IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Misfits Vorige pagina | Volgende pagina
Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 18-09-2004 9:52 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik vond het geluid bij de Misfits maar kut, wel een gaaf tempo hehe THRASH! Die tweede band was vet, had eigenlijk nog wel een plaat willen kopen, maargoed


R.
Usericon van R.
Posted 10-07-2006 0:17 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 2 december 2001 19:03 schreef elmar het volgende:
wat een kutband zeg!
sta ik in de ceedeeshop, zie ik hem bij de 2dehands staan, dus ik luisteren, en 2 min later donderde ik bijna van de kruk af van het lachen, ik verwacht echt zon ievul mix van death en trash en dan krijg ik een of ander bandje met een punkgeluid en een david bowie zanger!


Hehe, gelukkig denk je hier hede ten dagen iets anders over .


SlayerRomain
Usericon van SlayerRomain
Posted 10-07-2006 11:08 by SlayerRomain Wijzig reactieProfiel van SlayerRomainQuote dit bericht

I got something to say...
i killed your baby today

or

I got something to say...
I raped your mother today


UHmmm serieuze tekst ? wel leuk om beetje mee te zingen maar GEEN GOEDE MUZIEK...
Misfits is voor mij een NEE



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-07-2006 19:58 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nou en?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


SlayerRomain
Usericon van SlayerRomain
Posted 10-07-2006 20:07 by SlayerRomain Wijzig reactieProfiel van SlayerRomainQuote dit bericht

uhhmmm ik geef mijn mening.



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 10-07-2006 22:13 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik heb nog ergens een demo van ze op teep, ontzettend slechte geluidskwaliteit, maar ik vond het erg sterk werk. Nummers zoals Static Age, TV Casualty, Come Back en Some Kinda Hate kan ik nog uit m'n hoofd neurien, terwijl ik dat bandje al een jaar of 20 niet geluisterd heb, hehe. Ik heb ook nog initium op lp van Samhain. En die vind ik dan weer minder.

Eigenlijk ben ik toendertijd naar de misfits gaan luisteren omdat cliff burton een tatto van hen had.



Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 10-07-2006 22:50 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

The Misfits zijn gaaf.
En ze worstelen ...

http://www.youtube.com/watch?v=hKYEh9zdIWs&search=wcw%20misfits



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 10-07-2006 23:21 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 20:07 schreef SlayerRomain het volgende:
uhhmmm ik geef mijn mening.


Er is één zeer belangrijk aspect aan het verschijnsel 'jouw mening', en dat is dat niemand daarin geinteresseerd is.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-07-2006 23:28 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 23:21 schreef nuclearwarfare het volgende:
Er is één zeer belangrijk aspect aan het verschijnsel 'jouw mening', en dat is dat niemand daarin geinteresseerd is.

Je bent onvriendelijk.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 10-07-2006 23:38 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Altijd he


SlayerRomain
Usericon van SlayerRomain
Posted 11-07-2006 1:59 by SlayerRomain Wijzig reactieProfiel van SlayerRomainQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 23:28 schreef WhiteRider het volgende:
Je bent onvriendelijk.


Klein beetje wel, maar ach.. zijn mening om dat te doen en tja, dat boeit mij weer niet.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-07-2006 8:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 11:08 schreef SlayerRomain het volgende:
I got something to say...
i killed your baby today

or

I got something to say...
I raped your mother today


UHmmm serieuze tekst ? wel leuk om beetje mee te zingen maar GEEN GOEDE MUZIEK...
Misfits is voor mij een NEE

Dat dacht ik ook altijd totdat ik het album Famous Monsters hoorde. Het is eigenlijk niet echt te vergelijking met het oude werk. Maar het is rock en roll, en vrij weinig punk (gelukkig).


SlayerRomain
Usericon van SlayerRomain
Posted 11-07-2006 15:11 by SlayerRomain Wijzig reactieProfiel van SlayerRomainQuote dit bericht

Dan ga ik dat even beluisteren

thnx voor de tip



R.
Usericon van R.
Posted 23-10-2007 22:02 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 2 december 2001 19:03 schreef elmar het volgende:
wat een kutband zeg!
sta ik in de ceedeeshop, zie ik hem bij de 2dehands staan, dus ik luisteren, en 2 min later donderde ik bijna van de kruk af van het lachen, ik verwacht echt zon ievul mix van death en trash en dan krijg ik een of ander bandje met een punkgeluid en een david bowie zanger!


Hehe, 6 jaar later en hij is een fulltime Misfits fanaat. Time will learn.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 24-10-2007 0:58 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

misfits zijn vet, hybrid moments ftw!


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 19-03-2008 14:08 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Misfits + Heideroosjes
+ Blood Or Whiskey (IRE) + The Idoru (HUN)
vrijdag 02 mei 2008

It´s the 30th Anniverscary Tour!
Voorverkoop:
15 maart 2008

Entreeprijs:
€ 18,50

Locatie:
Grote zaal Effenaar, Eindhoven, The Netherlands

Aanvang:
20:00 uur

Zaal open:
19:30 uur

Soms doet een keertje flink boos worden wonderen...

Het gecancelde Misfits concert van 9 mei, is nu verplaatst naar 2 mei. Bovendien zijn Heideroosjes toegevoegd aan de line-up.

Wij bieden onze excuses aan voor diegenen die keer op keer hun gekochte Misfits kaartjes moesten retourneren, en daarbij de betaalde servicekosten als verliespost moesten inkasseren.

Wij vertrouwen erop dat het concert deze keer wél doorgang zal vinden.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 19-03-2008 14:23 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Vet! Morgen meteen even kaarten halen.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 19-03-2008 15:17 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

kuuuuut dan ben k op tour! had ze echt graag nog eens willen zien! draai laatste tijd veel misfits als k in de sportschool ben...helpt echt!

[Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 19-03-2008 15:17]


wait for me dragon, we'll meet in the sky


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-03-2008 19:06 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wat verstaan we tegenwoordig onder Misfits?
Voor zover ik weet is Jerry Only het enige originele lid.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 19-03-2008 19:35 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

weet iemand een goeie verzamelaar met oud werk (static age, mommy can i go out and kill tonight, she, I turned into a martian etc)




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


R.
Usericon van R.
Posted 19-03-2008 19:37 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2008 19:06 schreef XnegativeX het volgende:
Wat verstaan we tegenwoordig onder Misfits?
Voor zover ik weet is Jerry Only het enige originele lid.


Is Robo geen Misfit van het eerste uur?

De Misfits zijn in mijn opinie dood.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 19-03-2008 20:03 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Of Robo lid is van het eerste uur weet ik niet, maar hij heeft wel al eerder bij Misifts gezeten.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-03-2008 20:49 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 19 maart 2008 19:35 schreef Aaaarco het volgende:
weet iemand een goeie verzamelaar met oud werk (static age, mommy can i go out and kill tonight, she, I turned into a martian etc)





Gewoon hun casket collection kopen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 19-03-2008 20:58 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Waar is die nog te krijgen dan? Die zoek ik al een eeuwigheid..


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 19-03-2008 21:07 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

met dank aan MM voor het sturen van wat mp3tjes: ik vind er naks an


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen