen omdat ze boos zijn op pim fortyun en Co. Jaja, dit is precies wat ik bedoel.

De problemen worden weggewuifd en het ligt aan extreem rechts nederland dat marokkanen agressief en asociaal zijn.

Nee jij hebt het echt begrepen!


"This one is older than shit, heavier than time!"


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 22-09-2008 14:33 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 22 september 2008 12:49 schreef ##**Boemba**## het volgende:
na de tweede wereldoorlog:

nl: 9 (= 0,00006%)
us: 275 (= 0,00009%)

de afgelopen 25 jaar:
nl: 4
us: 138

jij was toch degene die zei dat we het niet over het begin van de 20e eeuw mochten hebben?

en je mag er ook wel bij vertellen dat (op twee na) alle 'nederlandse' winnaars hun onderzoeken deden in/voor amerika







Omdat die het meeste geld ervoor over hebben. Veel technische knowhow is door Nl verkwanseld aan het buitenland. Grote Nl multinationals zijn door snelgeldmanagers opgebroken en verkocht. Hierdoor is ook veel Nl onderzoek richting buitenland vertrokken.


Een kleine snol zit zo vol.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen