IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Vrouwelijke vocalisten in de metal (en dan bedoel ik niet de opera achtige stem!) Vorige pagina | Volgende pagina
Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 17-06-2003 22:32 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 17 juni 2003 22:24 schreef R. het volgende:
zangeres van dns.


Ja die kan schreeuwen zeg


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Nikos
Usericon van Nikos
Posted 17-06-2003 22:38 by Nikos Wijzig reactieProfiel van NikosQuote dit berichthttp://controlhumandelete.tk

quote:
Op 17 juni 2003 22:27 schreef mörke het volgende:
Tieten leiden af.

En daarom ben ik tegen vrouwelijke vocalisten binnen de metal.


Maar waarom toch mijn beste man, tieten binnen de metal zijn gewild.
Ik breng dan ook hierbij een ode aan elke vrouwelijke vocalist binnen de metal
Heil aan de vrouwen die grunten


to manage is to keep


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-06-2003 23:25 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ram-zet.

En laten we vrouwen op de zang kwaliteiten beoordelen in plaats van hun tieten.


[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 17-06-2003 23:26]


Mithrandir
Olorin enútulië!
Usericon van Mithrandir
Posted 17-06-2003 23:28 by Mithrandir Wijzig reactieProfiel van MithrandirQuote dit berichthttp://www.headachemagazine.nl

quote:
Op 17 juni 2003 22:38 schreef Nikos het volgende:
Maar waarom toch mijn beste man, tieten binnen de metal zijn gewild.
Ik breng dan ook hierbij een ode aan elke vrouwelijke vocalist binnen de metal
Heil aan de vrouwen die grunten


Wat dacht je dan van Sabine Classen van Holy Moses, die wordt gesponsord door Zware Vanelle, geloof ik. Wel knap maar nee, ik hoor ze liever clean of, als ze erover beschikken, een mooie opera stem. Niet van dat keukenmeid-gegil om een graantje mee te pikken van de 'Within Temptation'-hype.


Arwen ná anvanya vendë ecénien


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-06-2003 23:29 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 22:23 schreef Dark incarnation het volgende:
Ik heb savage or grace van sinister, zijn er nog meerdere albums van hun, waarop de vrouw grunt???????? Zo ja welke?
Creative Killings!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-06-2003 23:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 23:25 schreef wladimir het volgende:
En laten we de tieten op de zang kwaliteiten beoordelen



Uh.... *disclaimer* dat zei ik niet! Dat zei ik niet!

Helaas is het zo dat vrouwelijke krijsaards meestal manwijven zijn en vrouwelijke zangeressen in metal meestal in van die compleet seksueel op hun kop staande gothic metal bandjes spelen, dus dan houdt het al snel op. Ik ga wel weer Dead Can Dance luisteren.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-06-2003 23:35 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 23:30 schreef Dwaallicht het volgende:


Uh.... *disclaimer* dat zei ik niet! Dat zei ik niet!

Helaas is het zo dat vrouwelijke krijsaards meestal manwijven zijn en vrouwelijke zangeressen in metal meestal in van die compleet seksueel op hun kop staande gothic metal bandjes spelen, dus dan houdt het al snel op. Ik ga wel weer Dead Can Dance luisteren.

In idd geval is dat beter aan te horen dan dat overgewaardeerde Arch Enemy.
Zij kan zeker goed zingen en ze heeft ook haar eigen taal bedacht om de klanken nog beter uit te laten komen.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 18-06-2003 10:46 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 17 juni 2003 23:35 schreef wladimir het volgende:
Zij kan zeker goed zingen en ze heeft ook haar eigen taal bedacht om de klanken nog beter uit te laten komen.


Maar heeft helaas weinig met metal te maken


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 18-06-2003 10:56 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Darkened Nocturn Slaughtercult


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-06-2003 10:57 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

"Vrouwelijke zangeressen in de metal "

Is er al een topic over mannelijke zangeressen dan ?


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-06-2003 10:57 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Myriads

die vrouw haalt er af en toe ook een grunt door heen! super cool!


I Find That I Am Not There...


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 18-06-2003 11:01 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Ik vind het erg jammer dat Cadaveria uit Opera IX is gestapt..
Haar nieuwe werk (onder de naam Cadaveria) kan me toch minder bekoren dan een sacro culto.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 18-06-2003 11:09 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Sacro Culto is in mijn mening het beste dat Opera IX ooit heeft uitgebracht. Wat ik aan Cadaveria solo dan weer goed vindt is dat de nummers korter zijn, hetgeen het makkelijker luisterbaar maakt. Ik bedoel maar, het gemiddelde Opera IX nummer duurt 15 minuten.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 18-06-2003 11:10 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Op the Black Opera duren de nummers helemaal niet zo lang.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 18-06-2003 11:11 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

astarte


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-06-2003 11:12 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 11:11 schreef impaled succubus het volgende:
astarte


Ik weet dat ze mooi zijn, maar hoe klinken ze ? k vind er geen mp3 's van


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 18-06-2003 11:13 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

[effe offtopic]
quote:
Zet nu ook 'Claw' in je undersign, en buig voor mijn almachtigheid

Zie mijn undersign, krijg ik nog theekopjes, of zijn die allemaal al op...


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 18-06-2003 11:15 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 18 juni 2003 11:13 schreef DarknessThere het volgende:
[effe offtopic]

Zie mijn undersign, krijg ik nog theekopjes, of zijn die allemaal al op...


Theekopjes? Nee, nu moet je buigen voor mijn almachtigheid


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-06-2003 11:16 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ONIELAR van DARKENED NOCTURN SLAUGHTERCULT heeft een enorm ruige strot!~


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 18-06-2003 11:16 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2003 11:12 schreef campske666 het volgende:
Ik weet dat ze mooi zijn, maar hoe klinken ze ? k vind er geen mp3 's van
melodieus, soft voor black, technies goed.
euh tja vrij origineel.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 18-06-2003 11:18 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

@ Claw, zie lultopic...


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 18-06-2003 12:13 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 23:29 schreef McDoom het volgende:
Creative Killings!


Thanks!


an evil incarnation of DEATH!


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 18-06-2003 12:19 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

cadaveria


true disco chick


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-06-2003 12:23 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

wat k nog was vergeten..
Onielar van DNS kan niet alleen goed krijsen, ze kan ook nog voortreffelijk BBQen!!!

of niet Macabre?!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 18-06-2003 12:30 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

HELL YES! En een hele fijne aanleg voor pyromanie...


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen