IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Skinheads Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-12-2001 22:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 november 2001 21:14 schreef Jenje het volgende:
Wil je muziek horen die de echte skinhead geest ademt, dan moet je oude Sheer Terror luisteren


Volgens mij ben jij flink in de war met kale hardcore gasten.

Skinheads waren vroeger ska-liefhebbers met Dr. Martens boots, bretels en bomberjacks.
Madness & The Specials, die ademen de oude skinhead geest uit!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2001 22:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat zijn geen skinheads, dat zijn rudeboys, voorlopers van de skinheads


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-12-2001 22:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

"Skinheads listened to the music of the immigrant Jamaican population – the Rudeboys – which was chiefly Ska and Rocksteady (precursors to modern Reggae)."

"...Skinheads went into the Jamaican dancehalls and listened to the latest in imported Ska tunes."

Deze quotes (zie link een paar posts terug) stellen dat Skinheads naar ska luisteren.



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-12-2001 22:19]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2001 22:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmmm ... naar mij beste weten was de skinhead-muziek-stroming toch altijd harder, wel met ska-invloeden ...

Maar toch, Sheer Terror, ademt de originele skinhead sfeer

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 02-12-2001 22:18]


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 02-12-2001 22:17 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Rechtse skins en nazi's luisteren naar de muziek de op de volgende link is te vinden.

http://www.micetrap.net/micetrap_master.html


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-12-2001 22:23 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 december 2001 22:14 schreef Jenje het volgende:
Hmmm ... naar mij beste weten was de skinhead-muziek-stroming toch altijd harder, wel met ska-invloeden ...

Maar toch, Sheer Terror, ademt de originele skinhead sfeer


Jij hebt het over de zg. 'The second wave'; NIET over 'de originele skinhead sfeer'.
Lees die eerdergenoemde link eens, dan besef je hoever je er naast zit.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2001 22:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jajaja ik weet het dat ik er naast zat ...


G.
Usericon van G.
Posted 02-12-2001 22:55 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 2 december 2001 22:25 schreef Jenje het volgende:
Jajaja ik weet het dat ik er naast zat ...



Dat kan je wel zeggen ja!!!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2001 22:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zoveel verschil zit er niet tussen ska en punk/hardcore/skinhead

Luister eerst eens naar Sheer Terror
Dan weet je wat ik bedoel


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-12-2001 4:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 december 2001 22:59 schreef Jenje het volgende:
Zoveel verschil zit er niet tussen ska en punk/hardcore/skinhead

----Moet je hun maar eens komen vertellen; dat is net zoiets als zeggen dat er weinig verschil is tussen een hardrocker en een metalhead!!!!!!

Luister eerst eens naar Sheer Terror
Dan weet je wat ik bedoel


Ik heb geluisterd en er punk elementen in gehoord en geen ska elementen.

Noem maar nummers waar dat wel zo is dan.



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-12-2001 4:16]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2001 9:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dan moet je de CD "Lovesongs for the unloved" eens gaan luisteren.


G.
Usericon van G.
Posted 03-12-2001 17:11 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 2 december 2001 22:59 schreef Jenje het volgende:
Zoveel verschil zit er niet tussen ska en punk/hardcore/skinhead

Luister eerst eens naar Sheer Terror
Dan weet je wat ik bedoel


ha ha ha nou is maar goed dat je dat zo'n 15 jaar geleden niet tegen een punker hebt verkondigd, punck en skinhead hebben werkelijk geen fuck met elkaar te maken!!!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2001 17:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Leer het woordje eerst maar eens schrijven.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-12-2001 18:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 december 2001 17:11 schreef Jenje het volgende:
Leer het woordje eerst maar eens schrijven.


Flauw hoor; mensen op vormfouten aanspreken ipv op het bedoelde ingaan. ECHT SUPERSLAP!!!!!!! :gun
:

En ik ben er mee eens, om mijzelf nog maar eens te quoten, want je leest er kennelijk overheen:

----Moet je hun maar eens komen vertellen; dat is net zoiets als zeggen dat er weinig verschil is tussen een hardrocker en een metalhead!!!!!!



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-12-2001 18:42]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2001 18:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Een aantal jaren terug luisterde ik erg veel naar punk/hardcore/oi/skinhead, en er zitten erg veel raakvlakken in.

Sheer Terror maakt muziek met invloeden uit die muziekstijlen, de teksten zijn gebaseerd op de "skinhead way of life"

Sheer Terror heeft ook altijd veel gezeik op ze gehad van wege hun stellingen. Ik kan nu met ze meeleven.


Maar heb je dan al nummers van de door mij genoemde cd geluisterd ??


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-12-2001 19:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Quote:

Ik kan nu met ze meeleven.

------Nee hoor; je zat er al naast en gelukkig zag je dat zelf ook.

Maar heb je dan al nummers van de door mij genoemde cd geluisterd ??

------Ja, het titelnummer en een ander nummer; precies wat ik al dacht; geen ska maar distortion gitaren.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 03-12-2001 19:57 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

Als metalhead kun je ook gewoon kaal zijn en ontzettend stoer

zie Kerry King


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-12-2001 20:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Grappig: sinds Scott Ian, Kerry King & Henri Settler is lange haren afknippen en kaal gaan een metalfenomeen geworden.

De metalskins: een groep in opkomst!!!

Verder bestaat de skinhead natuurlijk nog, maar er zijn zoveel skinhead groepen, zoals hier wel duidelijk is geworden, dat welke skin-cultuur nog leeft moeilijk in te schatten is. Om maar te zwijgen van qua uiterlijk gelijkende groepen als de gabbertjes en de nazi's.

Op de laatste Metropolis nog een Skinhead skaband gezien (speelden nog een cover van Peter Tosh), dus 'het skinhead oergevoel' leeft nog steeds.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-12-2001 3:02]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


G.
Usericon van G.
Posted 04-12-2001 2:27 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 3 december 2001 17:11 schreef Jenje het volgende:
Leer het woordje eerst maar eens schrijven.


Wat ben jij ongellofelijk triest!als of een typ fout er wat mee te maken heeft. Je kan ook gewoon zeggen dat je inderdaad met je grote bek over dingen lult waar je helemaal geen verstand van hebt........


G.
Usericon van G.
Posted 04-12-2001 2:31 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

"ongelofelijk" voor dat er weer iemand begint te mieren neuken


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-11-2007 15:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Vant weekend leuke gesprekken gehad over noordse mythologie/runentekens en lekker bier gezopen met een paar skinheads. Goeie gasten. Afgesproken om hier in de kroeg eens fijn mee te gaan zuipen.


spelfout weggehaald...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-11-2007 15:21 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

o


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-11-2007 18:22 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

If you can't beat them, join them...


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 19-11-2007 21:13 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

En toch, mensen die vrijwillig hun haar schelen, zonder dat ze kalend zijn.. tsja...

Vroeger, eind tachtiger en begin negentiger jaren waren er wel even wat problemen met rechtse skins bij concerten ja, en als je de politie vroeg hier wat aan te doen kreeg je te horen 'tsja, wat kan je ze maken, ze zijn allemaal kaal met veelal een wit shirt'. Toen ik de agent vroeg of dat andersom ook gold, dus 'ze hebben allemaal zwarte shirts en lang haar' over de hardrockers en de agent beaamde dan ook te zeggen niets te kunnen doen, is ook dat probleem best snel verholpen...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 19-11-2007 21:16 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2007 15:05 schreef varanus het volgende:
Vant weekend leuke gesprekken gehad over noordse mythologie/runentekens en lekker bier gezopen met een paar skinheads. Goeie gasten. Afgesproken om hier in de kroeg eens fijn mee te gaan zuipen.
hehe, de tweede stap is haar eraf voor ome veranus. :')


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen