IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Misfits Volgende pagina
elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 02-12-2001 19:03 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

wat een kutband zeg!
sta ik in de ceedeeshop, zie ik hem bij de 2dehands staan, dus ik luisteren, en 2 min later donderde ik bijna van de kruk af van het lachen, ik verwacht echt zon ievul mix van death en trash en dan krijg ik een of ander bandje met een punkgeluid en een david bowie zanger!

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 12-08-2004 19:13]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-12-2001 19:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tijd voor een geschiedenisles, maar ik ga hem niet geven.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-12-2001 19:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 2 december 2001 19:09 schreef Dwaallicht het volgende:
Tijd voor een geschiedenisles, maar ik ga hem niet geven.


inderdaad... ik ook niet (weet trouwens ook niet echt zoveel erover te melden eigelijk )


Je moeder.


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 02-12-2001 19:15 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Niks slechts van de Misfits eh!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2001 19:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Elmar .. foei !!!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 02-12-2001 21:07 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Hij is nog jong,hé...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 02-12-2001 21:09 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik kan me niet herinneren ooit iets van de Misfits gehoord te hebben. Interesseert me ook absoluut niets.


Dead things grow from deep inside...


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 02-12-2001 21:20 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

eeeeeeey!! Misfits is kickuh ja! ken niet alles, maar wat ik ken is wel kickuh!! (en ja, ik ben jong, kijk maar in m'n profiel)


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Ares
Usericon van Ares
Posted 02-12-2001 21:42 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Ik ken de naam... maar voor de rest...
Waar is al dat gedoe over? Is dit zo'n "cult" band, die je "moet" kennen??


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 02-12-2001 21:44 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/



Ik weet hoe ze eruit zien, maar de muziek heb ik volgens mij nog nooit gehoord.


the only pleasure is pain


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 03-12-2001 0:53 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Misfits = oorsprokelijk opgericht door glen danzig heeft later zn handjes er weer van afgetrokken maar wel op zo'n mannier dat ie er nog steeds geld aan verdient, ik persoonlijk hou wel van deze muziek, hoewel ik meer van Danzig hou (zn muziek dus)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-12-2001 10:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

De Misfits zijn absoluut geen 'cult' band sterker nog ze zijn zeer bekend. Glenn Danzig heeft erin gezeten idd en ze maakten een soort horrorpunk. Als zodanig zijn ze een zeer grote invloed op gothic en op metal geweest.


SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 03-12-2001 10:18 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

schaam jullie. misfits MOET je kennen!


" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 03-12-2001 11:24 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

btw iemand wel eens de stripboeken gelezen getekend door glenn ?(jawel hij tekent ook)
ik vind ze best cool , it's fucking art


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-12-2001 12:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

de misfits zijn kut en glen danzig is superkut. ik vind zijn muziek echt waardeloos en als er eindelijk een getanteerde gitarist bij hem komt spelen (tommy victor van prong) speelt zijn ego weer eens op en schopt hij hem na verloop van tijd op straat.

(sorry voor mijn inhoudsloze bijdrage maar ik moest dit gewoon kwijt)


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 03-12-2001 13:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ach jah als je haar maar goed zit


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 03-12-2001 13:29 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2001 10:18 schreef SilentSinner het volgende:
schaam jullie. misfits MOET je kennen!


Ik moet helemaal niks. En schaam me ook al nergens voor...


Dead things grow from deep inside...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-12-2001 13:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Schaamte is nergens voor nodig idd.

Om zinnige uitspraken over muziek te kunnen doen, vind ik wel dat je bepaalde muziek en bepaalde bands moet kennen.

Als je dus geen zinnige uitspraken over muziek wil doen, dan hoef je bijgaande bands dus ook niet te kennen. Dat is eh, hoe zeg je dat ook weer, jouw feestje


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 03-12-2001 13:55 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2001 13:49 schreef Dwaallicht het volgende:
Als je dus geen zinnige uitspraken over muziek wil doen, dan hoef je bijgaande bands dus ook niet te kennen. Dat is eh, hoe zeg je dat ook weer, jouw feestje


Ik doe alleen (zinnige) uitspraken over dingen waar ik wel wat van af weet. Anders zeg ik gewoon dat ik het niet ken, of hou m'n mond.


Dead things grow from deep inside...


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 03-12-2001 16:51 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

mja, ik heb nu even meer dan 2 nummers gehoord en het is al ietsjes beter, maar ik zal er altijd om glimlachen

en dat is niet omdat ik jong ben GODVER!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-12-2001 18:23 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

WEL


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 03-12-2001 18:53 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

idd. Maar ja smaak moet je ontwikkelen dus we horen je mening over de misfits graag over een paar jaar nog eens Elmar


bla...bla...bla...


NocturnalSupremacy
.
Usericon van NocturnalSupremacy
Posted 03-12-2001 19:11 by NocturnalSupremacy Wijzig reactieProfiel van NocturnalSupremacyQuote dit bericht

hmm tja ik ken het wel maar tis nou niet echt m'n smaak...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 03-12-2001 19:47 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2001 12:54 schreef attila_de_hun het volgende:
de misfits zijn kut en glen danzig is superkut. ik vind zijn muziek echt waardeloos en als er eindelijk een getanteerde gitarist bij hem komt spelen (tommy victor van prong) speelt zijn ego weer eens op en schopt hij hem na verloop van tijd op straat.

(sorry voor mijn inhoudsloze bijdrage maar ik moest dit gewoon kwijt)

hm waarom eigenlijk ?, en welke albums heb je gehoord, ik vind zn muziek namelijk zeer uiteenlopend..... en nee ik ben geen grote fan ofzo hoor *grin*


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-07-2002 9:54 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2001 21:44 schreef Vampire_girl het volgende:


Ik weet hoe ze eruit zien, maar de muziek heb ik volgens mij nog nooit gehoord.


Metallica is bekend geworden met Misfits covers als Last Caress en jij kunt ze niet?
Ik luister het soms wel eens als ik in een vage bui ben.
'I want your Skull, I need your Skull'

*tiepfaut*

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 29-07-2002 9:56]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-07-2002 10:06 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ik vind dat ze ook een best excentriek uiterlijk hebben, goed herkenbaar


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen