IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : God Dethroned Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 03-06-2009 12:48 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 3 juni 2009 12:41 schreef renYek het volgende:
Moet hij eerst intrumenten lenen


hahaha, anders ben je ff een vuile smerige onderhuidse rat zeg

trieste actie gast, kolere

maaruh, beter topic voor dit soort gezwets


http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3190237


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


renYek
Usericon van renYek
Posted 03-06-2009 12:49 by renYek Profiel van renYek

Hehe, wie kritiek geeft, moet het ook kunnen ontvangen he?


invictis
Usericon van invictis
Posted 03-06-2009 12:50 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 3 juni 2009 12:49 schreef renYek het volgende:
Hehe, wie kritiek geeft, moet het ook kunnen ontvangen he?



ja ik zie alleen de context niet helemaal


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


renYek
Usericon van renYek
Posted 03-06-2009 12:53 by renYek Profiel van renYek

Heeft ook geen ruk met GD te maken, maar die opmerking over zelf een band beginnen deed me meteen denken aan die link die ik postte Vraag me niet waarom, maar het is blijven hangen hehe


Meaufeau
Usericon van Meaufeau
Posted 16-06-2009 10:46 by Meaufeau Profiel van Meaufeau

Passiondale is een meesterwerkje, een van de betere releases van 2009


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-06-2009 1:21 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Dit is eigenlijk de eerste plaat van GD die me echt blijft boeien, prima schijfje


Faustian Spirit of the Earth


Snark
Usericon van Snark
Posted 17-06-2009 7:32 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 3 juni 2009 12:41 schreef renYek het volgende:
Moet hij eerst intrumenten lenen


haha wat een geweldige link.. bruikleen hahahaha je vraagt je dan gelijk af wat de omstandigheden zijn; "is invictus een neger?", " heeft zn vriendin z'n vorige gitaar opgeten omdat de zak met hondebrokken er tegen aan stond, "stond hij op het punt te emigreren en probeerde zo een extraatje mee te 'gregen'" ...


invictis
Usericon van invictis
Posted 17-06-2009 10:47 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 17 juni 2009 7:32 schreef Snark het volgende:
haha wat een geweldige link.. bruikleen hahahaha je vraagt je dan gelijk af wat de omstandigheden zijn; "is invictus een neger?", " heeft zn vriendin z'n vorige gitaar opgeten omdat de zak met hondebrokken er tegen aan stond, "stond hij op het punt te emigreren en probeerde zo een extraatje mee te 'gregen'" ...


uh nee, omstandigheden.
is niet zo raar hoor dat muzikanten instrumenten uitlenen aan elkander.

iig die nieuwe clip van GD zuigt als de pleuris, wat ook weer gelijk representatief is voor hun kutkwaliteit als band.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 17-06-2009 10:52 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Mwoah, ik weet niet beter of je zorgt als muzikant dat je je zaken voor elkaar hebt, komt een beetje middelmatig over, moeten vragen om instrumenten.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2009 11:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 17 juni 2009 10:47 schreef invictis het volgende:
uh nee, omstandigheden.
is niet zo raar hoor dat muzikanten instrumenten uitlenen aan elkander.

iig die nieuwe clip van GD zuigt als de pleuris, wat ook weer gelijk representatief is voor hun kutkwaliteit als band.
Sand in yer vagina?

De dag dat jij op het nivo van GD speelt mag je mee praten. Hier een kwartje, staat leuk in je bedelbeker.


invictis
Usericon van invictis
Posted 17-06-2009 11:27 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 17 juni 2009 11:16 schreef Jenje het volgende:
Sand in yer vagina?

De dag dat jij op het nivo van GD speelt mag je mee praten. Hier een kwartje, staat leuk in je bedelbeker.


gheghe, dat nivo overtref ik wel met gemak. no worries


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2009 11:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

.. nou laat horen dan ..


invictis
Usericon van invictis
Posted 17-06-2009 11:28 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 17 juni 2009 10:52 schreef Sjaakie het volgende:
Mwoah, ik weet niet beter of je zorgt als muzikant dat je je zaken voor elkaar hebt, komt een beetje middelmatig over, moeten vragen om instrumenten.


mja maar als je dan meer dan middelmatige metal maakt...dan doe je toch iets goed


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 17-06-2009 11:29 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 17 juni 2009 11:28 schreef Jenje het volgende:
.. nou laat horen dan ..


wat ben je toch een bitterbal af en toe
1 + 1 = logica?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 17-06-2009 11:30 by BlackWizard Profiel van BlackWizardhttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

Ik zie graag een link naar de wereldschokkende über-geniale shit van Invictis.

Als het echt vet is vraag ik hem volgende keer om te headlinen in Zuid-Amerika


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2009 11:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Toe, post eens een mp3 met jouw skills!


invictis
Usericon van invictis
Posted 17-06-2009 11:32 by invictis Profiel van invictis

ja wachten jullie maar.

you all will be pleasantly surprised

wel coole promoactie dit voor mij, toch weer wat geleerd van TMDC, thanks Michiel!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-06-2009 11:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nee, nu, je loopt zo te patsen, dan moet je het ook waar maken.

It's on!


Snark
Usericon van Snark
Posted 17-06-2009 11:44 by Snark Profiel van Snark

alleen tmdc heeft naast een grote bek ook iets te bieden, samen met god dethroned en pestilence zijn ze ongeveer t enige waardige deathmetal exportproduct dat nederland heeft

(gorefest: dood, hob: niet leuk, de hele rotterdam-insesssstbende: insessstbende, 20.000 ongeinspireerde gezichtsloze bands: nvt)

Ik hoop dat invictus het waar kan maken, maar verwacht dat z'n deuntjes en kreuntjes net zo overkomen als zn posterij hier.

ps een electrisch gitaartje op je shit op te componeren heb je nieuw al voor onder de 100 euro. wat nou lenen... ik blijf erbij dat je ik niet vertrouw en nog niet mn gejatte fiets zou laten bekijken.

nu weer over god dethroned: best kut die clip!


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 17-06-2009 11:45 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 17 juni 2009 11:28 schreef invictis het volgende:
mja maar als je dan meer dan middelmatige metal maakt...dan doe je toch iets goed

Mwoah, ik heb wel eens materiaal van je vorige band gehoord, en dat was absoluut middelmatig op zn hoogst in mijn ogen, dus laat eerst maar eens wat horen voor dat je zulke uitspraken doet.


invictis
Usericon van invictis
Posted 17-06-2009 11:50 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 17 juni 2009 11:45 schreef Sjaakie het volgende:
Mwoah, ik heb wel eens materiaal van je vorige band gehoord, en dat was absoluut middelmatig op zn hoogst in mijn ogen, dus laat eerst maar eens wat horen voor dat je zulke uitspraken doet.


jij mist voorkennis, maar dat geeft niks
maar idd weer on topic, die clip was idd kut


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 17-06-2009 11:51 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Ik mis geen voorkennis, ik weet dat je met wat dingen bezig bent, maar je zou beter eerst eens iets laten horen voordat je dalijk genadeloos op je middelmatige bek gaat.


invictis
Usericon van invictis
Posted 17-06-2009 11:51 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 17 juni 2009 11:44 schreef Snark het volgende:
alleen tmdc heeft naast een grote bek ook iets te bieden, samen met god dethroned en pestilence zijn ze ongeveer t enige waardige deathmetal exportproduct dat nederland heeft

(gorefest: dood, hob: niet leuk, de hele rotterdam-insesssstbende: insessstbende, 20.000 ongeinspireerde gezichtsloze bands: nvt)

Ik hoop dat invictus het waar kan maken, maar verwacht dat z'n deuntjes en kreuntjes net zo overkomen als zn posterij hier.

ps een electrisch gitaartje op je shit op te componeren heb je nieuw al voor onder de 100 euro. wat nou lenen... ik blijf erbij dat je ik niet vertrouw en nog niet mn gejatte fiets zou laten bekijken.

nu weer over god dethroned: best kut die clip!



nou ja zeg; bedankt en bedankt


idd, kut he die clip?
wat vond jij er nou zo enorm kut aan?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 17-06-2009 11:56 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 17 juni 2009 11:51 schreef Sjaakie het volgende:
Ik mis geen voorkennis, ik weet dat je met wat dingen bezig bent, maar je zou beter eerst eens iets laten horen voordat je dalijk genadeloos op je middelmatige bek gaat.


waarom dat dan?
ik zie de "vereisten" even niet.
ik bereid liever extreem goed voor, en goeie wijn heeft een lange tijd nodig om te rijpen en te groeien.

zou prima standaard doorsnee uitgepoepte DM kunnen maken wat GD ver achter zou laten.

ellende is dat ik persoonlijk vind dat de songwriting van GD 13 in een dozijn is en nog matig uitgevoerd ook.
ze drijven gewoon op een contract, lekker makkelijk.
CD uitschijten en klaar.

heb ik nog geen zin in, maar wie weet ooit in de toekomst.

belangerijkere zaken eerst.

en mbt op mijn bek gaan? all in the eye of the beholder


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 17-06-2009 11:59 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

quote:
Op 17 juni 2009 11:56 schreef invictis het volgende:
waarom dat dan?
ik zie de "vereisten" even niet.
ik bereid liever extreem goed voor, en goeie wijn heeft een lange tijd nodig om te rijpen en te groeien.

zou prima standaard doorsnee uitgepoepte DM kunnen maken wat GD ver achter zou laten.

ellende is dat ik persoonlijk vind dat de songwriting van GD 13 in een dozijn is en nog matig uitgevoerd ook.
ze drijven gewoon op een contract, lekker makkelijk.
CD uitschijten en klaar.

heb ik nog geen zin in, maar wie weet ooit in de toekomst.

belangerijkere zaken eerst.

en mbt op mijn bek gaan? all in the eye of the beholder




When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen