IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : God Dethroned Vorige pagina | Volgende pagina
nekro
Usericon van nekro
Posted 17-07-2004 17:11 by nekro Profiel van nekro

Heb je gelijk in. Iedereen drinkt tenslotte ook niet hetzelfde bier.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-07-2004 17:11 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 17 juli 2004 17:11 schreef nekro het volgende:
Heb je gelijk in. Iedereen drinkt tenslotte ook niet hetzelfde bier.


Nope.


spelfout weggehaald...


nekro
Usericon van nekro
Posted 17-07-2004 17:13 by nekro Profiel van nekro

Ik drink nu Hertog jan. Het beste bier ooit gebrouwen !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-07-2004 17:18 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

*kuch* God Dethroned!!!! * kuch*


Bruce Banner


nekro
Usericon van nekro
Posted 17-07-2004 17:20 by nekro Profiel van nekro

[spam]

[Dit bericht is gemodereerd door Lainedil op 17-07-2004 17:21]


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 22-07-2004 11:35 by Henke Profiel van Henkehttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 17 juli 2004 13:53 schreef grindminder het volgende:
denk ut wel..


zeker weten



Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 22-07-2004 11:36 by Henke Profiel van Henkehttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 17 juli 2004 11:44 schreef zillah-morte het volgende:
He Henk....
Nou hoe gaat het daar (als je nog in het internetcafe komt )
Lekkere vakantie?
Go kick some ass


Vakantie is niet helemaal het juiste woord, maar het gaat wel lekker hier



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 22-07-2004 19:03 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 22 juli 2004 11:36 schreef Henke het volgende:
Vakantie is niet helemaal het juiste woord, maar het gaat wel lekker hier



Ja dat las ik vanacht ja.
Ik ben erg benieuwd. Mail me maar om alles ff te vertellen als je terug bent


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


nekro
Usericon van nekro
Posted 22-07-2004 21:51 by nekro Profiel van nekro

quote:
Op 17 juli 2004 17:20 schreef nekro het volgende:
[spam]


Godspamme ! ALWEER !?! Stoute Nekro ! Foei !


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-07-2004 15:02 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Net ff contact gehad met Isaac. Alle drums en slaggitaren zijn opgenomen. Morgen doen ze nog een aantal baspartijen opnieuw, omdat niet alles even goed klonk. Maandag nemen ze de harmoniƫn en de soli op.
Daarna mixen.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-07-2004 15:08 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 24 juli 2004 15:02 schreef Count Usher het volgende:
Net ff contact gehad met Isaac. Alle drums en slaggitaren zijn opgenomen. Morgen doen ze nog een aantal baspartijen opnieuw, omdat niet alles even goed klonk. Maandag nemen ze de harmoniƫn en de soli op.
Daarna mixen.
Door wie is de muziek geschreven?
De vorige twee waren echt saai en overbodig.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-07-2004 15:09 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 24 juli 2004 15:08 schreef kwelgeest het volgende:
Door wie is de muziek geschreven?
De vorige twee waren echt saai en overbodig.


Henri


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-07-2004 15:10 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 24 juli 2004 15:09 schreef Count Usher het volgende:
Henri
Ik zal het wel beluisteren maar koop'm zeker niet 'blind' zoals de afgelopen twee keer. Ik verwacht (jammergenoeg) bar weinig.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-07-2004 15:11 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 24 juli 2004 15:10 schreef kwelgeest het volgende:
Ik zal het wel beluisteren maar koop'm zeker niet 'blind' zoals de afgelopen twee keer. Ik verwacht (jammergenoeg) bar weinig.


"Into the Lungs of Hell" en "Ravenous" waren idd niet hun beste platen. Zelf hoor ik ze nog het liefst zoals op Bloody Blasphemy.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-07-2004 15:13 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 24 juli 2004 15:11 schreef Count Usher het volgende:
"Into the Lungs of Hell" en "Ravenous" waren idd niet hun beste platen. Zelf hoor ik ze nog het liefst zoals op Bloody Blasphemy.
Die heerscht idd verrekt hard en the Grand Grimoire mag er ook zeker wel wezen . Heerlijk perfecte mix van death, black en thrash met gevoel.
The Christhunt is dan weer totaal niet mijn ding.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-07-2004 15:15 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 24 juli 2004 15:13 schreef kwelgeest het volgende:
Die heerscht idd verrekt hard en the Grand Grimoire mag er ook zeker wel wezen . Heerlijk perfecte mix van death, black en thrash met gevoel.
The Christhunt is dan weer totaal niet mijn ding.


We hebben blijkbaar dezelfde smaak. Ik heb "The Christhunt" eens gekocht toen ie gere-released werd als picture-disc, maar ik leg 'em eigenlijk nooit op. Te middelmatig. Te standaard.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 24-07-2004 17:12 by Faust Profiel van Faust

We HEBBEN de ZELFDE smaak, we hebben de zelfde smaak, we hebben de zelfde smaak, we hebben dezelfde smaak, we hebben dezelfde smaak, we hebben dezelfde smaak. De plaat blijft hangen bij de vorige twee sukkels.
Into the lungs of hell is God Dethroned's beste lees de reviews er maar op naar. Oh nee dat mag ik niet zeggen. He Usher en Geest veruim uw blikken


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-07-2004 18:08 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 24 juli 2004 17:12 schreef Faust het volgende:
We HEBBEN de ZELFDE smaak, we hebben de zelfde smaak, we hebben de zelfde smaak, we hebben dezelfde smaak, we hebben dezelfde smaak, we hebben dezelfde smaak. De plaat blijft hangen bij de vorige twee sukkels.
Into the lungs of hell is God Dethroned's beste lees de reviews er maar op naar. Oh nee dat mag ik niet zeggen. He Usher en Geest veruim uw blikken


IK vind 'em niet goed. Over smaak valt te twisten etc.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 24-07-2004 22:54 by TMDC wordfuhrer Profiel van TMDC wordfuhrerhttp://www.monolith-deathcult.com

The Christhunt: Een grote rommelzooi uitgebracht in een tijdperk waar men niet zo nauw keek naar strakheid. Veel galm op de drums deden al een boel foutjes verbleken. Op de videoclip van een nummer van de Christhunt moet je naar de hoofden van de bandledenkijken om een maat te kunnen ontwaren. Zeker geen deathmetalmijlpaal.

The Grand Grimoire: HET meesterwerk van Nederlandse bodem. Ik vind het de Storm of the Lightsbane van de deathmetal. Er is goed gekeken naar Dissection, De plaat bevat geen enkel zwak nummer. Een klassieker

Bloody Blasphemy zet de trend goed door al vind ik hem minder sterk dan de grand Grimoire. Met name het titelnummer en Under the Golden Wings of Death zijn vullertjes. Ook blijft de grote vraag waarom men JUIST van een zwak nummer een vreselijke videoclip heeft gemaakt. had firebreath gepakt met wat livebeelden en beelden uit klassieke zeeslagen en je had een hit gehad. Gemiste kans

Ravenous vind ik een misser. Al speelt er 100 x Tony Nile op drums, het is een afgeraffelde cd en mist de gave dubbele melodielijnen van Grand G en BB. men wil inhaken op de deathmetaltrend en gaat lager spelen/zingen. Matig album.

Into the Lungs of Hell vind ik een overgeproduceerde plaat en mist bruutheid. De nummers blijven niet hangen enborduren te lang voort op dezelfde riff

Conclusie: Ik denk dat het God D goed zou doen om niet de band steeds op non actief te zetten en twee weken voordat men de studio in gaat nog nummers moet gaan schrijven. Ondansk het technische muzikale vernuft van de laatste twee platen blijf ik erbij dat Grand en BB de beste God D platen zijn. Ik hoop dat de nieuwe plaat ook weer in die stijl zal zijn, maar gezien de manier waarop deze plaat wederom weer tot stand komt ben ik bang dat dat niet zal gebeuren.

We wachten af.



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-07-2004 0:49 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

TMDC haakt toch ook in op de trends...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 25-07-2004 12:42 by TMDC wordfuhrer Profiel van TMDC wordfuhrerhttp://www.monolith-deathcult.com

Ja dat is waar, maar we veranderen niet de muziek nav en nieuwe trend



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-07-2004 13:45 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 24 juli 2004 17:12 schreef Faust het volgende:
We HEBBEN de ZELFDE smaak, we hebben de zelfde smaak, we hebben de zelfde smaak, we hebben dezelfde smaak, we hebben dezelfde smaak, we hebben dezelfde smaak. De plaat blijft hangen bij de vorige twee sukkels.
Into the lungs of hell is God Dethroned's beste lees de reviews er maar op naar. Oh nee dat mag ik niet zeggen. He Usher en Geest veruim uw blikken
Lees de reviews lees de reviews lees de reviews.

Man beluister een keer zelf 'objectief' een plaat voordat je een mening vormt ipv de Aardschok na praten.
Ravenous is een trendy death plaat waar er al tevee; van zijn en'Into.. is gewoon een overgeproduceerde zwakke plaat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 25-07-2004 19:02 by Faust Profiel van Faust

quote:
Op 24 juli 2004 22:54 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
The Christhunt: Een grote rommelzooi uitgebracht in een tijdperk waar men niet zo nauw keek naar strakheid. Veel galm op de drums deden al een boel foutjes verbleken. Op de videoclip van een nummer van de Christhunt moet je naar de hoofden van de bandledenkijken om een maat te kunnen ontwaren. Zeker geen deathmetalmijlpaal.

The Grand Grimoire: HET meesterwerk van Nederlandse bodem. Ik vind het de Storm of the Lightsbane van de deathmetal. Er is goed gekeken naar Dissection, De plaat bevat geen enkel zwak nummer. Een klassieker

Bloody Blasphemy zet de trend goed door al vind ik hem minder sterk dan de grand Grimoire. Met name het titelnummer en Under the Golden Wings of Death zijn vullertjes. Ook blijft de grote vraag waarom men JUIST van een zwak nummer een vreselijke videoclip heeft gemaakt. had firebreath gepakt met wat livebeelden en beelden uit klassieke zeeslagen en je had een hit gehad. Gemiste kans

Ravenous vind ik een misser. Al speelt er 100 x Tony Nile op drums, het is een afgeraffelde cd en mist de gave dubbele melodielijnen van Grand G en BB. men wil inhaken op de deathmetaltrend en gaat lager spelen/zingen. Matig album.

Into the Lungs of Hell vind ik een overgeproduceerde plaat en mist bruutheid. De nummers blijven niet hangen enborduren te lang voort op dezelfde riff

Conclusie: Ik denk dat het God D goed zou doen om niet de band steeds op non actief te zetten en twee weken voordat men de studio in gaat nog nummers moet gaan schrijven. Ondansk het technische muzikale vernuft van de laatste twee platen blijf ik erbij dat Grand en BB de beste God D platen zijn. Ik hoop dat de nieuwe plaat ook weer in die stijl zal zijn, maar gezien de manier waarop deze plaat wederom weer tot stand komt ben ik bang dat dat niet zal gebeuren.

We wachten af.



Meneer is overgestapt naar Hammerheart en hij heeft in eens kritiek op Henri en z'n mannen. Trouwens de laatste Monolith is wat mij betreft 'n beetje overgeproduceerd en mist in m'n ogen de brutaliteit. En dan nog iets jullie zijn trendzetters, eerst was het Thrash Metal(Altar) daarna was het Black Metal en nu is het Death Metal. Wat is het de volgende keer. God Dethroned houd tenminste vast aan hun stijl. Je zou willen dat je net zo goed was als God Dethroned.
Into the lung of hells is verre weg hun beste CD. Ravenous was zeker geen verkeerde plaat, alleen die 2 covers, ja teveel van het goede. Bloody was ok, maar je wordt zo nerveus van Golden wings of death en boiling blood.
The Grand Grimoire lijkt teveel op Necrophobic en de nummers hadden nauwelijks kop en staart. Nu zijn ze volwassen geworden en alles klinkt nu direkter, vette sound en 'n goede instrumentenbeheersing, luister naar de tweede song op Into the lungs, eerst 'n Iron Maiden riffje om daarna in 'n brute Death/Thrash nummer te veranderen. Ja nu heeft de Wordfuhrer 'n grote bek nu Cold Blood op z'n bek is gegaan. Dat had hij niet gekunt als hij nog met z'n bandje op dat label had gezeten. En nu 'n grote bek voor Guido(Hammerheart)

Rock Hard:

God Dethroned 10
The Monolith Deathcult 6

En Kwelgeest luister jij maar naar crap a la Lugubrum.


TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 25-07-2004 19:18 by TMDC wordfuhrer Profiel van TMDC wordfuhrerhttp://www.monolith-deathcult.com

Wat een onzin, ik heb dit altijd al gevonden en analyseer slechts de albums.

Dit heeft geen zak te maken met het feit dat we niet meer op zijn label zitten. Dat topic gaat over God D dus haak ik daar op in.

Lekker boeiend wat de Rock hard vindt, dit is mijn mening. Dat jij je mening vormt nav een recensie geschreven door 1 persoon is erg jammer.

Edit: Into the lungs of Hell haalt het bijlange niet bij the Grand Grimoire.

[Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 25-07-2004 19:19]



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-07-2004 19:23 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 25 juli 2004 19:18 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
Wat een onzin, ik heb dit altijd al gevonden en analyseer slechts de albums.

Dit heeft geen zak te maken met het feit dat we niet meer op zijn label zitten. Dat topic gaat over God D dus haak ik daar op in.

Lekker boeiend wat de Rock hard vindt, dit is mijn mening. Dat jij je mening vormt nav een recensie geschreven door 1 persoon is erg jammer.

Edit: Into the lungs of Hell haalt het bijlange niet bij the Grand Grimoire.


Neen, maar het is nog altijd een betere plaat dan jullie debuut.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen