IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het partijprogramma van Wilders / Zeiken over de PVV-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-03-2005 19:43 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 14 maart 2005 19:38 schreef Heiden het volgende:
Wat mij betreft alles. Ik geloof niet in het kapitalisme en de vrijheid van dit zieke monster, liberale politiek is voor mij Jodenpolitiek, hoe hard je ook Eigen Volk Eerst roept. Maar dat is een andere discussie.
Niets mis met kapitalisme, vrijheid en Joden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


de laar
Usericon van de laar
Posted 14-03-2005 19:45 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 14 maart 2005 19:33 schreef kwelgeest het volgende:
Ik vind CDA/VVD het best goed doen. Soms een tikje te soft als het op integratie en sociale zekerheid aankomt maar ze voeren hervormingen door die we zeker nodig hadden. D66 vind ik een dwarsliggende kutpartij. Ik had ze liever weer met de LPF zien gaan.

De LPF is natuurlijk een lachertje. Die neem ik net zo serieus als die partij van Johan Vlemmix destijds. (ministerie voor feestzaken enzo.)

Voor de rest wordt er veel te veel en veel te lang gezeverd over totaal onbenullige zaken waar niemand iets aan heeft.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-03-2005 19:46 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 14 maart 2005 19:43 schreef Misanthrope het volgende:
Niets mis met kapitalisme, vrijheid en Joden.


Als jij dat vind. Ik heb een andere mening.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-03-2005 19:47 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 maart 2005 19:43 schreef Misanthrope het volgende:
..kapitalisme, vrijheid..


Die praktijk/geschiedenis leert dat via het "liberalisme" deze twee niet echt samengaan voor een deel van de bevolking.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-03-2005 19:53 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 14 maart 2005 19:47 schreef attila_de_hun het volgende:
Die praktijk/geschiedenis leert dat via het "liberalisme" deze twee niet echt samengaan voor een deel van de bevolking.
Als je het zo gaat bekijken, bestaat vrijheid niet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-03-2005 19:53 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 14 maart 2005 19:47 schreef attila_de_hun het volgende:
Die praktijk/geschiedenis leert dat via het "liberalisme" deze twee niet echt samengaan voor een deel van de bevolking.


Vrijheid in dit concept betekent meestal vrijheid van bedrijven en hun zieke anti-mens politiek. Dit is ook wat met vrijheid in VVD word bedoeld. Ik ben alleen nog niet zeker wat Volkspartij en Democratie moet betekenen....Dat is er waarschijnlijk bij verzonnen om mensen te lokken.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-03-2005 19:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 maart 2005 19:47 schreef attila_de_hun het volgende:
Die praktijk/geschiedenis leert dat via het "liberalisme" deze twee niet echt samengaan voor een deel van de bevolking.
iedereen tevreden krijg je nooit, of hij zijn een zooi mensen die tevreden zijn en een paar niet, of iedereen een beetje tevreden(democratie).

een perfecte samenleving is onhaalbaar, bovendien niet in het voordeel van de evolutie van de mensch.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-03-2005 19:56 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 14 maart 2005 19:53 schreef Heiden het volgende:
Vrijheid in dit concept betekent meestal vrijheid van bedrijven en hun zieke anti-mens politiek. Dit is ook wat met vrijheid in VVD word bedoeld. Ik ben alleen nog niet zeker wat Volkspartij en Democratie moet betekenen....Dat is er waarschijnlijk bij verzonnen om mensen te lokken.
Bedrijven en anti-mens politiek?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-03-2005 19:58 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 maart 2005 19:53 schreef Misanthrope het volgende:
Als je het zo gaat bekijken, bestaat vrijheid niet.


dat is effe te diep voor me.... hoe bedoel je dat????
ik bedoel het namelijk zo: liberalisme wordt geassocieerd met zo snel mogelijk afbreken van het sociale netwerk dat we hier hebben. als dat weg is, en we hebben niet allemaal zo een aardige familie als sommigen hier, dan heb je niks meer en ben je vanf dan overgeleverd aan de willekeur van de werkgevers. ja, "vrij"en "democratisch" is dat.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2005 19:59 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 maart 2005 19:58 schreef attila_de_hun het volgende:
dat is effe te diep voor me.... hoe bedoel je dat????
ik bedoel het namelijk zo: liberalisme wordt geassocieerd met zo snel mogelijk afbreken van het sociale netwerk dat we hier hebben. als dat weg is, en we hebben niet allemaal zo een aardige familie als sommigen hier, dan heb je niks meer en ben je vanf dan overgeleverd aan de willekeur van de werkgevers. ja, "vrij"en "democratisch" is dat.
Dat jij liberalisme daarmee associeert betekent nog niet dat het dat ook doet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-03-2005 19:59 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 14 maart 2005 19:58 schreef attila_de_hun het volgende:
dat is effe te diep voor me.... hoe bedoel je dat????
ik bedoel het namelijk zo: liberalisme wordt geassocieerd met zo snel mogelijk afbreken van het sociale netwerk dat we hier hebben. als dat weg is, en we hebben niet allemaal zo een aardige familie als sommigen hier, dan heb je niks meer en ben je vanf dan overgeleverd aan de willekeur van de werkgevers. ja, "vrij"en "democratisch" is dat.
Omdat men altijd afhankelijk is van anderen, wat volgens jou dus betekent dat er geen vrijheid is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-03-2005 19:59 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 14 maart 2005 19:56 schreef Misanthrope het volgende:
Bedrijven en anti-mens politiek?


Inderdaad, bedrijven zouden er moeten zijn om nuttige dingen te produceren en mensen banen te geven. Maar het schijnt alleen maar om onbelangrijke producten en ontslag te draaien. Vandaar anti-mens naar mijn nederige mening.
En bespaar me je vrije markt praatje, dat is zonde van je energie.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-03-2005 20:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 maart 2005 19:58 schreef attila_de_hun het volgende:
dat is effe te diep voor me.... hoe bedoel je dat????
ik bedoel het namelijk zo: liberalisme wordt geassocieerd met zo snel mogelijk afbreken van het sociale netwerk dat we hier hebben. als dat weg is, en we hebben niet allemaal zo een aardige familie als sommigen hier, dan heb je niks meer en ben je vanf dan overgeleverd aan de willekeur van de werkgevers. ja, "vrij"en "democratisch" is dat.


je bent zelf ook verantwoordelijk voor je familie en vriendenkring, dat zijn je sociale vaardigheden


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-03-2005 20:00 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 maart 2005 19:55 schreef ElitE het volgende:
een perfecte samenleving is onhaalbaar, bovendien niet in het voordeel van de evolutie van de mensch.


een perfecte samenleving hoeft ook helemaal niet (maar is natuurlijk wel een aardig streven) maar wel moet voorkomen worden dat pechvogels, die er echt niks aan kunnen doen,(en van goede wil zijn om weer zo snel mogelijk werk te zoeken), niet nog een trap nakrijgen door overgelaten te worden aan "marktmechanismen".


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-03-2005 20:02 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 maart 2005 19:59 schreef kwelgeest het volgende:
Dat jij liberalisme daarmee associeert betekent nog niet dat het dat ook doet.


is de VS niet een van de meest liberale landen van de wereld? daar lijkt mijn beschrijving toch wel redelijk op dacht ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-03-2005 20:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 maart 2005 19:59 schreef Heiden het volgende:
Inderdaad, bedrijven zouden er moeten zijn om nuttige dingen te produceren en mensen banen te geven. Maar het schijnt alleen maar om onbelangrijke producten en ontslag te draaien. Vandaar anti-mens naar mijn nederige mening.
En bespaar me je vrije markt praatje, dat is zonde van je energie.

onnutige producten? er is toch vraag naar, dus wordt het geproduceerd.
ontslag het enige middel om slecht functionerende mensen uit je bedrijf je verwijderen. (soms ook goede als het bedrijf daartoe gedwongen is)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-03-2005 20:04 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 14 maart 2005 19:59 schreef Heiden het volgende:
Inderdaad, bedrijven zouden er moeten zijn om nuttige dingen te produceren en mensen banen te geven. Maar het schijnt alleen maar om onbelangrijke producten en ontslag te draaien. Vandaar anti-mens naar mijn nederige mening.
En bespaar me je vrije markt praatje, dat is zonde van je energie.
Bedrijven zijn gericht op winst. Om winst te behalen moeten bedrijven voldoen aan de wensen van de markt en de markt dat zijn de mensen. Bedrijven zijn dus op de wil van de mensen gericht, niet andersom. De producten die de bedrijven maken worden blijkbaar door de mensen als 'belangrijk' beschouwd. Wanneer bedrijven feitelijke 'onbelangrijke' producten aanbieden en kunnen verkopen, betekent het alleen dat het bedrijf handig heeft ingespeeld op de mensen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2005 20:04 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 maart 2005 20:02 schreef attila_de_hun het volgende:
is de VS niet een van de meest liberale landen van de wereld? daar lijkt mijn beschrijving toch wel redelijk op dacht ik.
Ook de VS kennen sociale zekerheden. De belastingen moeten gewoon omlaag en mensen moeten zichzelf gaan verzekeren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-03-2005 20:04 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 maart 2005 19:59 schreef Misanthrope het volgende:
Omdat men altijd afhankelijk is van anderen, wat volgens jou dus betekent dat er geen vrijheid is.


we zijn niet vrij, we zijn afhankelijk van zuurstof en water!!!!! je moet natuurlijk wel "de geest"van een tekst kunnen inschatten waarde.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-03-2005 20:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 maart 2005 20:00 schreef attila_de_hun het volgende:
een perfecte samenleving hoeft ook helemaal niet (maar is natuurlijk wel een aardig streven) maar wel moet voorkomen worden dat pechvogels, die er echt niks aan kunnen doen,(en van goede wil zijn om weer zo snel mogelijk werk te zoeken), niet nog een trap nakrijgen door overgelaten te worden aan "marktmechanismen".

als je voldoende kwaliteiten hebt(waar vraag naar is) kom je altijd wel weer aan werk.
het is belacheljk dat anderen mensen de verantwoordelijkheid over de pech van anderen moeten dragen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-03-2005 20:05 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 14 maart 2005 20:02 schreef attila_de_hun het volgende:
is de VS niet een van de meest liberale landen van de wereld? daar lijkt mijn beschrijving toch wel redelijk op dacht ik.
Ik zou eerder Canada als een van de meest liberale landen in de wereld bestempelen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-03-2005 20:06 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 14 maart 2005 20:04 schreef attila_de_hun het volgende:
we zijn niet vrij, we zijn afhankelijk van zuurstof en water!!!!! je moet natuurlijk wel "de geest"van een tekst kunnen inschatten waarde.
Vrijheid leidt er nu eenmaal toe dat de een wat beter gebruik van zijn vrijheid kan maken dan de ander en derhalve misschien ook gebruik kan maken van de vrijheid van die ander.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-03-2005 20:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 maart 2005 20:04 schreef kwelgeest het volgende:
Ook de VS kennen sociale zekerheden. De belastingen moeten gewoon omlaag en mensen moeten zichzelf gaan verzekeren.

de mens moet eens eigen verantwoordelijkheid dragen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-03-2005 20:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 maart 2005 20:04 schreef kwelgeest het volgende:
Ook de VS kennen sociale zekerheden. De belastingen moeten gewoon omlaag en mensen moeten zichzelf gaan verzekeren.


ja, voedselbonnen??? kijk, het is veel te laks geweest in Nl, dat ben ik geheel met je eens. maar we moeten nu niet opeens alles zomaar afschaffen. Zulke drastische Wildersplannen schieten hun doel gewoon voorbij.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2005 20:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 maart 2005 20:05 schreef Misanthrope het volgende:
Ik zou eerder Canada als een van de meest liberale landen in de wereld bestempelen.
Hahahahahaha ... behalve als je ook ooit maar één misdaad/overtreding op je naam hebt en je via de VS/Canada grens het land in wil ...

Zijn tig metalbands geweest die bij de grens de toegang geweigerd zijn om onduidelijke redenen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen