IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het partijprogramma van Wilders / Zeiken over de PVV-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-03-2005 18:10 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 14 maart 2005 18:02 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Nou, dat kan hoor.


Heerschend!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 14-03-2005 18:26 by Sneeuwwitje Profiel van Sneeuwwitje

Probleem opgelost.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-03-2005 18:30 by Heiden Profiel van Heiden

Sneeuwwitje for President!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-03-2005 18:32 by invictis Profiel van invictis

en Allah in het koningshuis


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-03-2005 18:34 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 14 maart 2005 13:04 schreef helmet het volgende:
Met andere woorden, jij gaat op vakantie naar (ik noem maar wat) Zweden, komt een leuke vent tegen, krijgt een relatie, gaat trouwen... en ai, in Nederland wonen is in ieder geval geen optie, want hij mag 't land niet in.


Zoiets hebben ze in Denemarken ook, daar mag je geloof ik niemand van buiten de EU naar toe halen, wat resulteerd in allerlei rare constructies, zoals dat veel Denen die echt graag met een bijvoorbeeld Marokkaan willen samenwonen net aan de andere kant van de brug gaan wonen, in Zweden, waar je wel een niet-EU'er mag importeren, en gewoon in Denemarken blijven werken...

Stel je voor dat ze zo'n migratieverbod invoeren in NL, dan wordt je gewoon je land uit gedwongen als je toevallig valt op een verre liefde......


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-03-2005 18:37 by invictis Profiel van invictis



Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2005 18:38 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 maart 2005 15:38 schreef altx het volgende:
Niet iedereen verdient zo veel als jij...
Als iedereen zich zelf moet gaan verzekeren en als de belastingen omlaag gaan is het te realiseren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-03-2005 18:40 by Heiden Profiel van Heiden

In Nederland is het vrij makkelijk om als persoon binnen de EU naar toe te komen. Mijn Sloveense vriendin komt waarschijnlijk in de zomer definitief bij mij wonen en dat gaat vrij makkelijk. Ik ben sowieso een voorstander van de Europese gedachte, maar ik ben niet zo'n liefhebber van The Jewropean Union waar de toetreding van Turkije bijna rond is en men zelfs speculeert over toetreding van Israël...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-03-2005 18:54 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 maart 2005 18:40 schreef Heiden het volgende:
In Nederland is het vrij makkelijk om als persoon binnen de EU naar toe te komen. Mijn Sloveense vriendin komt waarschijnlijk in de zomer definitief bij mij wonen en dat gaat vrij makkelijk. Ik ben sowieso een voorstander van de Europese gedachte, maar ik ben niet zo'n liefhebber van The Jewropean Union waar de toetreding van Turkije bijna rond is en men zelfs speculeert over toetreding van Israël...


zeker als Spanje effe een x-aantal illegalen een legale status toekent. Verder moet europa vooral meer samengaan werken. anders bliven "we" steeds in meer of mindere mate afhankelijk van de US en kunnen we geen vuist maken (figuurlijk is hopelijk genoeg) tegen islamistische staten en de rijzende macht van China. Maar om Turkije nou maar toe te laten... Daarin heeft Wilders wel weer gelijk. Maar hij heeft dan weer zwaar ongelijk om door Nederland zo sterk van Europa te willen isoleren.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 14-03-2005 18:56 by elessar Profiel van elessarhttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

quote:
Op 14 maart 2005 17:23 schreef ElitE het volgende:

wat is er sociaal aan een sociaal stelsel, als je echt sociaal bent hoeft de regering niet in te grijpen.
bovendien zullen de "klootzakken" geen hulp krijgen van anderen


En buitenbeentjes als bijv. metalheads ook niet



Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 14-03-2005 19:00 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ja. Laten we we nog meer in de sociale zekerheid knippen! Mensen met bijvoorbeeld een dwarslesie verdienen geen plak kaas meer op hun boterham!

Waarom moet er toch altijd gelijk weer op die punten bezuinigd worden in plaats van gewoon strenger controleren en minder 'accepteren' en de mensen die dan daadwerkelijk niet kunnen werken ook een fatsoenlijk leven gunnen door ze enigzinds de mogelijkheid te geven fatsoenlijk financieel rond te komen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-03-2005 19:02 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 maart 2005 19:00 schreef Y Draig Goch het volgende:
Ja. Laten we we nog meer in de sociale zekerheid knippen! Mensen met bijvoorbeeld een dwarslesie verdienen geen plak kaas meer op hun boterham!

Waarom moet er toch altijd gelijk weer op die punten bezuinigd worden in plaats van gewoon strenger controleren en minder 'accepteren' en de mensen die dan daadwerkelijk niet kunnen werken ook een fatsoenlijk leven gunnen door ze enigzinds de mogelijkheid te geven fatsoenlijk financieel rond te komen.


Daarom is Wilders ook zo een clown en heeft echt zo een "het-kind-met-het badwater-weggooien-mentaliteit". Op zich stipt hij wel enkele echte problemen aan maar de maatregelen zijn volledig over-the-top.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2005 19:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 maart 2005 8:53 schreef attila_de_hun het volgende:
Lees en huiver!

Wilders presenteert partijprogramma

Onafhankelijk Kamerlid Geert Wilders heeft vandaag zijn partijbeginsel, wat hij zelf onafhankelijkheidsverklaring noemt, gepubliceerd. In het programma verklaart hij zich onafhankelijk van de politieke elite die Nederland de afgelopen decennia heeft verkwanseld.

Leidende gedachte in het partijprogramma is 'Nederland teruggeven aan de burger'. Wilders wil dit realiseren door de macht van de 'politieke praatpaleizen' Den Haag en Brussel terug te dringen. Daarnaast moet er een verbod op huwelijksmigratie komen en kunnen de belastingen flink omlaag.

Een belangrijk thema van de Groep Wilders is vrijheid: "De vrijheid dat je moeder 's avonds veilig over straat kan, de vrijheid dat je van je salaris genoeg overhoudt om aan je eigen gezin uit te kunnen geven, (...) de vrijheid die je hebt omdat de regering je gezin beschermt tegen terroristen, de vrijheid van een baan en een goed bestaan, de vrijheid om als land onze eigen beslissingen te nemen."

Wilders vreest dat kosten van het sociale stelsel in Nederland de pan uit gaan rijzen en wil een economisch debacle als in Argentinië voorkomen. Om dit te bewerkstelligen kan volgens de Groep Wilders het ambtenarenapparaat flink ingekrompen worden, de regelgeving fors gereduceerd en moet er gesneden worden in de sociale zekerheid.

In het actualiteitenprogramma Netwerk lichtte Wilders zijn programmabeginsel toe. Zo sluit hij niet uit dat Nederland wat hem betreft uit de euro moet stappen, wanneer 'zwakkere broeders' de Europese Unie toetreden. Daarmee refererende naar Turkije. Volgens het onafhankelijk Kamerlid is het beginsel door hem zelf geschreven, maar hebben diverse personen bijdragen geleverd. Vanwege het veiligheidsissue wilde Wilders de namen in Netwerk niet vrijgeven.

Uit het programmabeginsel komt duidelijk naar voren dat Wilders staat voor meer daadkracht en 'minder gelul vanuit Den Haag'. Wat betreft veiligheid denkt Wilders aan de volgende zaken: Driemaal een geweldsmisdrijf plegen moet resulteren in een levenslange gevangenisstraf, heropvoedingskampen moeten worden ingevoerd, preventief fouilleren moet voor heel Nederland gaan gelden en het politie-apparaat wordt flink uitgebreid.

Andere items in het programma zijn een stop op toelating van asielzoekers en een verbod op islamitische scholen. Daarnaast moeten hoofddoekjes in publieke functies worden verboden en naturalisatie kan alleen nog als iemand tien jaar in Nederland werkzaam is geweest en geen misdrijf heeft gepleegd. Zolang dat laatste niet het geval is kan men, als het aan Wilders ligt, geen beroep doen op de sociale zekerheid.


Pim Fortuyn V1.1 ....
Veel populair geroep, maar geen concrete oplossingen ...
Laat hem maar eens uitleggen hoe hij meer banen creeërd, hoe hij de belastingen omlaag krijgt.

Zelfs in de politiek komt de SBS6 gedachte binnegekropen .... lijkt erop alsof Wilders zijn nieuwe stulpje in Duindorp staat ...

Wie op die gast gaat stemmen is echt een rasmongool.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2005 19:16 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Wilders ideen over criminaliteit en de Islamitische radicalisering zijn wel degelijk concreet. Of ze binnen de wet die wij nu kennen uitvoerbaar zijn is iets anders.

Zelf twijfel ik ook een beetje aan Wilders zijn economische visie maar de dingen die hij zegt zijn zeker niet raar.
Belasting verlagen kan heel simpel door collective lasten naar beneden te brengen en mensen meer eigen verantwoodelijkheden te geven. Banen cre-eren moet de markt doen; Niet de overheid.
Verder snijden in de sociale zekerheid is iets waar we toch niet aan ontkomen en het kan beter nu gebeuren dan straks. Ik denk niet zo zeer dat de uitkeringen voor mensen met bv een dwarslesea omlaag gaan maar dat het idd het gewoon moeilijker wordt gemaakt om aanspraak te kunnen doen op de sociale zekerheid. Verder moeten al de WAO-ers opnieuw en strenger gekeurd worden.

Als zulk soort stappen niet ondernomen worden kunnen we het hier in Nederland wel vergeten als de babyboom met pensioen gaat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-03-2005 19:24 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 14 maart 2005 18:54 schreef attila_de_hun het volgende:
zeker als Spanje effe een x-aantal illegalen een legale status toekent. Verder moet europa vooral meer samengaan werken. anders bliven "we" steeds in meer of mindere mate afhankelijk van de US en kunnen we geen vuist maken (figuurlijk is hopelijk genoeg) tegen islamistische staten en de rijzende macht van China. Maar om Turkije nou maar toe te laten... Daarin heeft Wilders wel weer gelijk. Maar hij heeft dan weer zwaar ongelijk om door Nederland zo sterk van Europa te willen isoleren.


Ik ben absoluut tegen de toetreding van Turkije en voor een sterk Europa dat een vuist kan maken tegen de Verenigde Staten der Bewusteloosheid en de steeds groter wordende Chinese macht en de moslimisering van Europa.
Maar gasten zoals Wilders maken me kotsmisselijk met hun populisme, zo gauw je er maar homo genoeg uit ziet maak je een kans met je rechts-populisme in Nederland. Wat heeft Fortuyn toch een prachtige nalatenschap van zo homofiel mogelijk uitziende hersenloze rechts-populisten. Ik walg ervan dat er zelfs een percentage Nederlanders bereid is om op dit soort mensen te stemmen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-03-2005 19:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 maart 2005 19:16 schreef kwelgeest het volgende:
Wilders ideen over criminaliteit en de Islamitische radicalisering zijn wel degelijk concreet.


ja maar zelfs de natuurwetpartij neemt die nu zo onderhand wel serieus. Wilders geeft alleen correct enkele problemen weer en geeft verder geen zinig oplossing. Dat hebben we al eerder gezien lijkt me.


de laar
Usericon van de laar
Posted 14-03-2005 19:25 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 14 maart 2005 19:03 schreef Jenje het volgende:
Pim Fortuyn V1.1 ....
Veel populair geroep, maar geen concrete oplossingen ...
Laat hem maar eens uitleggen hoe hij meer banen creeërd, hoe hij de belastingen omlaag krijgt.

Zelfs in de politiek komt de SBS6 gedachte binnegekropen .... lijkt erop alsof Wilders zijn nieuwe stulpje in Duindorp staat ...

Wie op die gast gaat stemmen is echt een rasmongool.

Wie een paar jaar geleden op Balkenende heeft gestemd is net zo goed een mongool.
Als je normaal werkt betaal je je blauw aan belastingen en de regering gaat vervolgens met het geld om alsof het pepernoten zijn.
Van mij mag die Wilders het best 4 jaar proberen.
Dan ben ik maar een rasmongool maar ik gok er op dat het nooit veel slechter kan worden als vandaag de dag het geval is.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-03-2005 19:27 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 14 maart 2005 19:16 schreef kwelgeest het volgende:
Wilders ideen over criminaliteit en de Islamitische radicalisering zijn wel degelijk concreet. Of ze binnen de wet die wij nu kennen uitvoerbaar zijn is iets anders.

Zelf twijfel ik ook een beetje aan Wilders zijn economische visie maar de dingen die hij zegt zijn zeker niet raar.
Belasting verlagen kan heel simpel door collective lasten naar beneden te brengen en mensen meer eigen verantwoodelijkheden te geven. Banen cre-eren moet de markt doen; Niet de overheid.
Verder snijden in de sociale zekerheid is iets waar we toch niet aan ontkomen en het kan beter nu gebeuren dan straks. Ik denk niet zo zeer dat de uitkeringen voor mensen met bv een dwarslesea omlaag gaan maar dat het idd het gewoon moeilijker wordt gemaakt om aanspraak te kunnen doen op de sociale zekerheid. Verder moeten al de WAO-ers opnieuw en strenger gekeurd worden.

Als zulk soort stappen niet ondernomen worden kunnen we het hier in Nederland wel vergeten als de babyboom met pensioen gaat.


Jij bent dus ook al een aanhanger van dit soort turbo-VVDisme? Fok! Nederland heeft echt wel iets anders nodig als de Fortuynen en de Wilders. Laat jullie niet verleiden tot liberalisme. De rechterkant van de politiek heeft wel meer te bieden. Laat je niet paaien door populisme!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2005 19:27 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 maart 2005 19:24 schreef attila_de_hun het volgende:
ja maar zelfs de natuurwetpartij neemt die nu zo onderhand wel serieus. Wilders geeft alleen correct enkele problemen weer en geeft verder geen zinig oplossing. Dat hebben we al eerder gezien lijkt me.
Sneller en harder straffen, sneller uitzetten etc.
Volgens mij zijn dat zeker wel zinnige oplossingen. We hebben inmiddels gemerkt dat praten en het z'n gangetje maar laten gaan nog veel harder niet werkt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-03-2005 19:29 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 14 maart 2005 19:27 schreef Heiden het volgende:
Jij bent dus ook al een aanhanger van dit soort turbo-VVDisme? Fok! Nederland heeft echt wel iets anders nodig als de Fortuynen en de Wilders. Laat jullie niet verleiden tot liberalisme. De rechterkant van de politiek heeft wel meer te bieden. Laat je niet paaien door populisme!

Wat is er mis met liberalisme?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2005 19:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 maart 2005 19:25 schreef de laar het volgende:
Wie een paar jaar geleden op Balkenende heeft gestemd is net zo goed een mongool.
Als je normaal werkt betaal je je blauw aan belastingen en de regering gaat vervolgens met het geld om alsof het pepernoten zijn.
Van mij mag die Wilders het best 4 jaar proberen.
Dan ben ik maar een rasmongool maar ik gok er op dat het nooit veel slechter kan worden als vandaag de dag het geval is.
Ik ben het met je eens dat de andere partijen er ook niks van bakken ... maar om daarom op deze clown te stemmen is imho een verkeerde actie.

beste zou zijn als niemand zou gaan stemmen, dat zou toch wel een signaal afgeven dat de Nederlandse burger geen verband meer heeft met de politiek.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2005 19:33 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik vind CDA/VVD het best goed doen. Soms een tikje te soft als het op integratie en sociale zekerheid aankomt maar ze voeren hervormingen door die we zeker nodig hadden. D66 vind ik een dwarsliggende kutpartij. Ik had ze liever weer met de LPF zien gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 14-03-2005 19:34]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-03-2005 19:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 maart 2005 19:33 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind CDA/VVD het best goed doen. ..... Ik had ze liever weer met de LPF zien gaan.

o nee, ik trouwens ook. dan was de regering ten minste nu allang gevallen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2005 19:38 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 maart 2005 19:31 schreef Jenje het volgende:
beste zou zijn als niemand zou gaan stemmen, dat zou toch wel een signaal afgeven dat de Nederlandse burger geen verband meer heeft met de politiek.
Gelukkig zijn we niet allemaal dwarsliggende relnichten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-03-2005 19:38 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 14 maart 2005 19:29 schreef Misanthrope het volgende:
Wat is er mis met liberalisme?


Wat mij betreft alles. Ik geloof niet in het kapitalisme en de vrijheid van dit zieke monster, liberale politiek is voor mij Jodenpolitiek, hoe hard je ook Eigen Volk Eerst roept. Maar dat is een andere discussie.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen