IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Misfits Vorige pagina | Volgende pagina
Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 29-07-2002 14:17 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik moet zeggen dat ik die muziek van hun ook aardig kan waarderen hoor


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 29-07-2002 14:28 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Wat een VRESELIJKE hoop bagger is dit zeg ik had er ook nog nooit van gehoord en heb maar es iets gedownload....nou ik heb 4 nummers gehoord maar.. Het lachen houd niet op...jeeeezus...zijn al die bands die invloed hebben gehad op de tegenwoordige bands gewoon geselecteerd op hun slechte muziek ofzo!



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-07-2002 14:30 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ach smaken verschillen nu eenmaal he, ik blijf de misfits goed vinden, al blijf ik ook van mening dat het een soort minder goede (en ietwat heftigere) kopie van de Ramones is.

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 29-07-2002 14:32]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 29-07-2002 14:31 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 29 juli 2002 14:30 schreef FireFox het volgende:
ach smaken verschillen nu eenmaal he


mjah gelukkig! want als ik dit mooi zou vinden zou ik dat gaanl uisteren en dat zou kut zijn want ik vind het helemaal niet mooi!



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-07-2002 14:38 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ze hebben idd veel bagger gemaakt. Maar Skulls en mijn favoriete nummer Die Die my Darling heersen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 29-07-2002 15:07 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Misfits rocken keihard, mijn fav blijft Dig Up Her Bones met de bijhorende videoclip.
Ik heb het echter nog meer voor het oudere werk van Danzig en vooral Samhain


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


ktbeek
Usericon van ktbeek
Posted 12-08-2004 19:06 by ktbeek Wijzig reactieProfiel van ktbeekQuote dit bericht

ik weet niet of iemand ze wel eens live heeft gezien maar dat is helemaal geweldig. bij het concert wat ik heb gezien was het gewoon anderhalf uur doorspelen de enige reden waarom ze ff stopten was dat er een snaar was gebroken bij jerry.

het is dus zeker een aanrader


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 13-08-2004 11:20 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

inderdaad ff een reden om te stoppen. Ze zijn toch niet zo vaak aan het touren in europa?

zou ze wel eens willen zien met Glenn er bij ...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-08-2004 14:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

ze spelen in september in Burgerweeshuis Deventer

http://80.89.232.168/site/agendadetail.m;jsessionid=aoQ0Ug1Cqjuc?id=6526
quote:
woensdag 15 september 2004
The Misfits (USA)
punk

Amerika's legendarische horropunkgroep The Misfits staat vanavond op ons podium. De Misfits hebben nauwelijks introductie nodig. Het begon ooit meer dan 25 jaar geleden toen bassist Jerry Only samen met Glenn Danzig besloot zich op primitieve horror-punk-rock te storten. Ondanks dat de band gedurende de voorbije jaren in verschillende samenstellingen heeft gespeeld, blijft de drijvende kracht, oprichter en bassist, Jerry Only. Maar ook de rest van de bezetting tijdens deze show zijn punktoppers: Marky Ramone (The Ramones) en Dez Cadena (Black Flag). Verwacht dus in ieder geval ook wat Ramones en Black Flag klassiekers. Zelden zul je zoveel nummers in zo'n korte tijd voorbij horen razen.

quote:
open: 20:30 uur
aanvang: 21:30 uur
toegang: € 15,00
hbo/cjp/ckv: € 13,00



edit: dus...

SEPT-15.............................DEVENTER, HOLLAND : CLUB BURGERWEESHUIS

SEPT-16........................................EINDHOVEN, HOLLAND : CLUB EFFENAAR

SEPT-17.........................................HAARLEM, HOLLAND : CLUB PATRONAAT

SEPT-18......................................WIEZE, BELGIUM : AALST ROCKT FESTIVAL

SEPT-19....................................................SNEEK, HOLLAND: CLUB BOLWERK

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-08-2004 14:41]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 13-08-2004 16:54 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

geweldige band, zeker aanwezig in de effenaar.



carnal forge
Usericon van carnal forge
Posted 13-08-2004 18:43 by carnal forge Wijzig reactieProfiel van carnal forgeQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/necrobutcher

quote:
Op 29 juli 2002 9:54 schreef Heiden het volgende:
Metallica is bekend geworden met Misfits covers als Last Caress en jij kunt ze niet?
Ik luister het soms wel eens als ik in een vage bui ben.
'I want your Skull, I need your Skull'

*tiepfaut*


Die die my darling is ook een bekend metallica nummer dat oorspronkelijk van de misfits komt, verder is deze geniale band door meerdere bands gecovert, waaronder marduk, cof , deranged etc etc.



Deksel
op je hoofd
Usericon van Deksel
Posted 13-08-2004 19:08 by Deksel Wijzig reactieProfiel van DekselQuote dit bericht

Misfits is echt een geweldige band! voor mensen die deze band niet kennen is de cd Famous Monsters een goede introductie.
Als je dat cool vind kan je misschien naar de echt oude shit luisteren... te gek

Mommy, can i go out...

AND KILLL TONIGHT!!!



Ik moet naar sneek


hatsekitidelidokie


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 14-08-2004 15:44 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2004 16:54 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
geweldige band, zeker aanwezig in de effenaar.
Idem Dito


Like Some Snow-white Marble Eyes


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 15-08-2004 17:14 by VivaHate Wijzig reactieProfiel van VivaHateQuote dit bericht

Die band die momenteel tourt als The Misfits heeft vrij weinig met het origineel te maken. Enige originele lid die er nog in zit is Jerry Only (die man kan helemaal niet zingen, maar doet het toch maar bij gebrek aan beter). Marky Ramone drumt en Dez (ex-Black Flag) speelt gitaar. Die gasten spelen best een leuke coverset (ik heb ze gezien 2 jaar terug), maar meer ook niet.

Die cd's die ze maakten na de 'heroprichting' (waaronder dus Famous Monsters) zijn best goed, maar als we het over de Misfits hebben, heb ik het toch voornamelijk over de periode toen Glenn Danzig er de scepter zwaaide. Die man was het creatieve brein achter de band.

Als je dus iets wilt weten van de essentie van die band, kun je beter Collection I en II kopen...


We don't take it, we just fake it...


Deksel
op je hoofd
Usericon van Deksel
Posted 21-08-2004 13:13 by Deksel Wijzig reactieProfiel van DekselQuote dit bericht

walk among us...



hatsekitidelidokie


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 21-08-2004 22:19 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Niet opzienbarend geweldig, wel te pruimen op z'n tijd.


I am the 1%.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 22-08-2004 1:18 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

American Psycho en Famous Monsters, geweldige albums die ik redelijk vaak geluisterd heb.
Aanstekelijke muziek.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 22-08-2004 21:11 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

heb dr zin in, in de effenaar , vind famous monsters toch wel n geweldige plaat


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 14-09-2004 12:17 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

a.s. donderdag gaat het loos



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 14-09-2004 12:18 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

'dak eraf!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-09-2004 10:32 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Morgen!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 16-09-2004 10:32 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Snagger schreef vandaag:Nou, verwacht geen 'spetterend' optreden; Johny Ramone is gisteren overleden, en Marky Ramone drumt bij the misfits in deze tour.
r.i.p.


[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 16-09-2004 10:34]


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 16-09-2004 18:05 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

nouja ik heb er toch zin in vanavond, wel erg toevallig dit. ik quote:

Los Angeles, CA (September 15, 2004) -- Johnny Ramone, co-founder and lead guitarist of seminal 70’s punk rock band The Ramones, died in his sleep this afternoon at 3:03 pm in his home in Los Angeles. Ramone had been fighting an ongoing five year battle with prostate cancer. At the time of his death, Ramone was surrounded by friends and family that included his wife Linda Cummings, Eddie and Jill McCormack, Rob and Sherrie Zombie, John Frusciante and Robert Carmine. Additional friends who gathered at the home included Lisa Marie Presley and Michael Lockwood, Pete Yorn, Vincent Gallo, Steve Jones, Talia Shire, Gia Coppola and Jackie Getty. Johnny Ramone, whose real name was Johnny Cummings, co-founded The Ramones in 1974 along with fellow bandmates Joey Ramone, DeeDee Ramone and Tommy Ramone, the only surviving member of the original band. The band, which gained critical acclaim and a huge following in New York’s underground music scene at the time performing at clubs such as CBGB’s, is widely credited for bringing the “punk rock” genre to the forefront. The Ramones were inducted into the Rock and Roll Hall of Fame in 2002. Johnny Ramone is survived by his wife Linda Cummings and his mother Estelle Cummings. His body will be cremated during a private ceremony.



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 17-09-2004 14:19 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

1e twee bands waren gaaf! Misfits vielen tegen, helaarsch


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 17-09-2004 22:47 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

1e band was saai....zanger was gewoon een glenn danzig imitator
2e band had grappige outfits (freddie kruger) en ook leuke sampeltjes er tussendoor gegooid

misfits waren ruig !!!! haha alle nummers 2 keer zo snel gespeeld..niet normaal hoe die gasten doorraggen zeg...ook een hoop ramones nummers gespeeld natuurlijk..en de nodige klassiekers


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen