IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het partijprogramma van Wilders / Zeiken over de PVV-topic Vorige pagina | Volgende pagina
jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 25-11-2009 17:52 by jeroen83 Profiel van jeroen83



Never have so many sacrificed so much for so few


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-11-2009 14:44 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 18 november 2009 20:59 schreef bastianus het volgende:
Is dat niet die zangert van Electric Six?

Hehehehe, kudo's voor het inbrengen van Electric Six in een topic over Geert Wilders. Offtopicness for the win!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-12-2009 18:58 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Spam in de emailbox:

Waarom de PVV van Geert Wilders in de peilingen op 29 zetels komt..... en de P v/d A op 14 zetels...

Ik ben moslim-man, ik woon in Marokko en ik ben zielig,
Geen probleem, dan kom je toch naar Nederland,
Ja maar ik heb geen geld,
Geen probleem, dan geven we je toch een uitkering,
Ja maar ik ben hier zo eenzaam,
Geen probleem, dan laten we toch je vrouw overkomen,
Ja maar ik mis mijn kinderen zo,
Geen probleem, dan laten we toch je kinderen overkomen,
Ja maar ik mis de rest van mijn familie ook,
Geen probleem, dan laten we toch je nicht, je neef, je oom, je tante overkomen,

Ja maar ik had altijd zo'n goed contact met mijn buren in Marokko,
Geen probleem, dan laten we die toch ook hierheen komen,
Ja maar die spreken geen Nederlands,
Geen probleem, dan regelen we toch een cursus voor ze
Ja maar dat kost geld,
Geen probleem, dan maken we de cursus toch gratis,
Ja maar ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in,
Geen probleem, dan blijf je toch lekker thuis,
Ja maar dan kan ik de folder van de Sociale Dienst niet lezen,
Geen probleem, dan vertalen we hem toch in het Arabisch voor je,
Ja maar de arts spreekt geen Marokkaans,
Geen probleem, dan regelen we toch een tolk voor je,
Ja maar de arts is een man en dat wil ik niet voor mijn vrouw,
Geen probleem, dan regelen we toch voor een vrouwelijke arts voor je,
Ja maar bij de gemeente wordt mijn vrouw door een man geholpen,
Geen probleem, dan regelen we toch een apart loket voor haar,
Ja maar ik wil geen afstand doen van mijn cultuur,
Geen probleem, dan laten we de Minister toch helpen jouw cultuur te wortelen in Nederland,
Ja maar ik ben niet tevreden met mijn huis,
Geen probleem, dan knappen we je wijk toch op voor een paar miljard,
Ja maar ik wil dat mijn kinderen worden opgevoed met de Koran,
Geen probleem, dan bouwen we toch een Islamitische school voor ze,
Ja maar kinderen zijn nog nooit in Mekka geweest,
Geen probleem, dan gaan ze toch lekker met de hele school een week naar Mekka met begeleiders,
Ja maar daar hebben we geen geld voor,
Geen probleem, dan subsidiëren we dat toch voor ze,
Ja maar het is zo ver lopen naar de moskee,
Geen probleem, dan bouwen we er toch nog eentje om de hoek,
Ja maar ik wil graag preken in het Arabisch horen,
Geen probleem, dan vliegen we toch een paar haat-imams in,
Ja maar mijn kinderen kunnen geen stageplaats krijgen,
Geen probleem, dan regelen we toch stageplaatsen voor ze,
Ja maar mijn kinderen kunnen geen werk vinden door hun hoofddoek,
Geen probleem, dan helpen we ze toch aan een baan,
Ja maar mijn kinderen willen een hoofddoek dragen in de sportschool,
Geen probleem, dan regelen we dat toch voor je dat ze dat mogen,
Ja maar ik wil dat mijn vrouw mannen geen hand geeft,
Geen probleem, de Commissie Gelijke Behandeling komt wel met een onnavolgbaar vonnis,
Ja maar ik voel mij gediscrimineerd,
Geen probleem, dan zetten we toch een Meldpunt Discriminatie voor je op,
Ja maar dat is weer zo'n gedoe als je analfabeet bent,
Geen probleem, dan regelen we toch voorbedrukte formulieren voor je,
Ja maar ik wil kunnen bidden op mijn werk,
Geen probleem, dan zorgen we toch voor een aparte gebedsruimte op je werk,
Ja maar mijn vrouw wil kunnen zwemmen in een boerkini,
Geen probleem, dan verplichten we de zwembaden toch gewoon om dat goed te vinden,
Ja maar er komen ook allemaal mannen zwemmen,
Geen probleem, dan regelen we toch dat zij apart kan zwemmen,
Ja maar die mannen willen niet naast haar zitten als ze naar het theater gaat,
Geen probleem, dan regelen we toch dat ze helemaal vooraan kan zitten naast andere vrouwen,
Ja maar ik wil niet dat jullie de Koran verbranden, want dan word ik heel erg boos,
Geen probleem, dan laten we de Minister President toch wereldwijd door het stof kruipen,
Ja maar ik wil mijn leerlingen wel kunnen leren dat Bijbels verbranden respect is,
Geen probleem, dan kom je dat toch gewoon uitleggen bij Pauw en Witteman,
Ja maar ik wil geen alcohol drinken,
Geen probleem, dat hoeft niet hoor,
Ja maar ik wil ook niet dat Jan Marijnissen alcohol drinkt,
Geen probleem, dan drinkt Jan Marijnissen toch gewoon ook een glas water (de lul),
Ja maar ik wil dat er geen kritiek wordt geleverd op mijn godsdienst,
Geen probleem, dat regelt Hirsch Ballin wel even,
En weet je, je ziet zoveel soortgenoten in de uitzending van Opsporing verzocht...
Gek is dat toch dat ze daar zo populair in zijn ??

Aan dit sprookje, en de onstuitbare opmars van de PVV, hebben meegewerkt :

Els Lucas,
Gerard Spong,
Job Cohen,
Rik Grashof,
Doekle Terpstra,
Ella Vogelaar,
Rina den Besten,
Rene Danen,
Harry de Winter
Anja Meulenbelt,
Geert Mak,
Alexander Pechtold
Femke Halsema,
De D'66 rechters,
Nederland Bekent Kleur
Meldpunt Internet Discriminatie,
De Commissie Gelijke Behandeling,
En vele, vele anderen


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 01-12-2009 19:05 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 25 november 2009 17:52 schreef jeroen83 het volgende:



Dat drinken moslims toch niet?



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 01-12-2009 19:05 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Mooi dat Jip en Janneke taal en ideëen aanslaan.


Boeiender


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-12-2009 15:01 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Verbazingwekkend hoeveel Wilders-gevolg er in de Indonesische gemeenschap zit


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-12-2009 18:41 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 december 2009 15:01 schreef Mutilator het volgende:
Verbazingwekkend hoeveel Wilders-gevolg er in de Indonesische gemeenschap zit


Hij is toch zelf indo?


Boeiender


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-12-2009 18:50 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Klopt, maar ook op basis van zijn mening..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-12-2009 18:51 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 december 2009 18:50 schreef Mutilator het volgende:
Klopt, maar ook op basis van zijn mening..

En waar blijkt dat uit?


Boeiender


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-12-2009 18:55 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Persoonlijke contacten is ook wel logisch dat geïntegreerde allochtone groepen vinden dan andere allochtone groepen ook moeten integreren ipv heisa maken..

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-12-2009 18:55]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-12-2009 18:57 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 december 2009 18:55 schreef Mutilator het volgende:
Persoonlijke contacten is ook wel logisch dat geïntegreerde allochtone groepen vinden dan andere allochtone groepen ook moeten integreren.


Hehe, een grondig onderzoek dus voor jouw opmerking.

Maar die logica ontgaat mij een beetje, is het dan zo van "Jahé! Jullie moeten ook intergreren, want dat moesten wij ook! Kom op hé!".

Lijkt me dat je intergreert omdat je er zelf beter van wordt, niet omdat het van andere personen moet.


Boeiender


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 08-12-2009 18:31 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Kritiek op ‘kerstboomloze’ Haagse Hogeschool

DEN HAAG (ANP) – De Haagse Hogeschool heeft er dit jaar voor gekozen geen metershoge kerstboom in de centrale hal neer te zetten. In plaats daarvan wordt de hal met onder meer lichtgordijnen versierd. Dat is verschillende politici in het verkeerde keelgat geschoten.

Volgens de plaatselijke afdeling van het CDA vindt de hogeschool de traditionele kerstboom te zeer verbonden met het christelijke feest en wil zij het internationale karakter van de school meer benadrukken. ‘Volkomen absurd’, oordeelde CDA-fractievoorzitter Karsten Klein dinsdag. ‘De kerstboom hoort in de Nederlandse traditie.’ Ook PVV-leider Geert Wilders sprak van een ‘waanzinnig besluit’ dat volgens hem aantoont hoe ver Nederland is ‘afgegleden in het multiculturele drama’.

Volgens de Haagse Hogeschool is het ontbreken van de kerstboom evenwel geen principiële maar een pragmatische keuze. Op veel andere plaatsen in het gebouw staan wél gewoon kerstbomen, zo liet de school in een verklaring weten.

Het ministerie van Onderwijs kent geen beleid ten aanzien van het opstellen van kerstbomen. Iedere school mag zelf kiezen of er een wordt opgezet of niet, aldus een woordvoerder.




bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-12-2009 21:31 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 8 december 2009 18:31 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Kritiek op ‘kerstboomloze’ Haagse Hogeschool

DEN HAAG (ANP) – De Haagse Hogeschool heeft er dit jaar voor gekozen geen metershoge kerstboom in de centrale hal neer te zetten. In plaats daarvan wordt de hal met onder meer lichtgordijnen versierd. Dat is verschillende politici in het verkeerde keelgat geschoten.

Volgens de plaatselijke afdeling van het CDA vindt de hogeschool de traditionele kerstboom te zeer verbonden met het christelijke feest en wil zij het internationale karakter van de school meer benadrukken. ‘Volkomen absurd’, oordeelde CDA-fractievoorzitter Karsten Klein dinsdag. ‘De kerstboom hoort in de Nederlandse traditie.’ Ook PVV-leider Geert Wilders sprak van een ‘waanzinnig besluit’ dat volgens hem aantoont hoe ver Nederland is ‘afgegleden in het multiculturele drama’.

Volgens de Haagse Hogeschool is het ontbreken van de kerstboom evenwel geen principiële maar een pragmatische keuze. Op veel andere plaatsen in het gebouw staan wél gewoon kerstbomen, zo liet de school in een verklaring weten.

Het ministerie van Onderwijs kent geen beleid ten aanzien van het opstellen van kerstbomen. Iedere school mag zelf kiezen of er een wordt opgezet of niet, aldus een woordvoerder.



Een CDA-man die voor kerstbomen pleit? Weet die man dan niet dat het een heidens gebruik is, stammend uit de aloude boomverering? De duivel moet in hem gevaren zijn..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-12-2009 21:46 by bokaj Profiel van bokaj

De Grote Leider zat net bij het elfde uur. De PVV gaat meedoen aan de gemeenteverkiezingen in Den Haag en Almere. Sietse Fritsma, zit ook in de kamer voor de PVV, wordt de lijsttrekker in Den Haag.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-12-2009 21:47 by bastianus Profiel van bastianus

Is dat die grapjas, die toen de SP zat te stangen over de val van de Muur? Dat wordt wel lachen dan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-12-2009 22:01 by bokaj Profiel van bokaj



Van de PVV-website:

quote:
CV Fritsma
Biografie
Ik heb na mijn studie sociale geografie in Groningen zes jaar gewerkt als beslismedewerker bij de Immigratie- en Naturalisatiedienst. In die tijd heb ik gezien welke problemen de immigratie in Nederland met zich meebrengt. Ik merkte dat er veel mis was. Ik herkende de kritiek van Geert Wilders op het immigratiebeleid. In de zomer van 2005 heb ik me bij hem aangesloten.
In de Kamer wil ik me vooral gaan bezighouden met immigratie. Ik vind het echter ook belangrijk dat de andere punten uit ons programma worden gerealiseerd. Het omvat echt veel meer dan alleen immigratie.
Als kind probeerde ik de politiek al te volgen en te begrijpen. Als ik iets niet snapte, vroeg ik het aan mijn vader. Ik beschouw hem ook als een voorbeeld. Hij heeft mij op een heel nuchtere en down to earth manier opgevoed. Ik heb daar nog steeds veel profijt van.
Ik houd ervan om in het buitenland te zijn. Ik heb onder ander in Israël en Australië gewerkt en ik heb voor mijn opleiding onderzoek gedaan op de Filippijnen.

Commissies
Justitie
Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
Sociale Zaken en Werkgelegenheid
Jeugd en Gezin
Wonen, Wijken en Integratie

Onderwijs
havo Scholengemeenschap Anna Maria van Schurman, Franeker (1984-1988)
HBO Personeel en Organisatie, Rijkshogeschool Groningen (1988-1992)
Sociale geografie, Rijksuniversiteit Groningen (1992-1998)


Loopbaan
Beslismedewerker Immigratie- en Naturalisatiedienst IND (2000-2006)



4 jaar over de HAVO en 6 jaar universiteit.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 09-12-2009 9:30 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Universiteit? Nou jaaaa, Sociale geografie eh?


Dear dirty delightful old drunken old days


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 09-12-2009 9:46 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 8 december 2009 18:31 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Kritiek op ‘kerstboomloze’ Haagse Hogeschool

DEN HAAG (ANP) – De Haagse Hogeschool heeft er dit jaar voor gekozen geen metershoge kerstboom in de centrale hal neer te zetten. In plaats daarvan wordt de hal met onder meer lichtgordijnen versierd. Dat is verschillende politici in het verkeerde keelgat geschoten.


Waarom? Moet die school lekker zelf weten.

quote:
Volgens de plaatselijke afdeling van het CDA vindt de hogeschool de traditionele kerstboom te zeer verbonden met het christelijke feest en wil zij het internationale karakter van de school meer benadrukken.


Sinds wanneer? Plank -> mis.

quote:
'Volkomen absurd’, oordeelde CDA-fractievoorzitter Karsten Klein dinsdag. ‘De kerstboom hoort in de Nederlandse traditie.’ Ook PVV-leider Geert Wilders sprak van een ‘waanzinnig besluit’ dat volgens hem aantoont hoe ver Nederland is ‘afgegleden in het multiculturele drama’.


Gaap. Wat is er 'multicultureel drama' aan het al dan niet neerzetten van een kerstboom? Heer Wilders ziet weer eens beren op de weg die er niet zijn.

quote:
Volgens de Haagse Hogeschool is het ontbreken van de kerstboom evenwel geen principiële maar een pragmatische keuze. Op veel andere plaatsen in het gebouw staan wél gewoon kerstbomen, zo liet de school in een verklaring weten.


Niks aan de hand dus, gewoon een school die dit jaar eens iets anders doet dan ze al jaren doen daar.

quote:
Het ministerie van Onderwijs kent geen beleid ten aanzien van het opstellen van kerstbomen. Iedere school mag zelf kiezen of er een wordt opgezet of niet, aldus een woordvoerder.


Zal het volgende PVV-punt wel weer zijn; kamervragen over het Nationale Kerstbomenbeleid. Komt Richard de Mos een voor hemzelf onbegrijpelijk lulverhaal houden over kerstbomen, het aantal lampjes erin en dat gekleurde ballen strikt verboden moeten zijn en alleen blanke ballen toegestaan zijn.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


herrie
Usericon van herrie
Posted 23-12-2009 13:48 by herrie Profiel van herrie

"beslismedewerker"... kan dit woord nog mee voor het woord van het jaar-verkiezing?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-12-2009 13:56 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 8 december 2009 22:01 schreef bokaj het volgende:

4 jaar over de HAVO en 6 jaar universiteit.


1984, 1985, 1986, 1987, 1988 = 5

1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998 = 7

jaja


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-12-2009 14:01 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 december 2009 13:56 schreef Spirit In Black het volgende:
1984, 1985, 1986, 1987, 1988 = 5

1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998 = 7

jaja


Euh...
84-85 = 1
85-86 = 2
86-87 = 3
87-88 = 4

jajaja.


Boeiender


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-12-2009 14:01 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 1 december 2009 18:58 schreef Mutilator het volgende:
Spam in de emailbox:

*lap tekst*


Mja je kan er om lachen maar jaren geleden was dit wel de dagelijkse gang van zaken. Misschien iets aangedikt maar zo ging het wel tot de regels voor immigratie wat strenger werden.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-12-2009 14:02]


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-12-2009 14:04 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 23 december 2009 14:01 schreef MR. N het volgende:
Euh...
84-85 = 1
85-86 = 2
86-87 = 3
87-88 = 4

jajaja.



dat klopt, maar dat staat er niet hè?

edit: staat er wel...grom...ben nog niet echt wakker

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 23-12-2009 14:05]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-12-2009 14:05 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 december 2009 14:04 schreef Spirit In Black het volgende:
dat klopt, maar dat staat er niet hè?

edit: staat er wel...grom...ben nog niet echt wakker


Boeiender


herrie
Usericon van herrie
Posted 23-12-2009 14:06 by herrie Profiel van herrie

...ben benieuwd wat die gast tussen 1998 (na studie) en 2000 (voordat hij iets mocht beslissen) heeft gedaan... gat in CV beloofd doorgaans weinig goeds... detentie? uitkeringstrekker?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen