IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het partijprogramma van Wilders / Zeiken over de PVV-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2005 23:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Wilders wil overigens haarproducten goedkoper maken


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 16-03-2005 23:37 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 16 maart 2005 23:18 schreef Jenje het volgende:
Wilders wil overigens haarproducten goedkoper maken
Want de mensen die straks voor hongerloontjes moeten werken omdat er geen minimumloon meer is die moeten hun haar straks wel kunnen verven in de kleur van onze grote leider.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-03-2005 8:16 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 16 maart 2005 23:37 schreef arrebar het volgende:
Want de mensen die straks voor hongerloontjes moeten werken omdat er geen minimumloon meer is die moeten hun haar straks wel kunnen verven in de kleur van onze grote leider.


mwahahaha


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-03-2005 9:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 16 maart 2005 23:37 schreef arrebar het volgende:
Want de mensen die straks voor hongerloontjes moeten werken omdat er geen minimumloon meer is die moeten hun haar straks wel kunnen verven in de kleur van onze grote leider.
Hail Haarverf!


de laar
Usericon van de laar
Posted 17-03-2005 19:14 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 16 maart 2005 23:05 schreef 0Tolerence het volgende:
mwahaaha, je moet voor de grap zijn ingezonden brieven is lezen:
http://web.inter.nl.net/users/Paul.Treanor/streekvervoer.html

Amsterdammers hoeven in de toekomst niet meer bang te zijn voor inbrekers en de bus is altijd op tijd.

Komt die meneer ook wel eens op TV?


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 17-03-2005 19:19 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 16 maart 2005 22:52 schreef attila_de_hun het volgende:
Asl je dacht dat Geert Wilders gek is, dan hebje nog nooit van Paul Treanor gehoord(hij schijnt dit seriesu te menen )

van: http://www.nieuwamsterdam.org/nieuwsbericht/1237

Paul Treanors rigoreuze veranderingen

Paul Treanor - 9 maart 2005

De visies op de toekomst van Amsterdam, die hier gepresenteerd worden, zijn voorspelbaar en saai. Daarom wat anders: een radicaal alternatief voor Amsterdam in 2020...


Wat een randebiel, is die man de afgelopen 20 jaar wel buiten zijn huis geweesd?


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Nix
Usericon van Nix
Posted 17-03-2005 19:20 by Nix Profiel van Nix

*Offtopic*








En het Doe-het-zelf polsbandje!


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 17-03-2005 23:30 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

De onderste tekst doet me nogal denken aan ein reich, ein volk, ein führer

Ach die hele man doet me er wel aan denken.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-03-2005 1:13 by Snaack Profiel van Snaack

Maar jij bent dan ook een linkse hippie.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 18-03-2005 14:11 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 18 maart 2005 1:13 schreef Snaack het volgende:
Maar jij bent dan ook een linkse hippie.
Jij doet me ook al aan hitler denken.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 18-03-2005 14:19 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

quote:
Op 16 maart 2005 23:37 schreef arrebar het volgende:
Want de mensen die straks voor hongerloontjes moeten werken omdat er geen minimumloon meer is die moeten hun haar straks wel kunnen verven in de kleur van onze grote leider.



Alleen jammer dat ik net vanuit een periode oranje/blond overgestapt ben op donkerrood...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-05-2005 23:58 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Wat vind men van nieuwkomer Peter R. De Vries?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Blitzkruchekuch
Usericon van Blitzkruchekuch
Posted 19-05-2005 0:13 by Blitzkruchekuch Profiel van Blitzkruchekuch

Lieve mensen...het is Wilders, met een W....
en hij heeft moed....!!maar weinig uitstraling.


Blitzkruchekuch
Usericon van Blitzkruchekuch
Posted 19-05-2005 0:19 by Blitzkruchekuch Profiel van Blitzkruchekuch

Peter R. kan beter bij de gristenunie...hij lacht nooit en er zijn zat zaken in de kerk te vinden met kleine jongetjes...


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 19-05-2005 0:37 by cooperfan (Hoofdredacteur) Profiel van cooperfan

quote:
Op 19 mei 2005 0:13 schreef Blitzkruchekuch het volgende:
Lieve mensen...het is Wilders, met een W....
en hij heeft moed....!!maar weinig uitstraling.

sinds wanneer heet goedkoop populisme moed ?


Rock moet Rollen


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-05-2005 0:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

alsof GL niet populistisch bezig is, democratie is immers de stem van het volk winnen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 19-05-2005 0:49 by cooperfan (Hoofdredacteur) Profiel van cooperfan

quote:
Op 19 mei 2005 0:41 schreef ElitE het volgende:
alsof GL niet populistisch bezig is, democratie is immers de stem van het volk winnen

er is een duidelijk verschil tussen populisme en stemmen winnen. Bij populisme is populair worden uitsluitend gebaseerd op het inspelen op emoties die leven bij een deel van de bevolking. Bij gewone politiek, zowel links als rechts probeer je mensen te overtuigen van je eigen argumenten.


Rock moet Rollen


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-05-2005 0:50 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 19 mei 2005 0:49 schreef cooperfan het volgende:
er is een duidelijk verschil tussen populisme en stemmen winnen. Bij populisme is populair worden uitsluitend gebaseerd op het inspelen op emoties die leven bij een deel van de bevolking. Bij gewone politiek, zowel links als rechts probeer je mensen te overtuigen van je eigen argumenten.


ik vind alle partijen beetje inhoudsloos, en vind ze weinig daadkracht hebben zo ook wilders, maar deze man heeft nog enigzins goede ideeen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 19-05-2005 3:11 by cooperfan (Hoofdredacteur) Profiel van cooperfan

quote:
Op 19 mei 2005 0:50 schreef ElitE het volgende:
ik vind alle partijen beetje inhoudsloos, en vind ze weinig daadkracht hebben zo ook wilders, maar deze man heeft nog enigzins goede ideeen.

er zijn genoeg partijen te vinden, aan linker en rechterzijde met veel uitgesproken ideeen. Jammer dat regeren compromissen sluiten is en dat er zelfs partijen zoals D66 zijn die helemaal geen eigen ideen meer lijken te hebben. Jammer ook dat politiek steeds vaker mannetjesmakerij is, Fortuijn, de Vries, Blondie, ze hebben er zelfs partijen voor opgericht maar ook anderen zoals Bos, Marijnissen en Balkenende. Zijn er nog wel partijen ?


Rock moet Rollen


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-05-2005 8:39 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 19 mei 2005 0:50 schreef ElitE het volgende:
ik vind alle partijen beetje inhoudsloos, en vind ze weinig daadkracht hebben zo ook wilders, maar deze man heeft nog enigzins goede ideeen.
Doel je hier op het afschaffen van het minimumloon? Het verminderen van het aantal ambtenaren met 50%, het afschaffen van het ministerie van onderwijs of op een van zijn andere dwaze plannen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-05-2005 10:12 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 19 mei 2005 8:39 schreef arrebar het volgende:
Doel je hier op het afschaffen van het minimumloon? Het verminderen van het aantal ambtenaren met 50%, het afschaffen van het ministerie van onderwijs of op een van zijn andere dwaze plannen.
Gelukkig kunnen onze mensen goed concureren met hun Oost-Europese collega's als de grondwet doorgaat en is het minimumloon hier dan geen belemmering.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2005 11:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 mei 2005 10:12 schreef kwelgeest het volgende:
Gelukkig kunnen onze mensen goed concureren met hun Oost-Europese collega's als de grondwet doorgaat en is het minimumloon hier dan geen belemmering.
Gelukkig denkt Wilders ook zo door dat hij er rekening mee houdt dat als mensen minder inkomen hebben ze ook geen geld hebben voor de belachelijke hoge belastingen, huizenprijzen etc etc in Nederland. Nederland zal dan namelijk nog meer mensen onder de armoede grens gaan kennen, zeker als hij 50% van de ambtenaren gaat ontslaan. Daar heeft ie vast niet aan gedacht ... Wilders is niks dan een Fortuyn die nog dommer is, geen charisma heeft en zo mogelijk nog lelijker is. Mensen die zo;n gast steunen zijn nog dommer dan menig islamiet.


cooperfan
rollator rocker
Usericon van cooperfan
Posted 19-05-2005 11:22 by cooperfan (Hoofdredacteur) Profiel van cooperfan

quote:
Op 19 mei 2005 11:04 schreef Jenje het volgende:
Gelukkig denkt Wilders ook zo door dat hij er rekening mee houdt dat als mensen minder inkomen hebben ze ook geen geld hebben voor de belachelijke hoge belastingen, huizenprijzen etc etc in Nederland. Nederland zal dan namelijk nog meer mensen onder de armoede grens gaan kennen, zeker als hij 50% van de ambtenaren gaat ontslaan. Daar heeft ie vast niet aan gedacht ... Wilders is niks dan een Fortuyn die nog dommer is, geen charisma heeft en zo mogelijk nog lelijker is. Mensen die zo;n gast steunen zijn nog dommer dan menig islamiet.

weing toe te voegen !


Rock moet Rollen


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 19-05-2005 12:24 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 19 mei 2005 11:04 schreef Jenje het volgende:
Gelukkig denkt Wilders ook zo door dat hij er rekening mee houdt dat als mensen minder inkomen hebben ze ook geen geld hebben voor de belachelijke hoge belastingen, huizenprijzen etc etc in Nederland. Nederland zal dan namelijk nog meer mensen onder de armoede grens gaan kennen, zeker als hij 50% van de ambtenaren gaat ontslaan. Daar heeft ie vast niet aan gedacht ... Wilders is niks dan een Fortuyn die nog dommer is, geen charisma heeft en zo mogelijk nog lelijker is. Mensen die zo;n gast steunen zijn nog dommer dan menig islamiet.
Ooit aan gedacht dat als 50% van de ambtenaren eruit gekickt wordt, het ons een hoop geld bespaart, namelijk doordat we dan die lui niet hoeven te financieren, er misschien minder bureaucratie zal zijn, die ex-ambtenaren geld via de markt gaan verdienen ipv dat ze de markt geld kosten en we dus zowel minder kosten als meer inkomsten hebben, wat tot een belastingverlaging leidt?

De armoedegrens: Als wij niet meer kunnen concurreren met andere landen (overigens betekent concurreren niet automatisch op loon concurreren, maar ook op productiviteit enz.), dan zullen nog meer mensen werkeloos raken en zullen we dus nog meer mensen moeten subsidieeren. Dit leidt tot minder inkomsten en meer uitgaven, dus zowel de werkelozen als de werkenden worden dan een gigantische partij armer.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2005 12:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 mei 2005 12:24 schreef Misanthrope het volgende:
Ooit aan gedacht dat als 50% van de ambtenaren eruit gekickt wordt, het ons een hoop geld bespaart, namelijk doordat we dan die lui niet hoeven te financieren, er misschien minder bureaucratie zal zijn, die ex-ambtenaren geld via de markt gaan verdienen ipv dat ze de markt geld kosten en we dus zowel minder kosten als meer inkomsten hebben, wat tot een belastingverlaging leidt?
Welke markt? Ik wete niet of je oplet, maar Nederland loopt nou niet echt over van de banen, daarbij komt dat als je ambtenaren ontslaat je nog veel geld kwijt bent aan ze ... oftewel: levert imho de eerste 10 jaar niets op.

quote:
De armoedegrens: Als wij niet meer kunnen concurreren met andere landen (overigens betekent concurreren niet automatisch op loon concurreren, maar ook op productiviteit enz.), dan zullen nog meer mensen werkeloos raken en zullen we dus nog meer mensen moeten subsidieeren. Dit leidt tot minder inkomsten en meer uitgaven, dus zowel de werkelozen als de werkenden worden dan een gigantische partij armer.
Als het minimumloon los gelaten word, moet je ook ervoor zorgen dat mensen die onder dat bedrag verdienen zaken als gezondheidszorg en verzekering nog kunnen betalen, anders krijg je Amerikaanse situaties met ghetto's en shit. Nederlandse lonen zijn zeker te hoog, dat ben ik met je eens, maar de Nederlandse koopkracht is niet veel hoger ivm omliggende landen. Oftewel: als je lonen verlaagd, moet je lasten ook verlagen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen