IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Toffe games part 5 Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-10-2005 23:38 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Dat is niet veel soeps, behalve battlefield 2 dan.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 05-10-2005 8:47 by Shadow_buildeR Profiel van Shadow_buildeR

Nee, inderdaad.
Niet echt veel soeps zit er tussen.
En als je die obligate 'vernieuwde' versies van FIFA, NHL, NFL en al die andere meuk niet meetelt, blijft er bar weinig over.


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 05-10-2005 17:15 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Er zijn ook hapjes!



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 09-10-2005 21:59 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl




aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-10-2005 22:13 by aerodis Profiel van aerodis



sh2

EDIT:
http://membres.lycos.fr/welcometosilenthill/Image/Musique/Silent%20hill%20version%20piano.mp3

SH titeltrack, maar dan met piano.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 09-10-2005 22:26]


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-10-2005 23:05 by aerodis Profiel van aerodis

quote:
Op 9 oktober 2005 21:59 schreef Oud Vuil het volgende:
http://www.quake4game.com/


Hmm, na Doom III denk ik dat dat hele spacestation gebeuren een beetje over is. Ik zit iig niet op nóg zo'n game te wachten.
Wat ziet de gore er trouwens slecht uit zeg.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 09-10-2005 23:25 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl




M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-10-2005 0:56 by M. Profiel van M.

quote:
Op 9 oktober 2005 23:05 schreef aerodis het volgende:
Hmm, na Doom III denk ik dat dat hele spacestation gebeuren een beetje over is. Ik zit iig niet op nóg zo'n game te wachten.

Haha ja, het lijkt wel een beetje alsof het gewoon een nieuwe expansion van Doom III is, he? Beetje jammer. Maar goed, misschien is het wel extreem vet. Ik wacht de demo wel even af.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 10-10-2005 0:57]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


PHeMoX
Somewhere up there..
Usericon van PHeMoX
Posted 10-10-2005 1:12 by PHeMoX Profiel van PHeMoXhttp://www.freewebs.com/phemox/index.htm

quote:
Op 10 oktober 2005 0:56 schreef M. het volgende:
Haha ja, het lijkt wel een beetje alsof het gewoon een nieuwe expansion van Doom III is, he? Beetje jammer. Maar goed, misschien is het wel extreem vet. Ik wacht de demo wel even af.


Mmm, ja maar je moet eigenlijk Doom III en Quake III arena de schuld geven denk ik, want als je kijkt naar de karakters van de originele games, dan waren ze helemaal niet zoveel hetzelfde!! Sinds de quake character als twee druppels water lijkt op die van doom lijkt het zowieso al net alsof je dezelfde spellen aan het spelen bent. Dat ze dan ook nog eens dezelfde technologie gebruiken én dezelfde science-fiction style, tja dat is funest, en alleen de grootte van de namen redt ze natuurlijk automatisch van deze onzin... Ze praten het tegenwoordig goed door te beweren dat beide games hun oorsprong hebben in hetzelfde science-fiction universum, achja ik lig er niet wakker van hoor, maar het blijft gewoon onzin en het verknallen van een origineel product...


Another Day, Another Way ....


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 13-10-2005 0:20 by Smoochy Profiel van Smoochy

Faherheit gespeeld vanmiddag, een geniaal leuk spel..je speelt gewoon 3 persononen in 1x de moordenaar en de 2 detective die achter je aan zitten..heel leuk gedaan allemaal en leuk verhaal en daarbij best goede graphics.



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 13-10-2005 0:21 by Smoochy Profiel van Smoochy

En 21 Oktober komt


Pro Evolution Soccer 5 uit


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 13-10-2005 0:42 by Shadow_buildeR Profiel van Shadow_buildeR

Moet PES 4 ook nog maar eens kopen , deel 3 was al behoorlijk briljant.

Fahrenheit moet ik zeker kopen, hoor ik een hele hoop over. Eerst maar eens eventjes wachten. Heb nu, na eerst geleend te hebben van een maat maar eens zelf God of War aangeschaft. Wat een heersend spel is dat!
Ook nog Tales of Symphonia (GC) aangeschaft.


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 13-10-2005 0:45 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 13 oktober 2005 0:42 schreef Shadow_buildeR het volgende:
Moet PES 4 ook nog maar eens kopen , deel 3 was al behoorlijk briljant.

Fahrenheit moet ik zeker kopen, hoor ik een hele hoop over. Eerst maar eens eventjes wachten. Heb nu, na eerst geleend te hebben van een maat maar eens zelf God of War aangeschaft. Wat een heersend spel is dat!
Ook nog Tales of Symphonia (GC) aangeschaft.


pes4 nee deel 5 komt binnenkort uit.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 13-10-2005 9:15 by Shadow_buildeR Profiel van Shadow_buildeR

Ja, dat weet ik.. ik bedoelde dat ik PES 4 nog steeds aan moet schaffen... (daarom de )


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-10-2005 10:00 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 13 oktober 2005 9:15 schreef Shadow_buildeR het volgende:
Ja, dat weet ik.. ik bedoelde dat ik PES 4 nog steeds aan moet schaffen... (daarom de )


Vergeet pes4 maar, ga maar direct naar pes5. Een stuk beter


"This one is older than shit, heavier than time!"


Ruud
Usericon van Ruud
Posted 13-10-2005 14:27 by Ruud Profiel van Ruud

quote:
Op 10 oktober 2005 1:12 schreef PHeMoX het volgende:
Mmm, ja maar je moet eigenlijk Doom III en Quake III arena de schuld geven denk ik, want als je kijkt naar de karakters van de originele games, dan waren ze helemaal niet zoveel hetzelfde!! Sinds de quake character als twee druppels water lijkt op die van doom lijkt het zowieso al net alsof je dezelfde spellen aan het spelen bent. Dat ze dan ook nog eens dezelfde technologie gebruiken én dezelfde science-fiction style, tja dat is funest, en alleen de grootte van de namen redt ze natuurlijk automatisch van deze onzin... Ze praten het tegenwoordig goed door te beweren dat beide games hun oorsprong hebben in hetzelfde science-fiction universum, achja ik lig er niet wakker van hoor, maar het blijft gewoon onzin en het verknallen van een origineel product...


Zijn de toegenomen gelijkenissen tussen 3d shooters niet voornamelijk te wijten aan 'de vraag'? Ik heb al jaren het idee dat de kwaliteit van graphics tot een uitgangspunt verworden is, en dat juist door deze verschuiving, van creativiteit naar uiterlijk bij het maken van games, een wezenlijk onderscheid niet zoveel meer uitmaakt. Niet door een terugkomend thema. Het moet mooi, of 'mooier dan...' zijn.
Feit is dat de verhalende tranten van 3d shooters altijd al veel op elkaar geleken hebben. Doom, Quake, Unreal en Half-Life gaan allemaal uit van één persoon tegen iets groters, al zij toegegeven dat Half-Life wel iets meer om handen heeft. Maar toch, dat relatief vlakke, dat maakte bij het spelen ervan niet uit. De sfeer, de opvallende creativiteit van het leveldesign en overkoepelend: de beleving, maakte het dat je ze speelde. Elk spel bezat door de creativiteit een bepaalde authenciteit. Dát maakte spellen de moeite waard, niet het verhaal of thema an sich. Immers, het blijven computerspellen. Tegenwoordig blijft het verhaal evengoed uit, maar is een spel meer bij gratie van marktgrillen tot stand gekomen dan dat zich een goed idee heeft voorgedaan.
Akkoord, er moet wel geld verdiend worden, maar dat dus eerder met heel mooie spellen dan met creatievere spellen.

Het kán overigens wel, diepte in een spel. Hierbij denk ik aan System Shock 2 (deel 1 ken ik niet) en Deus Ex. Beide spellen bevatten -welhaast- filosofische verhandelingen welke inherent zijn aan de verhaallijn en spelbeleving. Erg knap.

[Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 13-10-2005 14:27]


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 13-10-2005 14:40 by Smoochy Profiel van Smoochy

Ik ben persoonlijk geen fan van shooters die gebruik maken van aliens. Daarom blijft de onbetwiste shooter aller tijden voor mij nog steeds wolfenstein 3d.

Al vind ik painkiller ook leuk om te spelen, gewoon dom de kamer in rennen en maar knallen tot jij dood gaat of je het haalt.

Maar goed ik ben momenteel bezig met GTA:SA, Hitman:Silent assasin, Pes4


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-10-2005 15:57 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

wolfenstein 3d is een kutspel tegenwoordig. Het was in die tijd misschien wel een revolutie, maar het is qua gameplay tegenwoordig natuurlijk niks meer. Het is niet tijdloos zoals doom misschien wel is.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 13-10-2005 15:59 by Razor Jack Profiel van Razor Jack

Ik zit nu weer Tomb Raider 1 opnieuw te spelen op de playstation. Blijft gaaf!


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 13-10-2005 21:57 by Shadow_buildeR Profiel van Shadow_buildeR

Ultimate Doom cooperative op de speciale versie van Doom 3 voor de XBOX is geweldig!
Doom blijft inderdaad tijdloos.

Ben nu even bezig geweest met Medievil 1 voor de PS1. Blijft een leuk spel.

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 13-10-2005 21:57]


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 14-10-2005 13:45 by Smoochy Profiel van Smoochy

21 okt komt pes5 uit


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 14-10-2005 18:09 by goblinjester Profiel van goblinjester

Ik speel op het moment met mijn vriendin Baldur's Gate Dark Alliance 2 op de PS2. Ik ben ook nog bezig met Killzone. En daarnaast heb ik net God Of War binnen. De eerste twee spellen zijn in ieder geval erg tof!!!


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 14-10-2005 18:11 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Wat zijn de meningen over Postal2?



Shadow_buildeR
Behind The Mask
Usericon van Shadow_buildeR
Posted 14-10-2005 18:20 by Shadow_buildeR Profiel van Shadow_buildeR

quote:
Op 14 oktober 2005 18:09 schreef goblinjester het volgende:
Ik speel op het moment met mijn vriendin Baldur's Gate Dark Alliance 2 op de PS2. Ik ben ook nog bezig met Killzone. En daarnaast heb ik net God Of War binnen. De eerste twee spellen zijn in ieder geval erg tof!!!


Stop maar met die eerste 2 spellen.
Die zijn ook erg goed, maar God of War overtreft ze met gemak. Dus nu gelijk die schijf in je PS2 stoppen!
Ben 'm nu ook weer aan het spelen.

Postal 2 is trouwens een matige FPS met een nogal kinderachtig soort 'humor'.

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 14-10-2005 18:22]


Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-10-2005 19:05 by aerodis Profiel van aerodis

Wat vind jij niet leuk aan mensen in de fik steken en ze daarna onderzeiken en stroomschokken toedienen tot ze in hun broek pissen?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen