IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het partijprogramma van Wilders / Zeiken over de PVV-topic Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-09-2008 16:35 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 22 september 2008 16:32 schreef ##**Boemba**## het volgende:
maar dan dit



we gaan een klein onderzoekje doen om te kijken waar jouw hersens afhaken.




Dit bedoel ik, hooghartig, arrogant, vervelend, irritant etc etc. Vul het maar aan en succes verder


"This one is older than shit, heavier than time!"


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 16:35 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 september 2008 16:17 schreef 0Tolerence het volgende:
Ja de zaken zijn nooit zo simpel als ze lijken he, de ene groep integreert zonder te integreren. De chinezen in dit geval, en de andere groep werkt blijkbaar niet en zorgt voor een hoop overlast.
Turken zijn overigens ook een groep die prima voor zichzelf kunnen zorgen zonder dat anderen er last van hebben. Integratie is dus voor elke immigrant weer anders.


ja

dus

nogmaals
als jij dit inzicht dan wel hebt

waarom vergelijk je dan steeds asielzoekers, generaal pardon en kutmarokkaantjes met elkaar?

kutmarokkaantjes moeten dus blijkbaar beter integreren, maar wat heeft dat dan te maken met het generaal pardon. dat gaat om hele andere immigranten





##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 22-09-2008 16:36 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

quote:
Op 22 september 2008 16:33 schreef 0Tolerence het volgende:
Ik praat tegen een muur aan hier dus hier laat ik het bij.


nee

dit is je kans om uit te stijgen boven het klagende klootjesvolk

kom op
doe mee

ik reik mijn hand uit en ik ben vastberaden om je uit dat moeras te trekken



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-09-2008 18:49 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Maak er een liedje van .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


##**Boemba**##
Langdradig
Usericon van ##**Boemba**##
Posted 23-09-2008 17:24 by ##**Boemba**## Profiel van ##**Boemba**##

PVV'er Dion Graus voorlopig zonder salaris

Kamerlid Dion Graus zal het even zonder zijn salaris moeten stellen. Een aannemingsbedrijf heeft gisteren namelijk beslag laten leggen op het loon van de PVV'er. Dat gebeurde nadat Graus weigerde te voldoen aan een betalingsverplichting die hem door de rechtbank was opgelegd.

De parlementariër van de Partij voor de Vrijheid ligt al zes jaar in de clinch met een aannemer na een verbouwing aan zijn woning. Volgens Graus was die niet goed uitgevoerd en weigerde hij daarom een nota van een kleine 17.000 euro te voldoen. Inmiddels zijn de kosten opgelopen tot zo'n 25.000 euro.

Volgens Graus zou hij door nalatigheid van de aannemer een schade van drie ton hebben geleden. De rechtbank in Maastricht wees vorige maand dit verweer van het Kamerlid als ''onvoldoende onderbouwd''. Sindsdien heeft Graus 1.000 euro overgemaakt, maar dat is niet conform de betalingsregeling. Dat is de reden waarom gisteren opdracht is gegeven aan een deurwaarder om loonbeslag te leggen.

Graus kwam net na zijn benoeming als Kamerlid, in 2006, al in opspraak over onder meer wanbetalingen. Betrokkenen en bedrijven die met hem van doen hadden, maakten melding van ruzies, rechtszaken, onbetaalde rekeningen, onjuiste declaraties, stalking, mishandeling en het 'opleuken' van zijn cv. Hij kreeg van PVV-leider Geert Wilders toen de kans om de beschuldigingen te weerleggen. Graus maakte een dossier dat volgens Wilders zijn partijgenoot ''volledig vrij pleitte”. Graus had zich niet schuldig gemaakt aan malversaties, wanbetaling of zelfs mishandeling, zo zei Wilders begin 2007.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 23-09-2008 21:21 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 23 september 2008 17:24 schreef ##**Boemba**## het volgende:
PVV'er Dion Graus voorlopig zonder salaris





MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 23-09-2008 21:32 by MeisjeMetal Profiel van MeisjeMetalhttp://www.blackbunny.nl/mo0n

Ik vind het helemaal goed


Bier, Metal en Bloemetjes!


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 22-10-2008 15:21 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

LOL,

Ik had net in het gastenboek van Geert Wilders op Hyves geschreven:

"Beste Geert,

Komen op de website van de PVV ook de standpunten te staan (per onderwerp) zoals bijv. VVD en GL dan wel hebben?

En hebben jullie ook een wetenschappelijkbureau?

grts"

En wat gebeurt er....... binnen een paar minuten VERWIJDERT.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-10-2008 15:22 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Zozo. Balen.


Bruce Banner


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 22-10-2008 15:34 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Dat valt wel mee, want ik had er vooraf al rekening mee gehouden dat het kon gebeuren.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 22-10-2008 15:37 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Haha ik zie al voor me hoe de werknemers van Geert 24/7 z'n hyves zitten te onderhouden .

"Zo'n vraag kunnen we echt niet beantwoorden, verwijder hem, volgens mij heeftn iemand 'm nog gezien!"


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-10-2008 16:32 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 22 oktober 2008 15:34 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Dat valt wel mee, want ik had er vooraf al rekening mee gehouden dat het kon gebeuren.



Waarom doe je het dan?


Against God and Government


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 22-10-2008 16:37 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Omdat ik niet op basis van onderbuikgevoelens wil oordelen.



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-10-2008 16:40 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 22 oktober 2008 16:37 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Omdat ik niet op basis van onderbuikgevoelens wil oordelen.


O


Against God and Government


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-09-2009 1:41 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Wilders wil belasting op hoofddoekjes

DEN HAAG - Geert Wilders heeft woensdag de invoering van een 'hoofddoekjesbelasting' bepleit. In het debat over de rijksbegroting voor 2010 stelde hij voor om zo'n belasting à 1000 euro per jaar in te voeren.

Wie een hoofddoekje wil dragen, moet eerst een vergunning vragen, aldus Wilders.

De PVV-leider noemde zijn belasting een 'kopvoddentax'. Als die wordt ingevoerd, gaan we eindelijk wat terugverdienen aan de islam, zei Wilders.

Vervuilen

Volgens hem vervuilen de moskeeën, de hoofddoekjes en moslimmannen met baarden en lange jurken het beeld in de Nederlandse straten.

Bovendien is een ''islamitisch hoofddoekje'' een teken van onderdrukking van vrouwen en dus een symbool van onvrijheid.

''Wij zijn de hoofddoekjes spuug- en spuugzat'', zei Wilders. De opbrengst van de belasting kan volgens hem bijvoorbeeld naar blijf-van-mijn-lijfhuizen.

Weerstand

Zijn voorstel voor een belasting op het dragen van een hoofddoekje stuitte op veel weerstand in de Tweede Kamer.

D66-leider Alexander Pechtold sprak van een gênante vertoning en beschuldigde Wilders van xenofobe en racistische uitingen jegens moslims. Volgens hem voert Wilders gewoon een stukje cabaret op.

Absurd

SP-fractieleider Agnes Kant noemde het plan van Wilders te absurd om op te reageren. ''U wilt een hoofddoekjespolitie. Ik vind het zo belachelijk'', zei Kant.

Fractievoorzitter Arie Slob van de ChristenUnie wees Wilders erop dat hij mensen schoffeert vanwege uiterlijke kenmerken. ''Vrouwen beledigen kunt u heel goed'', reageerde fractieleider Mariëtte Hamer van coalitiegenoot PvdA.

Principes

Ook CDA-fractievoorzitter Pieter van Geel verwierp het idee van Wilders. ''Wilt u uw principes verkopen voor 1000 euro?''

Volgens GroenLinks-leider Femke Halsema maakt Wilders gebruik van Iraanse methodes. ''Wat u wilt, is een zedenpolitie introduceren. Schaam u'', zei ze.

Van der Laan

Minister Eberhard van der Laan (PvdA, Integratie) sprak van een ''volstrekt hysterisch'' voorstel, en een ''zeer ontmoedigend signaal'' naar mensen die het goed doen.

''Hij verkoopt slechts tweedracht'', aldus de PvdA-bewindsman, bij monde van woordvoerders.

Immigratie

De PVV gaat zelf onderzoek doen naar de kosten van immigratie. De partij roept burgers op via de website watkostdemassaimmigratie.nl ideeën aan te reiken over welke kosten allemaal meegeteld moeten worden.

De partij vroeg eerder het kabinet om de cijfers, maar minister Eberhard van der Laan (Integratie) gaf aan dat er geen boekhouding is van verschillende groepen in de samenleving.

Spoeddebat

Daarop ontstak Wilders in woede. Er kwam een spoeddebat, waarbij van der Laan zei dat hij onhandig was geweest in een ontmoeting met de pers waardoor een verkeerd beeld was ontstaan.

Hij zei verder dat wel alle beschikbare gegevens waren verstrekt. Veel cijfers werden echter niet uitgesplitst naar achtergrond van mensen.

Motie

Wilders' fractiegenoot Sietse Fritsma diende een motie in om het kabinet toch te dwingen tot een grondig onderzoek naar de kosten van immigratie. De motie maakt echter niet veel kans.

Andere Tweede Kamerleden toonden zich achterdochtig bij de wens om de kosten per immigrant te weten te komen. Ook Van der Laan gaf aan dat hij zich had afgevraagd waartoe de cijfers moesten dienen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-09-2009 2:10 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Jezus! Wat een ontzettende mongool is die vent ook.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 17-09-2009 7:37 by Blueprint Profiel van Blueprint

Die man moet cabaretier worden, in plaats van politicus


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-09-2009 7:41 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 17 september 2009 7:37 schreef Blueprint het volgende:
Die man moet cabaretier worden, in plaats van politicus
Neu, het duo "Balkebos" speelt hem met gemák van het podium. Naast hen is elke Teeuwen of Maassen volledig kansloos.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-09-2009 8:32 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Laat me raden, vergeleken met Balkebos is Wilders best normaal? :')


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-09-2009 12:00 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 17 september 2009 8:32 schreef Gemene Lepel het volgende:
Laat me raden, vergeleken met Balkebos is Wilders best normaal? :')


:')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-09-2009 12:03 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 september 2009 7:37 schreef Blueprint het volgende:
Die man moet cabaretier worden, in plaats van politicus
Old-school kermisattractie lijkt me beter. Laat de theaters maar aan de mensen die er wel wat van kunnen...



Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-09-2009 12:06 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

het is steeds gekker aan het worden met die man. Vroeger blowde hij ook, niet dat het erg is ofzo maar misschien is er vroeger iets mis gegaan??!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-09-2009 12:16 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 17 september 2009 8:32 schreef Gemene Lepel het volgende:
Laat me raden, vergeleken met Balkebos is Wilders best normaal? :')
Weet niet, vind je dat?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 17-09-2009 12:17 by attematic Profiel van attematic

quote:
Op 17 september 2009 1:41 schreef Mutilator het volgende:
Bovendien is een ''islamitisch hoofddoekje'' een teken van onderdrukking van vrouwen en dus een symbool van onvrijheid.
...


Dat zijn de hoeden bij de Gereformeerde kerk ook! Als ik zo op zondag zie wat er aan onderdrukten voorbij wandelt zie ik daar ook nog wel een niche markt voor mijnheer Wilders. De bron van dat 'kwaad' is niet de Koran, maar toch echt de bijbel....

1 Korintiers HS 11

3 Doch ik wil, dat gij weet, dat Christus het Hoofd is eens iegelijken mans, en de man het hoofd der vrouw, en God het Hoofd van Christus.

...
5 Maar een iegelijke vrouw, die bidt of profeteert met ongedekten hoofde, onteert haar eigen hoofd; want het is een en hetzelfde, alsof haar het haar afgesneden ware.

6 Want indien een vrouw niet gedekt is, dat zij ook geschoren worde; maar indien het lelijk is voor een vrouw geschoren te zijn, of het haar afgesneden te hebben, dat zij zich dekke.

7 Want de man moet het hoofd niet dekken, overmits hij het beeld en de heerlijkheid Gods is; maar de vrouw is de heerlijkheid des mans.
...
10 Daarom moet de vrouw een macht op het hoofd hebben, om der engelen wil.


10.10.1942 - 20.11.2011


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-09-2009 12:19 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 17 september 2009 12:17 schreef attematic het volgende:
Dat zijn de hoeden bij de Gereformeerde kerk ook! Als ik zo op zondag zie wat er aan onderdrukten voorbij wandelt zie ik daar ook nog wel een niche markt voor mijnheer Wilders. De bron van dat 'kwaad' is niet de Koran, maar toch echt de bijbel....

1 Korintiers HS 11

3 Doch ik wil, dat gij weet, dat Christus het Hoofd is eens iegelijken mans, en de man het hoofd der vrouw, en God het Hoofd van Christus.

...
5 Maar een iegelijke vrouw, die bidt of profeteert met ongedekten hoofde, onteert haar eigen hoofd; want het is een en hetzelfde, alsof haar het haar afgesneden ware.

6 Want indien een vrouw niet gedekt is, dat zij ook geschoren worde; maar indien het lelijk is voor een vrouw geschoren te zijn, of het haar afgesneden te hebben, dat zij zich dekke.

7 Want de man moet het hoofd niet dekken, overmits hij het beeld en de heerlijkheid Gods is; maar de vrouw is de heerlijkheid des mans.
...
10 Daarom moet de vrouw een macht op het hoofd hebben, om der engelen wil.

Korinthiërs... Ik dacht dat mossels slechts een jaartje of 800 de tijd ingingen, maar dit is verdorie nog van vér voor het jaar 0!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen