IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Mournful Congregation Vorige pagina | Volgende pagina
Doomy
Usericon van Doomy
Posted 06-11-2007 15:30 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ja balen dat ik geen geld had, anders waren er 4 prachtige stukken vinyl bij de collectie gekomen.


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


mascha
Usericon van mascha
Posted 06-11-2007 21:11 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

overdrijf toch niet zo met dat vinyl


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 06-11-2007 21:12 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ik overdrijf helemaal niet...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


mascha
Usericon van mascha
Posted 06-11-2007 21:13 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

ach altijd dat eeuwige gezeur over vinyl, vinyl was toen en cd's zjin nu accepteer dat gewoon


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 06-11-2007 21:14 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Je bestelt het zelf ook... (bedankt nog hè )


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 29-12-2007 11:18 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik heb deze band nu net ontdekt, The monad is echt een geweldige plaat. Niet te snel niet te langzaam



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 15-02-2008 17:46 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik moet er toch nog even op terugkomen, het is echt een van de meest prachtige platen die ik heb ontdekt in de afgelopen jaren! Ik draai m werkelijk grijs. Prachtige sfeer.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-09-2008 20:47 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Er zijn plannen voor een Europese tour komend voorjaar.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 19-09-2008 20:55 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 19 september 2008 20:47 schreef Mark Z het volgende:
Er zijn plannen voor een Europese tour komend voorjaar.


Laat me eens raden... met Evoken?


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-09-2008 21:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lol



voor de fans, ik heb de Monad of Creation hier liggen te ruil


signature


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 20-09-2008 10:41 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2008 20:55 schreef Marcel H. het volgende:
Laat me eens raden... met Evoken?


Het is meer toevallig dat beide bands plannen hebben om naar Europa te komen. Ze gaan volgens mij niet samen touren, maar het zou wel het ultieme affiche zijn...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-09-2008 10:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2008 21:09 schreef Hypnos het volgende:
lol



voor de fans, ik heb de Monad of Creation hier liggen te ruil
man! geweldig album!


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 20-09-2008 12:18 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 september 2008 10:41 schreef Mark Z het volgende:
Het is meer toevallig dat beide bands plannen hebben om naar Europa te komen. Ze gaan volgens mij niet samen touren, maar het zou wel het ultieme affiche zijn...


Aha, ik dacht dat ze samen zouden komen aangezien je letterlijk hetzelfde in Evoken thread gepost had. Maar als ze los van elkaar komen hoor je mij absoluut ook niet klagen.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-09-2008 18:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2008 10:49 schreef Jenje het volgende:
man! geweldig album!



ik ken er geweldigerdere


signature


WMP
Usericon van WMP
Posted 20-09-2008 18:34 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2008 21:09 schreef Hypnos het volgende:
lol



voor de fans, ik heb de Monad of Creation hier liggen te ruil


Ik heb interesse in die cd, maar te ruil tegen wat?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-09-2008 18:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

beetje vanalles, euhm... black, ouwe thrash, power electronics, Poolse death, ...


signature


WMP
Usericon van WMP
Posted 20-09-2008 22:20 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Niet tegen euro's?
Er zijn op dit moment geen cd's in m'n collectie die ik weg wil doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-09-2008 23:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

oja!

wel, hij is nieuw

11 euro?

geen krassen of niks, en nog een schijfje extra

incluis port

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-09-2008 23:14]


signature


WMP
Usericon van WMP
Posted 20-09-2008 23:56 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Je hebt mail.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 21-09-2008 0:00]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-09-2008 0:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 21-09-2008 12:43 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2008 12:18 schreef Marcel H. het volgende:
Aha, ik dacht dat ze samen zouden komen aangezien je letterlijk hetzelfde in Evoken thread gepost had. Maar als ze los van elkaar komen hoor je mij absoluut ook niet klagen.


Mourmful Congregation tourt samen met Longing for dawn, de toursupport van Evoken is nog niet bekend.
Een combinatie van die 2 tours zou idd heerlijk zijn! Het kan natuurlijk altijd...



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 21-09-2008 15:10 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 september 2008 12:43 schreef kingofinsania het volgende:
Mourmful Congregation tourt samen met Longing for dawn, de toursupport van Evoken is nog niet bekend.
Een combinatie van die 2 tours zou idd heerlijk zijn! Het kan natuurlijk altijd...


Samen met Longing for Dawn kijk dat is nou nog eens mooi.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 24-11-2008 21:28 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

De tering, dit is toch wel één van de mooiste doom platen die ik ken


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Heresiarch
Usericon van Heresiarch
Posted 24-11-2008 22:55 by Heresiarch Wijzig reactieProfiel van HeresiarchQuote dit bericht

Inderdaad een enorm gave band, één van m'n favoriete bands in het genre.

Ik zie net op baroeg.nl dat ze daar 11 april 2009 spelen, met Longing for Dawn inderdaad en als main act Officium Triste. Lijkt mij zeer de moeite waard.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 25-11-2008 10:55 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2008 22:55 schreef Heresiarch het volgende:
Ik zie net op baroeg.nl dat ze daar 11 april 2009 spelen, met Longing for Dawn inderdaad en als main act Officium Triste. Lijkt mij zeer de moeite waard.


http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3013569



LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen