IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : God Dethroned Vorige pagina | Volgende pagina
ouwe
Usericon van ouwe
Posted 24-10-2004 11:53 by ouwe Profiel van ouwe

Hé Count Usher, wanneer komt die cd nou nog eens hierheen, begin er een beetje een slappe van te krijgen namelijk...


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 24-10-2004 11:55 by Henke Profiel van Henkehttp://entrapment2.bandcamp.com/

Op zich is alles opgenomen door dezelfde producer als into the lungs, maar dit keer is de boel gemasterd bij Frankies recording kitchen.



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-10-2004 12:10 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 24 oktober 2004 11:53 schreef ouwe het volgende:
Hé Count Usher, wanneer komt die cd nou nog eens hierheen, begin er een beetje een slappe van te krijgen namelijk...


Is in principe opgestuurd, hoor. Ik heb 'em idd wat laat opgestuurd, maar hij zou er toch al moeten zijn.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 24-10-2004 12:15 by ouwe Profiel van ouwe

quote:
Op 24 oktober 2004 12:10 schreef Count Usher het volgende:
Is in principe opgestuurd, hoor. Ik heb 'em idd wat laat opgestuurd, maar hij zou er toch al moeten zijn.

Ik heb nog steeds niets ontvangen


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-11-2004 22:56 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Wie vind Lair of the white worm hun beste tot nu toe of iig een goeie plaat en vooral waarom?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-11-2004 22:57]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 04-11-2004 23:13 by Henke Profiel van Henkehttp://entrapment2.bandcamp.com/

Wat vind je zelf van de plaat?



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-11-2004 0:40 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 4 november 2004 22:56 schreef Mutilator het volgende:
Wie vind Lair of the white worm hun beste tot nu toe of iig een goeie plaat en vooral waarom?
http://www.zwaremetalen.com/recensie/3440.html

Dit is mijn bescheiden mening...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 05-11-2004 16:15 by Henke Profiel van Henkehttp://entrapment2.bandcamp.com/

En een mooie mening



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-11-2004 16:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 5 november 2004 16:15 schreef Henke het volgende:
En een mooie mening
Hey Henk, want vind jijzelf eigenlijk van het resultaat? En heb je ook favoriete tracks op het album? Ben je het met me eens dat niet elk nummer van dezelfde hoge kwaliteit is?

Rusty Nails vind ik bijvoorbeeld een erg voorspelbaar en "gemakkelijk" nummer (ondanks de mooie solo's btw) en Nihilism vind ik misschien wel het beste GD nummer ooit.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


valfar
Usericon van valfar
Posted 05-11-2004 22:06 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 5 november 2004 16:54 schreef NecRobert het volgende:
Hey Henk, want vind jijzelf eigenlijk van het resultaat? En heb je ook favoriete tracks op het album? Ben je het met me eens dat niet elk nummer van dezelfde hoge kwaliteit is?

Rusty Nails vind ik bijvoorbeeld een erg voorspelbaar en "gemakkelijk" nummer (ondanks de mooie solo's btw) en Nihilism vind ik misschien wel het beste GD nummer ooit.


Helemaal mee eens! Heb ook de promo gehoord. Nihilism knalt echt lekker! Slaat het nummer "royal to the Crown of God Dethroned" op Jens en Beef die weg zijn gegaan ofzo?



Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 06-11-2004 0:27 by Henke Profiel van Henkehttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 5 november 2004 16:54 schreef NecRobert het volgende:
Hey Henk, want vind jijzelf eigenlijk van het resultaat? En heb je ook favoriete tracks op het album? Ben je het met me eens dat niet elk nummer van dezelfde hoge kwaliteit is?

Rusty Nails vind ik bijvoorbeeld een erg voorspelbaar en "gemakkelijk" nummer (ondanks de mooie solo's btw) en Nihilism vind ik misschien wel het beste GD nummer ooit.


Eigenlijk vind ik elk nummer te gek, maar dat neemt niet weg dat ik natuurlijk ook mijn favorieten heb
Nihilsm is er zeker 1 van, maar ook Arch Enemy Spain, Loyal To The Crown en Lair Of The White Worm vind ik enorm gaaf. Maar goed, tussen nummers spelen en nummers luisteren zit nogal eens een groot verschil. Ik kijk er wellicht anders tegen aan.



Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 06-11-2004 0:32 by Henke Profiel van Henkehttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 5 november 2004 22:06 schreef valfar het volgende:
Helemaal mee eens! Heb ook de promo gehoord. Nihilism knalt echt lekker! Slaat het nummer "royal to the Crown of God Dethroned" op Jens en Beef die weg zijn gegaan ofzo?


Nee hoor. Dat is gewoon 'another blasphemic song'



Argh
Usericon van Argh
Posted 06-11-2004 5:09 by Argh Profiel van Argh

Schreeuwt Henri op 't nieuwe album ook vaak "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 06-11-2004 14:41 by Henke Profiel van Henkehttp://entrapment2.bandcamp.com/

hahahaha, nou vast wel eens, maar ik ben me daar niet eens meer van bewust. Ik weet nog wel dat mij dat 'vroeger' ook altijd zo opviel idd



Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 06-11-2004 15:49 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 5 november 2004 16:54 schreef NecRobert het volgende:
..en Nihilism vind ik misschien wel het beste GD nummer ooit.

Vanwege dat ene melodietje zeker dat weet-ik-hoe-vaak herhaald wordt? Kom op zeg, de nummers zijn behoorlijk standaard en borduren verder op de weg die met 'Into the Lungs of Hell' is ingeslagen. En dan die vergelijking met The Grand Grimoire wat overal gepredikt wordt, je moet wel durf hebben om een prul als 'The Lair of the White Worm' met dat album te vergelijken.

Maar dit is slechts mijn bescheiden mening..


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-11-2004 15:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 6 november 2004 15:49 schreef Naturens Galleri het volgende:
Vanwege dat ene melodietje zeker dat weet-ik-hoe-vaak herhaald wordt? Kom op zeg, de nummers zijn behoorlijk standaard en borduren verder op de weg die met 'Into the Lungs of Hell' is ingeslagen. En dan die vergelijking met The Grand Grimoire wat overal gepredikt wordt, je moet wel durf hebben om een prul als 'The Lair of the White Worm' met dat album te vergelijken.

Maar dit is slechts mijn bescheiden mening..
Ten eerste neem ik maar even aan dat je de plaat een paar keer beluisterd hebt.
Nihilism vind ik niet alleen "vanwege dat ene melodietje" een sterk nummer. Het nummer klopt gewoon aan alle kanten, het bevat melodie, sfeer en prachtige solo's en is behalve dat gewoon ook nog eens snoeihard. Wat betreft kwaliteit komt dit album heus wel dicht in de buurt van The Grand Grimoire. De eeuwige "vroeger was alles beter" instelling komt m'n strot wel eens uit. Maar goed, ieder zijn mening uiteraard...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 06-11-2004 16:15 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 6 november 2004 15:59 schreef NecRobert het volgende:
Ten eerste neem ik maar even aan dat je de plaat een paar keer beluisterd hebt.
Nihilism vind ik niet alleen "vanwege dat ene melodietje" een sterk nummer. Het nummer klopt gewoon aan alle kanten, het bevat melodie, sfeer en prachtige solo's en is behalve dat gewoon ook nog eens snoeihard. Wat betreft kwaliteit komt dit album heus wel dicht in de buurt van The Grand Grimoire. De eeuwige "vroeger was alles beter" instelling komt m'n strot wel eens uit. Maar goed, ieder zijn mening uiteraard...

Beste Necro-Bert, waar baseer jij dat allemaal op?


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-11-2004 16:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 6 november 2004 16:15 schreef Naturens Galleri het volgende:
Beste Necro-Bert, waar baseer jij dat allemaal op?
Op mijn eigen gehoor en ervaring. En jij?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 06-11-2004 17:07 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 6 november 2004 16:57 schreef NecRobert het volgende:
Op mijn eigen gehoor en ervaring. En jij?

Dat interesseert mij niet.

Ik wilde alleen weten waarop jij dit..

quote:

Ten eerste neem ik maar even aan dat je de plaat een paar keer beluisterd hebt.

quote:
Wat betreft kwaliteit komt dit album heus wel dicht in de buurt van The Grand Grimoire.

quote:
De eeuwige "vroeger was alles beter" instelling komt m'n strot wel eens uit.


..baseert.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-11-2004 17:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

*zucht* nou een korte uitleg dan:

quote 1: Als jij de plaat maar 1 of 2 keer gehoord hebt, dan wil ik niet eens met je in discussie.

quote 2: Dat is mijn persoonlijke mening. Hij is qua afwisseling, bruutheid en muzikaliteit een stuk beter dan Into the Lungs of Hell.

quote 3: Ik merk heel vaak (ook op dit forum) dat hoe goed de nieuwe plaat ook is, het eerste album is altijd beter. Als een band ook maar iets afwijkt van hun vroegere stijl, dan worden ze vaak al meteen afgeschreven. Dit is niet altijd onterecht (zie CoF bijvb), maar iets meer ruimdenkendheid zou af en toe wel eens op z'n plaats zijn.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-11-2004 17:51 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 november 2004 17:22 schreef NecRobert het volgende:
...
quote 3: Ik merk heel vaak (ook op dit forum) dat hoe goed de nieuwe plaat ook is, het eerste album is altijd beter. Als een band ook maar iets afwijkt van hun vroegere stijl, dan worden ze vaak al meteen afgeschreven. Dit is niet altijd onterecht (zie CoF bijvb), maar iets meer ruimdenkendheid zou af en toe wel eens op z'n plaats zijn.


Heb jij je zaakjes wel op een rijtje? Grand Grimoire is niet de eerste cd; dat is The Christhunt (en die vinden velen juist de minste); dacht dat iedereen dat wel wist


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 06-11-2004 18:08 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Ik hoop voor hem dat hij dat wel weet, maar het is wel duidelijk wat hij bedoelt. Alleen heeft hij nog geen uitleg gegeven wat hij zoveel vindt lijken op The Grand Grimoire; Ik ben nog niet bevredigd, maar dat heeft een andere oorzaak.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-11-2004 18:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 6 november 2004 17:51 schreef Mutilator het volgende:
Heb jij je zaakjes wel op een rijtje? Grand Grimoire is niet de eerste cd; dat is The Christhunt (en die vinden velen juist de minste); dacht dat iedereen dat wel wist
Ik weet heus wel dat The Christhunt daar nog voor zit, ten eerste was deze destijds nauwelijk te verkrijgen en ten tweede was gewoon een algemene opmerking.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-11-2004 18:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 6 november 2004 18:08 schreef Naturens Galleri het volgende:
Ik hoop voor hem dat hij dat wel weet, maar het is wel duidelijk wat hij bedoelt. Alleen heeft hij nog geen uitleg gegeven wat hij zoveel vindt lijken op The Grand Grimoire; Ik ben nog niet bevredigd, maar dat heeft een andere oorzaak.
Ik heb nooit gezegd dat TLOTWW lijkt op TGG. Ik heb ze alleen wat betreft kwaliteit vergeleken. Overigens zijn er wel degelijk muzikale overeenkomsten tussen de 2.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 07-11-2004 14:44 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik heb alleen Ravenous niet, vind ik ook eigenlijk een beetje een bout plaat, maar dat is slechts mijn mening.
Vond Grand Grimoire en Bloody Blasphemy erg goeie platen, maar dat vond ik ook van Into the lungs of hell, heb een nummer gehoord van die nieuwe, geloof Sigma Enigma, en dat vind ik ook goed klinken, ben ook erg benieuwd naar dat album.

En verder over de meningen van iedereen, daar kun je een eindeloze discussie over starten, maar het blijft toch ieders persoonklijke mening (hoewel die discussies wel goed zijn, mits degelijk onderbouwd...)


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen