IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Toffe games part 5 Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 19-11-2005 19:55 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 19 november 2005 10:50 schreef Ethereal het volgende:
Al die knopjes, dus je gaat liever achter een PC zitten?

Hehe, ik vind het ook lekker om een spel in dat ding te leggen en me geen zorgen te hoeven maken of mijn drivers nog wel uptodate zijn, , of mijn videokaart wel snel genoeg is, of ik wel genoeg intern geheugen heb of dat ik niet mijn hardeschijf vol heb ondertussen... Geen geouwehoer, aanzetten dat ding en gamen maar! Installeren? Wat is dat?


geen 1st person shooter beter dan op de PC, al die fucking auto aim op die consoles..is gewoon niet de shite..ook de visuals zijn minder.

Echter er zijn ook games waar het niet zo nauw komt met de precisie en dan is het toch wel fijn zo'n console zonder laadtijden/installaties, etc.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 21-11-2005 8:21 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 19 november 2005 10:50 schreef Ethereal het volgende:
Al die knopjes, dus je gaat liever achter een PC zitten?

Hehe, ik vind het ook lekker om een spel in dat ding te leggen en me geen zorgen te hoeven maken of mijn drivers nog wel uptodate zijn, , of mijn videokaart wel snel genoeg is, of ik wel genoeg intern geheugen heb of dat ik niet mijn hardeschijf vol heb ondertussen... Geen geouwehoer, aanzetten dat ding en gamen maar! Installeren? Wat is dat?


Mee eens. En vergeet niet dat je lekkerder op een bank zit dan achter zo'n pc.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 21-11-2005 8:23 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 19 november 2005 19:55 schreef Spirit In Black het volgende:
geen 1st person shooter beter dan op de PC, al die fucking auto aim op die consoles..is gewoon niet de shite..ook de visuals zijn minder.

Echter er zijn ook games waar het niet zo nauw komt met de precisie en dan is het toch wel fijn zo'n console zonder laadtijden/installaties, etc.


Ik denk dat de 1st person shooters op de revolution beter worden dan die op de pc. Indien Nintendo ook een keer goede spelmakers de kans geeft. Want we hebben geen zin in Mario als 1st person shooter...


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 21-11-2005 8:49 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Flikker toch op met je gezwets over die gameconsoles Wouter PC boven alles


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 21-11-2005 12:32 by Smoochy Profiel van Smoochy

Daar moet ik jebes gelijk in geven, 1 person shooters prefereer ik ook op de pc. Puur omdat autoaim zuigt en 1ps shooters beter te spelen zijn op de pc met muis en toetsenbord. De console gebruik ik dus voor spelletjes die beter tot zijn recht komen op de console zoals gta en dergelijke spellen, de graphics is wel iets minder dat geef ik toe maar de gameplay is stukken beter dan op de pc.

24nov en 25 nov komen True Crime: New York uit en Crime life: Gang Wars deze moet beter worden dan The Warriors, beide spellen staan dus in me verlanglijstje.

Zelf heb ik Tony Hawk: American Wasteland gekocht Zaterdag, maar deze wordt vandaag weer ingeleverd, 1 woord KUTSPEL....


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 21-11-2005 13:38 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

Ben met Dragon Quest 8 bezig. Zelfde char ontwerper als chrono trigger (beste rpg ooit vind ik), dus ik ben benieuwd


Life doesn't get much better than this!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-11-2005 16:44 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 21 november 2005 8:23 schreef goblinjester het volgende:
Ik denk dat de 1st person shooters op de revolution beter worden dan die op de pc. Indien Nintendo ook een keer goede spelmakers de kans geeft. Want we hebben geen zin in Mario als 1st person shooter...


De kans geeft?? Ze rennen juist allemaal weg omdat de verkopen zo beroerd zijn


"This one is older than shit, heavier than time!"


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 21-11-2005 18:53 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 21 november 2005 16:44 schreef 0Tolerence het volgende:
De kans geeft?? Ze rennen juist allemaal weg omdat de verkopen zo beroerd zijn


Ahhh, weer zo'n zeer sterk onderbouwde opmerking waar je ondertussen zo bekend om bent

Bijna alle publishers hebben namelijk aangegeven zeer geïnteresseerd te zijn in de revo.
Ik zeg hier niet dat de revo het beter gaat doen dan PS3 of Xbox360 maar van weglopen zoals de nu op de GC gebeurt is bij de revo vooralsnog geen sprake.
De DS is nu een goed voorbeeld. Dat illustreert mijns inziens dat Nintendo er zeker in zou kunnen slagen een nieuwe game-markt aan te kunnen boren.
Ik ben zelf iig benieuwd wat de revo gaat doen en ik heb een zeer sterk vermoeden dat ie bij mij in de huiskamer terecht gaat komen.

ff voorbeeldje:
http://cube.ign.com/articles/660/660408p1.html


[Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 21-11-2005 18:57]


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 22-11-2005 10:24 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

Volgens een maat van mij (bij nintendo europe) is die nieuwe controller van nintendo echt super. helaas dat je nog wel een tijdje moet wachten voor de nieuwe console, maar het kan best eens een hit gaan worden.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 23-11-2005 21:57 by goblinjester Profiel van goblinjester

quote:
Op 21 november 2005 12:32 schreef Smoochy het volgende:

Zelf heb ik Tony Hawk: American Wasteland gekocht Zaterdag, maar deze wordt vandaag weer ingeleverd, 1 woord KUTSPEL....


Thanks, ik wilde dat spel kopen. Dat laat ik dus maar.

Ik vind Nintendo over het algemeen helemaal niks. Maar na het lezen van een artikel in de PU over de controller van de Revo heb ik wel meer vertrouwen gekregen.
Ik hoorde laatst walgelijk nieuws over de PS3. Maar dat waren gelukkig alleen nog geruchten. Ze willen namelijk iets maken waardoor een spel na één keer in een ps3 gezeten te hebben in geen enkele andere ps3 meer kan. Oftewel spellen kopen via marktplaats/ruilen/lenen zou dan niet meer kunnen. Als de geruchten waar zijn koop ik die ps3 zeker niet.

Ik ben trouwens begonnen aan Goblin Commander. In één woord WAUW!!! Een RTS die werkt op een console. Lekker troepen besturen vanaf je bank. En het gaat nog goed ook.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 26-11-2005 17:54 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Net even GUN zitten te spelen en dat lijkt ook een erg leuke game. Ik zat er meteen goed in, alleen jammer dat het een third-person spel is. En dat ik met geen mogelijkheid de functie recht vooruit gaan niet toegewezen krijg aan de rechtermuisknop. Godver.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 27-11-2005 10:08 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 26 november 2005 17:54 schreef Oud Vuil het volgende:
Net even GUN zitten te spelen en dat lijkt ook een erg leuke game. Ik zat er meteen goed in, alleen jammer dat het een third-person spel is. En dat ik met geen mogelijkheid de functie recht vooruit gaan niet toegewezen krijg aan de rechtermuisknop. Godver.


GUN heb ik dan ook op de ps2 en dit spel is best gaaf, het paardrijden ziet er goed uit, de quickdraw wordt helemaal gaaf als je 2 pistolen bezit dan vliegen de lijken in het rond. Minder is het scalperen het is soms wel leuk om te doen maar verder heeft het geen functie in het spel. Hellaas heb ik binnen 6 dagen het spel zo goed als uitgespeeld, moet nog even Magruder verslaan...en die is tot nu toe vrij pittig, het is me dus nog niet gelukt.

Maar GUN is een spel die je gerust kan aanschaffen. Belangrijk save zo nu en dan, persoonlijk vergeet ik te vaak te saven omdat ik helemaal in het spel zit en mocht je het niet halen, ja dan kan je hele stukken weer doen..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 28-11-2005 11:10 by Smoochy Profiel van Smoochy

True Crime: New York City.... I love it...


Maar heeft iemand Crime Life: Gang Wars al gezien/gespeeld enzo ja is het wat?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 28-11-2005 11:21 by Malagthot Profiel van Malagthot

F.E.A.R.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 28-11-2005 11:25 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 28 november 2005 11:21 schreef Malagthot het volgende:
F.E.A.R.


Is idd heersch, en wat het spel ook goed maakt is de AI van je tegenstanders...zodra je begint te knallen met een zwaar wapen rennen ze weg en zoeken dekking, over granaten niet te spreken die lui kunnen goed gooien Te lang bij een hoekje en je vliegt door de lucht geniaal spel en ook nog een lekker creepy sfeertje erom heen gestopt.. voor mij zeker een top 3 spel van dit jaar zo niet de nummer 1.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 28-11-2005 11:31 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 21 november 2005 13:38 schreef H-K het volgende:
Ben met Dragon Quest 8 bezig. Zelfde char ontwerper als chrono trigger (beste rpg ooit vind ik), dus ik ben benieuwd


Crono Trigger is idd een van de beste rpg's/game, heb ik veel speel plezier aan gehad, final fantasy 3 Tot 6 zijn ook echte aanraders


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 28-11-2005 11:34 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 28 november 2005 11:31 schreef waterfiets het volgende:
Crono Trigger is idd een van de beste rpg's/game, heb ik veel speel plezier aan gehad, final fantasy 3 Tot 6 zijn ook echte aanraders


FFx-2 ook hoor...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 28-11-2005 11:38 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Fallout 2 weer eens geinstalleerd, blijft een geniaal spel!


Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 28-11-2005 11:45 by Malagthot Profiel van Malagthot

quote:
Op 28 november 2005 11:25 schreef Smoochy het volgende:
Is idd heersch, en wat het spel ook goed maakt is de AI van je tegenstanders...zodra je begint te knallen met een zwaar wapen rennen ze weg en zoeken dekking, over granaten niet te spreken die lui kunnen goed gooien Te lang bij een hoekje en je vliegt door de lucht geniaal spel en ook nog een lekker creepy sfeertje erom heen gestopt.. voor mij zeker een top 3 spel van dit jaar zo niet de nummer 1.


alleen het einde van da spel is zo vaag!
als dan da meiske met da jurkje aan (die je dat hele spel lang al de stuipen op je lijf jaagt) die helikopter inkruipt nadat die heli 'ietwat lichte turbulentie' heeft ondervonden.... schrok me verdomme kapot man


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 28-11-2005 11:46 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 28 november 2005 11:45 schreef Malagthot het volgende:
alleen het einde van da spel is zo vaag!
als dan da meiske met da jurkje aan (die je dat hele spel lang al de stuipen op je lijf jaagt) die helikopter inkruipt nadat die heli 'ietwat lichte turbulentie' heeft ondervonden.... schrok me verdomme kapot man


Zover ben ik nog niet....

Maar dan is Fahrenheit ook wel een spel voor jouw...gaaf en creepy...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 28-11-2005 11:47 by Malagthot Profiel van Malagthot

quote:
Op 28 november 2005 11:46 schreef Smoochy het volgende:
Zover ben ik nog niet....

Maar dan is Fahrenheit ook wel een spel voor jouw...gaaf en creepy...


tell me more.... cuz i want gore ...


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 28-11-2005 11:49 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 28 november 2005 11:47 schreef Malagthot het volgende:
tell me more.... cuz i want gore ...


Fahrenheit is een maf spel je speelt met drie karakters de moordenaar en de 2 agenten die jouw moeten oppakken, alleen als moordenaar moet je ervoor zorgen dat je niet gepakt wordt dus hoe speel je het uit..hahaha dat is aan jouw...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 28-11-2005 11:52 by Malagthot Profiel van Malagthot

quote:
Op 28 november 2005 11:49 schreef Smoochy het volgende:
Fahrenheit is een maf spel je speelt met drie karakters de moordenaar en de 2 agenten die jouw moeten oppakken, alleen als moordenaar moet je ervoor zorgen dat je niet gepakt wordt dus hoe speel je het uit..hahaha dat is aan jouw...

beschrijving klinkt indd al erg weird jah ken je dan nie gewoon alszijnde die moordenaar die 2 agenten killen?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 28-11-2005 11:59 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 28 november 2005 11:52 schreef Malagthot het volgende:
beschrijving klinkt indd al erg weird jah ken je dan nie gewoon alszijnde die moordenaar die 2 agenten killen?



Nope want in feite ben en je bezeten, dus na de moord weet je niks meer en raak je in paniek dus je vlucht, bijv...als je de moord hebt gepleegd met een mes moet je je mes verbergen dat doe je dan ook aleen dan wordt het scherm zwart zodat jij niet kan zien waar het mes ligt die moet jij dan weer als bewijs vinden als agent...ook als je je rekening niet of wel betaald heeft invloed in het spel en zo zijn al je keuzes invloedbaar op het spel...ook als agent kan je fouten maken, bijv bij verhoren of onderzoeken.. maar ik vindt het persoonlijk een toffe game.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 28-11-2005 12:18 by Malagthot Profiel van Malagthot

quote:
Op 28 november 2005 11:59 schreef Smoochy het volgende:
Nope want in feite ben en je bezeten, dus na de moord weet je niks meer en raak je in paniek dus je vlucht, bijv...als je de moord hebt gepleegd met een mes moet je je mes verbergen dat doe je dan ook aleen dan wordt het scherm zwart zodat jij niet kan zien waar het mes ligt die moet jij dan weer als bewijs vinden als agent...ook als je je rekening niet of wel betaald heeft invloed in het spel en zo zijn al je keuzes invloedbaar op het spel...ook als agent kan je fouten maken, bijv bij verhoren of onderzoeken.. maar ik vindt het persoonlijk een toffe game.


for fukk sake!
dit klinkt als een voor mij erg interessant spel
ik denk dat ik 1 dezer dagen ome torrent of neefje emule maar es ff ga raadplegen


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen