IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : ZM dark fantasy verhaal
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2001 19:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zo, maar weer eens een serieus onderwerp starten.

Ik loop al tijden in met plannen in me kop om een dark fantasy verhaal te schrijven.
Alleen ontbreekt het me gruwelijk aan inspiratie.

Die intro op mijn internetsite wilde ik verder omzetten naar een geheel verhaal.
quote:
Welcome you stranger,
welcome to this godforsaken place.

I hope you are not too tired from your journey here.
Take of your coat, put your bags aside

Let me spoil you with my food and wines
Feast your eyes on the shapes of my body

You have wandered into this tavern for rest and comfort
You found even more then you'd bargained for
The place you wandered into isn't a tranquil place
It's a place of the most unholy kinds of evil, you will never leave, you will never live again, but you will never die

This tavern, this friendly looking inn. The throne of the devil
It's just a facade

Iemand die me wil helpen, tips iemand ?



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 03-12-2001 21:00 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

"Take ofF your coat"


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 03-12-2001 21:08 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Tip: probeer er geen standaard verhaal van te maken, hoe moeilijk dat ook is.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2001 21:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Daarom kom ik dus niet verder, elke keer vind ik het weer een te suf verhaal.
Ik ben zelf wel erg kritisch over wat ik schrijf, ik had laatst een leuk stukje, maar daarvan kwam ik teveel van tegen in deel 2 van Dark Matter


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 03-12-2001 21:36 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

zorg voor veel uitgebreide donkere beschrijvingen van situaties, gelaatstrekken en gemoedstoestanden.


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 03-12-2001 21:38 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 3 december 2001 21:09 schreef Jenje het volgende:
Daarom kom ik dus niet verder, elke keer vind ik het weer een te suf verhaal.
Ik ben zelf wel erg kritisch over wat ik schrijf, ik had laatst een leuk stukje, maar daarvan kwam ik teveel van tegen in deel 2 van Dark Matter
Als ik iets schrijf loop ik ook tegen dit probleem aan. Daarom schrijf ik nooit. Op songteksten na dan...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2001 21:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ook, en ok dat gaat de laatste tijd niet al te best.
Kan geen begin meer vinden. Beginnen is zo verdomd moeilijk, als ik eenmaal een begin heb ros ik em zo af


G.
Usericon van G.
Posted 04-12-2001 2:39 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

Feast your eyes on the shapes of my body


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-12-2001 11:54 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

doe niet mee met engelse verhalen, veel te vermoeiend


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-12-2001 11:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2001 2:39 schreef G. het volgende:
Feast your eyes on the shapes of my body

hmmmm dit lijkt meer op jou nachtelijke ND fantasie verhalen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2001 12:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2001 11:54 schreef Cadaveria het volgende:
doe niet mee met engelse verhalen, veel te vermoeiend

Fantasy moet in het engels vind ik .. doet me veel meer dan .


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 04-12-2001 12:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

dat is waar maar, ik lees en schrijf voor mijn plezier. En dan moet ik niet nog eens moeten nadenken over een woord of over grammatica.
Lees al (ter ergenis van me zelf) voor mijn plezier duitse postorder blaadjes, zoals nuclearblast en morbid records ect


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Creepieboy
"Vrienden" betekenen NIETS!!!!!
Usericon van Creepieboy
Posted 04-12-2001 20:21 by Creepieboy Wijzig reactieProfiel van CreepieboyQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/creepieboy

probeer vooral gewoon veel grimmige details te gebruiken! als je het eng wil hebben...gewoon lekker langdradig, zodat de lezer wegdroomt met het verhaal


MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!!


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 04-12-2001 23:06 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Klinkt meer als een prima songtext.
Won't you come into my room, wanna show you all my wares
Maiden rules-heb ik nu opstaan.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen