IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Mournful Congregation Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2005 10:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach .. ben al bijna dertig en dus bejaard dus tja ..


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-01-2006 20:14 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Godver, wat zit de DLP van Monad of Creation toch in een mooie hoes!
En men is al bezig met een opvolger!

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 24-01-2006 20:17]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-01-2006 20:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja las ik ook, ben ik erg blij mee, Monad blijft elke keer mooier klinken ....


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-01-2006 20:50 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Is The Dawning of Mournful Hymns, een compilatie van eerder verschenen werk, eigenlijk de moeite waard?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-01-2006 23:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Weeknie ... heb em ook niet


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-02-2006 21:17 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Heb hem inmiddels binnen. Eerste indruk is redelijk, staan een paar sterke nummers op. Zal hem nog een paar keer meer moeten luisteren. Was met Monad of Creation ook voordat ik hem geniaal vond.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2006 15:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Die split met Worship is echt aangenaam met het zonnetje op je gezicht. Nog iemand deze in bezit?


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-05-2006 16:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee wel hun andere werk, erg relaxte band.


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 16-05-2006 18:06 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 15:59 schreef Hypnos het volgende:
Die split met Worship is echt aangenaam met het zonnetje op je gezicht. Nog iemand deze in bezit?


Jazeker, hiero


This is Zodiac speaking...


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 07-10-2007 19:04 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2006 20:50 schreef Mark Z het volgende:
Is The Dawning of Mournful Hymns, een compilatie van eerder verschenen werk, eigenlijk de moeite waard?
Ik heb hem vandaag weer eens opgezet... en het blijft werkelijk prachtige muziek. Zo hoort doom te klinken imho...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-10-2007 10:49 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Voor mij is Monad of Creation inmiddels uitgegroeid tot een van de beste doomalbums aller tijden. Het wordt gvd eens tijd voor nieuw werk!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 08-10-2007 19:21 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ja echt wel


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-10-2007 19:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heeeule tijd al niet meer geluisterd, al hoewel ik em bijna compleet in mijn hoofd kan afspelen ....

Nieuwe mag idd wel eens komen ...


mascha
Usericon van mascha
Posted 12-10-2007 12:35 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

quote:
Ik heb hem vandaag weer eens opgezet... en het blijft werkelijk prachtige muziek. Zo hoort doom te klinken imho...


wat een stuk muziek ....jij ook nog bedankt hehe


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 13-10-2007 1:15 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2007 12:35 schreef mascha het volgende:
wat een stuk muziek ....jij ook nog bedankt hehe
graag gedaan schatje


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 15-10-2007 7:17 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Oud nieuws... (maar het stond hier nog niet, dus )

August 2007


Upcoming Music

Mournful Congregation/ Stone Wings split 7" EP will be released on OSTRA RECORDS(FRA) in the coming months.

Mournful Congregation 4-way split 12" LP/ CD will be released on BATTLE KOMMAND RECORDS(US) in the coming months.

Mournful Congregation will enter the studio in November this year to begin recording their follow-up to 2005's "The Monad Of Creation". This album will once again be
released by WEIRD TRUTH PRODUCTIONS(JAP) in 2008.


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2007 8:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Al die splits moeten ze eens op een cd uitbrengen ..


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-11-2007 13:49 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2007 7:17 schreef Doomy het volgende:
Upcoming Music

Mournful Congregation/ Stone Wings split 7" EP will be released on OSTRA RECORDS(FRA) in the coming months.



Deze is dus nu uit. Zag hem gisteren bij DDD VI al liggen. Sample is te beluisteren op http://www.ostra-records.com/productions.php. Klinkt goed, maar net als wat Jenje zegt: die splits moeten ze op CD uitbrengen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 04-11-2007 18:53 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Ik hebt die! Nog even kijken wanneer ik hem eens onder de naald door kan halen...



mascha
Usericon van mascha
Posted 05-11-2007 15:11 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2007 13:49 schreef Mark Z het volgende:
Deze is dus nu uit. Zag hem gisteren bij DDD VI al liggen. Sample is te beluisteren op http://www.ostra-records.com/productions.php. Klinkt goed, maar net als wat Jenje zegt: die splits moeten ze op CD uitbrengen.


ja ik stond er ook al met doomy naar te kwijlen, ... als ie op cd was had ik hem denk ik wel gekocht.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 05-11-2007 17:09 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Wat zijn jullie nou voor nep-posers, op plaat heerscht!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-11-2007 18:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja maar, weet je hoe kut, al die stukjes vinyl in je cd laatje persen


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 05-11-2007 18:42 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

*zucht*



Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 05-11-2007 21:58 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Die split klinkt trouwens lekkerder, minder melodieus dan The Monad, een stuk bozer en rauwer, maar toch onmiskenbaar Mournful Congregation. De kant van Stone Wings is ook prima te pruimen.



mascha
Usericon van mascha
Posted 06-11-2007 7:29 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2007 18:42 schreef Audiophile het volgende:
*zucht*


hier is het een eerlijke geldkwestie kan geen extra hobby erbij gebruiken.
keb overigens nog wel veel vinyl te koop voor geintresseerde


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen