IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Toffe games part 5 Vorige pagina | Volgende pagina
Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 09-04-2005 20:30 by Chimaira Profiel van Chimaira

Doom 3 : Resurrection of Evil. Knalluh!


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-04-2005 20:34 by Nightshade Profiel van Nightshade

Is Sims twee(en zn uitbreiding) een beetje leuk?Want IEDEREEN heeft t erover,maar...'t lijkt me gewoon vermaak voor pubers


You will beg me to kill you!!!


PHeMoX
Somewhere up there..
Usericon van PHeMoX
Posted 09-04-2005 21:52 by PHeMoX Profiel van PHeMoXhttp://www.freewebs.com/phemox/index.htm

quote:
Op 9 april 2005 20:34 schreef Nightshade het volgende:
Is Sims twee(en zn uitbreiding) een beetje leuk?Want IEDEREEN heeft t erover,maar...'t lijkt me gewoon vermaak voor pubers


Neee!! Het is een k u t spel, echt waar.. Die mensen 'die het erover hebben', hebben waarschijnlijk écht geen sociaal leven, of zijn ongelukkig genoeg verslaafd geraakt aan het spel (wat wel kan hoor..) ... Als je dan zonodig een vergelijkbaar spel wilt spelen (dwz. een spel waarin 'het leven' wordt nagebootst/gespeeld+sociale geheel) kun je eigenlijk beter voor het spel 'Singles' gaan, is toch veel volwassener dan Sims...


Another Day, Another Way ....


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-04-2005 23:15 by IceQueen Profiel van IceQueen

Sims...LOL
'k Speel liever Diablo en Diablo II(met uibreiding, ) en dergerlijke spellen dan SIMS


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 09-04-2005 23:17 by A. Profiel van A.

quote:
Op 9 april 2005 23:15 schreef IceQueen het volgende:
Sims...LOL
'k Speel liever Diablo en Diablo II(met uibreiding, ) en dergerlijke spellen dan SIMS


Ja. Stel je voor zeg...


Welcome to the Atrocity Exhibition


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 09-04-2005 23:19 by IceQueen Profiel van IceQueen

quote:
Op 9 april 2005 23:17 schreef A. het volgende:
Ja. Stel je voor zeg...


Niets tegen diegenen die SIMS weldegelijk spelen,maar 't is echt mn ding niet


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-04-2005 1:36 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 9 april 2005 20:30 schreef Chimaira het volgende:
Doom 3 : Resurrection of Evil. Knalluh!


Hehe, die uitbreiding is wel oke... alleen val ik steeds in een gat bij de eerste 'eindbaas' fucking irritant!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Chimaira
Usericon van Chimaira
Posted 10-04-2005 10:54 by Chimaira Profiel van Chimaira

Stay on the platform..you must.


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 10-04-2005 14:12 by Meltdown Profiel van Meltdown

quote:
Op 9 april 2005 21:52 schreef PHeMoX het volgende:
Neee!! Het is een k u t spel, echt waar.. Die mensen 'die het erover hebben', hebben waarschijnlijk écht geen sociaal leven, of zijn ongelukkig genoeg verslaafd geraakt aan het spel (wat wel kan hoor..) ... Als je dan zonodig een vergelijkbaar spel wilt spelen (dwz. een spel waarin 'het leven' wordt nagebootst/gespeeld+sociale geheel) kun je eigenlijk beter voor het spel 'Singles' gaan, is toch veel volwassener dan Sims...


Dat is een waardeloze kloon. Niet dat Sims zo geweldig is, maar Singles is echt slecht.


Jullie zijn allemaal negers!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-04-2005 14:34 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 10 april 2005 14:12 schreef Meltdown het volgende:
Dat is een waardeloze kloon. Niet dat Sims zo geweldig is, maar Singles is echt slecht.


Daarom is t allebij ook zooi, OVENS


"This one is older than shit, heavier than time!"


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-04-2005 23:52 by invictis Profiel van invictis

Silent Hunter III
Cold Fear

en ik ben kas want ik kruip mijn U-boot weer in, verslavend spel 1e klas!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


PHeMoX
Somewhere up there..
Usericon van PHeMoX
Posted 11-04-2005 23:58 by PHeMoX Profiel van PHeMoXhttp://www.freewebs.com/phemox/index.htm

quote:
Op 10 april 2005 14:12 schreef Meltdown het volgende:
Dat is een waardeloze kloon. Niet dat Sims zo geweldig is, maar Singles is echt slecht.


Klopt, het blijven slechte spellen....


Another Day, Another Way ....


PHeMoX
Somewhere up there..
Usericon van PHeMoX
Posted 12-04-2005 0:00 by PHeMoX Profiel van PHeMoXhttp://www.freewebs.com/phemox/index.htm

quote:
Op 11 april 2005 23:52 schreef invictis het volgende:
Silent Hunter III
Cold Fear

en ik ben kas want ik kruip mijn U-boot weer in, verslavend spel 1e klas!!!

Ja, silent hunter III heb ik ook gespeeld, vet mooi water (lees; realistisch), het uit de lucht knallen van vliegtuigen is ook tof...
Een ding wat ik niet helemaal begrijp is, dat onder sommige omstandigheden de torpedos wel raken, maar niet ontploffen, enig idee??


Another Day, Another Way ....


invictis
Usericon van invictis
Posted 12-04-2005 2:55 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 12 april 2005 0:00 schreef PHeMoX het volgende:
Ja, silent hunter III heb ik ook gespeeld, vet mooi water (lees; realistisch), het uit de lucht knallen van vliegtuigen is ook tof...
Een ding wat ik niet helemaal begrijp is, dat onder sommige omstandigheden de torpedos wel raken, maar niet ontploffen, enig idee??



heel erg indrukwekkend mooi vet sfeervol spel idd
die torpedo's waar je het over hebt ;

dat zijn "duds", oftewel die raken het schip niet goed en ketsen dus af (je kan zelfs ook misfires krijgen).
Dus hele vette pech wanneer je het schip niet goed raakt.
trouwens dit "mankement" kan je afzetten in het realisme optie scherm (maar aan de andere kant is het natuurlijk wel vet spannend als die afketst!).

leuke site waar je wat upgrades kan binnenhalen;


http://www.subsim.com/subsim_files/patches.html

check ook de muziek die je kan downen voor in de sub, maar ik ga weer verder want ik ben echt helemaal addicted aan dit spel!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-04-2005 9:14 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 12 april 2005 0:00 schreef PHeMoX het volgende:
Ja, silent hunter III heb ik ook gespeeld, vet mooi water (lees; realistisch), het uit de lucht knallen van vliegtuigen is ook tof...
Een ding wat ik niet helemaal begrijp is, dat onder sommige omstandigheden de torpedos wel raken, maar niet ontploffen, enig idee??


Gebeurd ook als je vanaf een te kleine afstand gaat schieten


"This one is older than shit, heavier than time!"


PHeMoX
Somewhere up there..
Usericon van PHeMoX
Posted 13-04-2005 22:20 by PHeMoX Profiel van PHeMoXhttp://www.freewebs.com/phemox/index.htm

quote:
Op 12 april 2005 2:55 schreef invictis het volgende:
heel erg indrukwekkend mooi vet sfeervol spel idd
die torpedo's waar je het over hebt ;

dat zijn "duds", oftewel die raken het schip niet goed en ketsen dus af (je kan zelfs ook misfires krijgen).
Dus hele vette pech wanneer je het schip niet goed raakt.
trouwens dit "mankement" kan je afzetten in het realisme optie scherm (maar aan de andere kant is het natuurlijk wel vet spannend als die afketst!).

leuke site waar je wat upgrades kan binnenhalen;


http://www.subsim.com/subsim_files/patches.html

check ook de muziek die je kan downen voor in de sub, maar ik ga weer verder want ik ben echt helemaal addicted aan dit spel!


Thnx voor de site!
Aha, ik had ergens al t vermoeden dat het een kwestie van realisme was... Cool, dat laat ik wel aanstaan want de tegenstanders hebben het soms ook !


Another Day, Another Way ....


Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 15-04-2005 18:39 by Fleshcrawler Profiel van Fleshcrawlerhttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:
Op 11 april 2005 23:52 schreef invictis het volgende:
Silent Hunter III
Cold Fear

en ik ben kas want ik kruip mijn U-boot weer in, verslavend spel 1e klas!!!


Ik heb laatst dat Cold Fear heel ff in zo'n gameshop gespeeld, zag er wel tof uit.
Maar speelt het hele spel zich nou op die boot af?


There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-04-2005 18:39 by Schaep Profiel van Schaep

Ik ben net opnieuw begonnen met Super Mario Sunshine en kreeg erg veel zin om dingen kapot te maken, wát een frustrerend spel zeg!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 15-04-2005 18:41 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Heb van een vriend Codname: Pazers Phase One geleend. Gaaf spel.

[Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 15-04-2005 18:41]


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 16-04-2005 17:29 by Wishmaster Profiel van Wishmasterhttp://www.vincearts.com

*floep zie volgende pagina*

[Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 16-04-2005 17:45]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-04-2005 17:33 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

tja grappig, maar dat portable gaming heb ik wel gehad sinds de gameboy 1.
Ik pas dus


"This one is older than shit, heavier than time!"


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 16-04-2005 17:37 by ouwe Profiel van ouwe

ik ben idd ook nog aan het proberen om mp3s te uploaden naar mijn gameboy 1 en dat werkt ook niet dus schijt aan die portable zooi


schildknaap
poncho surfen
Usericon van schildknaap
Posted 16-04-2005 17:38 by schildknaap Profiel van schildknaap

mee eens


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 16-04-2005 17:40 by Wishmaster Profiel van Wishmasterhttp://www.vincearts.com

een psp een geen gameboy drollen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-04-2005 17:42 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 16 april 2005 17:37 schreef ouwe het volgende:
ik ben idd ook nog aan het proberen om mp3s te uploaden naar mijn gameboy 1 en dat werkt ook niet dus schijt aan die portable zooi


lezen is ook een vak apart zie ik al


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen