IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het partijprogramma van Wilders / Zeiken over de PVV-topic Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-03-2005 15:38 by altx Profiel van altx

quote:
Op 14 maart 2005 14:22 schreef Rutan het volgende:
Whahahaha, GENIAAAAAAL:

"Je zou zelf maar eens in de WAO, AOW, WW, steun of Ziekenhuisbed komen dan praat je wel anders."
-> Zit ik daar in? Nee. Is dat dus relevant voor mij? Nee? Waarom? Je kunt jezelf verzekeren, je kunt sparen, je kunt geen rotzooi op afbetaling kopen omdat de samenleving je toch wel gaat supporten mocht er iets mis gaan. En je kunt werken.
"Ja maar bijstandmoeders dan?"
-> Die hadden hun man maar niet moeten wegjagen met hun korte jonge-moederskapsel, hun hele dagen bonbons eten en tell-sell kijken. Je moet trouwens pas kinderen nemen als het financieel haalbaar is zelfs als 1 van beide ouders zou komen weg te vallen. Bijstandsmoeders? Per meteen uit de ouderlijke macht ontzetten. Kinderen naar een ouderwets weeshuis waar zorg ende discipline nog hoogtij kan vieren, binnen 1 generatie is de maatschappij gevrijwaard van dat schorem.


Niet iedereen verdient zo veel als jij...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 14-03-2005 15:42 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 14 maart 2005 15:17 schreef El Chulo het volgende:
Volgens mij niet!



Welles... nietes!

Hoeveel posts zouden we dit vol kunnen houden?


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 14-03-2005 15:43 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com

Moeten we dit nog serieus nemen?

Wilders schijnt maar weinig te weten van de wereld waarin hij leeft...


no text supplied


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 14-03-2005 15:45 by Sneeuwwitje Profiel van Sneeuwwitje

Heeft hij het in dat stukje nou over andermans kapsels?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-03-2005 15:51 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 14 maart 2005 15:38 schreef altx het volgende:
Niet iedereen verdient zo veel als jij...
Klopt, helaasch zijn er luie mensen en domme trienen die zich laten bezwangeren om vooral maar een excuus te hebben de hele dag tellsell te mogen kijken en bonbons te eten.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Bodyrotdrummer
Usericon van Bodyrotdrummer
Posted 14-03-2005 15:58 by Bodyrotdrummer Profiel van Bodyrotdrummerhttp://www.bodyrot.nl

Wilders speelt in op de gevoeles die op dit moment heersen bij de gemiddelde Nederlander. Met gemiddeld bedoel ik dan de mensen die niet in staat zijn om verder te kijken dan hun neus lang is en het liefst over het weer, voetbal of auto's praten.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 14-03-2005 16:07 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 14 maart 2005 14:22 schreef invictis het volgende:
dus jij keurt het goed dat mensen worden afgeknald vanwege hun mening c/q uiting daarvan?


Zegt de man die hard aan het juichen was toen er Moskeeen in de brand werden gestoken.

Bravo!!


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-03-2005 16:08 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 14 maart 2005 9:57 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
De helft van de ambtenaren eruit?

ik zeg de andere helft ook!


Eeeeh... juist.


..."Hate can only create more hate"...


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-03-2005 16:17 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 14 maart 2005 16:07 schreef Rasputin het volgende:
Zegt de man die hard aan het juichen was toen er Moskeeen in de brand werden gestoken.

Bravo!!



wat een kutgeheugen heb jij zeg


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 14-03-2005 16:25 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

Het was even zoeken, maar goed, laat me je quoten:

quote:
Op 9 november 2004 20:04 schreef invictis het volgende:
ach Nederlanders blijven toch maar als kippen in dat kippenhok rondlopen terwijl de vos vrolijk zijn slag slaat, steek die koppen maar in het zand.
biertje aan de mensen die wel hun brandbommen uitslingeren


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 14-03-2005 16:26 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 14 maart 2005 16:17 schreef invictis het volgende:
wat een kutgeheugen heb jij zeg


Valt blijkbaar toch wel mee...


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 14-03-2005 16:30 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Ik denk dat het tijd is dat er iemand uit Leipsig hierheen komt om de 2e kamer in de fik te steken.
Dan kunnen we heerlijk naar het proces tegen hem kijken waarin de man uit Leipsig continu te horen krijgt dat hij zijn hoofd recht moet houden.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-03-2005 16:33 by invictis Profiel van invictis

eng accuraat geheugen ook, misschien moet je maar een baan scoren bij de veiligheidsdienst


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-03-2005 16:40 by altx Profiel van altx

quote:
Op 14 maart 2005 15:51 schreef Greycloak het volgende:
Klopt, helaasch zijn er luie mensen en domme trienen die zich laten bezwangeren om vooral maar een excuus te hebben de hele dag tellsell te mogen kijken en bonbons te eten.




Laat ik het anders formuleren...

Bekijk al je bankafschriften eens. Beschik je over voldoende vermogen om de rest van je leven rond te kunnen komen, mocht je ineens zonder inkomsten komen te zitten?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 14-03-2005 16:58 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Nouja ik bekijk het positief. Nu hoeven we geen geintjes meer te maken over zijn kapsel, nu is er echt iets om mee aan te komen


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-03-2005 17:20 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 14 maart 2005 16:40 schreef altx het volgende:
Laat ik het anders formuleren...

Bekijk al je bankafschriften eens. Beschik je over voldoende vermogen om de rest van je leven rond te kunnen komen, mocht je ineens zonder inkomsten komen te zitten?
Misschien dat je familie en vrienden hebt die bereid zijn jou te helpen wanneer het even wat minder gaat. Een sociale samenleving, waarin mensen bereid zijn de verantwoordelijkheid voor elkaar te nemen ipv de verantwoordelijkheid op de overheid af te schuiven.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-03-2005 17:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 maart 2005 17:20 schreef Misanthrope het volgende:
Misschien dat je familie en vrienden hebt die bereid zijn jou te helpen wanneer het even wat minder gaat. Een sociale samenleving, waarin mensen bereid zijn de verantwoordelijkheid voor elkaar te nemen ipv de verantwoordelijkheid op de overheid af te schuiven.



wat is er sociaal aan een sociaal stelsel, als je echt sociaal bent hoeft de regering niet in te grijpen.
bovendien zullen de "klootzakken" geen hulp krijgen van anderen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-03-2005 17:36 by Heiden Profiel van Heiden

Ik heb wel een partijprogramma van Heiden voor die Wilders, een ros op die zielige nichtenkop van hem die hij nooit meer zal vergeten.
Wat is het toch met rechts hier sinds Pim Fagtuyn? Mag je alleen maar de een of andere darkroom-flikker zijn om ongestraft rechtse politiek te mogen bedrijven in dit land? Dan voelen we ons als extreem hypocriet volk wellicht minder schuldig. Ok, ik heb ook schoon genoeg van multi-cultuur en de Islam. Maar wat mij betreft zijn de enigste bruine, krappe en stinkende gaten waar Wilders, Fortuynisten en consorten in mogen de ovens als ik eindelijk aan de macht ben.
We mogen een voorbeeld nemen aan het Vlaams Blok, jammer genoeg moesten ze hun naam veranderen, maar dat zal ze zeker niet tegenhouden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 14-03-2005 17:42 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

Wilders is een hondelul.

Een infantiel, en 1ieder die op hem stemt ook.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-03-2005 17:42 by BARABAS Profiel van BARABAS

bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla
bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla
bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla
politics
bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla
bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla
bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla
politics
(nonsence..........)
oh, it's just politics
bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla
bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla
bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla
politics
bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla
bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla
bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla
politics
(nonsence..........)
oh, it's just politics
bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla
bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla
bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla
politics
bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla
bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla
bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla
politics
(nonsence.......…)


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 14-03-2005 17:47 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Hahaha, wat een drama weer.

Losse flodders, olé.



A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 14-03-2005 17:48 by A. Profiel van A.

Links rechts links rechts

Blablabla.


Welcome to the Atrocity Exhibition


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 14-03-2005 17:52 by Sneeuwwitje Profiel van Sneeuwwitje

Mensen met rechtse ideeën willen eigenlijk gewoon zelf allochtoon zijn. Het is allemaal jaloezie!!!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-03-2005 17:58 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 14 maart 2005 17:52 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Mensen met rechtse ideeën willen eigenlijk gewoon zelf allochtoon zijn. Het is allemaal jaloezie!!!


Fuck! Je hebt het zo bij het rechte eind! Ik wil ook met mijn vrienden in het theehuis zitten om over de slechtheid van de Nederlandse maatschappij te discussieren terwijl ik de vruchten van haar vrijgevigheid pluk.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 14-03-2005 18:02 by Sneeuwwitje Profiel van Sneeuwwitje

Nou, dat kan hoor.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen